LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 30 jun 2024 15:08

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: het is gewoon hopeloos
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 18:58 
Het is gewoon hopeloos, al jaren probeer ik verlichting te bereiken, heel te worden, volledig, en gelukkig. Eindelijk heb ik door dat het een volledig hopeloze zaak is.

Ik begon pas in te zien dat IK niets kan doen om deze toestand te bereiken, ja misschien toch iets nl. verdwijnen. Het IK kan het AL nooit ervaren omdat het ik enkel bestaat dankzij de illusie van afscheiding.

Dus dacht ik, ik kan het al wel ervaren als ik helemaal niets-doe. Geen verwachtingen hebben, alles aanvaarden, geen doelen stellen en blablabla MAAR ............. IK DEED DIT ALLEMAAL VANUIT DE ACHTERLIGGENDE GEDACHTE, HET ACHTERLIGGENDE DOEL OM VERLICHT TE WORDEN...... stomme gans ... doen alsof je geen doelen stelt, geen hoop hebt op verlichting maar wel denken van: als ik dit doe ... wordt ik misschien wel verlicht, ha

HET IS GEWOON HOPELOOS
Ik zocht naar verlichting maar wat je zoekt kan je niet vinden
want ik ben al verlicht
ik hoopte op een immens gelukzalig gevoel
maar dat zal nooit komen
ah nee, ik koppelde dat immens gelukzalig gevoel aan het moment dat ik verlicht was,
maar ik ben het al. Ik ben al alles, d
us dat immens gelukzalig gevoel is HIER en NU ook al aanwezig.
Ik hoef er gewoon maar voor te kiezen of niet

wat een overlevingsdrang heeft mijn lieve egootje toch, het kan mij zo goed voor de zot houden, mij toch nog theorietjes laten verzinnen terwijl ik weet dat het maar theorietjes zijn, mijn waarheid en niet meer dan dat.

Wat blijft er dan nog over?
er is niets om naar te streven
er is niets om op te hopen
Hoop is het slechtste wat er is, het verlegt je blikveld van hier naar daar

ik heb geen hoop meer, ik wil geen hoop meer hebben, het is gedaan
zonder hoop kan ik eindelijk starten met te zijn wie ik ben, waar ik ben
zonder meer
gewoon bewustzijn
ik kan louter genieten van dit moment,
zonder angst dat ik misschien het volgende moment dit geluk, dit gevoel kwijt zal zijn.
Dan is dat zo

er is alleen nog maar NU en wat ik Nu graag zou ervaren/voelen
de toekomst bestaat gewoon niet meer

Namasté
Morgan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: hopeloos
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 20:08 
Lieve Morgan.

Bij het lezen van jouw stukje met een fikse verzuchting , zie ik dat jij juist een punt van verlichting wel hebt bereikt.
Het maakt dat je zonder moeilijke bagage van het NU kunt genieten en je ervaringen op doen en niet hoeft te piekeren over morgen.

Waarschijnlijk zie je het zelf niet zo, maar ik zie iets heel moois.

Hopelijk ga je het ook echt voelen.

Liefde en Licht van Nel. :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 20:12 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6078
TJa lieverd, ik hoor ook een kreet.

Maar vind je jouw aanvankelijke gedachte nu zo verkeerd?
Wat is er dan nu opeens zo hopeloos aan?

Ik vind er wijze woorden in doorklinken.
Maar ik begrijp nog niet precies waarom je er zelf zo ongelukkig mee bent?

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 21:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Lieve Morgan,

Voor mij klinkt er door dat je er ongelukkig mee was (niet meer bent), nu je ziet dat je niet hoeft te streven, is er volgens mij een stuk rust gekomen :D

Afbeelding

Je bent verlicht (lichter geworden) en je weet het :wink:

Liefs Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 21:17 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Morgan,

Er is een deel van je EGO gestorven. Het deel dat hoop had op verlichting, het deel dat begeerde. Het is inderdaad hopeloos, maar niet in de negatieve zin van het woord. Het is nu zonder hoop. Waarom was de hoop zowiezo nodig? Om succesvol te zijn? De verlichting te hebben bereikt.

Toch bestaat verlichting wel, maar niets als resultaat van het bereiken. Je kunt het niet bereiken met wilskracht. Je hebt het inderdaad nu al. Je bent verlicht. Je bent lichter geworden door iets achter je te laten. De strijd van hoop, de strijd om een doel te stellen en te halen. Het doel van het leven is leven en dat heb je al gehaald. Nu nog lekker laten wiegen in de stroom van het leven. Kijk naar het leven zoals het zich ontvouwd. Hoe het veranderd. Hoe mooi het is. Als je hier naar mag kijken, wat heeft geluk er dan nog mee van doen? Toch nog streven naar geluk? Welnee, laat maar gaan. Er komen veel mooiere dingen voor terug.

