LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 18 apr 2024 22:30

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Karen Bishop, 1 februari 2008
BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2008 20:31 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Op Zoek naar ons Hart van Harten

Karen Bishop, 1 februari 2008


--------------------------------------------------------------------------------

Gegroet!

Heb jij de laatste tijd ook jouw kasten opgeruimd? Al die lades weer opnieuw ingedeeld? Door al jouw oude opbergplaatsen gegaan? Al die oude cd's opgeruimd waar je niet langer naar luistert? Dingen naar buiten gegooid die je een tijd al niet meer gebruikt hebt en die niet langer bij jou passen? Ben je aan het reorganiseren en veranderen?

Mercurius retrograde helpt ons in het klaarmaken voor onze hele nieuwe beginnen. Terug gaan en het oude opruimen maakt deel uit van dit proces. Uiteindelijk zijn we ons aan het klaarmaken voor wat er gaat komen, omdat we spoedig druk zullen zijn met alle nieuwe manifestaties en niet veel tijd meer hebben om ons met oude zaken bezig te houden. Bovendien, dient het oude ons niet meer in het nieuwe begin omdat het deel uitmaakt van de energie van het verleden......een energie die niet meer bestaat in deze hele nieuwe werkelijkheid waar we nu voor klaarstaan om te ervaren.

"Waar ga ik heen?" kun je je misschien afvragen. "Ik kan niet langer terug naar de oude schepping van wat was, of waar ik ooit was, maar ik heb absoluut geen idee waar ik nu naartoe ga! En waar is het eigenlijk? Niets lijkt meer voor mij te arriveren of te manifesteren! Gewoon veel verwarring en zigzaggen!" Ja, we kunnen niet meer terug gaan. Dit is omdat we niet langer in afstemming zijn met het oude. Door de massieve herstructurering en schoonmaken en loslaten in 2007, passen we nu zeker niet meer bij wat we ooit waren.

Dus nu moeten we voorwaarts gaan naar iets nieuws, omdat het zeker tijd is voor ons nieuwe begin. De uitdaging die we nu tegemoet zien, is dat de hoger vibrerende werkelijkheid waarbij we nu passen, nog niet gecreëerd is, en we zitten dus een beetje in verwarring, voelen ons verloren, een soort van identiteitscrisis, gebrek aan zelfvertrouwen, onzekerheid enzovoorts.

"Waar in de wereld ben ik nu?" vraag je je misschien af. "En wie ben ik eigenlijk?" vraag je je misschien ook wel af. Voorwaarts gaan in situaties en creaties van het oude voelen als een soort van hoogteverschil, en zijn op zijn best teleurstellend, en velen van ons weten dat het inderdaad een tijd is voor verandering.

Deze staat van zijn geeft ons ook besluiteloosheid, omdat we nog niet helemaal zeker zijn over dit of dat en dat niets lijkt te passen zoals het zou moeten. We kunnen geen "JA" zeggen zoals we dat willen. De presidentsverkiezingen hier in de VS verlichten deze toestand ook. Op het ene moment hebben we een kandidaat, en de vervolgens ligt deze kandidaat op de bodem van de put. Er komt op elk moment een nieuwe wending en verandering.

We zijn in een toestand van besluiteloosheid, verwarring, onzekerheid en angst omdat dingen nog niet uitgekristalliseerd zijn met betrekking tot wat er gaat komen. Er is nog steeds tijd voor verandering, en tijd voor individuen en situaties om nieuwe en andere beslissingen te nemen voordat de grote golf van het nieuwe arriveert.

Individuen gaan vooruit, anderen willen geen verandering of iets loslaten van het oude, en dus krijg je volop nieuwe verbindingen. En dan plotseling komen er veranderingen en ontvouwt zich een heel nieuw scenario. Het kan moeilijk zijn om stabiel te blijven en bij te blijven met al deze achtbaan manifestaties! En vinden en betreden van een stabiel pad kan welhaast onmogelijk zijn.

