LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 05:01

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 19:22 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Ik heb een vreemde ervaring achter de rug die ik nu meteen even opschrijf.

Eerst kon ik de hele nacht niet slapen en voelde de hele tijd mijn gids vreselijk aanwezig. Hij praatte constant met me en ik zag de hele tijd veel beelden die ik eigenlijk niet zo goed begreep.
Op een gegeven moment zie ik een soort kristal, enorm groot. De vorm had twee grote piramides links en rechts en in het midden een paar kleinere. Van mijn kant af gezien, dus hoe ik er naar keek zag ik aan de linkerkant een gouden gloed. Alleen aan de linkerpiramidevorm dus. Tegelijkertijd leek het alsof er een enorme metalen band om mijn hoofd werd aangetrokken zeg maar. Ik kan het moeilijk uitleggen Tegelijkertijd werd mijn hartchakra gloeiend heet. Niet een beetje heet, nee gloeiend heet. Ik voelde ook heel erg mijn hele gezicht en mijn voorhoofd.

Na een tijdje ebde de druk op mijn hoofd weg en mijn hartstreek werd weer normaal van temperatuur.

Na ongeveer nog 4 keer eruit te zijn geweest om te plassen ben ik eindelijk in slaap gevallen.

Om een uur of 10 ben ik met 1 van mij honden naar het bos gegaan. Dat beest is doodsbang van vuuwerk dus ik krijg haar bijna de deur niet uit om te plassen. Ik dacht, ik probeer het bos. Het regende en ik zet mijn auto op de parkeerplaats. Ik stap uit en toen kreeg ik een kompleet idiote ervaring.
Ik ben 1.68 meter lang en ik kreeg ineens het gevoel alsof ik 1 meter was. Ik liep van de parkeerplaats naar het bospad en dacht, hoe kan dit, ik ben toch niet klein, hoe kan ik me nu zo klein voelen. Het duurde best wel lang voordat het over was. Ik was bijna in paniek geraakt maar dacht de hele tijd, dit kan niet, dit kan niet, zo klein ben ik niet.

Ik heb nog nooit van mijn leven zoiets raars meegemaakt zeg.
Gelukkig heb ik het niet teruggekregen vandaag.

Ik wilde het eventjes kwijt.

Heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt?

Liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 20:59 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dat is werkelijk:

:? :? :?

:? :? :?

Ben benieuwd of anderen een zinnig antwoord hebben. Want ik weet dit ook niet. :shock: Het enige dat mij nu invalt is dat je tijdelijk lokaal energie hebt gevoeld en gekregen, op dat moment van klein zijn, en je een ander stuk energie verloor en dat dat mogelijk van invloed is geweest op jouw beleving van lengte. Alsof er een vuur door je heen is gegaan en een verschuiving in je energiematrix nu nog aan het plaats vinden is.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 21:39 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hmmm dit is raar!

Ik heb net een bericht hier geplaatst, nou ja al even terug en nu is het weg :shock:

Lieve Wikvaya

Zo'n ervaring heb ik ook gehad wilde ik je vertellen, of liever gezegd heb ik hier eerder neergeschreven.
Het was van de zomer, ik fietste langs een sportterrein op het fietspad en ik voelde mij groeien en groeien, ik werd een reus.
Dusse nee geen dwerg, maar enorm groot, iets van 3 meter of zo,
gekke gewaarwording.
Maar vroeger als kind heb ik wel veel grote wezens gezien, zo tussen slapen en waken en meestal als ik wat ziekjes was en in het 'grote'bed van mijn ouders mocht liggen.
Ook van de piramides die jij waarnam heb ik zo het gevoel dat je in een her-innering bent terechtgekomen waarin je kan reizen naar alle werelden of sterrenstelsels.
Er is nl. aan een vlak in de piramide een soort van landingsplaats of vliegveld waarvan daan je kan reizen naar andere stelsels.
Je gids was niet voor niets bij je dus hij is jouw vangnet.
Maar weet je lieverd als je zoveel info krijgt, met beelden en zo en het voelt als teveel voor je, kan je gewoon vragen of ze er mee willen stoppen.
Ik laat het meestal maar gebeuren als er weer zo'n film langsraast, heb altijd zoiets van ja downloaden en later maar installeren.
Net als met de comp.

Oh ja ook zou je in een paralelle wereld terecht kunnen zijn gekomen.

1hart1 Amanna

gek hoor!

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 21:49 
Mmmm, de server deed ineens heel raar bij mij ook....
Weet je Wikvaya, ik weet niet wat het is, maar ik denk dat je een soort energie oppikte? Misschien iets van vroeger? Omdat je ook die soort piramides zag?
Ik weet het niet hoor, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Kan je niet aan je gids vragen wat het was, of heb je dat al geprobeerd?

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 21:59 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hoi Wikvaya,

Ik wil graag op verschillende dingen ingaan.
Citeer:
ik de hele nacht niet slapen en voelde de hele tijd mijn gids vreselijk aanwezig. Hij praatte constant met me en ik zag de hele tijd veel beelden die ik eigenlijk niet zo goed begreep.

Waarom zeg je niet gewoon tegen jouw gids dat ie eens effies z'n tater moet houden. Als je in slaap valt dan hebben jullie de hele nacht over om te praten. Het is de bedoeling dat gidsen ons aardeleven respecteren.
en 's nachts slapen hoort bij een aarde leven.

Een gesprek is iets van twee mensen, of van een mens en een ander wezen, maar een gids die de hele nacht tegen mij praat, die kreeg van mij z'n congé. (Nou voel ik de mijne lachen)

Citeer:
Ik ben 1.68 meter lang en ik kreeg ineens het gevoel alsof ik 1 meter was. Ik liep van de parkeerplaats naar het bospad en dacht, hoe kan dit, ik ben toch niet klein, hoe kan ik me nu zo klein voelen.


