LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 16 apr 2024 22:24

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Nieuwe geboortecellen
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 13:49 
Het weekend was ik doodop. Het was m.n. zaterdag. Ik was net zo'n tuimelpoppetje dat van links naar rechts schoot op de bank. Doordat ik nu heel goed aard heb ik nog pijn in mijn benen en in mijn liezen. Tjonge, alsof er messen insteken af en toe. En ik heb met toch drie kwartier gedaan over het aantrekken van mijn sokken en moest de hele tijd mijn linkerbeen nog meetrekken. Bang nog om goed te lopen. Dus ik lag op de bank en dan weer links om en dan weer rechts om liggen. Echt ik kon niks, behalve ademen, uitrusten en op krachten komen. En huilen om mijn lichaam om de pijn in mijn bekken en de angst dat het nooit weer goed komt en huilen om mijn benen die kunnen genezen nu. En toen weer blij en toen weer zo moe, moe, moe. Morgen weer EMDR voor mijn benen. Er is een sterke wisseling gaande tussen mijn linker- en rechterlichaamshelft. Afijn, komt goed allemaal.

Maar wat zoooooooooo top is !!! Sinds 4 dagen zie ik dat mijn lichaam volledig NIEUWE supergezonde cellen aanmaakt. Dat is zo enorm om te zien !!!! Totale nieuwe schone cellen en volledig leeg van patronen!!! Ik heb drie jaar lang gewerkt op celniveau met reinigen en schoonmaken van herinneringen en in één keer zie ik dat er helemaal schoon geboren cellen bijkomen in totale vrede en rust. Deze cellen dragen echt NIETS bij zich van het oude. De oude cellen zijn er nog, maar er komen helemaal heldere cellen bij zonder nog een enkel oud patroon.

Mijn tweelingziel zag dit ook al. Hij zei: Waaaaaaaaaaaaaaah ! Dit is gaaf zeg! Dit is echt gaaf !!!!! Toen helemaal stil: "Maar dit heb ik eigenlijk nog nooit gezien." Ik grinnikte en zei zelf ook al dat het helemaal nieuw voor mij was. Het voordeel als je lichaam is ingesteld op 12 helixen, het gaat in staat zijn de meest onmogelijke dingen te genezen.

Het lijken mijn nieuwe geboortecellen / stamcellen te zijn.

Wahaaaaaaaaaa! Yehaaaaaa!

Ondertussen nog in de golf van fysieke pijnen, depressies en blijdschap van de wedergeboorte. De welbekende emotionele rollercoaster !

Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 14:11 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Wél vet schat!
Oh wat klinkt dit bemoedigend!!!!

1hart1 1hart1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 14:31 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Lieve Kimm,

Mag ik je vragen wat EMDR is? :oops: ik heb er ws overheen gelezen :oops:

Liefs Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 15:15 
Eye Movement Desensation Rapidly. Een therapie om trauma's te verwerken door middel van werken met de hersenhelften en het neutraliseren van de emoties. Werkt als een speer (in mijn geval dan) !

Erg vermoeiend om telkens alles door te werken, maar laag voor laag kom je er wel werkelijk doorheen. Als praten en nadenken niet meer helpt kun je alleen verwerken door herbeleving en neutraliseren.

Ik verheug me nu al op de sessie van morgen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 20:39 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Dank je wel voor je antwoord. Heb hier zelf nog niet eerder van gehoord, maar ben blij dat jij er zoveel baat bij hebt.
Een fijne dag morgen

Liefs Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 10 mar 2007 19:25 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Lieve Kimm

Kan je nog iets meer vertellen over die emdr of weet jij of er een site over is met meer informatie?

Ik ben vorig jaar begonnen met zelfheling en dit toen mijn voeten helemaal blauw begonnen te worden en ik flinke hartkloppingen kreeg. Ik begon weer naar mijn lichaam te luisteren en beter op mijn voeding te letten. Toen kwam de verhuizing tussendoor en nu ik lekker gesetteld ben laat mijn lichaam mij zien dat ik verder mag gaan waar ik toen mee begonnen was. Dus ja weer dezelfde symptomen en gisteren had ik echt het gevoel of mijn hoofd in de brand stond van binnenuit dan. hoofdpijn en druk op mijn achterschedel evenwichtstoornissen en vandaag er zelf achter gekomen dat "IK"de hoofdoorzaak ben van dit wat mijn lichaam me wil duidelijk maken en ben in gesprek gegaan met vele aspecten van Mijn Zelf. Vandaar ook die druk op mijn hoofd en het gevoel alsof hetgeen erin mij zit eruit wil. Deze aspecten wilden gehoord worden en aangezien alles met elkaar in verbinding staat vertaalt het ook wel waarom ik tintelende voeten had . Jeetje beetje warrig verhaal misschien maar dit heeft ook weer met die uittredingen te maken wat ik in het verleden altijd als vlucht heb gebruikt en daardoor niet in mijn lichaam was. Nu ik werkelijk aan het indalen ben mag alles geintegreert worden en dit gaat me tot nu toe wel goed af, maar misschien kan jij me nog iets aanreiken. Ik ben benieuwd want ik heb altijd al een verbinding met je gevoeld maar ergens was ik ook bang (bepaalde aspecten van mij dan) en dat duwde ik dan weg en wilde niet verder onderzoeken vanwaar dat gevoel kwam maar begijp het nu. hoop dat je me meer informatie kan geven alvast bedankt.

