LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 25 apr 2024 22:15

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 13:27 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Lieve engelen van deze website 1hug1

Het lijkt soms wel of ik geprogrammeerd word. (misschien wel aliens hihi :D nee alle gekheid op een stokje, ik ben bloedserieus. Ik weet niet wat dit is nl. Ik ben er niet zenuwachtig om maar ik wil graag weten of iemand dit herkent of er ooit eens over gelezen heeft.

Als ik in bed lig en wil gaan slapen dan krijg ik volgende flitsen linearecta mijn hoofd of ogen in lijkt wel

gekleurde lichtflitsen (zoals wanneer je binnen zit en het buiten weerlicht maar dan in kleur en dan je hoofd of oog in dus heel dichtbij) Ik schrik er van zo onverwacht is het en zo dichtbij.

allelerlei ingewikkelde patronen die je hoofd in komen, al dan niet in kleur. deze komen ook met een flits en ook dichtbij en wederom schrik ik er van. het lijkt op een vel papier met allerlei kruisjes en tekentjes al dan niet in kleur.

golvende lichtpatronen in ruitjes en golven. deze komen niet in een flits en ik schrik er niet van.


Het is dat ik er niet in geloof(aliens bij de mens op aarde) maar ik zou bijna aan aliens denken :D


Wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn? Ik las iets geks op internet gisteren. zie onder, even een stukje tekst. Kan dit er iets mee te maken hebben?
ik begin me ineens een soort alien(br br ) te voelen want ik herken veel in alles wat zij op internet publiceert over lichtwerkers.



website http://home.hccnet.nl/pr.kribbe/


In jullie new-age literatuur is vaak sprake van een groep mensen die wordt aangeduid als “lichtwerkers”. Dit zijn mensen die in hun ziel het verlangen en de opdracht meedragen om Licht (kennis, vrijheid, zelfwaardering) te verspreiden op aarde. Lichtwerkers voelen zich van nature sterk aangetrokken tot het spirituele en tot een vorm van hulpverlening. Krachtens deze innerlijk gevoelde roeping ervaren lichtwerkers vaak ook dat zij anders zijn dan anderen. Het leven dwingt hen vaak door allerlei obstakels heen hun eigen, individuele weg te vinden. Lichtwerkers zijn of worden bijna altijd solisten.
Jij (Pamela) voelt je instinctief aangetrokken tot de beschrijving die van lichtwerkers wordt gegeven en tegelijk heb je twijfels over de exclusiviteit en vermeende superioriteit die aan de term ‘lichtwerker’ kleeft. De term suggereert volgens jou dat er een groep mensen bestaat die verder in hun spirituele ontwikkeling is, en dus béter is, dan een heleboel andere mensen. Je ambivalente gevoelens over de term ‘lichtwerker’ zijn terecht voorzover mensen er superioriteitsclaims aan ontlenen. Spirituele superioriteitsgevoelens zijn net zo kortzichtig als andere superioriteitgevoelens. Superioriteitsgevoelens ontlenen aan het feit dat je een lichtwerker bent, veroorzaakt problemen voor jezelf. Het blokkeert je ontwikkeling naar een vrij, open, liefhebbend bewustzijn.
Dit alles neemt niet weg dat er wel degelijk sprake is van een groep zielen op aarde, die we met recht ‘lichtwerkers’ kunnen noemen. In dit hoofdstuk gaan we dieper in op de karakteristieken van lichtwerkers, hun herkomst en de aard en betekenis van lichtwerk.