Ik vind het helemaal niet zo raar dat je je voelde alsof je maar één meter groot was. Toen ik het las voelde het voor mij als een dwerg. Misschien heb je een vorig leven waarin je een klein mens bent geweest. Het kan ook een innerlijk kind in jezelf geweest zijn en je kan ook aangesloten zijn geweest op de een of andere natuurspirit. Maar het voelt meer als iets dat echt van jou is. Een stuk van jou uit dit leven of uit een vorig leven dat werkelijk gekend wil worden.
Als je zoiets nog eens overkomt en je durft het zonder angst te ervaren en te observeren, dan kom je d'r vanzelf wel achter.

Citeer:
Na ongeveer nog 4 keer eruit te zijn geweest om te plassen ben ik eindelijk in slaap gevallen.


In tijden dat we veel emotie's hebben, hebben onze nieren overwerk te doen en vallen ze ons dus 's nachts lastig. Het is goed om onze nieren dan wat ondersteuning te geven. Voor mezelf heb ik zojuist een pak solidago thee gekocht. Nou nog braaf thee gaan zetten :lol:

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 10:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Hi lieve Lichten. Allereerst een heel geweldig 2008 gewenst en dat we maar lekker veel met elkaar kunnen praten via dit geweldige forum

Kim en Saskia dank je wel voor het meedenken.

Amanna. Vorige week vroeg ik aan mijn gids waar we elkaar van kennen en toen kreeg ik van hem ineens een levende voorstelling te zien van een enorme sfynx en een hele meute mensen die daarvoor stonden met een donkere huid en geen kroeshaar.

Er zal dus wel iets van die tijdlijn in de persoonlijkheden van mijn overziel zitten. anders zou ik het niet zien. want ik krijg het niet voor elkaar zulke beelden te verzinnen als ik zou willen bv. bv bij een geleide meditatie waarbij je van alles moet gaan bedenken, dat lukt mij niet.

Ik ben blij dat jij ook eens zoiets hebt gehad.

Mijn gids heeft mij uitgelegd dat hij in zijn werkelijkheid alle denkbare vormen kan aannemen. ter grootte van een speldeknop, een regendruppel, hij kan er zelfs in gaan zitten, alle vormen alles. Omdat ik dat zo gek vond heeft hijzichzelf een paar keer met een ander uiterlijk laten zien. Dat was heel maf. In mijn dromen heb ik ook deze ervaring. Van een bewustzijn zonder vorm en dat beangstigt mij enorm. In die mate dat ik eigenlijk niet wil zijn in plaats van zijn. Een bewustzijn zonder lichaam lijkt mij nl iets vreselijks. Dat is voor mij wel een probleem omdat je er eeuwig bent en niet niet kan zijn.

Wat ik nu had leek een beetje op de de toestand die ik in dromen ervaar alleen ervoer ik hier nog in een zekere mate mijn lichaam maar dat was ineens enorm klein. Het leek of mijn bewustzijn in dat lichaam ter hoogte van mijn navel hing als het ware.
Natuurlijk heb ik gevraagd wat het was en ik kreeg als antwoord dat ik ervaren heb dat mijn lichaam slechts een illusie is. Ik weet dat natuurlijk wel maar moet zoiets dan als ik met die doodzenuwachtige hond het bos in loop. Het moet je innerlijk zelf zijn die zoiets doet. Ik heb trouwens op dat moment in het bos geen gids gevoeld hoor.

Wat betreft die piramide van kristal , geen idee.'Gisteravond heb ik alles uitgezet en ben gaan slapen. Het lukt alleen niet altijd, dat uitzetten. Bij mij werkt al die visalisatie van lagen om me heen en licht in me en weet ik wat allemaal niet. Dat komt in de eerste plaats omdat ik hier niet in geloof en in de tweede plaats omdat ik ervan overtuigd ben dat ik al die bescherming niet nodig heb omdat het innerlijk zelf mij beschermd.

Als kind ging ik bij enge situaties altijd keihard in gedachten mijn oma roepen en dat werkte altijd.

Citeer:
Ik vind het helemaal niet zo raar dat je je voelde alsof je maar één meter groot was. Toen ik het las voelde het voor mij als een dwerg. Misschien heb je een vorig leven waarin je een klein mens bent geweest.


Heel apart dat je dat voelde toen je het las. Ja wie weet Vick. Ik moest trouwens lachen om wat je schreef over die gids. Ik stuur hem nooit weg want hij voelt altijd vanzelf aan wanneer hij te veel is en te weinig. Ik was verdomde blij met hem met al die maffe films die ik zag. Ik ben trouwens dol en dol op hem. Ik wil niet eens zonder hem, hij mag niet weg. Hij is wel eens een paar dagen weg en dan baal ik echt. Stom he, en ik ken hem nog niet eens een vol jaar. nou ja, met mijn egobewustzijn dan.

Bedankt allemaal voor de hulp. Ik hoop geen volgende keer mee te maken. Liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 11:00 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Lieve Wikvaya.

Bedankt voor het delen van je ervaringen, ik vind het altijd boeiend om te lezen. Zelf heb ik dit soort ervaringen in dromen of uittredingen wel gehad en ook van iemand eens gehoord dat ik bij hem bij geweest s`nacht en hem een healing heb gegeven alleen was ik heel groot(lang) en stond achter hem met mijn handen zo om zijn hoofd :roll: wist hij mij te vertellen. Maar goed even niet over mij maar over jou!

Wat ik net ervoer tijdens het lezen van jouw reactie was een soort van out of body experience maar dan vanbinnen. Misschien is dit een beetje onduidelijk maar een buitenlichamelijke ervaring binnen in je lichaam. Dus speciaal om jou te laten ervaren wat het is maar dan eerst in je lichaam zoiets. Weet niet of het bij jou iets triggert maar dit voelde ik erbij. nou ja beetje wazig maar dat is meestal zo met dit soort zaken.

liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 11:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Oh prachtig schat!
Klein worden.
Ja herkenning! :D

Zoals Amanna beschrijft ben ik zelf ook ooit eens plotseling ...ja wat....zeg maar 3 meter geweest ook.
Bizar en wonderlijk tegelijk was het.
Ik vond mijn kleren heel gek.
Dat ik dezelfde broek aan had want die zou nimmer en nooit passen om mijn gigantische benen.
En de tafel was tegelijk klein en normaal en ook groot.
Nou lijkt me een bos omgeving anders want daar heb je minder referentiekader denk ik.

