LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 12:40

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 15:37 
Er is weer een Virtual Light uitzending op zaterdag 26 januari 2008 om 20.00 uur.

Gasten:

Dr. Eric Pearl - The Reconnection http://www.thereconnection.com/
en
Jim Self - Mastering Alchemy http://www.masteringalchemy.com/

Klik op de ON AIR knop bij Lightworker http://lightworker.com/,
of plak deze link in je browser:
http://lightworker.ecstreams.com/LightworkerLive

Liefs! 1hart1 1hart1 1hart1
Saskia


Laatst gewijzigd door Skyblue op vr 25 jan 2008 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 15:38 
Aaaargh, de url's werken niet, nou ja, dan maar knippen en plakken, als je het wil gebruiken....toch goed gekregen....:-))

Saskia


Laatst gewijzigd door Skyblue op vr 25 jan 2008 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 17:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Aan alle lieve mensen die morgen naar BigBear gaan. 1hart1

Ik wens jullie een supermooie en gezellige dag toe met veel licht en liefde.

Ik zou zeggen geniet van elkaar en als het de volgende keer een beetje dichterbij

is, althans voor mij wil,ik er ook graag bij zijn.

Veel liefs van Truus.

P.s sorry Saskia ik weet het echt niet, heb van alles geprobeert om in het stuk van de samenkomst van Bigbear te komen, alles jij het mij kunt uitleggen graag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 17:42 
He, wat raar, je kan toch gewoon op samenkomst klikken?
Deze en dan de 4e pagina:
Samenkomst? 1, 2, 3, 4Door Anjasa op Za 10 Nov 2007 23:29

Trouwens, wij gaan wel naar Bigbear.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2008 21:37 
Ik heb bij thuiskomst nog gekeken naar de rest van de uitzending.
Het was wel veel info en ik was eigenlijk doodmoe, dus van de week ga ik een gedeelte nog maar eens bekijken (De channeling en het gemistte stuk)
De ene gast heb ik dus gemist (Lijkt me interessant: Eric Pearl) de andere vond ik ook heel interessant (Jim Self), alleen praatte hij bijna aan een stuk, waardoor de grote hoeveelheid informatie moeilijk te verwerken was.

En wat me opviel was de grote hoeveelheid info en de manier van uitleggen, op een soort technische manier, wat ik begin te zien als vrij kenmerkend voor mannen en ook die drie mannen, die elkaar niet willen beconcureren, maar het ondertussen toch ook niet helemaal laten kunnen.....1hart1 1hart1 1hart1

Toen Steve bijna aan het eind van de channeling was, begaf mijn internet verbinding het....waarschijnlijk had ik dat zelf gecreeerd, want ik dacht net daarvoor:
Schiet nou eens op, ik moet zo nodig en ik ben eigenlijk hardstikke moe! mmmm fgh Toen kwam er een stukje waarvan ik dacht Hee, dat is heel interessant en belangrijk voor mij, en floep cvbn weg was de verbinding....op internet dan. Maar het ging er ook nog over dat we verbinding met elkaar leggen zonder techniek, en dat doe ik al vaak volgens mij...alleen nog niet helemaal bewust.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 20:25 
Doordat de techniek uitviel aan het eind van de uitzending, is er iets mis gegaan met de rest en is alleen segment 2 te zien, waarin een interview met Dr. Eric Pearl.
Van de channeling is alleen een geluidsbestand te beluisteren. (gelukkig is iemand zo slim geweest het op te nemen!!!)
Pfffff! Computers! 1rty 5df

Citeer:
~ Singularity ~
A View from the Top of the Bus.

From Steve about this months broadcast:

The channel this month is about the blending of technology and man and what is ahead. About five minutes before the close of the broadcast we lost connection to our streaming server. That break caused our broadcast and recording system to freeze and not properly close the recording. Im am very saddened to say that we lost the archive recoding of this broadcast with the exception of segment 2 with Dr. Eric Perl. The channel was backed up in audio only and is available as an mp3 file. (Special thanks to Michael Bradley for listening to his guides the morning of the broadcast.)

Our appologies to those of you who did not see the broadcast, and our sincere appologies to the guests and persenters on the show. It was truely a high energy show. We look forward to having these guests back very soon.


Bijlage:
bus.JPG


Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 07:25 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hoe mooi dat hier de internet verbinding dan wegvalt.