Lichtwerkers dragen in zich de potentie van een snellere spirituele ontwikkeling dan de gemiddelde mens op aarde. Dit is niet omdat zij ‘beter’ of ‘hoger’zijn, maar omdat zij een specifieke voorgeschiedenis hebben ten aanzien van jullie planeet Aarde. Lichtwerkers zijn ouder dan de meeste zielen die momenteel op aarde geïncarneerd zijn. Dit ouder zijn moet je liever niet opvatten in termen van tijd, maar meer in termen van ervaring. Lichtwerkers hebben een hogere graad van bewustwording, vóórdat zij op aarde incarneren en met hun missie van start gaan. Zij dompelen zich bewust onder in het rad van karma en alle vormen van verwarring en illusie die daarmee gepaard gaan. Zij doen dit om de ervaring van het op aarde zijn ten volle te leren begrijpen. Alleen op die manier kunnen zij hun werk gaan doen. Alleen door zelf alle stadia van onwetendheid te doorleven en van zich af te werpen, kunnen zij uiteindelijk anderen van dienst zijn in het bereiken van verlichting en waar geluk.
Waarom lichtwerkers dit doen voor de mensheid en daarbij het risico lopen voor lange tijd zelf ten onder te gaan in de zwaarte en de massieve illusies van de aardesfeer, is een vraag die we hieronder zullen behandelen. Het heeft te maken met hun galactisch karma. Lichtwerkers stonden aan de vooravond van de geboorte van de mensheid. Zij waren medescheppers van de mens in zijn huidige vorm. In dit scheppingsproces hebben zij keuzes gemaakt en handelwijzen gevolgd, die zij later diep hebben betreurd en wilden rechtzetten.
Voordat wij hierop dieper ingaan, zullen we eerst een opsomming geven van karaktertrekken die lichtwerkers onderscheiden van andere mensen. Deze karaktertrekken zijn op zich genomen niet uniek voor lichtwerkers, en niet alle lichtwerkers zullen zich in al deze kenmerken herkennen. We willen slechts een beeld schetsen, of zo je wilt een sfeer, zodat het type van de lichtwerker duidelijker uit de verf komt. Uiterlijke gedragingen zijn daarbij van minder belang dan de innerlijke motivatie.