Moest ik het nu beschrijven dan zou ik zeggen: forced perspective.
Zoals ze dat bij LOTR gedaan hebben.
Het lijkt groot/klein maar het is normaal in werkelijkheid.

Hier werkt het min of meer hetzelfde meen ik.
Maar.....het zegt zeker iets over je achtergrond.
Waar je vandaan komt en wat je taak is.
Daar ben ik van overtuigd.
Want heej......dat gebeurd natuurlijk niet voor niks in het bos.
En het eerste waar mijn intuitie dan ook heen gaat is: natuurwezentje.

Mooi ook wat Brighteyes zegt: buitenlichamelijk maar toch in je lichaam.

Als je nu terug denkt was het wel een beetje griezelig.
maar heej..... eigenlijk ging er nix mis toch?

Leuk dat je dit hier deelt hoor.
En ja, ik ben ook altijd dankbaar en blij als iemand dit soort bijzondere ervaringen deelt.
Dat haalt de wind uit de bang-zeilen wat mij betreft.

1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 15:49 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Wat ik net ervoer tijdens het lezen van jouw reactie was een soort van out of body experience maar dan vanbinnen. Misschien is dit een beetje onduidelijk maar een buitenlichamelijke ervaring binnen in je lichaam. Dus speciaal om jou te laten ervaren wat het is maar dan eerst in je lichaam zoiets. Weet niet of het bij jou iets triggert maar dit voelde ik erbij. nou ja beetje wazig maar dat is meestal zo met dit soort zaken
.

Hi :lol: Zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Een out of body ervaring maar dan van binnen.
Out of body is niks nieuws voor mij . Maar dit wel.

Maar goed, ik ben zo blij dat ik niet in paniek ben geraakt. Het was wel heel idioot want ik ging gewoon lopen ook en tijdens het lopen was het ook zo idioot dat mijn benen zo enorm klein waren. Ik kan het niet eens omschrijven.

Wat wel is, is dat ik al geruime tijd bezig ben mijn innerlijk zelf te vragen om mij mijn aard van wezen te laten begrijpen. Wat daar begrijp ik nl geen fluit van. In je dromen kun je je de aard van je wezen zo dicht mogelijk beleven omdat de remmen van het egobewustzijn dan weg zijn. Als je je ze maar herinnert. In je dromen, voor zover je ze terug kan halen s'morgens, ervaar je helemaal geen body. Althans, ik niet.

Ik denk dat ik gewoon bang ben. Voor het onbekende. Ik heb er nl nooit eerder over nagedacht. Pas sinds twee jaar ben ik hiermee bezig. Wat ben je als je uit je lichaam bent? Die vraag houdt mij enorm bezig en ik ben naarstig op zoek naar het antwoord. Dat antwoord komt van je innerlijke zelf of je overziel. Dan kan op alle mogelijke manieren. Ik ben ook vreselijk bezig met het kunnen bevatten dat alles gelijk leeft. Dat er ontelbare werkelijkheidstelsels zijn .
Kijk, alle tijd is simultaan. Maar wanneer we gehecht zijn aan ideeen over tijd of aan mensen die daaraan geloven, schijnen bepaalde omstandigheden te bestaan. In werkelijkheid bestaan ze niet. Ze zijn slechts het gevolg van mijn beperkte waarneming. Het lijkt of er drie soorten tijd bestaan qua waarneming. Verleden, heden en toekomst. Maar dat lijkt alleen maar zo. En wat wij creeeren verander ook het leven van de persoonlijkheden in het zg verleden en toekomst. Dat intrigeert mij. ik wil verdomme weten hoe dat werkt.

Alles bestaat gelijktijdig en wij creeeren onze eigen werkelijkheid. Alle persoonlijkheden van de zg overziel leven gelijktijdig. Alleen voor ons lijkt het alsof ze in het verleden of de toekomst leven. Als we nu dromen kunnen wij kontakt maken met de andere persoonlijkheden en hun zogenaamde tijdsbeleving.
Wij mensen hebben het woord ziel bedacht. Vee mensen noemen hun innerlijk zelf de ziel. Maar wat is een ziel. Alle persoolijkheden maken deel uit van de Overziel. De overziel is ieder van deze persoonlijkheden maar meer dan dat. De overziel is dat deel dat hen maakt tot wat ze zijn en niet het produkt van wat ze zijn. Het is een van d ebelangrijkste taken van een Overziel zijn persoonlijkheden te instrueren, deel uitmaken van hun ervaring en niet de eigen aard uit het oog te verliezen.

Als ik dus met mijn rationele verstand dit overdenk en dan ook nog eens de illusie van het lichaam en de vorm en de hele illusie van de aarde en tijd en ruimte erbij betrek, dan word ik niet blij. En als ik dan mijn eigen ervaringen van uittredingen, al dan niet bewust, en dromen overzie dan vind ik de aard van mijn ware werkelijkheid, zoals ik dus nu denk dat die is, een beetje raar. een beetje boel raar. En dan weet ik nog niet zeker of ik er blij mee ben. Begrijpen jullie dit? Op die avator zie je een vrouwtje die denkt. Dat ben ik. Iemand die altijd dag en nacht denkt.
Ik kan het echt niet helpen. Net als de hartslag gaat dat onwillekeurig.
Ik ben al dolblij dat er een gids bestaat die je helpt. Ik zat me eerst suf te piekeren waarom mensen een gids hebben als je een overziel hebt. Maar ja daar kom ik toch niet achter nu dus ik beschouw het dan maar als een hulp voor de overziel.


Ik ben er wel al achter dat als je dood gaat je niet ineens een of andere vereniging met een of andere ziel hebt. Nee hoor, je blijft gewoon wie je bent alleen in een andere materie dan die je gewend bent.