Dus, in deze tijd, worden we gevraagd om ons hart van harten te consulteren. Ons hart van harten....het diepste deel in ons....wie we werkelijk zijn....waar we echt over gaan....dus, wat we echt willen. We hebben veel van ons oude zelf achter gelaten (en blijven nog even doorgaan in dat proces), en waar we nu bij passen kan iets totaal anders zijn dan we ooit geweten hebben.

Omdat we verbonden zijn en vibreren met onze ware en meer gezuiverde zelf meer dan ooit tevoren, wat we dachten dat we wilden het afgelopen jaar, kan nu misschien niet meer passen. We zijn nu andere mensen. Als we diep in onszelf zoeken, vinden we dat wat we al heel lang in ons leven gemist hebben. We proberen om te balanceren, naast het creëren wat in afstemming is met wat we werkelijke zijn.

Er is ook nog een ander stuk. We hebben onze broeders en zusters bij ons nodig. We kunnen niet langer alleen leven en creëren. We vibreren nu veel meer als een geheel. We kunnen het niet langer alleen "doen". We hebben elkaar harder nodig dan ooit tevoren.

De nieuwe kinderen arriveren ook, en wel in groepen tegelijk! Het is zo opwindend om te zien. Zij zijn zo klaar om hier te zijn, omdat zij weten dat er al veel bereikt is en dat het nu tijd voor hen is om hier te zijn en de energie vast te houden voor de hele nieuwe wereld. We hebben net ontdekt dat mijn dochter een tweeling gaat krijgen! We zijn zo opgewonden, omdat zij helemaal geen zwangerschap gepland had, en er in onze familie helemaal geen tweelingen zijn. Deze nieuwe kleintjes willen hier zijn, en nemen elke mogelijkheid waar om een opening te vinden. Zij zijn een hele nieuwe energie, en vibreren anders dan alle kleintjes tot nu toe.

Dus, de drama's zijn nog niet over. Er is nog steeds tijd voor nieuwe wendingen terwijl de dingen zich opstellen voor ons. Het beste wat we nu kunnen doen, is onszelf vragen wat het is wat we werkelijk willen, tot in de kleinste details. Dingen zijn nooit zwart of wit, of alles of niets. Het is altijd het beste om onze dromen in scenario's te vormen en werkelijkheden die waarlijk passen op alle manieren. We willen misschien een beetje van dit hier, en een beetje van dat daar....niet noodzakelijk een eind aan andere dingen, maar misschien gewoon minder van sommige dingen en meer van anderen.

Het is tijd om vreselijk eerlijk te zijn nu. Gedrag en manifestaties in anderen dat ons stoorde in het verleden kan ons gestoord hebben omdat we meer wilden van wat de ander had, maar het niet in onszelf konden toestaan of voorstellen. Dit soort situaties komt vanuit verkeerde overtuigingen in ons...en die hebben we allemaal!

We zijn nu klaar voor een prachtige plaats waar we dit allemaal kunnen doen. We kunnen werkelijk besluiten wat het is wat we willen. Wat we werkelijk willen en misschien nooit konden toegeven of ons niet bewust van waren, of zelfs niet klaar voor waren tot nu toe. De meeste van de eerste golf willen zich terugtrekken. Zij hebben veel voor de planeet gedaan tot nog toe. Het einde van de regenboog gaat over het opzetten voor de nieuwe wereld, en dan kiezen of we in onze zelfgemaakte hemel willen stappen of naar een nieuw universum willen gaan waar we weer nieuwe dingen kunnen gaan ervaren. Het is tijd voor een promotie van onze ziel. Een tijd als nooit tevoren.

