LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 21:39

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Kristalkinderen aan het woord
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 18:43 
Offline

Lid geworden op: za 10 nov 2007 21:19
Berichten: 48
In 2005 zond de VPRO de prachtige serie Binnenste Buiten van Michel Kapteijns uit ..... Dit programma draait om de innerlijke beleving van kinderen en jonge tieners. Zij zijn in feite voortdurend aan het woord in de serie; de interviewer zelf blijft buiten beeld. Hierbij komen op een authentieke manier allerlei gevoelens aan bod, maar ook spirituele voorstellingen en de ervaringen van enkele paranormaal begaafde kinderen. De serie werd terecht genomineerd voor de Kinderkast Televisieprijs 2006.

In 2006 benaderden wij programmamaker Michel Kapteijns voor de contactgegevens van de geïnterviewde kinderen met paranormale gaven, om nader op hun ervaringen in te kunnen gaan. Hij reageerde uiterst vriendelijk en welwillend op ons verzoek. Uiteraard vroeg Kapteijns de betrokken kinderen en hun ouders eerst of ze wel in waren voor ons plan. Van de benaderde kinderen bleven er uiteindelijk drie jongens over, te weten: Vincent, Karim en Danny. We zochten contact met hen en gingen uiteindelijk ook bij hen op bezoek,


Hier de kristalkinderen Karim, Danny en Vincent in beeld en woord:

http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-a ... 0+24899740

http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-a ... 0+24899738


http://books.lulu.nl/content/1464404


Enkele uitspraken van karim uit bovenstaande televisie-film:

Nog meer uitspraken van Karim
Veronica Boers

Hieronder volgen weer nieuwe uitspraken van Karim, die nu 11 jaar oud is (red.), opgeschreven door zijn moeder. Al vanaf jonge leeftijd doet hij uitspraken die haar steeds weer verbazen.

Het volgende schreef ik naar aanleiding van een gesprek dat ik had met een vriendin. Zij vroeg of Karim, toen 9 jaar, iets wist over Kryon. Hij zei: “Ja, dat is zeg maar een broertje van Orion. Dat is een planeet met een lichtbruine kleur. Er wonen mensen. Die mensen hebben allemaal hele blauwe ogen, rode lippen en kleine neusgaten. Ze hebben een soort kuif op hun hoofd, niet van haar, maar zo loopt hun schedel. Een soort antenne, waarmee ze gedachten kunnen opvangen. Ze staan in verbinding met God. Zij kunnen gedachten sneller opvangen dan dat je iets kunt zeggen, zij weten al wat je wil zeggen… Zoiets. Dit is de letterlijke uitleg van Karim.

Deze vind ik zelf zo mooi:
Karim zei laatst dat de mensen praten over de 5e dimensie alsof ze wanneer ze daar zijn aangekomen, zouden zijn uitgeleerd. Dat is echt niet zo hoor. Als je daar in die 5e dimensie bent, dan moet je ook nog veel leren. Pas na de 12e of 13e dimensie ben je echt verlicht, maar dan ben je ook niet klaar, want dan begint het weer van voren af aan. Dan ga je weer naar de 1e dimensie van een andere zijnsstaat. En in de 5e dimensie moet je toch ook nog wel uitkijken dat je niet wordt overreden... “O” zei ik. Kan dat nog daar? Daar zijn toch geen auto’s Hij zei: “misschien niet, maar dan zijn er weer andere vervoermiddelen. Je kan gewoon gewond raken hoor. Omdat alles daar, dus ook de vervoermiddelen en de spullen en de bedden ook 5 dimensionaal zijn. Dus dat heb je niet in de gaten. Dus moet je nog steeds uitkijken… En nog veel leren...” “Ja” zei ik “ maar dan is er toch wel meer liefde en geen oorlog meer...” “Ja” zei hij “ dat wel. Maar nu denken mensen dat ze er al zijn als ze in de 5e dimensie komen... Nee dus.”