Ik had zoiets al gelezen in de boeken van Robert Monroe die jarenlang bewust uit zijn lichaam reisde en zelf zijn overziel heeft ontmoet. En al de persoonlijkheden van zijn overziel. Die overziel kan gewoon je fysiek en en dingen regelen. bv een hartaanval voorkomen, ik noem maar wat. Het enige wat de overziel niet kan is tornen aan de vrije wil van zijn persoonlijkheden. God zij dank dan maar he :lol:

Dus dan zou ik ook nog kunnen konkluderen dat dit wat ik heb meegemaakt een soort oefening geweest is die de overziel mij heeft laten doen. Ik weet het niet.,

Er zijn mensen die zich met gemak kunnen afstemmen op de andere persoon lijkheden van de overziel. Die kunnen bij wijze van sprekken. in de huid kruipen van die personen en hun ervaring beleven. Het zijn echter niet jouw ervaringen maar die van een andere persoonlijkheid die niet ineens overgaat in die van jou. Zover ben ik ook al gevorderd . Dat ik dit dan snap. maar goed, het nut van dit alles. Dat moet ik nog uitzoeken. ik heb zelf helemaal nooit eerder een ervaring gedeeld van een andere persoonlijkheid. Maar ik ken wel mensen die dat wel hebben meegemaakt. Maar die noemen dat hun vorig leven. En ik denk dus kompleet anders over persoonlijkheden.



Dank jullie wel voor het meedenken.

Liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 16:12 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Lievert.

Ik heb je gelezen en lees het later nog eens rustig door. Maar wilde je zeggen dat ik het supergoed van je vind om dit toch te uitten. Weet je vorig jaar was mijn grootste uitdaging mijn denken. Het mentale stuk doorzien en dat is me op veel vlakken ook gelukt! Maar als ik nu weer daarin duik dan maak ik mijzelf weer gek. Snap je ik ben van mijzelf helemaal niets, tenminste voor mijn gevoel ben ik hier wel maar niet wat ik denk te zijn. Daar begint het gedonder al weer :)

Ik ben niets de vorige levens die ik ervaren heb in de regressiesessies waren heel byzonder en je kan inderdaad stellen dat ik in de huid kroop van die persoonlijkheden waarvan ik dacht dat die buiten mij bestonden. Maar hoe kan het dan dat ik elk stukje elk aspect als een deel van mijzelf ervaarde? Omdat juist ik alles en niets tegelijker(TIJD) BEN. Waar het in mijn beleving om gaat is ervaring, puur ervaring en voor mijzelf? Nee dat idee heb ik niet de ervaring van Overziel, God dat is het. En het is een unieke manier waarop dit alles gebeurt. Want dat is het gewoon...Eèn groot gebeuren. Dit voor nu kom later hier nog wel op terug denk ik :roll: :roll: :roll: Want dit was even een spontaan gebeuren :wink:

Liefs van Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 20:27 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Daar ben ik weer :wink:

Jeetje heb het net weer overgelezen en het is veel het zijn veel draadjes die je tegelijkertijd in je hoofd hebt!

Ik weet niet waar te beginnen om op te reageren, en weet je ik herken het zo hè, ik herken het van mijzelf. Je hebt gevraagt aan je innerlijk om de aard van je wezen te laten begrijpen. Dat is vragen om een ervaring die je nog niet bewust was. En volgens mij is dit nog maar het begin!

Je schrijft wat ben je als je uit je lichaam bent, hetzelfde als dat je in je lichaam bent.

Citeer:
In je dromen kun je je de aard van je wezen zo dicht mogelijk beleven omdat de remmen van het egobewustzijn dan weg zijn. Als je je ze maar herinnert. In je dromen, voor zover je ze terug kan halen s'morgens, ervaar je helemaal geen body. Althans, ik niet.


En hoe heb je dat ervaren dan? Want een droom of uittredeningen zijn toch OOK ervaringen? Weer een antwoord op je vraag!

Weet je wat ik zie en lees tussen de regeltjes door, dat het ZElf heel goed weet alleen lopen er zoveel draadjes door elkaar heen dat het een knoop is geworden. Maar het leuke van een knoop is dat het weer uit elkaar gehaald kan worden. Want je beantwoord je eigen vragen in dit hele topic al schat. Energie is wat wij zijn en energie kan verschillende vormen aannemen en gematerialiseert worden. Weet je, ik heb geleerd om niet meer zoveel te denken ook al is dat heel moeilijk, maar het helpt mij als ik mij weer op mijzelf afstem en mijn aandacht op mijn ademhaling richt. Ik voel nu al een poosje de energie stromen of tintelen als ik dichtbij mijzelf blijf en dan weet is ook dat het goed is en heb vertrouwen maar zodra ik weer in mijn denken ga zitten gaat het geheid mis. Dit merk ik ook meteen dan, maar het word steeds makkelijker om terug te keren naar de bron. En dit is wat ik zo herken in jou ook. Lieve Wikvaya je bent een prachtige engel, en het is logische dat al deze informatie je overspoeld. Je schrijft dat je hier nu zo`n 2 jaar bewust mee bezig bent nou ik vind het knap van je als ik zie hoe je hiermee omgaat. Maar je wil volgens mij het proberen te verklaren met je verstand en ik kan je uit ervaring vertellen dat dit niet gaat lukken. Probeer terug te gaan naar gevoel, je lichaam alle antwoorden zijn opgeslagen in al je cellen en dmv gevoel kan het laten weten of het juist is of dat je ernaast zit. Laat het denken voor wat het is, want dat kost je onnodig energie die je kan gebruiken om iets constructiefs mee te doen. Oh sorry als ik mij nu helemaal laat gaan, maar het is zo simpel lievert. En ik zie dat je graag wilt maar wees ook lief en geduldig met jouzelf want je BENT! AL HEEL

Liefs van Brighteyes :idea: :idea: :idea:

p.s Een Liefdevolle knuffel en vertrouw op je innerlijke kracht, voel maar durf je open te stellen het is nu vast niet zo eng meer als in het bos!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 22:02 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Maar je wil volgens mij het proberen te verklaren met je verstand en ik kan je uit ervaring vertellen dat dit niet gaat lukken. Probeer terug te gaan naar gevoel, je lichaam alle antwoorden zijn opgeslagen in al je cellen en dmv gevoel kan het laten weten of het juist is of dat je ernaast zit. Laat het denken voor wat het is, want dat kost je onnodig energie die je kan gebruiken om iets constructiefs mee te doen. Oh sorry als ik mij nu helemaal laat gaan, maar het is zo simpel lievert. En ik zie dat je graag wilt maar wees ook lief en geduldig met jouzelf want je BENT! AL HEEL