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 21:27 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Hey lieve Morgan ,

Je zoekt achter iets dat er al is en hoewel je het weet , zie je het niet of beleef je het niet? Zoiets? Ik heb het een beetje moeilijk met het woord ‘verlichting’. Maar dat is puur persoonlijk hoor , ik spreek hier even voor mezelf. Het woord ‘verlichting’ impliceert een soort verwachting van een toestand van zijn. Het verwachtingspatroon is volledig ingekleurd door je eigen verwachtingen wat nu juist het woord ‘verlichting’ inhoud , mede door de definitie van anderen. Daardoor zoek je naar iets wat je nooit zult vinden , want als de verwachting ingevuld is , heb je geen verwachting meer. Een verwachting is iets dat je buiten jezelf plaatst en afgescheiden is , iets dat nog niet is , maar wat komen zal. Het bevind zich niet in het hier en nu , want als je reeds verlicht bent , is de verwachting er niet meer om verlicht te worden. Door het buiten jezelf plaatsen van de verwachting kan je er niet bij en jaag je het na , waarop de verwachting zich eindeloos evenredig verwijderd van jou.

Ik gebruik liever het woord ‘bewuster’ of ‘meer bewust’ voor de toestand van zijn , waarnaar ik niet op zoek ben , maar die ikzelf creëer. Want als ik er over nadenk , wat betekend het woord ‘verlicht zijn’ dan? Iets dat duister is en verlicht wordt? En wat als het dan verlicht is , ben ik dan verlicht? Is dat het eindpunt? Kan men iets volledig verlichten , of is er altijd een schaduwzijde? Volledige verlichting kan naar mijn mening enkel maar van binnenuit naar buiten gebeuren en niet andersom. Zelfs als iets transparant is en van buiten uit verlicht wordt , zal er nog steeds een schaduwzijde zijn. Het verlichte werpt een schaduw neer van zichzelf.

Het bewuster worden vind ik persoonlijk een beter woord voor verlichting. Het bewuster worden gebeurd steeds in het hier en nu en niet in het verleden of de toekomst. Het bewuster worden doe je zelf , op je eigen tempo. En hoe meer bewust je word , hoe gelukkiger je word , want je begrijpt meer en meer van jezelf. Ik merk steeds meer bij mezelf dat ik minder zoek naar de perfecte staat van zijn en meer bewust ben dat ik in een perfecte staat van zijn ben en ik kan expanderen door bewuster te worden.

Er is geen hoop meer nodig , want hopen op wat? Er is geen streven meer nodig , want streven naar wat? Slechts zijn en ervaren en creëren geeft mij de volledige vervulling. Waarom voelen er velen zich geroepen om verlicht te worden? Waarom denken zoveel mensen dat verlicht zijn iets is waar je naar streven moet? Wat betekend verlicht zijn voor hun? Wat denken zij te vinden in het verlicht zijn , wat ze nu menen niet te hebben? Ik begrijp dat niet zo goed. Ik kan me er ook geen voorstelling van maken. Ik kan het wel in de zin van bewuster zijn. Bewuster worden doe je door opdoen van ervaringen en heel ons zijn bestaat uit opdoen van ervaringen. Iemand die ‘verlicht’ is , kan die nog meer ‘verlicht’ worden of eindigt het bij verlicht zijn? En dan? Dan ben je verlicht , wat is dan de volgende stap?

Voor mij is het goed zoals het is , ik hoef niet per se verlicht te worden , ik ben mijn eigen licht dat van binnen naar buiten straalt , met donkere vlekken er in. Ik kan me wel vinden in de creatie om deze donkere vlekken te belichten zodat ze opgenomen worden in mijn eigen licht en mijn doel is om zo zuiver mogelijk te stralen , meer moet er in het leven niet zijn.

Zo kan ik me dus eerder vinden in het zuiverder stralen van mijn eigen licht , dan ‘verlicht’ te worden. En ik merk dat ik jou ook hier op dit kruispunt tegen kom , laten we samen stralen.