Karim zegt ook dat de mensen die in de aarde leven, veel ‘hoger’ zijn dan wij. Voor een kind is het moeilijk om woorden te zoeken die begrijpelijk zijn voor anderen. Hij zegt ook: “Als een mens hier bewusteloos raakt, dan gaat zijn geest tijdelijk naar de binnenaarde en als je wakker wordt dan ben je weer hier. Want daar in de binnenaarde willen ze graag de mensen helpen. Als ze bewusteloos daar aankomen, gebruiken ze een soort medicijn of iets wat hij niet kan uitleggen en als het weer goed gaat mag je weer naar boven, en kom je bij in je lichaam. Maar het kan ook zijn dat je niet bij kan komen en dood moet gaan; nou dan vlieg je gewoon langs de aarde naar de hemel.

Maar als je wel eens in de binnenaarde bent geweest i.v.m. bewusteloosheid, dan word je geheugen gewist voordat je weer terug gaat naar de aarde in je lichaam. Nou dat was het weer, ik ga spelen,” zei hij toen.

Karim zegt dat de mensen in de binnenaarde de warmte van de kern van de aarde gebruiken (zeg maar, voor hen is het een soort zonlicht). Ze eten daar alleen maar fruit en groenten en worden héééééél oud. Ze wonen in een soort waterhuizen, want je kan er van binnenuit doorheen kijken. Maar van buiten kan je niet door de huizen kijken.

Dat kind blijft me verbazen. Wat hij allemaal soms zegt. Met zo’n wijsheid. Op die momenten ziet hij er erg wijs en volwassen uit. Zijn ogen staan dan heel anders en hij praat met zijn hele lichaam. Voor hem is het heel normaal en ik ga er ook heel normaal mee om, hoop ik. Ondanks dat hij me blijft verbazen. Dat laat ik op dat moment niet aan hem merken. Gisteren ook weer, dan praat hij over de bewoners van de binnenaarde. Je wilt niet weten hoe ik heb staan kijken. Hij praat erover op een hele wijze manier, maar ook weer heel normaal.

Verleden week woensdag heeft hij een engel gezien, hij vertelde dat hij heel groot en wit was en schitterde. Hij had een wapen in zijn hand waar allemaal stralen uit kwamen. De engel keek wel boos. Maar hij keek niet boos naar Karim (hij bedoelt de engel Michaël, red.).

Karim ziet ook veel op de computer, hij krijgt berichten door op de computer (vandaar dat mijn computer zo gek doet altijd).

De berichten zijn niet van deze wereld. Hij zegt dat het elke keer gebeurt als hij of een spelletje aan het spelen is, of iets opzoekt op Internet. Dan komt er ineens wat doorheen (het gebeurt zelfs ook bij zijn Gameboy). Hij zegt dat het berichten zijn met cijfers en letters die hij niet kan omschrijven. Soms met een blauwe achtergrond. De laatste boodschap die hij kreeg was vandaag. Op de Gameboy. Er stond volgens zijn woorden: "3 D FX-4 D FX. Dit bericht heeft hij al vele malen gehad. Hij weet alleen dat het betekent dat we van 3 naar 4-D gaan, maar wat de FX betekent weet hij ook niet. Ook zegt hij dat er soms allerlei letters door elkaar staan. Ook vreemde letters en hij weet niet wat het betekent. Dit vertelt hij me al een poosje en ik weet eigenlijk niet wat ik ermee kan doen. Ik ken ook geen antwoorden. (Hij vraagt mij vaak wat het betekent.)

Ook ik heb de letters en cijfers gezien, niet op computers of zo. Gewoon op mijn slaapkamermuur. In het goud en wit. Een soort Hebreeuws, maar toch ook weer niet. De cijfers waren helemaal in het goud, dat is al weer enkele jaren geleden. Het blijft me toch bij, maar tot op de dag van vandaag weet ik niet wat het betekent. Ook ik hoor de stemmen, niet van binnen mij maar echt zoals iemand tegen mij praat. Soms waarschuwingen. Een mannenstem, het lijkt of hij door een telefoon praat maar dan iets duidelijker. Soms hoor ik hen maanden niet.

Weet je wat Karim me gisteren ook zei? Hij zei: “Mama ik zou wel eens door gewone ogen willen zien om te kijken hoe dingen eruit zien als je gewone ogen hebt.” Ik zei: ”maar je hebt toch gewone ogen?”. “Nee” zei Karim “ik zie alles met kleuren en gekleurde stippen en balletjes en rokerig.”. Ik wist natuurlijk allang dat hij zo keek, maar ik dacht dat het wat minder was geworden. Karim zei dat het juist meer was geworden.