Brighteyes, wat een antwoord. Overigens, die foto van je met je man en je kinderen en je hond. Ik begreep ineens waarom je jezelf brighteyes hebt genoemd. Even terzijde dit. :lol:

Dat bovenste klopt. maar......... Dat is alles wat ik heb . Denken. Voelen is ook wel ok alleen ik denk liever. Want waarom zou ik het denkvermogen hebben als ik het niet zou moeten gebruiken Dan zou het zinloos zijn. Natuurlijk voel ik heel veel en intuitief vaak het voor mij goede. Anders zou ik al die zeg maar occulte manifestaties niet hebben. Want ik ken niemand in mijn omgeving die met zijn gids kan praten bv, Of hem kan voelen of zien. Ik noem maar wat. Dat zou ik niet kunnen als ik me niet op die subtiele energieen zou kunnen afstemmen. Blijkbaar kan ik dat want anders zou ik niet kunnen wat ik kan.

Ik ben dus in staat om mij af te stemmen op subtiele energie. Ook op de energie van mijn innerlijk zelf. Ik weet nog dat in het begin dat ik in die Sethboeken was begonnen uitleg kreeg van mijn tweelingziel. Voel je wezen zei hij, voel. En verdomd, ik voel een enorme krachtige bron van energie vibreren in mijn fysiek. Dat is mijn innerlijk zelf denk ik. Of in ieder geval mijn energielichaam. En aangezien ik dat zo duidelijk voel, wil ik alles weten. En dan kan jij zeggen, dat gaat je niet lukken, maar ik ben al zoveel te weten gekomen, dat wil je gewoon niet weten wat ik al weet inmiddels. En ik vind het wel nuttig. Want ik wil nl graag weten wat me te wachten staat als ik straks mijn fysieke lichaam verlaat. Ik heb geen zin om ineens in paniek te raken.

Het kan zijn dat deze drang komt omdat ik twee keer een familielid heb moeten helpen die net waren overgegaan en in opperste staat van verbijstering verkeerden. Beiden hadden geen idee wat er met ze aan de hand was. Dat heeft op mij een behoorljke indruk achtergelaten. Dat gebeurt in een droom die echt is. Snap je? Ik ken iemand die dat dagelijks doet met haar lichtlichaam. in bewuste toestand, dus niet in de droomtoestand. Het is dus mogelijk in het universum te reizen buiten de droom toestand met je egobewustzijn in tact. Dat is wat Monroe deed en bv Gijsbert van der Zeeuw. En die vrouw die ik ken. Die vrouw gaat gewoon naast haar lichaam staan als zij dat wil.


Dat wil ik ook want dan kan ik een beetje wennen :lol: Maar ineens durf ik niet meer.

Er uitzijn deed ik als kind heel makkelijk. Ik hoefde er slechts aan te denken. Toen ik 22 was begon ik het ineens eng te vinden. Toen was mijn baby net geboren en ineens werd ik doodsbang van al die dingen. Dus weg ermee, aards zijn, aards leven, aards denken. Is me prima gelukt tot 2 jaar geleden. Toen zijn gidsen me komen roepen. Ze hebben me nooit uitgelegd met welk doel.

En ik wil daar dus nu achterkomen. Hoe is het dan als energiewezen en waarom is het allemaal/. Want als ik nl op mijn gevoel afga dan vind ik een eeuwig leven zo een vreselijk iets. Moet er niet aan denken. En aan Al dat er is (God)denk ik al helemaal nooit want die kan ik al helemaal niet bevatten als mens.
Ik kan dus twee dingen doen.
Me puur op aardse zaken richten. Maar alles is een illusie. ik vind dat nu niet meer relevant eigenlijk. Aardse zaken zijn om lessen te leren om je psychische denkenergie te beheersen. Nou ok ik doe dat dan wel en vraag me bij elke shit of leuk af wat de bedoeling van mijn innerlijk zou kunnen zijn geweest van de les. Is op zich ook ok natuurlijk. Bewust leven. Ik kan niet meer onbewust leven. Er bestaat geen achteruitgang , alleen vooruitgang. Terug gaat dus niet meer. Ik kan niet eer leven op de manier van voor twee jaar geleden. Onmogelijk.

Of ik laat al die psychische manifestaties toe in plaats van me ertegen te verzetten. Want mijn innerlijk zelf stuurt ze steeds naar me toe. Alleen ik ben er een beetje bang voor. ik weet wel dat een innerlijk alleen datgene laat ervaren wat de persoonlijkheid ook daadwerkelijk aan kan maar toch, ineens een dwergje zijn was best griezelig.

Ik vind het wel een prettig idee dat je zelf ook op die lijn hebt gezeten. en ik waardeer het dat zoveel mensen de moeite hebben genomen te reageren. Ik heb iets aan ieders antwoord dus dank je wel.

liefs en voor straks, lekker slapen.
Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 22:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Oh wat een hèèrlijk mens ben je ook hè :)

Citeer:
Want waarom zou ik het denkvermogen hebben als ik het niet zou moeten gebruiken Dan zou het zinloos zijn


Ja dat klopt! helemaal mee eens, maar het ligt eraan HOE je het gebruikt!

En ja angst, heel begrijpelijk en het is ook angstig als je ineens iets meemaakt wat je nog niet kent. Maar je hebt er zelf om gevraagd!

Wat ik je probeer duidelijk te maken is WEET wat je vraagt omdat je niet op voorhand kunt weten in wat voor vorm het zich zal aandienen snap je!

Ik vroeg ook of alle aspecten van mij zich wilden laten zien, en ik wist ook dat dit een beweging teweeg zou brengen maar wat voor een beweging en in welke mate en vorm wist ik niet en jeetje daar sta je dan met je goede gedrag te aanschouwen alles wat zich manifesteerd alszijnde een aspect van jou. Ja Hallo, maar dit wilde ik niet,... dit had ik niet gevraagd,... of toch wel??? maar dat hoort niet bij mij! Nee echt niet dat is zo duister dat ben ik niet hoor!