en dan dit de rest moeten jullie zelf maar even lezen bij lichtwerker 1 en dan geschiedenis I
De galactische herkomst van de Lichtwerkers
Wij willen nu ingaan op het aandeel van de Lichtwerkers in deze geschiedenis. Wat jullie ‘lichtwerkers’ noemen is een groep zielen die afkomstig is van het sterrenstelsel de Pleïaden. Vanuit de aarde gezien zijn ongeveer zeven sterren van dit stelsel met het blote oog waarneembaar. Er zijn er veel meer.
De Pleïaden vormen een buitenaards rijk, dat mede gestalte gegeven heeft aan de constitutie van de mens. De Pleïadianen zijn medescheppers van de huidige mens op aarde. De Pleïadische invloed was gericht op het zodanig ‘inrichten’ van de menselijke natuur, dat het menswezen dat geschapen werd in staat zou zijn de Pleïaden te voorzien van bepaalde informatie. Het ging hier om informatie van ‘andere werkelijkheden’. Jullie wilden mensen uitsturen naar andere delen in het heelal via een soort ruimteschepen en hen gebruiken als doorgevers van kennis en informatie.
Ten tijde van de Cro-Magnonmens hebben jullie (Pleïadianen) genetisch ingegrepen in de natuurlijke mens zoals die toen bezig was zich te ontwikkelen. ‘Genetisch ingegrepen’ moet je hier opvatten als een ‘top-down’-proces van manipulatie: bewustzijn dat bepaalde vormen afdrukt in het menselijk organisme, dat zich tot op cellulair niveau daarnaar schikt. Het gevolg van deze ingreep was dat er in de Cro-Magnonmens een bijna robotachtig, mechanisch element werd ingebracht, dat hem een deel van zijn eigen kracht en bewustzijn ontnam, en dat hem beter liet functioneren als instrument voor de Pleïadische doeleinden. Er werd a.h.w. een kunstmatig implantaat ingebracht. Dit implantaat beperkte de vrijheid van de mens en zorgde ervoor dat hij beperkt werd in zijn ontplooiing, ook fysiek (i.h.b. de hersenen).
In hun ingrijpen respecteerden de Pleïadianen niet de natuurlijke gang van het zich ontwikkelende leven. Zij respecteerden niet de integriteit van de zielen in de aapmensen. Op een bepaalde manier ontnamen zij hen hun vrije wil. In wezen kan dat niet, want de vrije wil kan niet teniet worden gedaan door krachten van buiten. Maar jullie waren veel machtiger en technologisch vaardiger, en de aapmensen waren zich nog niet echt bewust van hun vrije wil, dus jullie konden hen tot op grote hoogte manipuleren. In jullie benadering van de menswezens beschouwden jullie hen eigenlijk als een soort mechanieken. Jullie waren er in jullie bewustzijn nog niet aan toe het leven op zich te respecteren, in welke vorm het zich ook uitdrukt.
Hiermee spreken wij geen oordeel uit over de Pleïadianen. Wij zijn één en ik ben zelf deel geweest van deze ontwikkelingsweg, niks ‘menselijks’ is mij vreemd (!). Op een niveau waarvan geen van ons toen de reikwijdte kon bevroeden, had dit hele vormingsproces van de mens, waaraan zoveel galactische invloeden schijnbaar op negatieve wijze bijdroegen, een diepere betekenis. Die was erin gelegen dat zoveel mogelijk aspecten van deze buitenaardse ‘rassen’ zich konden afdrukken in het mensenras, zodat deze aspecten, in plaats van met elkaar te strijden, zich op den duur gedwongen zouden zien zich te verenigen. De aarde is een smeltkroes van invloeden. De uiteindelijke bedoeling daarvan is: vreedzame coëxistentie van energieën die tevoren gedurende lange tijd met elkaar hadden gestreden op intergalactisch niveau.
In de strijd tussen de galactische rijken – voordat de mens ten tonele kwam - was er op een bepaalde manier een impasse ontstaan. De partijen bleven elkaar bestrijden, met nu eens een winnaar aan de ene zijde en dan weer een winnaar aan de andere kant. In dit proces trad na verloop van tijd geen vernieuwing meer op; het werd een herhaling van zetten. De aarde en de zich ontwikkelende mens boden uitzicht op iets nieuws, op een nieuwe mogelijkheid. De meeste galactische ‘strijders’ die zich gretig op de mens storten en hem naar hun hand trachtten te zetten, waren zich geheel niet bewust van deze dieperliggende bedoeling. Zij werden geleid door egocentrische doelen.
Deze ego-gestuurde motivatie bleef gedurende lange tijd bestaan, ook tijdens het experiment met de zich ontwikkelende mensheid. Toch veranderde de vorming van de mens op aarde iets in het galactische bewustzijn. Langzamerhand gingen de strijders steeds meer de rol van toeschouwer spelen. Het strijdtoneel had zich verplaatst naar de aarde, en hoewel zij nog steeds actief hun invloed lieten gelden, ook nog lang nadat de mens was ‘uitgevormd’, kregen zij toch meer afstand tot het geheel. Zij begonnen geleidelijk aan in hun wezen een zekere moeheid te ervaren, een moeheid ten opzichte van het eindeloze vechten. Langzamerhand ontwaakte er in hun bewustzijn een bepaalde ruimte, de ruimte voor iets anders dan strijden en vechten.
De galactische strijders waren aan het einde van hun ego-fase gekomen. Zij hadden deze energie (onbewust) ‘overgeheveld’ naar de aarde, naar een locatie waar die energie op dat moment energetisch welkom was. De mensheid verkeerde op dat moment aan het begin van haar egofase. Voor de galactische strijders trad nu een periode van bezinning in. Zij stonden aan het begin van een evolutie, die wij als volgt kunnen beschrijven:


ik lees heel graag jullie reacties.

liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 17:37 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hoi Wykvaya.

Lieverd, hoe zie jij de samenhang tussen jouw flitsen en de Pleiadiers?
Heb je zelf een idee dat deze dingen met elkaar te maken hebben?

En heej...als ik brrrr....lees resoneert het kennelijk niet met jouw blije gevoel? Klopt dat?