Hij ziet ook in de ogen van mijn kleinzoon van 5 maanden dat het een ouwetje is (een oude ziel). En dat hij bij ons in de familie is geboren omdat hij veel van Karim moet leren en Karim van hem. Hij zei letterlijk: “Dat is toch logisch want wie anders dan ik zou hem begrijpen.

Karim vertelde toen hij 8 jaar was, dat alle mensen in het echt één zijn. Omdat we allemaal deeltjes van God zijn. De armen kunnen immers ook niet zonder de handen. God is ook nog niet zo erg oud als de mensen denken. Misschien is hij 16 miljoen jaar, of ouder. Maar dat is jong in het geheel. God laat ook wel eens de tijd stilstaan. Dat is ook gebeurd toen ze de piramides bouwden. Of net af hadden. Toen is ook de tijd blijven stilstaan. Ze vormen een soort klok, die piramides. We leven eigenlijk omdat God ook geen zin heeft om miljoenen jaren op een bankje te zitten, dat word saai. (Alles is voor Karim heel logisch, voor mij soms niet.) Want in elk deel van Gods lichaam leef je… Als je vanuit het heelal naar de ruimte kijkt, zitten er allemaal zwarte gaten en tunnels in, daar kan je doorheen gaan en dan kom je in je vorige leven of in je leven dat je later leeft terecht. Als je Indiaan bent, ben je dat weer als je uit die tunnel of dat zwarte gat komt. Als het lukt... In Gods lichaam zitten alle herinneringen van al je levens. Dus nu leef je in de buik van God, maar je andere leven kan net zo goed in Gods arm zitten...

Hij heeft mij vandaag behandeld en het mooiste is dat het zo lekker spontaan gaat. Hij maakt een kanaaltje van zijn handen waar hij de energie van boven laat doorstromen. Hij zet dan zijn handen in buisvorm op mijn buik en ik voel werkelijk de warmte er tussendoor stromen. Hij had het eerder ook zo met mijn oor gedaan toen ik oorontsteking had en de pijn was weg daarna. Nu is de pijn in mijn buik ook minder, maar Karim zei dat het pas vannacht of morgen te merken was. (de pijn was dezelfde nacht nog weg, red.)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 17:52 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve Jasmijn 1hart1

Wat een mooie en wijze uitspraken.

Daar kunnen wij nog veel van leren.

Dankjewel voor het plaatsen.


Liefs Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 18:16 
Goh, wat interessant! En mooi!
Ik ga die filmpjes nog wel bekijken, als het lukt, de VPRO site is nu even in verbouwing zag ik...

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 18:30 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Jeetje Jasmijn schitterend deze kinderen.
Tja...kristallers....

Ja jammer dat de VPRO er ff uit is.
Want ik zou ook wel wat meer willen weten over wat kristallers dan precies zijn?
In aardse vorm dan.

leuk schat, dank je wel.

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2008 21:41 
Offline

Lid geworden op: do 31 jan 2008 21:42
Berichten: 91
Jeetje zeg, val zowat van me stoel.
Heb hier wel eerder over gehoord maar echt zo gedetailleerd
uitgelegd, wat fantastisch zeg zxv

Hoe spannend dat we dit hier allemaal mogen ervaren en mee
mogen maken, de nieuwe tijd die we tegemoet gaan ccc

Liefs Solar 1hart1

_________________
Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
Wordt er zelf ook door verwarmd
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2008 23:55 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Herken jij er iets in Solar?
Van jezelf of van iemand in jouw buurt?

Ik ben altijd benieuwd naar kristalkinderen.
Er wordt wel veel over geschreven maar het van iemand zelf horen is veel leuker vind ik. xcb

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 12:52 
Offline

Lid geworden op: do 31 jan 2008 21:42
Berichten: 91
cvbn
Ruthazel schreef:
Herken jij er iets in Solar?
Van jezelf of van iemand in jouw buurt?


Helaas niet 124 Vindt het altijd zo mooi om deze verhalen te lezen.
Tuurlijk hebben we allemaal wel eens een bepaalde ervaring dat je naderhand denkt cvbn

Ik ben wel bezig met mediteren, en probeer mezelf te her-inneren.
En wat ik ook mooi vindt is om te leren communiceren met dieren, heb trouwens een mooi stukje gevonden op de website, over hoe en wat. zxv

Liefs Solar
1hart1

_________________
Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
Wordt er zelf ook door verwarmd
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 18:58 
Offline

Lid geworden op: za 10 nov 2007 21:19
Berichten: 48
Karim, een jongen die opzienbarende uitspraken deed en doet!