Liefs , Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Inzicht
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 03:52 
Lieve Helmuth

Ik vind dat je heel mooi uitlegd wat je erbij voelt en Bigbear ook. Yolleke vat het heel mooi kort samen en ik wil graag iets delen wat mij vorige week overkwam.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, lieve Morgan.


****Voor het eerst zolang als ik me kan herinneren, voel ik echt, dat het Pad wat ik loop , het juiste is.
Ik heb natuurlijk er vaak met mijn innerlijk gevoel dicht tegenaan gezeten en dan kon ik weer verder. Ook maakte ik dan toch vaak weer een diepe duikeling en moest weer opnieuw zoeken.
Of ik dit intense gevoel vast kan houden, weet ik niet en ik doe er ook geen moeite voor. ( dat is even een verschil met mijn andere keren dat ik inzichten kreeg, dan wilde ik dat * topgevoel * stevig vasthouden.)

Heel intens kreeg ik een absoluut contact met mijn Ziel en wist heel zeker dat het Pad wat ik nu loop , het juiste is. Er is niets wat niet goed gaat.
Nog geen week geleden, zei ik ,dat ik wel een kosmisch A.N.W.B kristal gemist zou hebben en met een omweg bezig was om mijn weg te zoeken.
Dat is niet zo, ik zit op de juiste weg. Al die tijd al.

Als ik zeg dat ik nu omringd ben door Lichtwezens, dan weten jullie misschien, hoe dat voelt.
Maar ook weten dat, alles op dit moment precies goed is.

Ik ben niet afgescheiden , ik ben niet eenzaam en ik ben niet meer bang.
Ik weet ook niet of ik dit echt vast kan houden, maar dat doet me voor het eerst helemaal niets. In het verleden kijkend , hoopte ik altijd mijn fijne staat van zijn/inzichten te kunnen vasthouden, maar ik heb ontdekt, dat het niet werkt op die manier.
Je gaat niet met de stroom mee, maar probeert als een rotsblok in de bedding te blijven liggen en dan gaat het fout. Dan duik je uit je "hemelse "staat van bewustzijn en je gevoel van falen is dan meestal groot.

Deze ervaring van inzicht is eindelijk een echte mijlpaal voor me. De onvoorwaardelijke Liefde, die ik nu voor mezelf voel heb ik nog niet eerder gevoeld. Ik dacht weleens dat ik het kon voelen, maar dit is anders. Dit gaat boven de 3D gevoelens uit.

Wat het oplevert is een intense VRIJHEID, het gaat zo het gaat, maar ik weet, dat het dus goed gaat. Mijn ziel loopt op schema , op het juiste Pad en dat te mogen voelen is een groot geschenk.***

Liefde en Licht van Nel. :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 06:09 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6078
Lieve Nel.
Ik kan even niet per pb reageren dus dan maar zo.
Pracht schat!
Pracht!!!

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 06:44 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Mooi hoor;
*ik zocht bij Google(waar anders?) en vond deze kaard over het pad.
Afbeelding
Licht op het pad
Light on the Path

Een lichtflits verlicht je weg niet, hij helpt je niet zoveel als een lantaarn die je met je meedraagt. Hij geeft je alleen een flits, een glimp van de weg die voor je ligt. Maar deze eenvoudige glimp is heel waardevol. Je voeten voelen nu vaste grond, je vastberadenheid neemt toe, je voelt je gesterkt in je voornemen om je doel te bereiken. Je hebt even de weg gezien en je weet dat hij er is en dat je niet doelloos rondzwerft. Eén lichtflits en je hebt een glimp gekregen van de weg die je moet gaan en van de tempel die het doel is van je reis.



De filosoof, de mysticus en de onweersbui

Ik heb eens horen vertellen over twee mannen die op een inktzwarte nacht in een bos de weg waren kwijtgeraakt. Het was een heel gevaarlijk bos, vol wilde dieren, dichtbegroeid, duisternis waar je maar keek. De een was een filosoof, de ander een mysticus. Plotseling stak een storm op, met dreunende donderslagen en felle bliksemflitsen. De filosoof keek naar de hemel, de mysticus naar het pad. Op het moment van de bliksem zag hij het pad, verlicht, voor zich. De filosoof keek naar de bliksemflitsen en vroeg zich verwonderd af: `Wat gebeurt hier?’ en miste het pad.
Je bent in een woud verdwaald dat nog dichter is dan dat uit het verhaal. De nacht is nog donkerder. Soms is er een bliksemschicht of een lichtflits te zien - let op het pad. Tswang Tse is een lichtflits, Boeddha is een lichtflits, ik ben een lichtflits. Kijk niet naar mij, let op het pad. Als je naar mij kijkt, heb je het pad al gemist want het blijft niet bliksemen. Het duurt maar een enkel moment en als de eeuwigheid binnendringt in de tijd, gebeurt dat in een zeldzaam moment, net als een bliksemschicht. Als je naar de bliksemflits kijkt, als je naar een boeddha kijkt - en een boeddha is prachtig, zijn gelaat fascineert, de ogen zijn magneten - als je naar een boeddha kijkt, heb je het pad gemist.

