LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 10:57

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Aura's of energie velden
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 18:02 
Heel rare vraag misschien, maar heeft alles een aura?
Dus bijvoorbeeld ook gordijnen? Of ben ik nou gek? :wink: :roll: :oops:
Hi, hi.....

Of wat zag ik dan?
Het was geen nabeeld, dat weet ik zeker.

Ik geloof dat ik eindelijk gek wordt.
:D

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 18:12 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ja, alles heeft een aura.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 19:01 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
zoals al het stoffelijk energie is

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 19:31 
ja, eigenlijk weet ik dat wel, dat alles energie is, maar ik verwachtte toch niet ineens een aura te zien bij gordijnen en niet bij mensen bijvoorbeeld....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 19:38 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
nee dat snap ik :) maar zo kan je ook de warme lucht zien
en eigenlijk is lucht ook onzichtbaar

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 09:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Ik denk het wel..
In de Celetijnse Belofte wordt dit heel erg mooi belicht, weleens gelezen?

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 20 nov 2007 11:59 
Ja! Dat was ik weer vergeten. Maar daarin gaat het over mensen en planten en zo. Ik weet wel dat alles energie is, maar ik zie het dus nu eerder bij dingen dan daarbij. Net ook bij een boot.... :wink:

Ik denk dat ik bij mensen en dieren nog te veel gefixeerd ben op iets WILLEN zien en dan vooral kleuren....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 10:08 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Zie je wel de witte omlijning bij mensen?

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 13:22 
Ik zie heel af en toe een heel klein streepje lichtblauw, bij mezelf, niet bij anderen. Ik heb een keer een groot wit licht om Barbara Rother heen gezien.

wat iets anders is maar ook wonderlijk (heb ik al in een ander topic genoemd) dat ik op het seminar met mijn ogen dicht, na een aantal energie oefeningen ineens de chakra's van mijn oefenpartner zag. dat ging ook weer gauw weg, maar ik zag de meeste wel, van die gekleurde soort cirkels.

Ik zou dit soort dingen zo graag vaker met iemand oefenen!
Ik had een krachtgroepje (waar we o.a. de oefeningen van de groep zouden doen, maar ook andere dingen), maar dat is weer snel uit elkaar gevallen.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 14:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Hmm mooi eigenlijk wel dat je het bij zelf kunt zien.
Ik heb altijd al de witte omlijning bij mensen gezien echt zolang ik mij dat al kan herinneren. Later ben ik mij daar meer op gaan focussen en nu soms (meestal op het werk) zie ik kleuren voor een gedeelte.

Meestal op schouderhoogte.. maar soms gaat het ook verder en zie ik twee kleuren. Voor mij lijkt het een beetje op staren alleen doe dat heel voorzichtig want is natuurlijk niet zo netjes als ik met iemand praat. De ander heeft het ook niet door.. maar het is dus op een andere manier naar iemand kijken terwijl je met die persoon praat. Het lukt me nog niet bij iedereen alleen wat mij wel opvalt dat bij de personen waarbij het wel lukt dat het dus steeds vaker bij lukt.

Wat zou kunnen helpen als achtergrond kleur wit als je met iemand praat.
Misschien heb je er wat aan..

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 14:19 
Bij mij voelen mensen vaak dat ik naar ze kijk, maar misschien kan ik het beter proberen als ik met iemand praat, inderdaad.
ja, een witte achtergrond helpt volgens mij wel.
mensen bewegen ook zo veel en dan zie ik het ook niet, maar ik moet er gewoon vaker aan denken om te oefenen.
Dank je wel Cygnus!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 14:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Graag gedaan hoor :wink:

Hoop dat je wat kunt zien binnenkort..
Misschien ken je deze site al maar misschien ook niet.. wel leuk om door te nemen..

http://www.leylijnen.com/uitstralingen.htm

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 15:18 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Lieve Skyblue,

Skyblue schreef:
Ja! Dat was ik weer vergeten. Maar daarin gaat het over mensen en planten en zo. Ik weet wel dat alles energie is, maar ik zie het dus nu eerder bij dingen dan daarbij. Net ook bij een boot....