Liefs van Brighteyes


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 12 mar 2007 13:05 
Hoi Bright eyes,

Je kunt meer informatie vinden over emdr op http://www.emdr.nl/
Het is voor mij een perfecte manier gebleken om te onderzoeken welke lagen mij nog blokten om mijn fysieke lichaam te genezen. Moet ik wel even zeggen dat ik zeer zorgvuldig de emdr-therapeute uitgezocht die mij hielp, iemand met een spirituele achtergrond met een zeer hoge gevoeligheid die erkende daar waar ik vandaan kom, anders kon er nooit zo effectief op de diverse lagen gewerkt worden. Zoals het feit dat de laag van dat invalide meisje exact synchroon liep met de eerste drie jaar van mijn leven. Ik had in eerste instantie geen eens door dat ik in een ander leven zat hoewel de ervaring die ik kennelijk bewust moest verwerken volledig overeenkwam met mijn jeugd. Ik heb er sterk mijn twijfels bij (eigenlijk weet ik het wel zeker) of een standaard RIAGG EMDR therapeut mij had kunnen helpen omdat deze persoon dan niet had kunnen triggeren op mijn intense karma / zielsblokkades.

Je lichaam is je beste healer en wat ik heb geleerd is dat toen ik mijn ziel wou manifesteren in mijn lichaam ik eerst door heel veel entiteitenlagen heen moest breken om bij mijn lichaam terecht te komen en vervolgens manifesteerde zich eerst de mishandeling van de eerste drie jaar in mijn lichaam en knal daarop (van dat invalide meisje) dat vorig leven omdat ik dat leven kennelijk nooit goed emotioneel had verwerkt. Wat in de stof is gebeurd moet ook weer in de stof uitgewerkt worden. In totaal heb ik in 3 kwart jaar tijd wel 15 EMDR sessies gehad, maar allah, het liep bij mij werkelijk waar ook wel de spuigaten uit met de trauma's. Na iedere sessie was er weer een verschuiving van mij zelf richting mijn lichaam en gezondheid.

Het is goed dat je zo omgaat met de inzichten van het feit dat je het zelf allemaal manifesteert.

Hou je mij op de hoogte ? En bovenal... kies op jouw gevoel de juiste therapeut uit !

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 12 mar 2007 15:13 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Kimm.

Hartelijk bedankt voor de extra informatie, ik zal eerst eens rustig de site doornemen voordat ik meteen een therapeut in de arm neem dat zowiezo maar er zijn een aantal flashbacks die ik te zien krijg tijdens mijn dromen waar ik van blokkeer ( ik ben me bewust dat dit stukken zijn die inderdaad werkelijk gebeurd zouden kunnen zijn, en heb de persoon in kwestie dat wat in mijn dagbewustzijn in herinnering was alles al vergeven maar dan word ik er op een ander level op deze manier mee geconfronteerd en dan loop ik even vast zeg maar) Er mogen en kunnen ook veel zaken tijdens mijn dromen en uittredingen geheelt worden ( of aan het licht worden gebracht) maar sommigen kan ik (nog) niet alleen aan. Maar goed ik heb besloten om datgene te doen wat in mijn macht ligt om op emotioneel, lichamelijk, mentaal en spiritueel nivo te helen,...wat zich aandient en mocht ik daar een handreiking bij nodig hebben dan zal ik dat zeker niet laten. En ik zal je zeker op de hoogte houden okee.

http://www.starmanproductions.nl/sjaman ... art24.html

Dit kaartje trok ik na het plaatsen van mijn reactie.

Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2007 21:25 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Kimm

Ik had beloofd je op de hoogte te houden van mijn "ont"wikkelingen dus vandaar nu even een reactie. Ik heb gekozen voor een reincarnatie en auralogè therapeut. Zal hieronder een link plaatsen. En heb vorige week mijn eerste sessie gehad. Het heeft veel met gedaan, en we zijn erachter dat mijn tweelingbroertje zowiezo nog bij me is. Twee jaar geleden heb ik ook al regressiesessies gehad maar niet goed afgerond. Ik wist toen ook al dat er nog meer stukjes waren maar durfde daar toen nog niet aan nu wel. Ik merk dat ik makkelijk in bewuste trance kan gaan en voel dan ook echt mijn ogen heen en weer bewegen en dat maakte ook dat ik dus vandaag aan jou zat te denken en de emdr. Morgen de 2e sessie heb er echt zin in voel me heel allert of aanwezig zeg maar.

http://www.robknoop.com/logeonderdeleden/index.html


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 04 okt 2007 18:35 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Klinkt goed Brighteyes ! Lekker he, een vreemde energie wegkrijgen die niet bij je hoort. Stomme is dat je pas merkt wat een ballast je bij je draagt als je het loslaat. Ziet er goed uit die site van Rob Knoop. Iemand met verstand van zaken, lijkt het op.
Weer een stap verder.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 04 okt 2007 23:48 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve kim

zo te zien gaat het langzaam aan de goede kant op .
hier even een extra beetje licht.

Afbeelding

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.