LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 14:16

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Beetje verdrietig.
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 08:35 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
En dat ben ik.
Eigenlijk zou ik feest willen vieren hier.
Of samen 18-9-2007 vieren of zoiets.
Als mensen uitwisselen en niet alleen de blijheid van de Spirits maar ook van mensen juist.
maar dat lijkt helemaal niet te lukken?

Hebben jullie ook dat gevoel van ..ja wat is het....eenzaamheid?
Want alleen voel ik me niet.
Maar het is hier soms zo afstandelijk zal ik maar zeggen.
Soms vind ik deze omgeving hier zo leeg...zo...alsof er allemaal aparte kamers zijn en we weinig te vertellen hebben.
Net of we geen contact hebben met elkaar.
Wel contact maar niet wezenlijk heb ik dan het gevoel.

Of licht dat nou aan mij? :oops:


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 09:16 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Ruth

Je moest eens weten hoe alleen ik me kan voelen. Vooral nu. Ik ben al weken ziek , heb gisteren uitgebreid bloedonderzoek gehad ( nog geen uitslagmaar het kan nog ook de ziekte van Lyme zijn en daardoor wondroos gekregen en griepverschijnselen ) mijn dochter wil niets weten van mijn ziek zijn ( ik probeer altijd al mijn mond te houden maar heb wel geld nodig )ik moet hulp vragen om me naar het ziekenhuis te brengen , ben gewoon te ziek en niemand te vinden...uiteindelijk mijn broer uit Den Helder ( 1 1/2 uur rijden en die kan nu ook niet meer.

Vriendin die zegt : als ik wat kan doen bel me even maar is niet bereikbaar en vervolgens , ja, ik heb deze week geen tijd en volgende week ook niet. ( ze heeft geen baan maar wat werkhuisjes )

Ik vind de maatschappij keihard geworden en ik weet niet waar het aan ligt.
In het ziekenhuis wou ik een afspraak maken voor de internist gisteren en ik kan gewoon niet helemaal naar Haarlem zuid en de ijskoude mevrouw zei, dan neemt u maar een taxi....( pardon ik heb een bijstandsuitkering ) Ik moet van mijn huisarts naar de internist maar heb nu gewoon een afspraak in mijn eigen ziekenhuis in Beverwijk ( ook nog ruim een half uur onderweg ) en kan pas 4 oktober.
Maar ze zijn tenminste aardig en als ik toch eerder moet dan moet mijn huisarts bellen. Dus vanmiddag weer aan de telefoon bij huisarts want ik ben waarschijnlijk gebeten door een teek en heb die ring wel gezien maar niet gemeld. Ik twijfelde toen.


Het moeizame van al dat gedoe maakt dat ik zowat niet meer kan.
Ik val lekker vanzelf af ( was toch al te zwaar ) en toch zit er iets in me wat zich roert.
Mijn lichtje wat ineens heel warm schijnt en laat voelen dat ik niet alleen ben en me dan ook niet zo meer voel.

Ruth , ik kan niet anders dan even dit allemaaal opschrijven want ik denk dat het forum ook een afspiegeling is van de maatschappij al zijn de lichtjes niet zo keihard. Maar misschien zitten ze allemaal met hetzelfde gevoel als ik over die buitenwereld en raken dan de moed wat kwijt en voelen zich hier misschien ook eenzaam.

Wis dit stuk maar als het niet past in jouw stuk.
Ik ben erg ziek en niet helemaal bij zinnen geloof ik.. :roll: :cry:

Voor wat het waard is ...ik hou van je.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 09:18 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


p.s Ik bedoel natuurlijk niet dat het niets waard is maar gewoon ...ik hou van je ... :idea: :idea: :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 09:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ohh nee schat nix wissen.
Je geeft me een riem onder het hart of andersom.

Ja zeg, zou het dat zijn?
Een afspiegeling van de maatschappij?
Zouden we elkaar een beetje in de weg zitten?
Tegen elkaar opbotsen?

Bij Steve deden we een oefening met onze ogen dicht door elkaar heen lopen.
Jeetje wat een commotie!
Werkelijk tegen iedereen bots je op.
En dan ga je vanzelf langzamer lopen.
En veel mensen gingen achteruit lopen vertelde Steve later.
Zie?



Citeer:
..Ik val lekker vanzelf af ( was toch al te zwaar ) en toch zit er iets in me wat zich roert.
Mijn lichtje wat ineens heel warm schijnt en laat voelen dat ik niet alleen ben en me dan ook niet zo meer voel.
..


