LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 10:22

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 17:28 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Jullie mogen je ervaringen weer delen als je wilt.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 14 feb 2008 20:40 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Dit was een hele bijzondere lichtcirkelervaring voor me.
Ik voelde de energie gaan cirkuleren maar zo razendsnel in de rondte gaan dat mijn lichaam meewiegde. Het werd steeds sterker en sterker en ik zag de doelen niet, maar de hele aarde. Die werd met energie bestraald en ik zag hoe de bedrading werd geactiveerd of opgeladen. De aarde werd lichter en ik zag de aardas. Ook alle continenten waren duidelijk te zien. Licht was er en het drong door tot moeder aarde.
Ik was in een soort trance maar wel heel aangenaam. Na dit sturen van Licht heb ik jullie in de kring gezien en sloeg mijn armen om de hals van mijn beide mensen naast me. De warmte was zo voelbaar en zo intens vredig en boven de aarde was een vredesduif.

Top was het mensen, echt top. De verbondenheid was zo groot.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 14 feb 2008 20:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve Medelichten

Het lijkt wel of ik even heb gedroomd, de kring begon en ik had de engelen en iedereen gevraagd om hulp voor dafur en alle gebieden waar ellende is.
De energie liep goed doch ik kreeg eerst hele erge pijn aan mijn been alsof er iets ingeschoten werd, toen kwam er een ijzige kilte over mij heen, alsof ik niet meer op aarde was. er werd aan mij getrokken door enkele zielen die naar het licht wilde en met behulp van engelen heb ik deze weg mogen brengen tot een bepaald punt en overgedragen aan engelen die klaar stonden. De kleuren om mij heen veranderde van donkerblauw tot violet. en het was goed geweest.
Ik ben nu even heel emotioneel, dit over komt mij ook niet iedere dag.
Ga proberen weer even rustig tot mezelf te komen en het laten bezinken.

Liefs van truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 03:36 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Truus

Ik krijg het gevoel dat je een soldaat naar het Licht hebt mogen begeleiden die een schotwond in het been had maar wel overleed op aarde en dat is die ijzige kilte , voel ik. De rest was al aardig op weg maar had jou even nodig om die stap naar het Licht te maken. Het kan heftig zijn maar je bent niet voor niets gekozen om dit te doen.

Het is best wel even schrikken maar je hebt de kracht dus wel.
Mooi gedaan lieverd.
Liefs van Nel. .

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 08:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Heftig en schitterend Truus, vind ik ook!
Maar voel je je oke nu?


1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 08:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve Nel en Ruth

Heb eerst even heel hard moeten huilen, ik was daarna nog duidelijk niet mijzelf. Dit komt denk ik ook dat ik dit zo specifiek nog nooit hebt aangevoeld.
Voor mij was het echt zieltjes in nood wegbrengen, er werd ook echt aan me getrokken.
Oké nu na een nachtje slapen, ( ben de hele nacht bij Linda geweest) is het weer goed.
Het hoeft niet iedere keer zo heftig hoor!

liefs Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 08:47 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Truus

Hoe gaat het met Linda? Heeft de bestraling wat geholpen? En jouw werk kon wel eens met deze zielen zijn en dat went echt wel hoor.
Je hebt geweldig werk gedaan , heel liefdevol.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 08:55 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Zou dat heftige te maken kunnen hebben met een soort van....dat je opeens zomaar in die andere dimensie wordt geslingert?
Of althans die ervaring hebt?

Want ik zie inderdaad toch ook een soort missie van begeleiden.
Hup gelijk al zielen naar het licht helpen. cvbn

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 09:18 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve Nel en andere

Onze kanjer heeft de bestraling goed verwerkt, de pijn is minder, gaat nooit weg maar is weer leefbaar.
je gelooft het niet, vorige weken alleen drama's door de pijn en nu boos worden op mij als ik haar iets uit handen wil nemen.
Strompel. strompel. strompel dit kan ik ZELF dus doe ik zelf. (natuurlijk lang niet alles) Er worden heel veel aanpassingen in huis gedaan, denk dat ik daar teveel mee bezig ben, je ziet toch de ACHTERUITGANG. Probeer toch zoveel mogelijk van haar te genieten maar er komen allerlei andere klachten bij, zoals een héééél dik been, geen schoenen aankunnen en zelf opgeblazen worden door bijwerkingen vaan de medicijnen. Dit moet je ook weer plaatsen.
Wachten af wat de toekomst wordt.

Liefs Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 09:29 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Truus

Wat ben ik blij voor jullie dat die pijn minder is en de rest valt uiteraard niet mee. Achteruitgang is een confrontatie.

Knuffel van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 10:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ik heb ingeplugd leek het wel en gedeeld zonder te weten met wie, of wat.
Vannacht ging dit gewoon door en vanmorgen werd ik wakker, alsof ik de hele nacht heel hard gewerkt had.
Toen wist ik nog waarmee ik bezig was geweest, maar dit vervloog steeds meer.
Het enige wat ik me herinner, is dat iets me probeerde klein te maken en hoe harder men dit trachtte, hoe sterker ik werd.
O ja, ik kreeg opdracht, om scharen naar boven te brengen, om te laten slijpen vermoed ik.
Heb wel zón donkerbruin vermoeden waarom. xcb
Waardevolle ervaring in elk geval. Thanks. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 10:36 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Annemiek

Lint doorknippen... fgh zxv

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 11:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
lieve Annemiek

Zie en voel hoe sterk je bent!!!!