Ja toch wel, ik vroeg om antwoorden en hier zijn ze, doe ermee wat je wilt, waneer je wilt, en op wat voor manier je wilt. Maar dit is HET niets en niets minder. YES,YES,YES, een gids heb ik ook denk ik? die leeft samen met mij en de rest ken ik niet persoonlijk denk ik? Maar ik voel en weet dat ik begeleid wordt en dat is mijn kracht. Ik doe wat ik doe omdat ik voel dat het juist is op dat speciale moment in time en so simpel is het gewoon. Alle vorige levens, mijn tweelingzielbroertje die ik zo intens (DENK) te missen het is allemaal in MIJ. Dat waar ik zo lang naar heb gezocht en toen het vond weer kwijtraakte door mijn irritante denkvermogen en EGO. En Nu terug bij af, oftewel back to basic letterlijk en figuurlijk in de wetenschap dat we al 1 zijn. Als ik ervoor kies om te gaan denken komt geheid het zgn gemis tevoorschijn en ga ik weer. En kan ik weer opnieuw opklimmen om tot de conclusie te komen dat ik al 1 was maar oei oei oei die EGO van mij heb ik steeds beter door, want via het denken houd het mij juist af van het leven te leven. Ik was gewoon een zombie ja echt waar, en nu ik juist heb geleerd om te aarden en aanwezig te zijn is mijn denken naar de achtergrond getreden. het is er ik heb het nodig op sommige momenten maar het dient mij en niet ikke hem snap je. Dat is het verschil tussen destructief en constructief gebruiken. En positief en negatief Ego,...ik weet ook heus wel hoe het allemaal in elkaar steekt en zit net als JIJ! Maar dat is de sluier van ons menszijn waar we mogen leren om mee om te gaan als deel van het geheel/gebeuren. In mijn beleving zijn we niets meer of minder als een kanaal en het is onze taak om goed stevig te verankeren zodat ons lichtlichaam volledig benut kan worden door ons ZELF (bron, God of hoe je het ook maar wilt noemen) En vele levens ben ik hiervan afgehouden of beter heb ik mijzelf hiervan afgehouden door mijn denken omdat ik niet wist of onwetend was over hoe mijn denken constructief te gebruiken,... nu denk ik het zgn te weten maar in plaats daarvan probeer het er gewoon te laten zijn net als mijn gevoelens want zodra als ik wil be(grijpen) stroomt het niet meer en loop ik vast. En dan heb je weer die angsten die mij dit duidelijk proberen te maken maar waar weer eerst een tijd overheen gaat om de bootschap te snappen. Ja, wat een geweldig spel is dit he, onvoorstelbaar vooral het zgn gemis en verlangen naar thuis het is tijd om wakker te worden en te baden in weelde en hartstocht van de Liefde voor en door Jouzelf jouw Lichtlichaam vanwaaruit alles verder uit kan stromen naar alle verwanten en zo weer in Eenheid samenkomen. Lieve Wikvaya, vat dit niet persoonlijk op want dit is ook een stukje van mij zoals je waarschijnlijk wel al gevoelt heb en wil je bedanken voor het feit dat je mij de gelegenheid hebt geven dit ook hier te kunnen uitten. Want ik ben ook nog zoveel aan het ontdekken in en om mij heen dat dit even een lekkere ontlading kan zijn.

Lievert een dikke knuffel, grote KANJER! dat je bent.

Liefs van brighteyes, ohhhja en sweet dreams voor straks mwahhh :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 22:08 
Offline

Lid geworden op: do 24 mei 2007 13:37
Berichten: 57
al eens aan de mogelijkheid vam * shape shifting * gedacht, mooi ogen mens?

google er maar op :)
dikke knuffel

frum


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 22:27 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
die EGO van mij heb ik steeds beter door, want via het denken houd het mij juist af van het leven te leven.



Hi lieve Brighteyes.

Bij mij is het juist precies het tegenovergestelde. Ik ben juist blij met mijn denkvermogen. Want mijn denkvermogen kan ik juist gebruiken om alles een beetje op een rijtje te zetten. Het is zoals Monroe op het laatst ontdekte. De rechterhersenhelft is de gevoelskant. Daar wordt je mee geboren. Die is er al, daar hoeft niets meer aan te worden veranderd. De linkerhersenhelft is de denkkant, de analytische kant. Die ontwikkel je in dit leven. Die kant is nl het allerbelangrijkste want de ontwikkeling daarvan neem je mee als je dood gaat. Denken is heel spiritueel zelfs. Daar hoef je niet bang voor te zijn lieve Brighteyes. Gedachten zijn heel speels en kreatief.

Monroe heeft een techniek ontwikkeld in zijn instituut in Amerika met geluidgolven. Hemisynchroon heet dat. De linker en rechterkant worden dan naar elkaar gebracht als het ware. Mensen die zo'n koptelefoon opzetten kunnen uittreden en elkaar ontmoeten in het universum. Hij heeft daar enorm veel experimenten mee gedaan met allerlei mensen uit allerlei lagen van de maatschappij. Van een eenvoudige arbeider tot een professor. Het werkt. Door de hemisferen naar elkaar toe te brengen als het ware kun je beleven hoe het voelt uit je lichaam te zijn. We kunnen vliegen. :lol:

De ene mens houdt van denken en de andere meer van voelen. Ik kreeg vandaag een mailtje van Veronica. Dat is zo'n nieuwsbrief. Een groep die zich Veronica noemt en die wordt gechanneld door een deep trance medium. Dus anders dan Steve Rother die er niet uitgaat. Ik persoonlijk heb veel met haar op. Met Veronica dan. Ze bezigt taal die iedereen kan begrijpen. Als de wereld zo nodig verandert moet worden en er begonnen moet worden de mentaliteit van de mens te veranderen en hem bewust te maken zijn psychische denkenergie te gaan leren beheersen (kom ik weer op die denkenergie die heel belangrijk is terug hoor) dan moet dat wel in een normale door ieder te begrijpen taal zijn. En niet van die zweverige rare zinnetjes waar geen mens wat van begrijpt. Want laten we nu eerlijk zijn, begrijp jij wat van die channels. Ik heb een ietwat bovemmatig iq maar sorry, ik begrijp van de meesten geen bal. :roll: :roll:
Ik werd ontzettend kwaad toen ik het las. Ik heb meteen teruggemaild. Meestal krijg ik na een paar dagen wel een antwoord.
Hier is de tekst.
Time for The Soul

"The briskness of living leaves one breathless in the pursuit of the true purpose for incarnating. We are often questioned on the "why" of one's existence in a particular life process while the true desire of the soul appears to have been left behind or misplaced.