Wat ik hier lees is, wat mij betreft, een van de vele visies die de ronde doen over het ontstaan van de aarde en wij als mensen erop.
Ook wat de term "lichtwerker" betreft.
Ik denk als iemand zich hierin herkent, er een herkenningsmelodie in hoort, het voor die persoon bestemd is.
Zo niet?
Volgende ronde.

Oh..klinkt misschien wat bot zo ik het hier neer schrijf, maar jouw eigen gevoel is het aller belangrijkste bij het lezen van channels vind ik.
Op het moment dat je iets gaat lezen waarvan de tranen over je wangen lopen?
Hmm...dan kom je in de buurt volgens mij. 8)
Heb je dat bij het lezen van deze info?

1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 17:58 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Ik heb niet die hele lap gelezen hoor, heb effe geen geduld, maar van die flitsen met beelden voor het slapen, dat herken ik.
Heb ik ook al vaker gehad, net of een film versneld geinstalleerd wordt in je hersens.
Vreemd is het dan op dat moment zeker, maar ik denk altijd ik laat het maar, geef me er effe aan over.
En hoe raar het ook klinkt, ik denk ook ergens dat we geprogrammeerd worden.
Gek hoor maar toch als ik er diep over nadenk en voel dan weet ik het niet, een en al twijfel en toch is het een waarheid, maar ik zie nog niet hoe en waar vandaan het komt.
Puzzelen is het.

Knuf Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 18:16 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
http://home.scarlet.be/~brus01/Transfor ... ptomen.htm

Vast herkenbaar.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 22:18 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Lieverd, hoe zie jij de samenhang tussen jouw flitsen en de Pleiadiers?
Heb je zelf een idee dat deze dingen met elkaar te maken hebben?

Hi Ruth. Dat van die pleiaden had ik er bij gekopieerd omdat ik toen ik dat las zo'n idee kreeg van, wat moet ik met deze info?. Is dit nu serieus te nemen, misschien heeft iemand op het forum er ooit van gehoord?Van het eerste stuk kreeg ik wel herkenning. Ik ben nl een echte solist en niemand begrijpt me. Mijn leven is een en al obstakel. En er stond nog veel meer waar ik mezelf sterk in herken maar ik had geen zin om die ellenlange tekst hier in dit topic te kopieeren. Die link naar die website kreeg ik van een mailvriend. Ik ben altijd een beetje wantrouwend met channelen alhoewel ik zelf de boeken van seth erg graag lees en hij heeft 20 jaar Jane Roberts gechannelt. Maar ik vind Jane Roberts een zeer integer persoon dus ik kan mij zo voorstellen dat een hoge intelligentie een persoon als haar uitkiest om een boodschap uit te dragen in het belang van de mens. Bovendien deelden ze levens en waren zeer nauw met elkaar verbonden, Jane , haar man en Seth. Maar ja, als er dan iemand gechannelt wordt door een persoon die zelf jeshua noemt en dan beweert de jezus te zijn geweest, nou niet helemaal, hij was vlees en bloed en zijn bewustzijn was dat van Jezus en dat was zijn toekomstige zelf. Dan denk ik bij mezelf, Er lopen daar in de astrale wereld ook een hoop gekken rond. En een medium stelt wel haar lichaam ter beschikking. Weet jij wie er doorheen komt. Ik heb persoonlijk een beter gevoel bij Steven en de groep. En ik heb ook een goed gevoel bij April Crawford. Die wordt ook door een groep gechanneld. We are Veronica. zo heet die groep. Als ik naar de video's die op haar website sta kijk en luister dan kan ik echt zien dat er een ander dan zij zelf in haar body zit. En die ander zegt nooit uh en dat doet dit medium wel. Maar ik geloof niet aan toeval dus ik dacht, wie weet zegt het jullie iets? Mij zegt het niets.

