LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 22:52

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: karen Bishop 6 februari
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 16:57 
Afmaken van de Overgang...We zijn Eindelijk op het Keerpunt

Karen Bishop, 6 februari 2008

Gegroet!

In deze energy alert:

Manifestaties van de snel veranderende energieën;
Waarom we bij het eind van de overgang zijn;
Waarom we dagelijks wonderen en verassingen ervaren;
en mijn wonderlijke hereniging met Phil.

Zo een opeenvolging van gebeurtenissen heb ik tot dusverre nog nooit gezien in ons spirituele evolutieproces, met nieuwe bochten en verassingen op elk moment en een overvloed aan wonderen!

Deze overgangsfase van één dimensionale werkelijkheid naar een andere, omdat we binnengaan in het land van overvloed, nieuwe beginnen, en het leven van onze wildste dromen is een wilde geweest, om het zachtjes uit te drukken. Het lijkt erop dat we zojuist een stadium afgemaakt hebben, en dan gaan we weer en een hele andere, omdat we beginnen af te stemmen met het beste in ons, afstemmen met wat we werkelijk zijn en diep van binnen willen, afstemmen met waar we nu een betere match voor zijn, en afstemmen met onze eigen speciale versie van de hemel.

Omdat we afstemmen en verschuiven op verschillende snelheden, en ondanks dat toch veelal allemaal op dezelfde pagina zijn nu, ontdekken we dat we de ene dag ergens mee kunnen afstemmen, en de volgende dag er al niet meer bij passen. Zoveel verschuift er nu omdat we in de hogere gebieden ons gaan ingraven, dat er veel gecreëerd wordt met betrekking tot een enorme hoeveelheid keuzes die ons nu geboden worden. En bovendien, wat op een dag gegeven was, kan de volgende dag opeens weer weg zijn.

Als we zigzag onze weg in de nieuwe werkelijkheid vinden, kan het onrustig zijn, uitdagend en op zijn best interessant om een lijn vast te houden als er zoveel lijkt te veranderen op elk gegeven moment. Het kan lijken dat we een permanente beslissing maken in een fase van ons vestigingsproces, en dan verandert alles en moet er een nieuwe beslissing gemaakt worden, omdat het afstemmingsproces om een heel nieuw scenario vraagt. Maar langzaam maar zeker bereiken we onze uiteindelijke bestemmingen voor deze overgangsfase, zelfs als we onze weg daar zigzag in moesten vinden.

Hier in de VS hadden we zojuist de Super Bowl...een football spel dat de kampioen moest bepalen voor dit jaar. Een team, de Patriots, was al 18 wedstrijden niet verslagen. Het andere team, de Giants had al een paar wedstrijden verloren. De bookmakers gokten op de Patriots. Het was mijn eerste Super Bowl....werkelijk verbazend.

Nek aan nek voor het grootste gedeelte van het spel, tot aan het eind, toen de Giants een touchdown scoorden en wonnen tot ieders verbazing. Een team dat constant aan het winnen was, ervoer nu een plotselinge verandering. De energieën veranderen nu zo snel, dat alles kan en gaat gebeuren. Energieën die achter bleven halen nu weer in.....er is nog steeds een mogelijkheid voor iedereen om aan boord te komen.

Onze presidentsverkiezingen hier in de VS laten hetzelfde zien. Onze kandidaat was misschien vele maanden aan de leiding met de verwachting te winnen, en dan plotseling neemt een andere het voortouw als de energieën weer veranderen. Het zigzaggen begint, en uiteindelijk zal het stof weer neerdalen.

Met betrekking hierop kun je een grote verassing gaan zien in de eindresultaten. We gaan op een heel nieuw begin af, en deze energie zal veel dicteren met betrekking tot manifestaties in de toekomst. Onze Barack Obama reflecteert de energie van het nieuwe, en we zullen hem zien inhalen en grote veranderingen gaan veroorzaken in de harten en geesten van velen. De nieuwe energieën die tot nog toe achter bleven omdat ze nog niet opgewassen waren tijdens de vorige voorspellingen, zullen plotseling exploderen, en alles inhalen, en een heel nieuw scenario dicteren.

En dit is wat er ook in mijn huwelijk gebeurde. Ik zou nooit in mijn stoutste dromen hebben durven verwachten dat Phil en ik weer samen zouden komen (en anders zou ik het zeker niet aan mijn lezers verteld hebben, geloof me het was een van de moeilijkste berichten die ik ooit geschreven heb), maar o zo plotseling op de laatste dag van januari bereikten de verschuivingen in ons eindelijk een "stabiel" niveau, en waren we opeens weer opnieuw een ongelofelijk perfect stel. Ik geloof niet dat hij of ik ook maar een beetje lijken op de mensen die we waren toen we elkaar een jaar geleden ontmoetten in februari....we waren totaal tegengesteld op elke manier, en omdat 2007 een jaar was om balans te creëren, was dat inderdaad voor velen van ons gebeurd.

Phil heeft altijd gezegd dat interessant was om getrouwd te zijn met iemand die altijd weet wat er gaat komen. Er waren nooit echte verassingen voor ons. Maar ik moet zeggen dat ik het fantastisch vind als de Bron ons verrast! Er zijn zoveel opwindende verassingen geweest in de laatst paar weken, dat het net lijkt als allemaal Sinterklaas pakjes openen, nooit wetend wat er in zit. We mogen misschien denken dat de oude patronen die al vaak plaatsvonden weer opnieuw gaan plaatsvinden, of misschien dat alles altijd in steen gebeiteld staat, maar de "voorspellers" zitten er deze keer ver naast, en hoe goddelijk is dat!

