LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 23 jun 2024 18:36

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Volslagen vrijheid
BerichtGeplaatst: za 17 jun 2006 13:42 
Lieve Lichtjes

Ik haal nog even aan wat ik eerder al ergens schreef, omdat ik denk ik mijn inzicht beter kan verwoorden vandaag.

****Voor het eerst zolang als ik me kan herinneren, voel ik echt, dat het Pad wat ik loop , het juiste is.
Ik heb natuurlijk er vaak met mijn innerlijk gevoel dicht tegenaan gezeten en dan kon ik weer verder. Ook maakte ik dan toch vaak weer een diepe duikeling en moest weer opnieuw zoeken.
Of ik dit intense gevoel vast kan houden, weet ik niet en ik doe er ook geen moeite voor. ( dat is even een verschil met mijn andere keren dat ik inzichten kreeg, dan wilde ik dat * topgevoel * stevig vasthouden.)

Heel intens kreeg ik een absoluut contact met mijn Ziel en wist heel zeker dat het Pad wat ik nu loop , het juiste is. Er is niets wat niet goed gaat.
Nog geen week geleden, zei ik ,dat ik wel een kosmisch A.N.W.B kristal gemist zou hebben en met een omweg bezig was om mijn weg te zoeken.
Dat is niet zo, ik zit op de juiste weg. Al die tijd al.

Als ik zeg dat ik nu omringd ben door Lichtwezens, dan weten jullie misschien, hoe dat voelt.
Maar ook weten dat, alles op dit moment precies goed is.

Ik ben niet afgescheiden , ik ben niet eenzaam en ik ben niet meer bang.
Ik weet ook niet of ik dit echt vast kan houden, maar dat doet me voor het eerst helemaal niets. In het verleden kijkend , hoopte ik altijd mijn fijne staat van zijn/inzichten te kunnen vasthouden, maar ik heb ontdekt, dat het niet werkt op die manier.
Je gaat niet met de stroom mee, maar probeert als een rotsblok in de bedding te blijven liggen en dan gaat het fout. Dan duik je uit je "hemelse "staat van bewustzijn en je gevoel van falen is dan meestal groot.

Deze ervaring van inzicht is eindelijk een echte mijlpaal voor me. De onvoorwaardelijke Liefde, die ik nu voor mezelf voel heb ik nog niet eerder gevoeld. Ik dacht weleens dat ik het kon voelen, maar dit is anders. Dit gaat boven de 3D gevoelens uit.

Wat het oplevert is een intense VRIJHEID, het gaat zo het gaat, maar ik weet, dat het dus goed gaat. Mijn ziel loopt op schema , op het juiste Pad en dat te mogen voelen is een groot geschenk.***

Vanmiddag zat ik op mijn geliefde Westerveld en dacht even terug aan de afgelopen paar weken . Er gebeuren echt nog steeds wel nare dingen in mijn leven, maar na bovenstaande ervaring is het nog steeds...ik kan huilen van verdriet maar het wordt geen pijn. Het wordt ontroering. Ik zie de ervaring, hoe die in werkelijkheid is en in overeenstemming met het Pad van mijn Ziel.

Wat ik al zei, dat ik vaak tijdens een inzicht , wat een enorm geluksgevoel teweegbracht , meteen de gedachte had, nu moet ik dat vasthouden, je kiest immers zelf je geluk en als ik dan vervolgens na een paar dagen de diepte in dook, was ik behoorlijk aangeslagen. Wanhopig kon ik er van worden. Nu houdt ik niets meer vast, want het wordt een krampachtig vastklemmen aan een gevoel en dat werkt dus niet.
De intense vrijheid , die ik tot nu toe daardoor voel is enorm. Gewoon door alles los te laten. Als ik huil van verdriet is het niet meer pijnlijk, het is goed, het wordt ontroering. Elke stap is goed en zelfs als ik twijfel voel opkomen of ik dit allemaal kan volhouden , ja zelfs dan is er volkomen vrijheid.

Zelfs als je op de fiets niet lekker wordt , benauwd bent en je hart protesteert , o.k het is er en het is prima.

Ik ben blij dat ik deel van de Schepping ben , ik ben blij met alle ervaringen van dit leven en al mijn vorige levens.

Ik hoop , dat ik jullie duidelijk heb kunnen maken wat ik hier allemaal schrijf, want ik gun een ieder die innerlijke rust.

Maar zo niet, dan is ook dit goed en stuur ik mijn Licht en ga verder met wat mijn Ziel heeft gekozen.

Liefde en Licht van Nel. :idea: :idea: :idea:



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 jun 2006 14:19 
alles wat ik kan zeggen is:

vrede in je hart.

peace woman!
thats all you need.

namatse Nel

frum


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Van......
BerichtGeplaatst: za 17 jun 2006 14:30 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Afbeelding
Met een 1hug1 1hart1
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 jun 2006 14:39 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6078
:D Mooi hoor Nel dit!
Vertrouwen op het diepste geluk wat je nooit in de steek laat.
No matter what.

Wat een vrijheid indeed!

1hart1 1hug1 1hart1

Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2006 12:01 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Lieve Nel,

Mag ik zeggen dat ik het prachtig vind 1hart1
Het is precies goed zoals het is 1hug1

liefs shenan Afbeelding


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.