Citeer:
lees resoneert het kennelijk niet met jouw blije gevoel? Klopt dat?
nou noem het , ik hou niet van buitenaardsgevoel.(geen menselijk bedoel ik)
Citeer:
Op het moment dat je iets gaat lezen waarvan de tranen over je wangen lopen?
Hmm...dan kom je in de buurt volgens mij.
Heb je dat bij het lezen van deze info?
nee totaal niet.

Amanna. Ik ben blij dat jij het ook hebt. Ik kan er niet eens wat tegendoen. Het komt gewoon boem je hoofd in. Ik krijg wel eens van die plaatjes met symbolen van mijn gids. een booschap weet je wel. Dat gaat ook als een soort flits maar dat is dan een herkaanbaar iets. bv een paar benen met hoge hakjes die aan het stampen zijn als ik een boze bui heb om niets en me er te druk om maak. Maar dat vind ik gewoon normaal eigenlijk, daar ben ik wel aan gewend aan die beelden. Maar dit is iets anders. Ik weet niet wat dit is.


oohh kim, ik lees net die website. dank je wel!!!1hug1

21 symtomen geteld in de gauwigheid. maar ik heb er nog een paar die er niet op staan hoor. Weet je wat ik laatst had. dat was gewoon eng want dat was tijdens het autorijden, Toen zag ik dat alle auto's met elkaar door gekleurde lichtgevende strengen met elkaar verbonden zijn en ook met de bomen, de lantarenpalen en noem het maar op. Overal liep zo'n streng tussen. Ik was doodsbang want mijn gewone zicht was ineens verminderd, ik zag de weg wel maar die lichten kwamen ook naar mijn hoofd toe. Het duurde ongeveer een half uur en toen op een gegeven moment schreeuwde ik keihard. en nu wegwezen met die achterlijke beelden, het is hartstikke gevaarlijk hoor, ik ben aan het autorijden en als bij toverslag verdwenen de beelden. Zo iets mafs dit. Ik heb geprobeerd het te tekenen maar ik kan niet tekenen. En ik heb sinds nou zeg maar een jaar ongeveer een konstante toevoer van een enorm krachtige energie dwars mijn kruin in. In tegenstelling tot die website heb ik een idoot achterlijke grote energie. Ik ben nl nooit moe en ik slaap amper. Ik word elke twee uur wakker. echt raar. Nou ja en al die kleuren dan die ik zie en die energie die jij met je vriend zag die zie ik ook. Ik denk dat dit dan die nieuwe energie is. Misschien ervaar ik het gewoon heftig weet ik veel. Ik ben gewoon heel erg gevoelig voor energieen.

Visioenen, nummers en symbolen waarnemen : Het zien van allerlei symbolen of getallen die plotseling opduiken in je bewustzijn of in de externe wereld. Velen zien bijvoorbeeld regelmatig 11:11 als ze "toevallig" op hun digitale klok of horloge kijken, of andere getallen zoals 22, 33, 555, enz... Deze getallen dienen als onderbewuste trigger voor een dieper ontwaken. Ze bevatten verborgen betekenissen die op onderbewust niveau wordt ontvangen.

Dit bovenste is voor mij al gewoon normaal. ik zie 111, 000 en 22
De hele dag door. elke dag. ik let er bijna niet eens meer op omdat al gewoon is geworden. mijn man heeft het ook,. die heeft 1111. elke dag als een halfjaar lang. Maar die gelooft nergens in.

Maar goed, die malle programmering staat er niet bij jammer genoeg.

Alledrie hartstikke bedankt voor de reactie. groetjes, liefs en een heel prettig zonnig week-end
1hug1 Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 10:21 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Die programmering is geen verbeelding ! Alles wordt opnieuw gesetteld, ook in je hersenen en je hele lijf. Vooral 's nachts gebeurt er onwijs veel ! Gewoon rustig proberen te ondergaan. Het levert alleen maar verbetering op uiteindelijk ! Wel veel water blijven drinken in zo'n periode omdat het veel vergt van je fysieke lichaam.