There is great sorrow when one feels they have lost their way. Whispers of the path sometimes echo in the mind but the chaos of daily living and survival suppress the opportunity for clarity.

We have spoken to many of the frustrated individuals seeking "to right" the seemingly wrong turns of their life processes. For the soul to blossom in a linear life there is need for focus and reflection without the interference of drama.

We feel the tenseness in your energy as you read this. The voice in your head immediately lists many reasons for the disconnect you feel from the world of the eternal. Your work, relationship, children, family, etc. all have priority in the immediate moment for your attention. There seems nothing left, and you are correct.

The soul needs nurturing more than any other element in your life. Everything else will eventually suffer without a solid connection to your soul and yourself.

Yes, others have need of you but without your inner soul's energy they will be unfulfilled.

You have to have it to give it in other words. Time for the soul is the best path to fixing the misaligned life you feel dissatisfied with.

So what does one do to reconnect with the soul? Give it time & attention so that it may communicate with you as intended when you decided upon a physical life.

Begin by taking some moments in your morning and before you retire to clear your mind of all the dramas of the day.

Give yourself permission to be still and tell others that you are meeting with your soul. Begin slowly & realistically. Be comfortable in those moments but most of all seek yourself, you know the one. The one you never have time for... your soul.

Attempt the process. You may be surprised at the results"

--VERONICA
[/color

Ik heb best wel respect voor deze entiteit en ik neem haar woorden ook wel serieus. Maar van de 6 miljard mensen, hoeveel mensen zijn er blij met hun bestaan? Hoeveel mensen houden zich uberhaupt bezig met het besef van het hebben van een ziel? Wie weet eigenlijk wat een ziel is?. Het woord ziel hebben de mensen bedacht. Laat me niet lachen. Wij zijn toch allemaal bezig te overleven op deze planeet. Hoeveel mensen wonen er op deze planeet die vreugdevol en blij door het leven gaan omdat ze beseffen wat hun taak is in dit leven,.. Niet erg veel ben ik bang. Nou ja ik ben benieuwd naar het antwoord. Ga zo maar door. Ik word weer kwaad.

Citeer:
Ja, wat een geweldig spel is dit he, onvoorstelbaar vooral het zgn gemis en verlangen naar thuis het is tijd om wakker te worden en te baden in weelde en hartstocht van de Liefde voor en door Jouzelf jouw Lichtlichaam vanwaaruit alles verder uit kan stromen naar alle verwanten en zo weer in Eenheid samenkomen. Lieve Wikvaya, vat dit niet persoonlijk op want dit is ook een stukje van mij zoals je waarschijnlijk wel al gevoelt heb en wil je bedanken voor het feit dat je mij de gelegenheid hebt geven dit ook hier te kunnen uitten. Want ik ben ook nog zoveel aan het ontdekken in en om mij heen dat dit even een lekkere ontlading kan zijn.


Lieve Brighteyes. Ik vind het heel erg fijn dat je een klein aspect van jezelf naar buiten hebt gebracht en ik ben erg vereerd daardoor.
Het is voor mj waardevol om te lezen en ook voor anderen. Zo kunnen we allemaal van elkaar iets opsteken. En we doen het allemaal op onze eigen manier. De manier die bij ons past. Dank je wel voor het delen. Liefs en slaap lekker voor strakjes

Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2008 07:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
shape shifting

een stukje

http://www.spiritofmaat.com/archive/aug ... kins1.html


en altijd komt het weer terug op je intentie.
Wat wil je en Wikvaya, daar heb je wel je denken bij nodig ja :wink:

Toch wil ik nog even iets tegen je zeggen, want lieverd het voelt soms ofdat je het allemaal wat 'zwaar'voelt,.
Alles begint bij onszelf, onze gedachte over bijv. de wereld.
Zien we het liefdevol, dan zullen we ook het liefdevolle zien in de wereld.
Tuurlijk komen we, kijk maar naar het nieuws, vanalles en nog wat tegen,
maar is het onze wereld? Wij kunnen en mogen het verschil maken, dus zet je intentie dat het vreugdevol, liefdevol is en zo zal het zijn.
En dat niet elke channeling resoneert met je hart, dat kan, maar leg het naast je neer en neem dat tot je wat wel resoneert.
Zoals Monroe de techniek heeft ontwikkeld, zo is het momenteel zo dat tussen de hemisferen de sluier dunner wordt bij velen en dat we allemaal allerlei dingen, zoals uit je lichaam gaan en vliegen en zo niet meer kunnen gaan ervaren.
Dus we worden ons meer bewust van deze dingen, maar al eeuwen zijn er mensen die zich dit al bewust waren, maar zoals het NU is worden meer en meer mensen zich hiervan bewust.

dit viel mij ook op
Citeer:
Hoeveel mensen houden zich uberhaupt bezig met het besef van het hebben van een ziel? Wie weet eigenlijk wat een ziel is?.