Ja nou dat heb ik dus precies hetzelfde schat.
Ergens "zindert" er iets.
Vanmorgen hoorde/zag ik dat er feest gevierd werd achter de sluier. (hè wat een woord.. :roll: ) Merlijn stond er heel duidelijk en een heleboel verschijningen bij elkaar.
Een drukte van belang.
En allemaal zo feestelijk en blij en vol verwachting.
En dan brandt mijn lichtje ook opeens en voel ik me ook niet meer alleen.
Maar ik snap dat dan niet.

Ik vroeg ook: oh wat is er dan zo leuk daar? :D
Maar ja, het antwoord was niet zo duidelijk.

Toch is er iets op handen voor m`n gevoel.
Verandering....ommekeer...een zware druk..de stilte voor de storm gevoel.

Dank lieverd.
En dat je van me houdt?...nou joh!

1hart1 Afbeelding 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 12:27 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Kom ik even naast jullie zitten.

Ik voel me zo verbonden momenteel, met "dat wat verder weg lijkt te liggen" Er is rust in mijn hogere Hart, zo iets.
Maar het leven...de drama die het geeft soms...vermoeid me soms zo.


Maar diep in mezelf voel ik ...die liefde die gewoon mag zijn.... En dat voelt als een gevoel wat steeds wakkerder mag worden in me. Het gaat voorbij het hier en nu en de persoonlijkheden, al klinkt dat weer ..... :? :idea: Maar het leven laat me telkens weer kennis maken, met het peroonlijke vlak van mezelf en de ander. En hoe ga ik daar dan mee om als het botst.....Hoe stop ik zelf mee te botsten....


Het lijkt wel soms, alsof er een trilling is waarin ik niet meer in kan/wil leven, en een nieuwe trilling waarin alles gewoon stroomt. En het voelt alsof ik daar in en uit schuif, steeds iets dichterbij de plek (in mezelf), waar (in) ik wil zijn.

De woorden zitten weer een beetje in de weg. Ik kan soms zo moeilijk uitleggen hoe ik het ervaar.
Maar ik bedoel te zeggen....ik herken het wel.Afbeelding

Liefs Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 13:24 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Simone

Dit is het helemaal. Jij hoeft geen woorden te zoeken nu, want voor mij heb je het helemaal verklaard wat ik bedoelde.

In wezen ben ik niet eens erg verdrietig en steeds dat innerlijk Licht wat me warm houdt en me bij de les blijft houden.
Al die aardse drama's , het mag erbij horen maar ik moet me er niet door mee laten slepen en soms moet je relaties een tijd verbreken om niet ten onder te gaan. In dit geval is het zo met mijn kinderen.
Afstand voorlopig en tot rust komen en mijn innerlijk Licht en de stroming zoals je zo mooi zegt , laten stromen.

Dank je wel voor jouw verhaal.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 13:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ja dank je wel voor je verhaal Simone.
Heel duidelijk!

1hart1 * Afbeelding *
1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 15:16 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ruth, ben je nu droevig over het aardse leven of specifiek over het forum gebeuren?

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 15:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
hoi wat een treurigheid ineens, Ik moet me maar aansluiten want ik ben ook zo depri. Nel meid, ik heb met je te doen al heb je er niet veel aan. heel veel sterkte van mij.
Ik zie het ook gewoon ff niet mer zitten. ]ik krijg het ook gewoon niet voor elkaar om mezelf blij te voelen. dus Ruth, gedeelde smart is halve smart en dat geldt natuurlijk ook voor de andere ladies. liefs en een kussie
Marion


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 16:31 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieverds

Ondanks alle verdriet heeft de buitenwereld een lieve verrassing voor me gehad . Mijn hulp die ik nog niet zo lang heb hoorde mijn verhaal en ik hield het niet meer en heb zitten huilen en zij trooste me en gaf haar telefoonnummer en zei: Als er wat is en als je boodschappen nodig hebt of je medicijnen moeten gehaald worden in het weeekend dan bel je me meteen.

Een Ierse Engel.....

Lieve Wikvaya,

Ik voel met je mee en ik heb drie engelenkaarten liggen die mij mijn oplossing bieden...
De Engel van wijsheid
De Engel van Vergeving
De Engel van vrijheid...en pas vanmiddag had ik door hoe die drie achterelkaar gelegd mijn weg is.

