LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 15:33

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Mijn eigen keuze?
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 15:13 
Ik heb dit heel kort genoteerd en zal het porberen duidelijk hier weer te geven, want ik vond het wel weer typisch....

Ik was in een leuk/raar oord met fantasierijk, alsof het een soort van theater was, met overal tenten in een heeele grote ruimte.
We hadden een soort les gehda ofzo (niet duidelijk) en toen zei iemand tegen iedereen in het algemeen:"Die gaat in die zaal om te channelen, die gaat daar en daar en die gaat daar en Saskia, jij gaat als ouwe heks in de heksenzaal." (Je kon daar dan dus heengaan voor een consult)
Ik was heel boos, want ik werd voor een voldongen feit gesteld en durfde/wilde helemaal niet gaan channelen voor anderen.
Ik liep weg heel boos en ging niet naar die zaal. (Ik dacht ik hoef dat niet te nemen, ik doe het gewoon niet, ik laat me niks opleggen! 4dfg )
Daarop kwam ik een vriendin tegen die heel ongeduldig deed met doorlopen, en ik waarschuwde haar:"Kijk uit daar ligt glas", maar ze liep er zo doorheen en ik kreeg de glassplinters op mijn handen en eentje op mijn hals net eronder. Ik plukte die voorzichtig weg.
(Het was groen glas)
Toen ging ik zoeken naar ergens waar ik het glas van mijn handen kon spoelen. Toen was zij weg en veranderd in een man die ik (daar) kende en Ramon heette en ik zei tegen hem:"Als je ongeduldig bent ga je toch weg?" En hij ging ook en liet me kwaad achter in het huis van een vriend van hem. Daar zocht ik de badkamer, maar hoorde de stem ineens van die vriend en die kwam van bovenaf een bed (dat een hoogslaper was)
Hij zei:"Kom jij even als geroepen!" En ik liep naar hem toe om hem een hand te geven en we noemden onze naam (weet ik niet meer) Hij kwam ook heel vertrouwd en lief over!
Hij zei iets over:" ...the sands...." Wat weet ik niet meer, maar het was een soort spreuk en belangrijk en ik antwoordde er op en hij begreep me.
Toen werd ik wakker.

Ik sliep vannacht bij een vriendin en heb onrustig geslapen, maar wel gisteravond enegeln om me heen gevoeld (en bijna gezien) en vanmorgen lag er een veertje in de kamer.... cvbn

Ook heb ik me net door die vriendin die in mijn droom was laten overdonderen met een vraag, terwijl ik eiegenlijk iets anders wil, dus dat ga ik nog zeggen, maar voel me daar niet lekker over.

Heb ook deze week in een boek gelezen wat met met onmacht en onbegrip en liefde en ook een beetje theater te maken had. Het boek heet: Kon je maar even mij zijn van Nynke Schaap.

Liefs,
Saskia



Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.