Een aura is de uitstraling van een energielichaam. Dat kan een mens of ander levend iets zijn. Was die boot dus (deels) van hout dan klopt het wat je zag want hout leeft en blijft nog heel lang leven, ook nadat het verwerkt is tot product.
Een aura bevat een flink stuk geschiedenis. Stel je hebt een wond en die is gehecht en inmiddels genezen. Dan bevat je aura nog steeds die wond en de informatie ervan, b.v. waardoor die wond ontstond en meer. Het kan dus zijn dat die wond, ook al is die geheeld, nog steeds pijn doet en emoties oproept. Pas als de aura is gereinigd kan dat verdwijnen.
Denk in dat verband maar eens aan fantoompijn.

Dingen die niet leven (niet van hout of iets anders levends gemaakt) kunnen ook een uitstraling hebben die lijkt op een aura. Neem een boek. Iedereen die het vastpakt doet er een beetje energie bij. Heb je bij lezing emoties of andere gevoelens dan worden die ook als energie vastgelegd in dat boek. Zo kunnen sommige "-zienden" informatie ontrekken aan die energie die zich toont als een soort aura.
Daarom is het handig en verstandig gebruikte spullen te reinigen voor ze in gebruik te nemen, want als er iets vervelends bij zit kun je dat, als je gevoelig bent, overnemen in je aura en daar kan een mens knap last van hebben tenzij je afscherming erg goed is.

Ook gebouwen of andere gemeenschappelijke plekken kunnen zo'n "aura" krijgen door de gebruikers/bewoners/bezoekers. Ook als de gebouwen gesloopt zijn kunnen bepaalde energiën nog eeuwen blijven hangen. Wordt er dan nieuwbouw gepleegd op een langverlaten plek, dan kan dat nog een behoorlijk gevolg hebben.

Dat willen zien is begrijpelijk, maar misschien zie je wel nooit iets?
De informatie zal zich via een kanaal uiten dat het sterkst is. De een ziet daadwerkelijk de aura (begrijpen wat er gezien wordt is een ander verhaal), de ander hoort een vertaling van die aura in klanken, weer een ander voelt en "weet" (zoals het bij mij werkt), bij een ander wordt het verteld in een droom en zo zijn er nog meer mogelijkheden.
Beperk je niet door die twijfel! Ontwikkel je eigen weten en groei daarin.

Namasté

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 21:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi lievert, kom even tussendoor gewipt hoor met een leuke link over het schoonmaken en reinigen van je aura.

http://home.hccnet.nl/v.kleven/healing.shtml


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 22:02 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Wat ik me afvraag is dit Cygnus


Moet je niet eerst iemand toestemming hebben alvorens je die persoon's aura gaat bekijken? Dat heb ik eens ergens gelezen.

Ik ben woensdag naar een aura workshop geweest. Degene die de workshop geeft ziet bij iedereen aura's. Ze word er af en toe helemaal gek van zegt ze, van al die kleuren. Gelukkig heeft ze ook geleerd de knop om te zetten maar niet altijd lukt dat.

Volgens haar heeft alles een aura. Maar zij ziet aura als energietrilling. Bv als je naar de byb gaat en boek meeneemt moet je het eerst een weekje wegleggen zegt ze. Want de energie van de vorige lezer zit nog in het boek. Zij noemt dat aura. Dus niet specifiek een randje om het boek zien maar meer de energie van de aura van de persoon die het boek heeft vastgehouden gedurende een paar weken.

Ook via de computer. Bv een berichtje op een topic. Daar zit volgens haar in die letters die wij lezen ook aura van de schrijver.

In alles zegt ze, voorwerpen noem het maar op wat aangeraakt is door mensen zit aura.

Ook dieren. Die hebben ook aura. Die ziet zij dus ook.
Zij beweert dat de aura van iemand elke 2 maanden verandert.

Het was een hele interessante avond.

Afsluiten van de aura doet zij als volgt.

De zonnevlecht drie keer in gedachten tegen de klok in draaien.
Vervolgens een kruisje maken met je tong over je gehemelte , zo vlak bij de rand van de boventanden.
Als je zit dan je voeten gekruist en je armen gekruist voor je zonnevlecht maar dan moeten wel je handen tegen de zijkant van je lichaam aan zitten anders helpt het niet.