Ik kan je zeggen dat heel veel mensen zich dat bewust zijn.
Vraag jij het weleens aan mensen dan die je tegenkomt in het dagelijkse leven?
Als je alleen al kijkt naar de katholieke kerk en zo niet meer van allerlei geloven, de dalai lama, de lama's, de shamanen, lichtwerkers, en heeeeel veel meer, je kan niet zo maar zeggen dat er veel mensen dit niet bewust zijn, dat is iets wat in jouw denken zit lieverd.
In mijn denken zit bijv. dat heel veel mensen zich bewust zijn van hun ziel en wel degelijk bewust in het dagelijkse leven daar mee omgaan.
Het is zo dat vanuit het gezichtpunt van de ziel niet veel wordt gesproken in het dagelijkse leven, maar dat is ook omdat we mensen zijn.
We spreken dan meer feitelijk en niet gevoelsmatig.
Maar hee dat maakt ook allemaal niet uit, jij ervaart iets en dat is iets waar jezelf naar mag en kan kijken.
De channelingen geven je ook precies wat je wel of niet nodig hebt,
soms komt het van Tobias de volgende keer van Veronica en de keer daarop misschien van 'de Groep'en weet je het raakt iets wat wij ons mogen herinneren, want alles zit in onszelf.

Knuf Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2008 18:16 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Afbeelding

Lieve Wikvaya, zoals ik je al vertelde ervaar ik veel herkenning bij jou. En hierdoor heb ik vannacht over je gedroomt :) en kwamen er veel herinneringen boven van aspecten van mijzelf. En voelde de behoefte dit met je te delen maar voor wie zou ik dat dan doen? En zit jij daar wel op te wachten? dat dacht ik ook niet :) Dus in plaats daarvan heb ik gezocht naar een plaatje wat kan weergeven wat ik wilde delen. Spiegels, Reflectie, allerlei verschillende aspecten. Helderheid, Eenvoud en Focus!

Heb even geen woorden op dit moment, voelt even als genoeg voor nu.

Dag Lievert, mooie plaat he :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2008 22:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
En voelde de behoefte dit met je te delen maar voor wie zou ik dat dan doen? En zit jij daar wel op te wachten? dat dacht ik ook niet Dus in plaats daarvan heb ik gezocht naar een plaatje wat kan weergeven wat ik wilde delen. Spiegels, Reflectie, allerlei verschillende aspecten. Helderheid, Eenvoud en Focus!


O wat jammer nu Brighteyes. Ik had het graag vernomen van je. Maar dat plaatje is ook heel erg prachtig. Dank je wel lieve Brighteyes.
Ik ga nog eens een keer die piramide kopen van biogenesis. Het hartje heb ik al. zo mooi, prachtig. moet je kijken. http://www.biogenesis.be/
Kwam ik op een beurs tegen, iemand die dit verkoopt. Zo mooi.

shape shifting

O die gids van me was een shamaan. Shit, zou hij er achter zitten dat kleiner worden.?
Ik heb het niet helemaal gelezen want ik moet naar bed nu. vroeg op.

Amanna. wat ben je toch vreselijk lief.

Ik heb het ook zwaar. Ook privé. Daarom heb ik ook die gids dringend nodig en ook s'nachts want dan heb ik eindelijk tijd om eens rustig met hem te praten. Als ik wil slapen ga ik wel slapen. geen probleem. Ik heb het niet zo makkelijk hoor. ik doe al mijn hele leven bijna alles alleen. kostwinnaar zijn, kind opvoeden, de boel regelen. En het wordt niet altijd zo gewaardeerd. Maar dat is niet mijn verantwoordelijkheid gelukkig. Ik probeer een zo vrolijk mogelijk mens te zijn.

Citeer:
zo is het momenteel zo dat tussen de hemisferen de sluier dunner wordt bij velen en dat we allemaal allerlei dingen, zoals uit je lichaam gaan en vliegen en zo niet meer kunnen gaan ervaren.


Als je zo op forums leest en op internet dan constateer ik het tegenovergestelde. Maar misschien zit ik wel op de verkeerde sites :lol: Dat juist mensen wel ineens paranormale verschijnselen meemaken zoals uit hun lichaam gaan en ineens gidsen ontmoeten.. Maar in mijn direkte omgeving niet. Is mij toch ook zomaar ineens gebeurd 2 jaar geleden
Mijn hele leven en denken is er door veranderd. Ik ben een kompleet ander mens dan die ik 2 jaar geleden was. 180 graden gedraaid. Hoe is het mogelijk.
Maar ik heb er wel wat voor moeten doen mag ik wel zeggen.

Overigens, ik ben altijd op mijn werk en op visites en zo altijd heel open voor alle ervaringen die ik heb. Niemand gelooft het. Men denkt dat ik fantaseer. Men gelooft niet in het hiernamaals en als men in een geloofstelsel zit dan gelooft men dat er een God is die je leven voor je leeft.Vraag een gelovige te definieren wat een ziel is en ze weten het niet. Maar iedereen moet maar vooral doen wat ie wil, als ze mij maar in mij eigen waarde laten want dat doe ik ook met anderen.


Maar wat ik wel denk is dat mensen zoals Char een enorme baanbreker zijn. Ik heb wel mediums gezien die veel en veel adequater waren maar toch, ze heeft een mooi koppie en een prima uitstraling. En ze is beroemd en promoot paranormaal. Eigenlijk is zij mijn trigger geweest. Het was haar boek wat ik aan het lezen was toen ineens mijn tweelingziel mijn slaapkamer in is gekomen. Toch wel apart. Ik vind het een medium van lik me vestje maar dat maakt niet uit. Ze is hartstikke lief.

Ik ben benieuwd hoe de wereld er over een jaar of 10 uitziet. Ik zou dolgraag eens een kijkje in de toekomst willen nemen. Lijkt me cool. :wink:

liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2008 18:48 
Ik vind dit allemaal zo interessant om te lezen!
Alleen is mijn communicatie nog steeds niet zo, dat ik er iets zinnigs aan toe te voegen heb....ik heb het in ieder geval nooit meegemaakt voor zover ik weet.
In ieder geval bedankt Wikvaya voor dit interessante topic!
1hart1

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2008 20:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Wikvaya,

Citeer:
O wat jammer nu Brighteyes. Ik had het graag vernomen van je. Maar dat plaatje is ook heel erg prachtig. Dank je wel lieve Brighteyes


Graag gedaan Lieve Wikvaya, en ik heb zomaar het idee dat we elkaar nog wel vaker gaan spreken en dan komt het wel. Fijn weekend nog!

Lief


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.