Karim, een jongen van nu 13 jaar doet de meest wonderlijke uitspraken al sinds zijn jeugd en jonge jaren. Uitspraken over het heelal, sterrenstelsels, en andere zaken waar kinderen doorgaan niet mee op de hoogte kunnen zijn (Volgens onze begrippen) en waar ook menig volwassene geen weet van heeft. Karim zegt de meest wonderbaarlijke dingen al vanaf dat hij kon praten. Zijn moeder maakte notities vanaf het moment dat Karim ca 4 jaar was.

Karim, een echt nieuwetijdskind blijkbaar, heeft een Egyptische vader en een Nederlandse moeder. Hij woont bij zijn moeder, en in tegenstelling tot hoe het veel kinderen vergaat, heeft Karim een begrijpende moeder, die van spiritualiteit en andere zaken op de hoogte is en Karim dan ook goed kan begeleiden. Leeftijd genoten begrijpen sommige uitspraken van Karim niet bepaald, maar praat hij er dan ook met hen niet over. Een heel mooie uitspraak van Karim is, dat toen hij 4 jaar was, hij tegen zijn moeder zei: “Mam, ik ben op de aarde gekomen met een blauwe straal. Als je naar de Arde gaat, ga je gewoon op een blauwe straal en dan wordt je geboren”. “En ik ben bij jou geboren, omdat ik WIST dat jij me zou begrijpen”.

Droom en beeld

Karim had een droom, een visioen wellicht toen hij 8 jaar was. Hij zag God op een boom zitten en was zelf een man van een jaar of 25 volgens zijn zeggen, of iets ouder. Er ging daar een oude dame (omaatje) dood, en ging Karim na een week dood.
De oorzaak was een aardbeving, vele mensen overleden, maar omdat God het omaatje voor een aardbeving wilde besparen, niet wilde dat ze dat ook nog mee zou moeten maken, heeft hij haar een week eerder doen overlijden…..
Karim gaat er van uit, dat God boos op de mensen was.

Terwijl Karim’s moeder hem naar bed brengt, komt diens vader binnen, om hem welterusten te wensen. Plotseling geeft Karim aan, dat hij een vreemd beeld van zijn vader te zien krijgt. Deze zou in en stenen huis zitten, met vuur voor de deur. Waarschijnlijk een fakkel. Het schijnt de oertijd te zijn, Zijn vader is oud en zit in een huis van blauwe stenen. Karim gaat er van uit dat zijn huidige vader toen ook zijn vader was, maar was hij zelf nog jong; een kind



Geboorte van Karim. Met de blauwe staal die hij als stippellijn tekent, komt hij naar zijn moeder toe.
De man die naast zijn moeder staat is zijn vader


Inmiddels 9 geworden, verteld hij dat Venus een geïmplodeerde planeet is.
Mars, een mannelijke planeet, is geïmplodeerd of geëxplodeerd. In elk geval is er iets ergs mee gebeurd.
“De bedoeling was dat ze mee naar een hogere dimensie zouden gaan, maar kon men het niet bijhouden”.
Op 9 april 2002 zou de aarde heel snel op reis zijn gegaan, en blijft vanaf die dag even 2 maanden stilstaan, aldus de wonderlijke uitspraken van deze jongen van 9 jaar, die ook aangeeft in een vorig leven in Spanje geleefd te hebben, maar zich verwonderde dat hij in een auto in Frankrijk reed.

Verleden

“Het verleden is hier ook. Anders zou ik nu ook niet bestaan”.” We bestaan uit stukjes waarin een stukje van jezelf NU ook in het verleden leeft. Ook al die oude steden zijn er ook nu nog”!
“Alles is fantasie, en die is weer ontstaan uit fantasie en zo verder en verder”.
“Als je in de hogere hemels bent dan mag je geboren worden op een hogere planeet”.

Vraagt zijn moeder hem: “Waarom ben jij dan hier geboren”?
Antwoord: “Om mensen van allergieën te leren, ze moeten niet alles in hun mond stoppen” Karim is dan 9 jaar! “Daarom ben ik ook zo allergisch, logisch toch”!