Let op het pad, vergeet de boeddha. Let op het pad en doe iets, volg het pad en onderneem iets. Denken brengt je niet verder, daarvoor moet je iets ondernemen. Denken speelt zich in je hoofd af. Denken raakt nooit de totale mens; je bent alleen totaal als je iets doet.
Schenk meer aandacht aan je leven! Leven is het ware. Blijf niet bezig met materiaal te verzamelen over meditatie - mediteer! Blijf niet bezig met materiaal te verzamelen over wat dansen is. Er bestaan naslagwerken over de dans maar die zijn volslagen zinloos als je zelf niet danst. Gooi al die naslagwerken de deur uit! Gooi de last van al die weetjes van je af en begin te leven. En als je begint te leven, veranderen heel gewone dingen in iets buitengewoon moois. Het zijn maar dingen van weinig belang - het leven bestaat uit dingen van weinig belang - maar door jouw intensiteit en hartstochtelijke liefde worden ze getransformeerd, worden ze tot iets schitterends.

uit de Osho Transformatie Tarot
...inspiratie voor het speelse in elke dag

XXXX Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 06:56 
Dank je wel voor jullie lieve berichten,

Zoals Yolleke zegt: ik was er ongelukkig door maar nu niet meer. Het is echt fantastisch om hopeloos te zijn. Ondanks het feit dat ik wist dat er niet te streven valt naar volledig eenheidsgevoel (of hoe je dit ook noemt), toch bleef ik proberen niet-te-streven om toch dit eenheidsgevoel te ervaren. het is zo absurd.

Hopeloosheid is het gelukzaligste wat er is. Echt gek want heel de mensheid vindt dat hoop iets fantastisch is, dat je in je donkerste momenten overeind kan blijven door je hoop. Voor mij is het niet zo. Door hopeloosheid kan je eindelijk tot rust komen, kijken naar wat er vlakbij is in plaats van altijd in de verte te blijven kijken. Het geeft je de mogelijkheid om echt bij jezelf te blijven en alles te accepteren wat er is (zonder achterliggende doelen).

Inderdaad Nel,
je kan wel stellen dat ik nu verlicht ben, in de zin van lichter, minder balast, en ik heb geen hoop meer om ooit die vooropgestelde gelukzaligheid te voelen, en dat is al een zaligheid op zich!

en inderdaad, het pad dat je nu loopt is het juiste, het is altijd het juiste, want er is geen verkeerd pad. Daarom vind ik het leuk om te geloven dat het leven volledig voorbeschikt is, dat ontmoetigd het ego al meteen om iets te willen veranderen aan het pad, je kan het niet beïnvleoden omdat elke handeling er al in vervat zit. Het is misschien niet zo, maar het is een leuke oefening, ik hoef dus enkel te kijken naar wat komt, ik kan toch niets doen.

hmm het topgevoel vasthouden, dat doe ik ook nog. Omdat ik geen zin meer heb om opnieuw in het hopen verstrikt te raken. Maar ja dan is dat maar zo...

Bigbear,
inderdaad, het doel van het leven is leven. Dat wist ik al maar door te doen alsof ik geloofde dat het doel van het leven gewoon leven is, probeerde ik toch nog mijn doel te bereiken, ha

en nu zit er de hoop dat ik de hopeloosheid steeds zal herinneren, jezus nog aan toe :wink:

lieve Helmut,
verlichting impliceerd inderdaad een verwachting, het is die verwachting die ik nu opgeef, om te aanvaarden wat er wel is. Ik hoef nu geen wonderbaarlijke ervaring te hebben, allé mijn ego wil het nog steeds een beetje, maar wanneer ik tot in de puntjes van mijn tenen besef dat dat nooit zal gebeuren, kan ik het eindelijk opgeven

eindelijk rust, eindelijk helemaal geen verwachtingen meer. En dan is er eindelijk de mogelijkheid om écht gelukkig te zijn gewoon omdat je beseft dat je niets nodig hebt om gelukkig te zijn. Je kan je volledig koesteren in jezelf

het gaat er volgens mij in feite om dat je datgene waar je naar streeft volledig moet opgeven vanuit een volledig besef dat het toch hopeloos is, en dan wonder boven wonder vindt je datgene dat je zoekt

het zoeken opgeven om het dan toch te vinden
wat is het leven toch wonderbaarlijk!

heel, heel veel liefs
Morgan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Pad
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 07:50 
Lieve Morgan

Met andere woorden....wat gaat het je goed.... :D

Hou niets vast, je hebt het begrepen.

