LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 02 jul 2024 04:08

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2008 21:00 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 30 nov 2007 16:23
Berichten: 212
***Om jezelf te beschermen:***



Gebruik een kristal vol licht, of een kristallen bol.
***Door het schild te maken met Ametist kun je allerlei soorten energie en zelfs andere wezens te reinigen!***
Doe het ritueel op een zonnige dag. Plaats het kristal zo, dat hij gevuld wordt met natuurlijk licht.
Ga aan een tafel zitten met je gezicht naar het kristal.
Adem langzaam en diep door je neus,
waarbij je de schittering van het kristal als het ware inademt en alle duisternis in jezelf uitademt.
Stel je voor dat het kristal om je heen groeit met elke ademhaling.
Als een soort van gecompliceerde, bewegende, twee-zijdige piramide (kristal) klimt hij naar boven en sluit boven je hoofd.
Stel je voor dat je het gladde en koele oppervlak van het kristal onder je voeten voelt. Strek je armen en voel hoe het kristal je als een veilige cocon omsluit, ook boven je hoofd.
Stel je voor hoe alle negativiteit en boze gevoelens worden weerkaatst. Se schittering doet niemand kwaad, maar stuurt enkel kwaadaardigheid weg, bewust of onbewust gezonden.
Kies een wachtwoord of een daad die je kalmeert en gebruik dat om je schild op te roepen.
B.v 'Als ik mijn handen zo samen knijp, voel ik mijn beschermende schild onmiddelijk om me heen' Of 'Als ik in het kristal knijp waarmee ik mijn schild heb gecreeerd (dan stuur je ook automatisch energie naar je schild), verschijnt mijn beschermende schild onmiddelijk om me heen.'
Open je ogen en zie het kristal zachtjes glimmen. Bedank in gedachten het kristal voor zijn beschermende kracht en laat het schild langzaam vervagen óf laat het je omringen als je wilt dat het om je heen blijft hangen.

Als je je kristal bij je draagt kun je het schild makkelijker oproepen door er naar te kijken bij het uitvoeren van je wachtwoord of daad.
Bij sommigen zal het vanzelf bewust of onbewust verschijnen op het moment dat je je kristal bij je draagt en je schild nodig hebt om te reinigen of te beschermen.

Als je aan het reinigen bent door het zwart op te nemen in een deeltje van je schild stuur je daar witte energie op af, je gooit er steeds meer wit bij totdat het zwart is verdwenen (het is niet voor niets een gecompliceerd kristal). Op deze manier kun je zwarte of paarse deeltjes/negatieve energie in het schild neutraliseren, kanaliseren, transformeren naar licht/liefde en eenheid (wit/roze aura/energie).
Terugsturen naaR HET UNIVERSUM.
Soms kan er wat overgebleven of blijven hangen in je schild, gelukkig zal je dit makkelijk opmerken. Vergeet dit overblijfsel niet te kanaliseren/neutraliseren..

Je zult ook merken dat je de deeltjes van het kristal kan laten bewegen. Hoe meer je oefend met dit kristal kan je uiteindelijk lukken om door de tijd te reizen...
Maar dat is voor ver-gevorderden die dit schild goed kennen.

(Mijn kristal is in tweeen gesplitst, maakt niet uit want het schild doet het nog even goed)

"Lieve mensen, ben trots en ben dankbaar voor dit soort eenheid. Als er een eenheid komt omtrent het milieu, zal er een eenheid komen omtrent mensheid en alles wat daarbij hoort. De Aarde bevrijdt zich van haat. Via de poriën stroomt het naar buiten. En wij vragen alle mensen die sjamanistische kwaliteiten hebben, alle healers en iedereen die met wat voor technieken dan ook werkt, om deze haat die via de poriën van de Aarde naar buiten stroomt en opstijgt, te neutraliseren en te transformeren naar liefde; liefde en eenheid. En zo kan de Aarde zich zuiveren van al die energie haat waaronder de Aarde al zo lang te lijden heeft. Draag bij om alle haat wat je hoort via allerlei kanalen, te kanaliseren en te neutraliseren en terug te sturen naar het Universum. Want wij hebben altijd gezegd: er bestaat geen slechte energie, er bestaat alleen maar energie die slecht gebruikt wordt. Stuur dus alle energie die jullie met jullie bewustzijn haat noemen of waar je een negatief oordeel over hebt of een negatieve emotie over hebt, op jouw manier, via jouw technieken terug naar het Universum. Dan kan die geneutraliseerd opnieuw gebruikt worden. Misschien voor andere doeleinden. Er is dus werk aan de winkel. Probeer het zo vaak mogelijk te doen en jullie kunnen niet beseffen wat een verlichting dat zal zijn voor de planeet Aarde. "


"Voel je mens, voel je geleid en voel je begeleid en weet dat je nooit alleen staat, dat elk van jullie z’n eigen unieke taak te vervullen heeft en elke taak is in het geheel belangrijk. Denk ruim en vergeef."




~The cloudy hands throw my gut's into the white sky above~

_________________
http://nl.youtube.com/watch?v=9cgAegw0ORM
Follow The White Rabbit...
http://nl.youtube.com/watch?v=w7RWb-8Izv0


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.