Het heelal

Karim stelt ruim een jaar later dat de dampkring die hij DAMP-KRING noemt een bescherming, een soort filter tegelijk is. Op het moment van je geboorte en het neerdalen op aarde zou je je herinneringen kwijtraken betreffende vorige levens. De dampkring houdt niet alleen meteorieten tegen, maar ook de herinneringen aan vorige levens.
Voorts geeft hij aan dat stukjes van vorige levens nog altijd leven, ook die van de toekomst. Niet alleen voor hem, maar voor iedereen. Kosmisch gezien is alles in het nu. Een opmerkelijke uitspraak voor een tien jarige!
Voorts stelt Karim, dat eenieder in al zijn of haar aardse levens onder hetzelfde sterrenbeeld geboren worden.
Pas wanneer alles van dat sterrenbeeld is geleerd hoef je niet meer terug, en wordt je onder een ander sterrenbeeld op een andere planeet geboren, om dan weer alles van dat sterrenbeeld te leren.



Computertekening door Karim gemaakt


Hoewel zijn moeder veel inzicht heeft in spiritualiteit kosmische processen etc. gaat toch veel haar boven haar pet, maar noteert al zijn uitspraken, omdat hij dingen zegt die pas later begrepen worden, of wellicht door iemand anders begrepen

Ze stelt hem een vraag:
Waar kom jij eigenlijk vandaan? Hij zegt: “Heel simpel, hetzelfde waar jij en iedereen vandaan komt”! “Waar dan vroeg ik”? “Bij God, natuurlijk” zei hij. “Ja vroeg ik maar van welk sterrenstelsel”? Resoluut zegt Karim: “Van Sirius, of van de ruimteschepen van Sirius die net zo groot zijn als planeten”. Karim gaat verder: “Als ik zou vragen: wat zou je doen als je de ruimte inging? Wat voor een antwoord zou je dan geven”? Waarop diens moeder antwoordde: “Nou ik zou wel willen zien hoe het in de ruimte is, hoe misschien andere rassen leven”. Het antwoord daarop was: “Nee dat wil ik niet horen! Ik zou willen horen dat je op een van de planeten een beeld van een leeuw zou oprichten en die zou opofferen” Waarop zijn moeder hem vroeg waarom er een leeuw opgericht diende te worden, kreeg ze het merkwaardigs antwoord waar ze logischerwijs niet veel van begreep: “Als je een beeld opoffert voor een goed mens, echt met gevoel en uit je hart, dan kan je een mens redden.

Karim blijkt ook kennis te hebben die voor een jonge jongen zeer opmerkelijk zijn, en waar vele volwassenen nog niet mee op de hoogte zijn. Zo weet Karim ook te verhalen over twee sterren Sirius, een dubbelster dus, en weet hij te vertellen van zwarte gaten en tunnels in de ruimte, waar je door heen kunt gaan, en dan in een vorig of volgend leven terecht komt. Was je indiaan bijvoorbeeld dan wordt je dat weer als je uit de tunnel of het zwarte gat komt.



10 planeten draaien om de zon



Binnenaarde

Als een mens hier op aarde bewusteloos raakt, gaat diens geest naar de binnenaarde stelt Karim, en als je weer wakker wordt zou de geest ook weer hier zijn.
Daar in de binnenaarde zou men mensen graag willen helpen. Bij aankomst van de geest in de binnenaarde hebben ze daar speciale “medicijnen” voor. Expliciet kan Karim dat niet uitleggen. Maar als het goed gaat kom je daarna weer in je lichaam terug, en is je herinnering aan het verblijf weer uitgewist. Mocht je niet bijkomen, dan zou je gewoon langs de aarde vliegen, en daar komen, wat Karim “hemel”noemt.

De mensen in de binnenaarde gebruiken de warmte van de kern van de aarde, wat voor hen een soort van zonlicht zou zijn, en zouden slechts fruit en groente eten.
Voorts zouden ze heel oud worden, en wonen in een soort “waterhuizen” waar je gewoon door heen kunt kijken. Mogelijk een soort kristal. De mensen daar zouden ook groot zijn; meer als 2 meter lang.


