LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 21 jun 2024 20:18

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: overstroming
BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2006 22:26 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Ik stond buiten in het veld met prachtig donkergroen gras onder me en keek hoe het water hoger kwam en huis na huis verzwolg.
Ik voelde me veilig en stond daar als een soort toerist foto's te maken. Het was een schilderachtig gezicht, het water, de prachtige lucht met wolken. De zon helder aan de hemel.
Toen bereikte het water mijn voeten en steeg toch wel snel. Ik waadde naar de dijk en klom omhoog tegen de stroom van het water in dat van de dijk afstroomde. De dijk was onmogelijk hoog en ik help ook mijn moeder? omhoog.
Als ik eindelijk boven ben ga ik mijn auto halen. Die staat in de parkeergarage van een enorm grote tentoonstelling ofzo. De parkeergarage is gedeeltelijk ingestort door het water. Het dak van de garage rust gedeeltelijk op mijn auto. Ik trek het puin weg, stap in en rij snel achteruit. Het dak stort niet in maar zakt wel verder door.
De parkeergerage is een doolhof en mensen met vuurwapens sommeren me mijn auto af te staan. Ik negeer ze en rij onbevreesd door. Ze schieten maar alles is mis. Dit verbaast me niet. Verderop staat nog een vrouw met een pistool die zegt: Die auto ben je kwijt. UItstappen NU! Ik antwoord kalm: Die auto heeft een startcode en die ga ik je niet vertellen, maar ik wil je best een lift geven als je dat pistool weggooid. Dat doet ze en even later vraag ik de weg en de kok wijst me de weg naar buiten door de keuken.
De vrouw stapt uit en verdwijnt. Buiten is het heerlijk rustig, de zon staat laag en de wolken lichten rood op in het avondlicht. Ik voel me ontspannen.
Dan belt mijn broer op of ik hem op kom halen bij het boekenbal. Ik leg uit dat het een chaos is daarbinnen en dat hij beter naar buiten kan komen zodat we samen naar huis kunnen rijden. Dat zit hij niet zitten en hij vraagt het nogmaals...
ok dan ga ik maar weer de chaos in...

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.