LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 30 jun 2024 06:13

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Symboliek in mijn leven.
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 10:59 
In mijn hele huis worden op dit moment de gasleidingen vernieuwd in verband met gaslekken. Waarschijnlijk moet de riolering ook nog.
Ik word altijd ziek achter mijn computer en ruik ook vaak de wasmiddelen die mijn buurvrouw in haar wasmachine gebruikt.
Dat werk moet onder de grond gebeuren!!

Ondertussen heb ik een leverfunctiestoornis opgelopen. Dat is vreemd, net nu ik zowat alle oude boosheid van vroeger heb opgeruimd, functioneert mijn lever niet meer naar behoren. Die snap ik dus eventjes niet. Misschien heb ik toch nog wat verborgen, goed verstopte gram.

Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 12:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Hoi Vick..

Fijn je weer te zien.. :)

Maar minder fijn voor jou, dat alles overhoop wordt gegooid bij jou.
Mijn hemel, wat brengt dat wel niet met zich mee?
Zit je niet echt op te wachten , denk ik zo...:roll:
Maar van de andere kant, lijkt het me ook geen pretje om de waspoeder, van je buurvrouw te ruiken.

Leverstoornissen..tjee..maar zou dat dan komen door oude boosheden?
Nu zit ik eventjes hardop te denken, want als je verteld dat je dingen ruikt in je huis die er niet horen te zijn, wat voor stoffen zouden er dan nog meer in de lucht kunnen hangen?

Ik weet het niet, ik zeg zo, wat er in me opkomt.

Hoeveel last en wat merk je dan, van de leverstoornis?
Heb je hier dan geen Bach Bloesem remedie voor?

Als je liever niet hebt dat ik reageer, op je berichtjes, dan mag je me dat gerust zeggen..
Ik kan het je niet kwalijk nemen. :oops: :oops: :oops:

Maar van mijn kant, goed bedoeld,

Liefs Maria Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 12:53 
Dank je voor de bloemen.
Ja, dat hoop ik ook dat die functiestoornis veroorzaakt wordt door al die dampen. Ik weet het niet. Afwachten geblazen. Maar als dat de oorzaak zou zijn, dan zal ik wel weer snel opknappen.

liefs Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 17:34 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:06
Berichten: 413
Lieve Vick,

Wat je vertelt doet me denken aan wat je zei toen je je uitschreef als lid hier.
De diepte in jezelf ingaan, het 'ondergrondse' boven krijgen en zie nu eens.....
Werkzaamheden onder de grond, giffen die boven tafel komen en opgeruimd worden.
Je leverstoornis kan daarmee te maken hebben.......(wie weet).
Maar juist als je iets aan het loslaten bent (je woede/boosheid in dit geval) komt het vaak ook naar 'boven', het wordt er via je systeem 'uitgewerkt' als het ware.
Althans zo werkt het meestal bij mij dan :wink: .
Dus: misschien zijn dit de laatste 'resten' die er nu op deze manier uitgewerkt worden!
Houd vertrouwen lieverd!
En als je dit allemaal onzin vindt.........je weet het, de prullenbak is geduldig!

1hug1 en 1hart1, MariposaAfbeelding

_________________
Niets is wat het lijkt, het hangt er slechts vanaf van waar je ernaar kijkt.Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 18:34 
Nee hoor Mariposa, ik vind het geen onzin.
Maar ik dacht dat het issue oude boosheid inmiddels verleden tijd was en kennelijk heb ik toch nog wel wat los te laten. Dat ervaar ik een beetje als ontmoedigend.
Maar ja, het komt van onder de grond.
De gasleidingen zitten er inmiddels in, ze zijn naar boven de grond verplaatst. (Dus ik 'Vick' heb geen ondergrondse energielekken meer in mijn systeem, hoop ik.)