Mooi knipoogje, want ging het niet om verbinding met elkaar?
Dus ja die blijft, is en zal zijn.
Vandaar waarschijnlijk dat het wegviel.
Ook een mooie creatie.

Hihi fgh

Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 07:36 
Ach, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag, maar dat was niet het geval, het lag bij Lightworker...
Maar het idee blijft hetzelfde! De verbinding is er nog....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 11:36 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
Hee wat apart zeg, een high-energy uitzending de oorzaak?? 5df

Citeer:
The channel this month is about the blending of technology and man and what is ahead.

...wel erg grappig dat als het daar over gaat, de technologie er mee ophoudt! haha wat nou 'toeval'

Toch heel benieuwd wat er dan allemaal gezegd is. zal het eens op mp3 beluisteren als dat beschikbaar is.

liefs
lotte


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 12:21 
Ja, hier is de link...
http://lightworker.com/AudioVideo/AVFiles/Beacons/2008/2008_01_26/2008_01_26-6.mp3
Oeps, wat een lange link! (Viel wel mee, het lijkt net of hij van het scherm afloopt, maar dat is niet zo...)
Het duurt nog even voor de Beacons/Bakens komen, dus als je nieuwsgierig bent, kan je hier vast luisteren (zonder beeld dus)

En de drie mannen die er waren lieten heel wat energie stromen....misschien dat dat te veel was voor de apparatuur? fgh zxv ccc

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Liefs,
Saskia
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 12:50 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
haha wie weet! zxv

Heb het net beluisterd, en ik moet zeggen; erg interessant. Dat van de vooruitgang in technologie gekoppeld aan onze eigen vooruitgang/herbedrading; zo had ik het nog niet bekeken.
We zijn nogal snel geneigd het 'eng' te vinden wanneer computers sneller kunnen leren dan de mens..
'Fear is just a lack of knowledge'.. Maar het is juist een tool om ons weer verder te helpen.

Mooi idee dat in de toekomst communicatie heel anders kan lopen; elkaar simpelweg aankijken/ aanvoelen en weten wat diegene voelt en denkt.. Maakt ons een stukje dichter bij elkaar.

Ook grappig wat ze zeggen over dat in het verleden als 'proef' wel eerder gevorderde technologie beschikbaar was in de dagen van Atlantis, maar omdat we daar nog niet klaar voor waren hebben we er niks mee gedaan.

Interessante channeling! trouwens nu er geen beeld bij was, leek het net of de woorden veel beter tot me doordringen; geen afleiding door beeld of zo.. Vond het helemaal niet erg! wel jammer dat die paar andere segmenten wel verdwenen zijn.

Liefs,
lotte


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 16:54 
Vroeger hadden ze verschillende mogelijkheden voor downloaden: zonder of met beeld.

Dat van die communicatie daar merk ik al een klein stukje van heb ik het idee, maar niet met iedereen. Ik heb dan niet het idee dat ik weet wat er gedacht wordt, het is meer een gevoel!

Heel typisch en ik kan het niet zo goed uitleggen, omdat ik een gevoel ook niet kan omzetten in woorden. Maar naar mijn idee hebben we dan dus ook minder woorden nodig, omdat het op een ander niveau gaat, meer zoals ik denk dat het in de astrale wereld toegaat.

Zei hij dat zo, dat er niks mee gedaan was in Atlantis?
Volgens wat ik weet dat ze eerder hebben verteld (en wat ik heb gelezen) was de technologie in Atlantis veel verder gevorderd, of de manier waariop er met energie werd omgegaan en is dat niet goed gebruikt (omdat we er niet aan toe waren?) waardoor Atlantis ten onder is gegaan. ik denk dat ik daar misschien bij ben geweest....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 19:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Drunvalo Melchizedek had daar een heel duidelijk beeld van, maar ik weet niet meer precies wat! mmmm

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 19:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Weet je als je werkelijk met iemand op dezelfde golflengte zit, dan ervaar je
al zoveelmeer.
Ik kan als ik even aan iemand denk, die zelfs zien en voelen wat er gaande is.
Dit is allemaal helemaal niet nieuw maar oh zo oud.
Alleen er zullen op grotere schaal meer en meer mensen dit zo gaan ervaren en
voelen en doorleven.

Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 19:42 
Het kan oud zijn, maar voor mij is het nieuw.... fgh ik denk dat je gelijk hebt, dat er nu zoveel meer mensen het zullen gaan ervaren.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.