Ennuh, we zijn allemaal alientjes neergeplant hier op aarde :) Alleen zijn we het vergeten. Je hoeft ze (pleiadiers, arctuariers e.d.) ook niet zien als aliens, maar als onderdeel van je wezen / zijn. De sluiers tussen ons en hun worden opgeheven en daardoor is ons bewustzijn weer toegankelijk voor hen. Wij zijn als mens alles vergeten gedurende onze karmacyclus en dat is akelig goed gelukt !

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 10:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
kim kussie 1hart1 1hart1 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 15:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ja hoor Kim, zo zie ik dat ook.
We zijn allemaal Aliens.

En als je eens een ontmoeting hebt met zo een "Alien" en hij/zij raakt je hart?

Hup weg angst.

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 16:49 
Ik wist alsmaar niet zo wat te zeggen hierop.

Maar ik denk Aliens heeft vaak een beetje beladen klank, maar wat als je ons allemaal als Engelen ziet? Of Entiteiten?

Wikvaya, dat wat je in de auto kreeg lijkt me inderdaad nogal moeilijk om mee om te gaan! Weet je dat je schreeuwde en nu wegwezen: als ik een energie ervaar, vaak bij mijn kruin, en soms is die zo hevig dat mijn hoofd er zeer van doet, dan zeg ik ook vaak: kan het even wat minder? En dan wordt het vaak meteen zachter... :D Het is gewoon hoe jij het wil. Als je het maar aangeeft wanneer het te heftig is denk ik.

Ik wordt de laatste tijd ook weer heel vaak wakker 's nachts en meestal ongeveer rond dezelfde tijd: een uur of 12 (Al een paar keer 12.02)
, een uur of 3 en een uur of 6.
Laatst om 4.44 uur, die vind ik ook leuk omdat dat een engelengetal is.
Ik maak me geen zorgen over niet slapen, terwijl ik dat vroeger wel deed. Ik vind het zelfs wel aangenaam....

En ik zie vaak golvende lichtpatronen voor ik in slaap val, helemaal als ik met mijn hand tegen mijn voorhoofd lig, wat ik nogal vaak doe, omdat ik dat prettig vind. (Ik weet dat ik daarmee mijn derde oog stimuleer)
Soms zie ik lichtpuntjes, alsof het in een heel donekrblauw, heel fel lichtblauw is. hel mooi!
Ik vind het altijd mooi om te zien en ben nooit bang. In het begin toen ik het net kreeg (een paar jaar gelden denk ik) probeerde ik het nog wel eens te volgen, en te bedenken wat het was. Nu laat ik het maar zo en vind het leuk om te zien en te lezen dat anderen ook zoiets ervaren.

Wikvaya, wees niet bang! 1hart1

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 18:41 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
color=indigo]

Ik lees hier van alles behalve dat een mens een vrije wil

heeft.
Is van groot belang dat je dat ook toepast anders ben je

speelbal van energieen.

Wie zegt dat al die kleuren jouw hoofd binnenkomen met je

vrije wil.?
Als je al schreeuwen moet om geen ongelukken te krijgen dan

zou ik er eens voor gaan zitten wie en wat die energie is en

wat de bedoeling is.

En steeds weer...je hebt een vrije wil.

Liefs van Nel. :idea: [/color]

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 21:52 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Soms zie ik lichtpuntjes, alsof het in een heel donekrblauw, heel fel lichtblauw is. hel mooi!
Ik vind het altijd mooi om te zien en ben nooit bang. In het begin toen ik het net kreeg (een paar jaar gelden denk ik) probeerde ik het nog wel eens te volgen, en te bedenken wat het was. Nu laat ik het maar zo en vind het leuk om te zien en te lezen dat anderen ook zoiets ervaren.

Wikvaya, wees niet bang!