Ik weet niet of dit allemaal klopt hoor. Het is wel een heel kundig medium.

liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007 17:25 
Puran, dank je wel.
Ja, bij gebruiksvoorwerpen of zo noem ik het dan eerder energie, die er aan blijft hangen.
Ik heb al bedacht dat ik het wel zal zien als het nodig is, en anders niet.
ik vind het wel interessant en kan het dus oefenen als ik wil,maar het hoeft niet. Ik zal wel zien/weten/voelen of zo! :D

Brighteyes, dank je voor deze schoonmaak! :D

Wikvaya, volgens mij hoef je niet eerst iemands toestemming te hebben hoor....pfff, anders ben je de hele tijd bezig om uit te leggen wat je doet! Maar je merkt vanzelf of iemand het onaangenaam vind denk ik en dan doe je het niet lijkt mij....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007 17:44 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
wikvaya schreef:
Moet je niet eerst iemand toestemming hebben alvorens je die persoon's aura gaat bekijken?

Ja. Er is altijd toestemming nodig om te mogen handelen. De vraag "Mag ik je helpen?" met ja beantwoord is voldoende. Als mensen naar je toekomen voor hulp is dat al toestemming. Als mensen buiten bewustzijn zijn mag de gids inspringen en toestemminggeven.
Stel je voor: De gids van Pietje is al 35 jaar bezig om een bepaald voorval, dat moet gebeuren om iets te leren waardoor hij over een oud probleem heen groeit, voor te bereiden en nu vind dat plaats. Het lijkt op een ongeval of relatiebreuk of wat dan ook en jij grijpt in en lost het probleem op. Dan kan ie weer een leven terugkomen om het opnieuw op te lossen. Misschien moet ie wel leren om hulp te vragen (wat ook toestemming is) en ontneem je hem die kans.

Namasté

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007 20:15 
Puran schreef:
wikvaya schreef:
Moet je niet eerst iemand toestemming hebben alvorens je die persoon's aura gaat bekijken?

Ja. Er is altijd toestemming nodig om te mogen handelen. De vraag "Mag ik je helpen?" met ja beantwoord is voldoende. Als mensen naar je toekomen voor hulp is dat al toestemming. Als mensen buiten bewustzijn zijn mag de gids inspringen en toestemminggeven.
Stel je voor: De gids van Pietje is al 35 jaar bezig om een bepaald voorval, dat moet gebeuren om iets te leren waardoor hij over een oud probleem heen groeit, voor te bereiden en nu vind dat plaats. Het lijkt op een ongeval of relatiebreuk of wat dan ook en jij grijpt in en lost het probleem op. Dan kan ie weer een leven terugkomen om het opnieuw op te lossen. Misschien moet ie wel leren om hulp te vragen (wat ook toestemming is) en ontneem je hem die kans.

Namasté


Ja, op deze manier zie ik het ook, om te helpen. Maar als je gaat oefenen met iemand die niet om hulp komt?
Ik bedoel als je gewoon op straat loop, mag je dan niet proberen iemand zijn/haar aura te zien? Of mag je het volgens jou dan alleen doen als je woordelijk toestemming hebt gevraagd?
Met reiki vraag je ook soms zonder woorden om toestemming en dan "merk" /weet je vanzelf of die gegeven wordt of niet, je vraagt het dan volgens mij aan het Hoger Zelf.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007 20:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Lieve puran

Hijg,hijg,hijg, ho wacht even ik kan je niet bijhouden, waaaacht nou eeeeven, alsjeblieft.

Help, ik ben nog helemaal niet bij handelen.
Ik probeer af en toe iemands aura te zien.
Ik kijk of ik aura’s zie.
Ik kan toch moeilijk vragen of ik mag kijken naar iemand :shock:
En als ik dan iets zie, dan kijk ik toch, misschien is het dan helemaal geen aura, maar de zon die erachter staat, dat zal ik toch eerst moeten onderzoeken, voordat ik weet of ik een aura zie.
En ik kan me voorstellen dat als ik een aura zie, ik dan eigenlijk helemaal niet weet wat ik ermee kan en dus alleen maar kijk, om de aura’s te vergelijken en daarvan te leren.
Als ik daar inzicht in heb kan ik me voorstellen dat ik misschien zou willen handelen, maar voorlopig......
Zie ik nog geen aura’s en dan hoef ik toch geen toestemming te vragen om het te proberen

Knuffel,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007 22:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Ach lieverds 1hart1 ,

Ik bedoel het niet rot, maar er zijn nu eenmaal regels.
Zelfs de engelen wachten met hulpgeven tot we erom vragen. Weet je nog dat stukje over werkeloze engelen? Op een gegeven moment ontwikkel je je zover dat je kunt zien/weten of iets mag en tot die tijd mag je leren van fouten/leermomenten. Zolang je niet de bedoeling hebt fouten te maken krijg je genoeg kansen te leren. Knuffels.

Namasté

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.