Dus sommigen zullen en sterke wens hebben om in hun hemel op aarde te stappen, en anderen zullen op een plaats zijn waar zij de mensheid willen helpen en dienen met betrekking tot het krijgen van meer zielen in de hogere gebieden. En sommigen zullen uiteraard beide willen doen voor een tijdje. Ik heb meer geschreven over deze structuur op mijn nieuwe website, maar een deel van mij wil zich gaan terugtrekken en wil dat zo graag dat ik een "gat in de mail" gemanifesteerd heb op mijn nieuwe laptop en al voor een lange tijd moet wachten op mijn nieuwe website.

Weet dat we altijd precies zijn waar we moeten zijn, en net als altijd, is alles in goddelijke en perfecte orde. Het stof moet nog neerdalen. Maar het nieuwe komt elke dag dichterbij, en als het eindelijk daar is, zal het geweldig bij ons passen!

Ik wens je de hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden....

Tot de volgende keer,

Karen


_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 00:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Mooi channel weer vind ik.
Karen Bishop spreekt mij dikwijls wel aan.

Wat ik enkel niet helemaal kan beamen/voelen is dat "willen" wat ik op veel plaatsen terug zie komen.
Beslis wat je nu eigenlijk wilt.
Sta eens toe wat je wilt.
....dus, wat we echt willen

Het onzekere bij mij is dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat ik wil.
Sterker nog; ik heb werkelijk geen idee.
Moest ik iets mogen kiezen?..ik zou het niet weten.

Voor mij werkt willen ook niet meer merk ik.
Ik kan wel iets willen maar dat komt zo erg uit mijn denken voort, afwegingen, rationele methode, die ik
niet diep doorvoel zo zeggen.
Ik vind het eigenlijk heel mannelijk om een goed ontwikkelde wil te hebben.
Duidelijk te zijn waar je heen wilt.
Ik weet helemaal niet duidelijk waar ik heen wil, maar ik voel wel dingen
Ik kan wel voelen of iets klopt.
maar kiezen?
Kweetnie....het lijkt zo opgelegd, zo bedacht?

Mijn man zei laatst met een zucht: hè, jij weet ook niet wat je wilt.
En ik voelde me onzeker worden.
Ben ik dan zo besluiteloos of zoiets?
Maar nee, dat is het niet.
Ik wil alleen niet moeten willen
dat was het.
Want het komt toch wel vanzelf.
Ook als ik nix wil.
Juist als "ik" nix wil.


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 07:42 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hee Lieverd,

Citeer:
Dus, in deze tijd, worden we gevraagd om ons hart van harten te consulteren. Ons hart van harten....het diepste deel in ons....wie we werkelijk zijn....waar we echt over gaan....dus, wat we echt willen. We hebben veel van ons oude zelf achter gelaten (en blijven nog even doorgaan in dat proces), en waar we nu bij passen kan iets totaal anders zijn dan we ooit geweten hebben.


Bedoel je dit willen?
Het gaat er toch om dat wat het diepst in je hart schuilt, naar de oppervlakte mag komen en
geleeft, doorvoelt of ervaren mag worden.

De keuze maken vanuit je hart te leven te doorvoelen en ervaren, daar heb je dan wel, als je je doel voor ogen hebt, je wil bij nodig.
Zoals de wens een ballon op te laten, zal je toch eerst de ballon en lucht moeten hebben om vervolgens de ballon de lucht in los te laten.

Ja het is weer een bijzondere channel, kvraag me wel af of het een channeling is, maar ik vindt er heel veel herkenning in.

Liefs 1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 09:49 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
hihi ja waarom is het een channel?
Weet ik ook niet echt..

Ja lieverd dát willen bedoel ik.
En voor mij is het hart geen willen maar "laten-Zijn" zo te zeggen.
Want mijn wil zetelt, geloof ik..., toch voor een deel in m`n verstand.
afwegend of het allemaal wel haalbaar/praktisch/betaalbaar is enz.
En mijn hart ach ja...waar zetelt dát?
Voor haar is alles mogelijk.


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.