Saskia, ik ben niet bang hoor, wees maar niet bezorgd. Ik heb nul komma nul angst dat er ooit een onguur individu van een entiteit in mijn buurt zal komen. Die angst is gewoon kompleet verdwenen. Je kunt ook lezen lage energie (voor Nel). Mijn energielevel is heel hoog. Hoe idioot arrogant het ook klinkt, er komt gewoon niemand mijn aura in die ik niet wil. Dat is des te meer bewezen toen ik bij dat medium was die me probeerde te laten uittreden en mijn hoger zelf mij zeer doeltreffend beschermde. ik heb toen ook te horen gekregen dat ik nooit bang hoef te zijn maar dat wist ik al. Ik word heel goed beschermd door mezelf. Overigens, dat van die blauwe puntjes ben ik heel blij wat je schrijft. Ik krijg die dingetjes ook steeds. ineens felblauw lichtje en dan floep verdwenen nog voor je kon kijken wat het is.
even wat anders . Ik heb vandaag voor de eerste keer een mens met mijn handen gemagnetiseerd. Dat woord is eigenlijk fout maar ik heb er geen naam voor. Energieoverdragen of zoiets. Het leuke was dat ze het heel duidelijk voelde en dat de pijn in haar kaak na 5 minuten wegging en toen ik om half tien vanavond wegging was hij nog steeds weg. Ik denk niet dat dat permanent is want ze heeft hypnic headache en dat is niet mis. Maar het leuke was, ze nam me mee naar een heel klein Italiaans restaurantje om iemand even een hand te geven. En ik stel me voor aan de eigenaar, een Italiaan die heel moelijk verstaanbaar Hollands sprak . Mijn nieuwe vriendin zei tegen hem, dit is mijn vriendin Marion en ze heeft me gemagnetiseerd. Ik zei, ja hallo zeg, voor de eerste keer op een mens hoor, zei ik tegen die man, ik heb het alleen maar bij mijn honden gedaan en ik weet niet eens of ik het wel kan, ik heb alleen maar mijn handen op haar kaak en voorhoofd gelegd. . (bij die honden werkt het wel goed). Ja zegt hij, je hebt de gave, ik zie het aan je ogen. Ik dacht wat is dit nu weer voor flauwe kul, hoe kan je dat nu aan iemands ogen zien, dus ik vraag hoe kan je dat dan zien ? Hij zei, mijn handen worden helemaal warm en ik voel het. Wat bleek nu, die man is zelf een magnetiseur maar nu doet hij dat nog zelden want zijn gidsen wilden dat hij er mee stopte vanwege zijn gezondheid. Dit is dus een positief iets voor mezelf vind ik. Het hoort helemaal niet bij dit topic maar goed, ik moest het even kwijt. Ben ik meteen een beetje blij met mezelf ineens.

Citeer:
Wie zegt dat al die kleuren jouw hoofd binnenkomen met je

vrije wil.?
Als je al schreeuwen moet om geen ongelukken te krijgen dan

zou ik er eens voor gaan zitten wie en wat die energie is en

wat de bedoeling is.
i
k weet wat hier de bedoeling van is geweest. Ik was op dat moment bezig te lezen over dat alles met elkaar in verbinding staan en ik kon me daar totaal niet inleven hoe dat dan zou kunnen. Dan krijg ik antwoord op mijn vraag. Net zoals ik antwoord kreeg bij de vraag, hoe voelt de universele liefde dan? Dan komt er ineens iemand in mijn kamer en laat me die liefde voelen.