Zoiets grappigs. Er bestaat een soort bloeddrukmeter voor gasleidingen. Als die meter terugloopt, dan zit er een lek.

liefs Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 11 mei 2006 07:56 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:06
Berichten: 413
Lieve Vick,

Ik kan me voorstellen dat je je een beetje ontmoedigd voelt..............ik heb dat op zulke momenten ook vaak.
Maar trap er niet in lieverd, het kan juist een teken zijn dat je het al losgelaten hebt en probeer het te zien van: Mooi, dat ben ik ook weer kwijt!
Ik herken dit zo goed, het ontmoedigd voelen is een stukje onvrede en die onvrede kan weer een stukje negatieve gerichtheid maken waarmee we dan weer dingen creƫeren waar we niet blij van worden.
(Ahum, tegen wie zeg ik dit nu..........ik kom mezelf de laatste weken hierin ook weer aardig tegen..... :wink: :roll: :D ).
We gaan gewoon steeds een laag dieper, als de huidige laag 'schoon' is van onvrede, boosheid enz. dan voelen we ons of alles losgelaten is en dat is ook zo, maar dan gaan we weer een laag dieper en ja, daar ligt nog wat........
En vergeet niet, in de kern zitten de wortels en die zijn het meest hardnekkig......
Onderhand mogen we blijven voelen en zien wat er al opgeruimd is en hoeveel lichter en helderder het al is.
Ik vergeet dat soms nog wel eens omdat ik dan zo gericht ben op dat kleine stukje waar ik op dat moment op kauw.........

Mooi, de leidingen boven de grond.......geen onbewuste zooi meer! :idea:
Lekker in het zicht allemaal!
Nou nog een metertje om onze eigen 'lekken' te meten, nietwaar! :D

Laten we hand in hand, rustig verdergaan met licht, vertrouwen en luchtigheid in ons hart! Afbeelding Afbeelding

1hug1, Mariposa Afbeelding

_________________
Niets is wat het lijkt, het hangt er slechts vanaf van waar je ernaar kijkt.Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 11 mei 2006 08:31 
Offline

Lid geworden op: do 12 jan 2006 08:56
Berichten: 163
Hoi Vick,

Ik reageer even op
Citeer:
Ondertussen heb ik een leverfunctiestoornis opgelopen.


Dit roept bij mij vragen op. Hebben hier meer mensen last van?
Sinds januari loop ik bij artsen omdat ik me regelmatig goed beroerd voel en het enige wat tot nu toe uit alle onderzoeken is gekomen is dat de leverfunctie verhoogd is. En ook ik snap dit niet.
Er is niets in mijn eet- en drink gewoontes wat hier aanleiding toe zou kunnen zijn. Maar hoe komt het dan? Wel weet ik dat ik nu ik bijna 40 ben, eindelijk afstand heb kunnen nemen van mijn jeugd. Ik leef nu eindelijk mijn eigen leven wat iedereen er ook van vindt en binnenkort ga ik mijn achternaam veranderen. Ik neem de naam van mijn partner aan.
Dus het enige wat ik kan verzinnen op dit moment is, dat het te maken heeft met loslaten van oud zeer. Maar misschien is er meer? Ik ben benieuwd of meer mensen dit herkennen.

Vick ik denk dat we allebei door een bepaalde fase heen moeten. Maar ik weet ook zeker dat het uiteindelijk goed komt.

Mery
Licht en liefde voor allen


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 11 mei 2006 13:25 
Dank je wel lieve Mariposa,

O ja, dat is mooi, misschien heb ik het al los gelaten. Dat zou fijn zijn.
Soms voelt het ook gewoon alsof ik te hard aan mijn innerlijk werk en mijn lever het niet bij kan benen.

liefs Vick


Hoi Mery,

Het is ook fijn dat zoveel beroerdigheid een mooi woord heeft; "Leverfunctiestoornis" en het blijkt ook een prachtig excuus voor allerlei dingen waar ik geen zin in heb. En maatschappelijk geheel aanvaard. En je hebt gelijk; Het komt beslist goed.

liefs Vick


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.