Dit is omdat we een heel nieuw gebied binnengaan, en dat is het gebied van de hoger vibrerende energieën. We zijn ons beste en meest ware zelf nu, met zoveel opgeruimd in 2007. Dit is wanneer er wonderen plaatsvinden, omdat de energieën continu gelijke energieën aantrekken, maar de energieën die overgebleven zijn vibreren zoveel hoger dat het spoedig zal voelen alsof we inderdaad door de poorten van de hemel zijn getrokken, omdat we zoveel wonderen aantrekken.

Gisteren, 5 februari, markeerde het punt van ons laagste eb. Op deze dag, voelden sommigen misschien dat we niet meer aankonden, dat we genoeg teleurstellingen gehad hebben, dat niets meer ooit gaat veranderen, dat onze geest niet meer verjongd kan worden. De energieën hadden zover moeten gaan als ze konden om echt de bodem te kunnen raken, en daardoor manifesteerde zich voor ons alleen verlies en het oude. Dit is zover als ze konden gaan, zelfs ondanks het voelde alsof we leeggelopen waren, lethargisch, zorgelijk, zonder kracht, en vreselijk teleurgesteld.

Maar dit stadium heeft zijn laatste bestemming bereikt, en is nu voorbij. Het is nu voorbij door de zonsverduistering die op 7 februari plaatsvindt. Zonsverduisteringen brengen altijd een nieuw begin. De zon is even geblokkeerd, en als hij weer tevoorschijn komt, is het een nieuwe dag. De oude stopt en het nieuwe arriveert nadat de stilstand of "einde" voorbij is. En omdat alle kosmische gebeurtenissen een veel grotere invloed krijgen naarmate wij verder geëvolueerd zijn, is dit een grote gebeurtenis.

Onze geliefde bewoners van Australië hebben de laatste maanden gevraagd of de energieën hun net zo beïnvloeden als zijn ons in het noordelijk halfrond beïnvloeden. In het algemeen doen ze dat inderdaad. We gaan allemaal samen door het ascensieproces, en worden dus allemaal op dezelfde manier beïnvloed. Natuurlijk zijn er variaties in hoe we beïnvloed worden, omdat sommigen van ons gevoeliger zijn dan anderen, en sommigen meer in de energie verbonden zijn dan anderen.

Bovendien is Noord Amerika een voorloper voor de meesten van onze planeet, met betrekking tot het feit dat het de energie belichaamd waar de rest van de planeet vanaf springt. Natuurlijk zijn er meer landen en gebieden die een veel hogere vibrerende energie en werkelijkheid belichamen, maar Noord Amerika houdt de energie voor verandering vast, belichaamd wat er moet veranderen, enzovoorts. Het is moeilijk om in woorden uit te drukken.

Dus worden wij hier in Noord Amerika veel meer door verschillende veranderingen beïnvloed dan velen in andere gebieden van de planeet. Phil heeft heer wat over te zeggen, omdat hij in feiten spreekt, en ik over energie praat (zo geven we ook onze rondleidingen), omdat ik het moeilijk vindt dit uit te leggen: "De bosjesmannen van de Kalahari bijvoorbeeld, worden niet zo beïnvloed door de crash van de aandelenmarkt, omdat zij zover van de bron af zitten. De bosjesmannen van de Kalahari worden weer meer dan ons beïnvloed door het weer. McDonalds begon in de VS. Nu zitten ze overal op de wereld. Je kunt nu naar Madrid of Moskou gaan en een Big Mac eten. Dus heeft de VS een ongelofelijk effect op de wereld. Wat er in de VS gebeurt heeft een effect over heel de wereld."

De VS heeft veel te veranderen in hun systemen, of misschien belichaamt het meer van wat er gaat vallen. Er zijn mensen die ons laatst bezochten, en een enorme drang voelden om te vluchten. Toen ze weer thuis waren in hun thuisland, voelden zij zich weer veel beter. En dat is hoe het is. Er zijn meer channelers en dergelijke in Noord Amerika. Dit continent belichaamd de avant-garde, en daarom, moet er veel "ongedaan" gemaakt worden, zelfs ondanks dat er ook velen hier zijn die de energie van de nieuwe wereld belichamen.

Omdat we in het begin staan van het leven in gemeenschappen, belichaamd elke gemeenschap zijn eigen specifieke doel, en elke gemeenschap zal afgescheiden zijn van het geheel, maar alle gemeenschappen zullen met elkaar verbinden en ook een geheel creëren; een veel hoger vibrerend geheel. Alle energieën op de planeet vibreren nu nog niet op hetzelfde niveau, dus op deze manier zullen er scheidingen zijn, zelfs ondanks dat zij ook eenheid creëren. Hoger vibrerende energieën kunnen niet verblijven in dezelfde ruimte als lager vibrerende energieën....dat is gewoon de wet van hoe de energie werkt, en dit is wat de hiërarchieën creëert waaruit de orde van het universum bestaat.

Onze gedachten en gebeden gaan uit naar diegenen in het zuidoosten van de VS die recentelijk zoveel verloren hebben door de krachtige tornado's. Onze gedachten en liefde zijn bij jullie.

Ik wens je de hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden....

Tot de volgende keer,

Karen

Met dank aan Rene van http://www.goto2012



Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.