Dank je Ruth, moest wel even de loep pakken voor de kleine lettertjes... :lol: :wink:

Liefs van Nel :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 07:57 
gefeliciteerd lieve morgan is het eerste wat er bij me op komt
maar ik zou er bij willen zeggen,val je ego niet te hard
het is juist door hem dat je die trucen kan zien,tenslotte,en uiteindelijk is dat volgens mij de aller aller mooiste truc die hij mij probeert te laten zien
juist door ze niet te gebruiken maar te zien ,ziet "het"elkaar en daardoor samen het weten,het zelf ,en haal ik daarmee de scheiding weg,die tussen mij en mijn ego staat en ga ik mee,zonder onderbrekingen,zonder dat het ik nog ergens in hoef te stappen
als ik goed kijk naar mijn ego heeft hij mij het ik in feite nooit gevraagd om ergens in te stappen het laat alleen zien wat het weet,wat aangeleerd was
het ego zelf ziet ook,en weet ook ,zoals alles weet
het is juist de binding,die ik voel,de grens van illusie die er in feite niet is,die mij in iets doet stappen
waar ik instap is een gescheiden weten van dat alles,1 energie maar een gescheiden weten
elk weet maar weet wat hij kan zien,het zijn geen trucen volgens mij dan,mijn ego weet gewoon niet meer als dat wat hij weet
en kan weten en dus ziet op zijn beurt uit zelf behoud want dat is hem geleerd
waar wij instappen zijn geen trucen,we stappen in zijn weten
al wat hij eigenlijk doet is het ik wijzen op wat hij weet,zoals alles eigenlijk wijs.t
het ik stapt er eigenlijk in door de binding die hij voelt,een binding is niet vrij,vrij is een binding
zelfs vrij zijn van gedachten,is een binding,je kan nooit helemaal vrij zijn als je die binding zelf niet ziet,of zelfs niet wilt zien
want daarmee wil je je ego niet zien,en kan je nog steeds niet alles zien
het is de clou volgens mij,om naar dat weten te kijken van alles zonder er in te stappen,niet het wijzen te volgen,maar het wijzen zelf nu ja,lieve morgan dat is wat ik er zover van weet ,meer weet ik ook niet,misschien heb je er iets aan misschien ook niet ,ik hoop het ergens ook niet (geintje) liefs eleven


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 11:43 
hey,

ja het gaat mij inderdaad goed, :lol:

lieve Eleven,

kan je het mij misschien nog eens uitleggen, het lijkt mij interessant maar ik snap er niks van, hehe :shock:

liefs
Morgan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 13:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
Lieve Morgan

even niet met woorden
maar wel dit:

:D :idea:

Namaste
Surya

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 13:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
Oh en dit:

de volgende tekst uit de Bhagavad Gita las ik vandaag voor in de yogales
en vind ik passend bij jouw bericht hier.

Liefs
Surya

'Als je elke begeerte die in je oprijst opgeeft en vrede krijgt met de dingen ZOALS ZE ZIJN,
dan ervaar je innerlijke vrede.
Als je geest niet verward raakt door tegenslagen,
als je geen genot verlangt,
als je emoties in rust verkeren en als je vrij wordt van vrees en woede,
dan ervaar je innerlijke kalmte.
Als je je bevrijdt van elke gehechtheid,
als je onverschillig bent voor succes en mislukking,
dan bereik je de staat van sereniteit.
Als je je zintuigen kunt losmaken van zintuigelijke genietingen
zoals een schildpad zijn poten kan intrekken,
dan ervaar je diepe wijsheid'

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 14:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Wauw Surya,mag ik die gebruiken op mijn weblog?
Zo sereen.
Namaste Annemiek 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 14:09 
Inderdaad heel mooi Surya
:lol: :lol: :lol: :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 14:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
tuurlijk Annemiek!

het is uit de bhagavad gita en dus van iedereen en vrij om te gebruiken.

Liefs
Surya

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.