Allemaal een dikke knuffel en wat Licht om jullie hart te verwarmen en wat verdriet weg te nemen.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 16:55 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieverds
ik weet niet wat er in de lucht hangt maar zie ook om me heen de mensen wat treuriger.
maar zelf voel ik me happy en relaxt .ik vind het hier oke .de mensen lezen (luisteren )naar wat je te vertellen hebt ,en je kunt je hier goed uiten .zoals ik lees van nel en kim .en ook al reageren ze niet asltijd ,er word aan je gedacht en licht gestuurt.

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 16:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve lichtjes, wat is dat nu. allemaal treurig, tenminste zo komen jullie over. Weet dat er nog heel veel moois te beleven valt en dat er vele zijn die erg veel van jullie houden, zo ook ik. Probeer de energie van deze dag eens op te pakken. Aartsengel Michael heeft bevestigd dat de dag van vandaag een dag zou zijn waarin ieder die er voor open staat een extra portie kosmische energie zal mogen ontvangen. In de kosmische wereld is vandaag de dag 18-09-07 een bijzondere dag wat energie betreft. We zullen allemaal qua kracht een trapje hoger geplaats gaan worden, de kosmische trilling zal voor vele voelbaar zijn en ik heb daar al reaktie op gehad. Voor mij is deze dag een dag waarin er in mijn gevoel van alles aan de hand is en ben blij dat ik heb mogen voelen.

Voor jullie allen die vandaag een beetje treurig zijn, ga er eens voor zitten en probeer te VOELEN, misschien wordt het dan weer anders.

Lieve Nel, heel veel beterschap en weet dat er vele zijn die van je houden.

Liefs Truus


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 17:24 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: Truus, je maakt me aan het lachen meteen.
Ja een kosmische dag.
Dat floeperde hier ook even naar binnen hoor lieverd. 1hart1
Ik wil dan alleen meteen dat ook allemaal voelen.
En zo ben ik dan.
En dat is soms vervelend.
Hè Ruth..... :?

Ik geloof dat ik het kosmische stukje van het week-end gehad heb misschien.

Ja dank Wikvaya 1hart1 want het werkt wel zo: gedeelde smart is halve smart.
Voor mij helpt het altijd als iemand dit herkent.

Lieve Vick, ik denk dat het met elkaar te maken heeft zoals Nel eerder schetste.
De wereld om me heen.
Hoewel ik me daar niet veel aan gelegen laat liggen want ik zie er weinig van zo thuis op de bank.
Heerlijk in m`n eigen energie met Charles Dickens dichtbij. 8)

Maar over het forum voel ik wel iets sluierigs ja.
En dat is naar niemand gericht als naar het geheel geloof ik.
Maar heej....heb ik dat niet al vaker gehoord van Ruthazel?
Ne klacht over het forum?

Komt omdat ik weet wat het kán zijn denk ik.
En hup daar gaat de wens weer.
Ze vliegt voor de werkelijkheid uit.
Een spagaat waarvan het ene voetje al in de wens staat en het andere in ontevredenheid.
En ik weet: ook dit gaat weer voorbij.

Ik vraag me af of het een algeheel forum-gegeven is of enkel wat ik hier voel.
Kweetnie....?
Maar als niemand dit gegeven herkent weet ik in ieder geval dat het mijn eigen wolkje is wat voor de zon hangt. :wink:

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 17:40 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Truus

Je moest eens weten wat je woorden me doen. Ik zit er zo erg doorheen en mijn vriendin uit Zandvoort belde me op en ik kon niets meer zeggen alleen maar vreselijk huilen. Ze komt er zo aan en ik heb veel kaarsen aangestoken want ik wil Licht en geen strijd, maar mijn kinderen zien ergens iets niet. Ik ben niet eens boos meer maar enorm leeg en vol verdriet en weet niet meer hoe ik de ingang kan vinden.
Ik weet als troost alleen nog dat ik 2 jaar geleden zag hoe we in de sferen voor onze komst naar de aarde de afspraak maakten dat we uit elkaar zouden gaan en mijn zielezoon zei, maak je niet druk en we zaten zelfs te lachen, maar nu op aarde weet ik het maar het doet zo'n pijn. Ik mocht de reden niet weten alleen dat het zou gebeuren.

Jullie steun op dit forum is heel erg warm en ondanks onze verschillen en soms zelfs geschillen , brandt er hier een Licht en het is absoluut Goddelijk.