Sirius

Karim geeft aan dat er steeds meer nieuwe mensen op aarde komen, kinderen van Landsirius. Er zouden een Landsirius en een Vissirius zijn. Vroeger was het één planeet, die zich in de derde dimensie bevond. De splitsing zou hebben plaatsgevonden, heel lang geleden, veroorzaakt door een ruzie.
Zij hebben de aarde gemaakt zoals die nu is met land en zee. Vroeger was de aarde anders, niet zoals hij nu is met water en land.
De planeet Landsirius zou zich dicht in de buurt van de aarde bevinden, en vanuit de toekomst komen.
Hun ruimteschepen hebben zich verdekt opgesteld in de buurt van de aarde, dit ter bescherming, want de aarde zou vertraging opgelopen hebben met het gaan naar een andere dimensie. Oorzaak daarvan zijn de mensen maar krijgen we een herkansing. De Lansiriurs zouden ook een asteroïde tegengehouden hebben, alsmede andere zaken, die gevaar voor de aarde zouden opleveren.
Landsirius is nu dus dichtbij, en zijn er ca 2000 ruimteschepen actief, die ook nu nog altijd asteroïden tegenhouden. Daar ze niet alles tegen kunnen houden ontstaat er van tijd tot tijd weleens een aardbeving, aldus Karim. Ze staan dit toe, omdat ook de aarde haar spanning van tijd tot tijd dient te ontladen. Deze methode is beter dan dat er ergere dingen gebeuren zoals explosies, of implosies.
De Landsiriurs zijn goede vrienden van de aarde, maar ook van Vissirius.
Weliswaar bidden ze niet tot God, maar weten wel dat God in elk voorwerp vertegenwoordigd is. Ze weten dat God hen begeleidt.
Een klein aantal Landsiriurs zijn nog niet zo bewust. Maar dat is hun leer proces. Het is maar een klein aantal.
De landsiriurs bevinden zich in de 8e dimensie.

De nieuwe kinderen die nu naar de aarde komen, bevinden zich al in die dimensie, ze hebben inwendig dan ook een “ander lichaam”. Uiterlijk is daar niets van te zien, omdat ze ook op onze planeet dienen te functioneren, maar staan ze wel in contact met de Landsiriurs. Soms bewust, soms onbewust.
Er zijn momenteel nog niet zo veel Landsiriurs onder de kinderen, maar worden het er wel steeds meer. Ze kunnen soms dingen doen waar ze helemaal geen weet van hebben. Zo kunnen ze ook gewoon bloemen doen opengaan, maar dat is nog niets vergeleken wat ze verder allemaal nog kunnen.
Karim heeft via zijn hoger zelf, zoals hij zegt, contact met deze kinderen, en geven ze via hem boodschappen door.



Karim zag een groene steen van Sirius, één van de wonderstenen die Karim van God kreeg



Naschrift


Karim heeft nog veel meer spectaculaire dingen verteld. Dit artikel is een samenvatting in min of meer chronolische volgorde van hetgeen hij vanaf zijn 4e tot zijn 11e jaar heeft verteld, en door zijn moeder Veronica genoteerd zijn. De keus is gemaakt voor de berichten zoals die in zijn jonge jaren zijn opgetekend, omdat die natuurlijk opzienbarender zijn, dan naarmate hij ouder wordt.
In een gesprek met Karim wist hij me feilloos te vertellen waar ik vandaan kwam etc. en moet ik zeggen dat het inderdaad klopt met hetgeen ik over mijn vorige levens etc. weet uit eigen belevingen, en door waarnemingen van derden. Ik heb natuurlijk niet alle feiten kunnen verifiëren die in dit artikel aan de orde komen, maar zijn de uitspraken dermate verrassend dat ik ze graag wilde delen.

Rest mij nog te zeggen dat Karim een heel normaal leven leidt, en gewoon met vriendjes speelt, naar school gaat etc. De opmerkingen die hij maakt zijn slechts fragmenten van zijn leven die hij met zijn moeder deelt, om daarna gewoon weer te gaan spelen, of andere activiteiten te ontplooien


Bronvermelding: Notities van Veronica, Karim’s moeder.


http://orbsfenomenen.multiforum.nl/view ... sfenomenen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 21:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Jasmijn.

Ja onvoorstelbaar voorstelbaar hé, hoe deze jongen spreekt en waarover deze spreekt. Echt heel ja geen woorden voor gewoon.

Bedankt voor het delen was interresant om te lezen.

Liefs van Brighteyes


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.