En mijn vrije wil is dat ik dat direct had weg kunnen sturen maar het was zo iets idioots al die verbintenissen van lijnen en kleuren dat ik eigenlijk gewoon sprakeloos was. Maar ja tijdens het autorijden. :roll: Maar goed Ruth onmoet een buitenaardse tijdens het autorijden. Ik ga er van uit dat ze er niet om gevraagd heeft. Het gebeurt gewoon. En die kleuren dat weet ik dus niet Nel. geen idee. Ik ben er niet bang voor, ik weet het nut niet. Het lijken wel ingewikkelde computerprogramma's maar dan in kleur. Ik ben anderhalf uur bezig geweest in excel om er een te tekenen met al die symbolen en zo maar het is heel moeilijk na te maken. Het is overigens voor het eerst dat mijn man enige reactie vertoonde op paranormale ervaringen , zo van , zie je dat echt in je hoofd? stomverbaasd. Hij ging er zelfs een tijdje naar kijken. Ik had het geprint en in mijn dromenboekje geplakt. Nou ja, Ik laat het maar hoor. Ik kom er toch niet achter. Ik heb het wel aan mijn gids gevraagd maar ik krijg geen antwoord. (ik krijg niet altijd antwoord, soms moet ik deingen zelf uitzoeken) Mijn nieuwe vriendin is een medium en die zegt, je moet niet altijd alles willen weten, laat het gewoon gebeuren. Ik kan er niks aan doen. ik wil alles weten. En dat is mijn goed recht vind ik. okeetje ik ga lekker slapen. welterusten lieve mensen
liefs Wikvaya :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 11:41 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Tip: kijk eens op deze website en dan onder codes:

http://www.the-arcturians.com/ned/index.htm

Mogelijk ook herken je ze ?

Gedurende mijn transformatieperiode lag ik vaak 's nachts op bed en kreeg ook de meest ingewikkelde geometrische patronen en kleurenbeelden te zien.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 12:32 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Dank je kim. Verbazingwekkend herkenbaar. ik ga er eens op letten zeg. ik heb zowie zo al een paar herkend, althans de kleurenkombinatie. die patronen gaan zo snel en zijn zo ingewikkeld dat het heel moeilijk is om eventueel na te tekenen. nou heel bijzonder. dank je wel voor de tip ik ben dus toch niet mesjogge aan het worden.
liefs Wikvaya
1hug1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 12:48 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
och, dat heb ik ook gedacht gedurende deze periode. Mijn vriend ook. Die is ook door pittige transformaties heen aan het gaan totdat ik hem wees op diverse dingen die wezen op spiritualiteit een aantal maanden geleden. Sindsdien leert hij ook beter met zijn eigen energie en hypergevoeligheid omgaan en zat ook al met open mond te staren naar de codes met de woorden: dat heb ik gedroomd als kind !

Het zijn universele patronen die je ziet die opgeslagen liggen in het universele bewustzijn. Er zitten krachtige energiecodes in die voor mijn gevoel m.n. in deze tijd eigenlijk pas weer toegankelijk worden en ook aansluiten op het huidige DNA transformatie proces. Als je lang kijkt naar zo'n code (moet je op vergroten drukken) dan wordt voor mijn gevoel een chackra geactiveerd. Soms moet ik er van huilen als de code krachtig is. Ik denk dat deze codes bijvoorbeeld 100 jaar geleden geen echte kracht hadden omdat ze niet konden aansluiten bij ons. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Maar goed, neem er je voordeel van.

Ik ga mijn lijf weer eens in beweging zetten, want ik zit hier zo vast als een huis. :P

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 13:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
ik heb die test gedaan. ook merkwaardig. alles klopte als een bus. dat geen zelfvertrouwen hebben en alles eugenlijk. ik doe hem morgen nog een keer voor de vergelijking. stel ik dezelfde vraag.

ok dank je wel lieve engel. liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 14:22 
Mooi hè die codes? Sommige vind ik heel krachtig, andere zeggen me niet zo veel..
Ik ben een tijdje geleden naar de galerie geweest, daar hangen er een paar in het groot. dat was wel mooi hoor. (Het is een superklein galerietje in Amsterdam)
Misschien ga ik nog naar zo'n dag in Driebergen....
Ik heb dat laatste spel thuis, het is wel mooi, alleen is het mooier als je het eerste spel er ook bij hebt,omdat er dan meer mogelijkheden zijn, maar je kan het dus ook online spelen.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 18:38 
Wikvaya, ik zie haast nooit symbolen, maar gisteravond zag ik een groot Omega teken, zomaar ineens. Ik weet dat het "einde" betekent, Alpha is het "begin".
Weet verder niet wat het voor mij wil zeggen, alleen dat het me opviel.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.