LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 12:56

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Brug tussen hemel en aarde
BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2008 21:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Rainbowbridge want zoveel mooie kleuren.

In mijn droom van vannacht liepen mijn partner en ik samen een brug over, dit was van smalle planken gemaakt waar je niet naast elkaar kon lopen, de leuningen waren van een soort touw.

De brug bevond zich tussen hemel en aarde, en toen ik naar beneden keek zag ik de oceaan, en kon ik inzoomen waar ik maar wilde. Ik zoomde in op Spanje en wist me te herinneren dat we zo ons best moesten doen om een plekje in de zon te krijgen i.v.m de bomen die geplaatst waren. En ik was zo blij dat ik omhoog keek en de lucht zag, deze was stralend blauw met hier en daar van die stukjes witte sluierwolkjes (die vind ik heel mooi, en kan daar altijd van genieten) En ik riep mijn partner helemaal opgetogen en zei al strekkend met mijn armen in de lucht, kijk nu hoeven we geen plekje in de zon meer te zoeken hier staan we vol in het zonlicht. Ik voelde me zo blij als een kind en ook verwachtingsvol wat deze reis ons ging brengen.

Aan het einde van de brug kwamen we in een landschap terecht waarin ik twee bekenden tegenkom en 1 ervan vraagt hoe het met me gaat! Ik weet alleen nog dat ik iets zei van. Dat ik blij was dat ik weer thuis was ofzo, maar dat had dan te maken met de plek waar ik mijzelf (Heel...emaal) weer tegenkwam.

Deze droom heeft veel indruk op mij gemaakt zeker na alle gebeurtenissen van afgelopen week. En weet niet echt wat het me wil zeggen nog?

Liefs van Hilda.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Brug tussen hemel en aarde
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 07:49 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Lieve Birghteyes

Citeer:
Deze droom heeft veel indruk op mij gemaakt zeker na alle gebeurtenissen van afgelopen week. En weet niet echt wat het me wil zeggen nog?



?

wat dacht je van fgh
Citeer:
Aan het einde van de brug kwamen we in een landschap terecht waarin ik twee bekenden tegenkom en 1 ervan vraagt hoe het met me gaat! Ik weet alleen nog dat ik iets zei van. Dat ik blij was dat ik weer thuis was ofzo, maar dat had dan te maken met de plek waar ik mijzelf (Heel...emaal) weer tegenkwam.


Thuis daar waar je helemaal mag zijn wie je bent.
Mooi om juist nu na deze week van afscheid nemen van dierbaren, dit te zien in een droom.
Zij zijn nl. aangekomen THUIS, daar waar ze helemaal zichzelf mogen/kunnen zijn.
En eens .............................................

1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.