Allemaal dikke knuffel van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 17:52 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
lieve Ruth

Misschien begrijp ik het verkeerd, ik wilde je laten weten dat er ook mensen zijn die van je houden en jij die zo gevoelig bent even wakker schudden door te vertellen wat voor een mooie dag het is. (tenminste voor mij). Als ik het verkeerd begrepen heb, lachte je mij uit of moest je spontaan lachen en probeerde je toch te voelen.
Dat is een reuze verschil. Het maakt verder niets uit, ik blijf nu even in mijn kracht en wil jullie daar graag in mee nemen.

Lieve Nel, ik ga tegen Flower zeggen dat ook jij de kracht van de kring vanavond hard nodig hebt. Probeer straks maar te genieten, ik neem je er in ieder geval in mee en wat fijn dat je vriendin komt. Er zullen vanavond voor jou extra lichtjes branden.


liefs Truus


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 18:35 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:shock: Oh Truus!!

Nee jouw uitlachen schat? Neen!!

Ik was juist blij dat je een lach toverde hier.
Want precies 18-9- kwam ook in mij op.
En je wijst me erop naar het mooie te kijken en me niet af te laten leiden door wringende omstandigheden.
Want dan wringen ze niet meer.

Ik ben dankbaar dat je in je kracht blijft. Afbeelding
Want daarmee deel je nu uit op momenten dat het hier even ontbreekt.
En heus, ik voel me er beter door.
Zie?
Dat is het hè lieverd: delen.


Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 18:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hallo Lieverds,

Oh sorry ik ben er even niet met zoveel aandacht geweest.
Ik bubbelde zo heerlijk rond in een gelukzaligheids bel en voel me al een tijdje intens gelukkig en tevreden met al wat is.
Sinds ik bij Tom Kenyon ben geweest die zaterdag is er iets losgetrilt of
zo bij me.
Een energie van vrijheid stroomt er samen met een geluksgevoel en vrede door me heen.
Ben ook veel op pad, zo heb ik zaterdag een heerlijke dag gehad en vorige week ook nog naar een Health Center geweest, lekkere massage, klank schalen sessie en lekker luieren en dobberen in een zoutwater badje.
Nu ben ik ook bezig om spullen uit te zoeken om mijn huisje weer lekker op te knappen en ik moet zeggen daar ben ik ook helemaal blij mee.
Dus vandaar dat ik even niet met zoveel aandacht hier ben.

En het gevoel van eenzaamheid, weet je als ik er in ga, dan is het er ook, maar ik weet ook dat dat door mijn gedachten wordt gecreeerd en daar doe ik niet meer aan mee.
Als ik in het NU blijf dan voelt het heerlijk.

Knuf voor de triestige lieffies, want jullie draag ik in mijn hart.

1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1
Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 19:38 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Och jee Nel, wat een rotsituatie ! Man, dat vind ik echt triest. Als ik dicht bij je woonde zou ik je zo even heen en weer rijden. Pf ! Nu, ik stuur je licht toe en weet je wat ik doe, ik maak een pakketje van licht met het verzoek om een persoonlijke "rij-engel" voor jou. In wat voor vorm die dan gaat komen dat weet ik niet. Maar daar ga ik serieus mee aan de slag.


Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 21:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
jullie zij allemaal t o p p e r s


en Truus ...................


dank je wel.
knuf van mij


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 21:27 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Nou Kimm je haalt de woorden uit mijn mond.
Nel, ik kan wel huilen van machteloosheid dat je daar zo zit en zoveel moet regelen en zo weinig kan en afhankelijk bent van anderen. Maar daar heb je niks aan.
Ook ik wilde dat ik dichterbij woonde dan had ik je absoluut geholpen.
Ben even gaan surfen. Er zijn vrijwilligerscentrales die je kunnen helpen. Je kunt eens op deze site kijken: http://vrijwilligershulp.nl/
Ik weet alleen niet of je in dat gebied woont.

Ook zend je veel licht en kracht. Goed te weten dat het zo afgesproken is om elkaar te verlaten ook al weet je de reden niet. Troost misschien een beetje.

Wikvaya, laat je kopje niet hangen, jij strijdbare engel. Het nummer van Kate Bush is nu op de radio met Peter Gabriel, Dont give up. Hoe passend. Geweldig nummer. Met een engel zelfs!!!

http://www.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w

Dames ik denk aan jullie.

Liefs en licht
Anjasa


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.