LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 11:14

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: zielefamilies
BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 23:51 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Lieve Lichten

Ik kwam net deze link tegen
http://www.leelabeukema.nl/sumari.htm

Misschien is het wat voor jullie?

Leuk om te lezen in elk geval. En lekker makkelijk te begrijpen.


Liefs van mij


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: zielefamilies
BerichtGeplaatst: di 12 feb 2008 08:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Wikvaya, ja ik kende deze al en ging er vanuit dat jij hem ook al had gezien, maar dat had ik verkeerd gedacht xcb

Aangenaam kennis te maken Sumari, ik herken mijzelf in de Sumafi familie. Wel heel frappant hoor om dit te voelen(weten) En ja ik vind dit net zoiets als met de kinderen, die ook kunnen vallen in kristal, indigo, sterrekinderen. Snap je, wat ik bedoel. Het is leuk om te lezen zeker na de gebeurtenissen van vorig jaar is dit overduidelijk, en heel toevallig dat jij hier over begon, maar ergens stoor ik me hier ook wel aan omdat dit soort informatie juist de afgescheidenheid in stand houd i.p.v de eenheid aan te geven. Maar goed dit is een trekje van de Sumafi betrap ik mezelf er nu op 1628uo.gif nou ja ik voel wel weer waar ik me aan stoor, en dat mag kan wel weer om mijzelf lachen nu hoor. Het is zoals het is. oww wat leuk dit, lekker weer hé vandaag zxv

Fijne dag vandaag, dikke kus Brighteyes fgh

Oh ja de beschijving
http://www.leelabeukema.nl/sumafi.htm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: zielefamilies
BerichtGeplaatst: di 12 feb 2008 22:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
nee hoor schat, niks geen afgescheidenheid. Er zijn negen zielenfamilies en iedereen hoort bij een familie.

Ga maar eens op dat eliasweb kijken als je tenminste niet geheel verdwaald in de enorme hoeveelheid informatie.

Je kunt er alles over de negen families tot in de allerkleinste details nalezen.

En we hebben ook nog allemaal ons eigen kleurtje.

Je kunt die sessies ook afluisteren. Via MP3.
Er zijn ook twee videofilmpjes. Ik begin steeds meer die Elias te waarderen. Hij geeft exact dezelfde info als Seth. frapant.

Hij kent Seth ook.

Ach , ik ben toch ook niet voor niets daar op terechtgekomen. Ik heb trouwens zelf ook hele mooie gedichtjes gemaakt. Ik ben gewoon gaan zitten en ging mijn gedachten op papier zetten. kwam er ineens een mooie poezie uit zeg. Ik wist niet dat ik het in me had.

Ik gooide zomaar 5 gedichten uit de losse pols.

Iedereen bezit alle kennis en wijsheid. Alleen niet iedereen her- innert zich dat. Maar iedereen is even wijs. Er bestaat dus gewoon geen afscheiding Alleen iedereen interpreteert hier in deze focus van tijd en ruimte alles op zijn eigen wijze en zit in zijn eigen heilige huisje. En er is zoveel onzin, jeetje wat verzinnen mensen een onzin zeg. Je wilt het niet weten gewoon. Ik luister naar helemaal niemand meer behalve naar mezelf. en mezelf zegt. Ik ben Sumari. En ik ben er hartstikke trots op. En mezelf zegt ook, dit klopt allemaal wat ik hier lees. voor mezelf. En ik blijf lekker bij mezelf. En zo is het. En dat is dus typisch Sumari. fgh


Leuk dat jij er ook een herkenning in vindt. 7dfg




liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.