Liefs Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 11:29 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
Om precies 21.30 uur ging ik er voor zitten. Ik voelde het contact met mijn buurvrouwen tot stand komen. De energie kwam wat moeilijk op gang, haperde even en ging toen weer door. Er strommde energie via mijn kruin binnen die ik in de cirkel liet lopen. Uiteindelijk was er best veel energie aanwezig. Ik ging naar Darfur en legde een lichtdeken en ging naar Kenia en zag daar mensen reageren. Had ook kort contact met de twee strijdende leiders die ik ook licht gaf in de hoop hun hart te raken om hun contact met hun hogere zelf te verbeteren.

Terugkerend zag ik het energieweb om aarde opgloeien. Na een minuut of 7-8 was ik terug in de cirkel en zonder de cirkelende energie te verstoren stapte ik er uit. In mijn ervaring blijft die cirkelenergie nog lang hangen.

De ervaring van Truus vind ik erg mooi. Zelf heb ik dit soort hulp heel vaak mogen geven en ik voelde me altijd weer dankbaar dat ik mocht helpen. De verhoogde energie in een cirkel stroomt natuurlijk ook door de deelnemers. Daardoor verhoog je jouw eigen energie ook, vandaar dat deelnemers zich erna vaak vervuld van energie voelen. Door die energieimpuls kunnen talenten zoals dit helpen spontaan geactiveerd worden. Zoals je zelf al ervoer wordt je daarbij geholpen door lichtwezens. Maar die kunnen de dolende zielen niet op hetzelfde niveau bereiken omdat zij in een veel hogere dimensie verblijven dan wij. Wij leggen dus veel gemakkelijker contact met die zielen waardoor onze hulp essentieel is bij het de weg wijzen.

Dit soort ervaringen komen niet vaak voor en ik bedank Truus dan ook dat ze het met ons heeft willen delen. Deze ervaringen kunnen nooit schadelijk voor een deelnemer zijn omdat je wordt beschermd door de energie van de cirkel.

Hooguit valt het de volgende dag tegen als jouw energie weer terugvalt op het eigen iets lagere niveau. Maar in een cirkel is een energie aanwezig die de som van de individuele energiën van de deelnemers ver overstijgt. Je vind dat nergens dan in een cirkel. Volgende week weer Truus?

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 11:43 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve Ed

Bedankt voor je duidelijke uitleg.

Liefs Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 11:55 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
altijd mooi ervaringen.
Net of je er zelf ook even bij bent.
Zo dankbaar om te lezen.


1hart1

Annemiek schreef:
..Het enige wat ik me herinner, is dat iets me probeerde klein te maken en hoe harder men dit trachtte, hoe sterker ik werd...

1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 02:05 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
misschien kunnen we deze week moeder aarde zelf in de cirkel zetten.

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 08:03 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
Had ik vorige week al voorgesteld want wij zitten in een transformatieproces maar moedertje aarde ook en zij heeft het net zo moeilijk als wij met het loslaten van de oude energie en het openen van onszelf voor de hogere nieuwe energie. Ons licht kan haar misschien een beetje helpen.

Trouwens nog even iets dat ik graag kwijt wil. Als je er vanuit het aardse denken naar kijkt denk je misschien pffff wat maken zo'n paar mensen in zo'n cirkel nu voor verschil. Dat is vanuit hoger perpectief wel anders! Want ieder mens maakt het verschil wanneer hij kiest om met de flow van de universele energie mee te gaan (in plaats van zijn eigen doeleinden ook tegen die stroom in te verwezenlijken). Dus een hele cirkel, die elkaar ook nog eens versterkt, maakt wel degelijk verschil. Dat heeft ook alles te maken met het simpele feit dat universele energie altijd aanwezig is maar dat wij die omvormen door hem door ons heen te laten stromen naar energie die past bij de frequenties waarin wij en moedertje aarde zich bevinden. Wij verlagen als het ware de frequentie van de universele energie tot hij bij de onze past. En dat maakt dat het licht van de cirkel veel meer hulp kan bieden aan mensen, gebeurtenissen op aarde en de aarde zelf dan de pure universele energie dat kan.

Daarom is het lichtwerk van de zuiverste soort door in de cirkel energie te verzamelen en die als licht naar doelen te sturen. De volgende vraag is natuurlijk of je daar niet mee ingrijpt in de vrije keuze van mensen (of de aarde). Het antwoord is toch nee. Want je dwingt niets af maar door licht te schenken geef je kracht en activeer je het licht in de mensen zelf. Wat zij daarna verkiezen is en blijft hun vrije keuze. De lichtenergie brengt alleen harmonie waar die verstoord is en versterkt harmonie waar die al bestaat.

Uiteraard is dit alleen maar mijn visie hierop maar zoals gezegd wilde ik die wel even kwijt. 1rty 1rty 1rty 1rty

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.