LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 18 apr 2024 12:34

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 19:02 
Offline

Lid geworden op: za 12 jan 2008 09:44
Berichten: 65
Karen Bishop, 24 januari 2008
--------------------------------------------------------------------------------
Gegroet!

We zijn weer in een nieuwe fase voor de dreigende aankomst van het nieuwe, maar net als altijd, is het een noodzakelijk deel van het proces voordat we in de werkelijkheid van onze wildste dromen aankomen.

In deze energie boodschap zul je informatie vinden over:

Waarom je verdriet voelt, spanning, bezorgdheid en angst;
Wat je aan het klaarmaken bent om af te stemmen en waarom;
De recessie en waarom wij niet geraakt zullen worden daardoor;
Wanneer het nieuwe begin nu eigenlijk arriveert;
Het trieste einde van mijn huwelijk met Phil;
Een nieuw fragment uit het boek "The Ascension Companion".

Om naar een heel nieuw begin te kunnen gaan, moesten we eerst ontgiften en al het onplezierige schoonmaken beëindigen en loslaten wat we in 2007 ervaren hebben. Het lange proces van 2007 raakte ons diep, en we hadden tijd nodig om de menselijke effecten daarvan los te laten (de stress en het trauma etc...) Deel van januari was dan ook een tijd om te rusten, losse eindjes aan elkaar te knopen, en wat tijd voor onszelf te maken om voor onszelf te zorgen en dingen te doen waar we eerder geen tijd voor gehad hebben, tegelijk met de laatste hand leggen aan het klaarmaken van onze zaken, of winkeletalages.

We begonnen het proces van door de "tunnel" te persen, en ons een weg banen naar een hele nieuwe "andere kant". En dit proces had ook te maken met het ontgiften, en zorgde voor pijn in ons fysieke lichaam omdat we de ervaringen van 2007 los moesten laten in deze geboortetunnel.

Nu zijn we op het volgende niveau, en nu hebben we verdriet over wat we achter gelaten hebben. We gaan inderdaad door een heel nieuw begin, en om hier te komen, moesten we veel van het oude achterlaten. Dit oude zijn niet de overblijfselen van onze trauma's in 2007, maar al het oude van een oude wereld en oude werkelijkheid die bestond tot nu toe. Deze fase kan zich manifesteren met gevoelens van verlies, zorg, groot verdriet, angst (omdat we ons niet meer kunnen vasthouden aan onze oude zekerheden), slapeloosheid, gevoelens van onrust en paniek, een gebrek aan vertrouwen, hartkloppingen, moeilijk ademen en schuldgevoel, om maar wat te noemen. En dan wil je opnieuw gaan huilen. (Toen ik gisteren keek naar de democratische debatten, huilde ik om de gemene aanvallen!)

Of we nu echt verliezen ervaren inde fysieke werkelijkheid of niet, we kunnen nog steeds deze gevoelens ervaren zonder duidelijke reden, omdat we allemaal zo erg aan elkaar verbonden zijn.


Aankomen in een nieuw land betekent het oude land verlaten. En we zijn nog steeds in de laatste stadia van onze aankomst. Als we doorgaan in dit hele nieuwe begin, zullen we automatisch samenkomen met mensen, situaties, en van alles dat veel beter past en een perfecte match is met wie we zijn en hoe we vibreren.

In een recente boodschap vertelde ik dat onze relatie met voedsel anders zou worden. We zouden nu op een vibrationele plaats zijn waar we gewoon op een natuurlijke manier de goede aspecten van alles wat we eten aantrekken en gebruiken, zonder bewust gezond voedsel te hoeven selecteren. En dit is hoe het wordt met betrekking tot alle nieuwe dingen die we beginnen.

Het nieuwe arriveert voor ons, of we het plannen of niet! Het nieuwe arriveren van dingen die nu beter bij ons passen, gebeurt helemaal vanzelf. Door de oude en bekende wet van aantrekking, worden we als vanzelf in contact gebracht met mensen en situaties die veel beter passen bij hoe we nu vibreren.

En omdat deze nieuwe veranderingen schijnbaar zonder onze toestemming plaatsvinden, voelen we veel angst en trauma, een verlies van de controle, en voelen we ons ongemakkelijk met betrekking tot onze eigen kracht. Maar wat er feitelijk gebeurd, is dat onze zielen voor ons navigeren, en zij weten altijd wat het beste voor ons is. Zij zijn, als altijd, onze ware en diepste gidsen. En dit is wat ook de val van het oude creëert.

Hoe weten we wat goed bij ons past? Hoe navigeren we door dit proces?

Ten eerste voelen we grote spanning als we niet helemaal comfortabel zijn met wat er in onze levens plaatsvindt. Het kan voelen als wrijving of weerstand met betrekking tot bepaalde samenwerkingen en situaties in onze werkelijkheid. Bijna als een stekend energieveld, of een steen onder ons zadel. Dat is een aanwijzing dat het niet goed past, omdat we weerstand bieden of ons niet "zeker" voelen. In het ideale geval voelen we een grote "JA" in plaats van een "misschien" of een duidelijk "NEE".

Een andere aanwijzing is dat een individu of situatie gewoon opeens vertrekt of oplost. De energie in de vorm zal onze ruimte verlaten op een natuurlijke manier en vanzelf, en niet omdat we bewust een beslissing genomen hebben. De twee energieën kunnen niet langer in dezelfde ruimte verblijven. En we zijn ons misschien niet eens hiervan bewust...het gebeurt gewoon. Deze situaties worden op een hoger niveau georchestreerd, en alles is in goddelijke en perfecte orde, zelfs als het niet zo voelt.

Er zijn ook ander situaties die kunnen arriveren. We kunnen in een impasse komen in een relatie, maar door beide partijen kunnen aanpassingen gemaakt worden, en zij kunnen op een hoger niveau samen door gaan. Maar beide partijen moeten bereid zijn of bewust of onbewust samen door te gaan om de evolutionaire ladder als een team te beklimmen. En zij moeten ook voor hun volgende stappen bij elkaar passen ook als ze niet samen zijn.

Op een hoger niveau van de werkelijkheid, hebben we niet gewoon "een" persoon die in al onze behoeften voorziet en ons plezier doet. Het kan niet. En individu kan een perfecte partner zijn op vele manieren, bijvoorbeeld als werk partner, of als een partner met gedeelde interessen, of een ander als medelevende vriend in tijden van nood, enzovoorts. Op deze manier zijn we allemaal broeders en zusters en diep verbonden als vrienden. In de oude wereld geloofden we dat al deze eieren in dezelfde mand moesten liggen. Maar nu veel van onze ego zelf niet meer aanwezig is, is deze manier van zijn geen werkelijkheid meer. Dus tot nu toe moesten we een individu zoeken die ons op zoveel mogelijk manieren past, zo niet op alle manieren.

Dus zijn er vele scenario's mogelijk als we afstemmen en onze energieën bijstellen voor dit hele nieuwe begin.

Als jij niet zeker bent over dingen, sta het jezelf gewoon toe. Voel niet dat je op dit moment beslissingen moet nemen. Het stof zal uiteindelijk neerdalen als je jezelf toestaat om geen agenda te hebben en jezelf ruimte te geven voor jezelf en om vredig te rusten. Alles zal vanzelf duidelijk worden, omdat elke laag van diepere waarheid vanzelf een voor een naar de oppervlakte drijft.

Je kunt ook wat tijd nemen om naar de diepste lagen van jezelf te gaan. Wat past er werkelijk bij jou? Wat wil je voor jezelf dat niets te maken heeft met wat je denkt nodig te hebben? Schenk geen aandacht aan wat jij denkt dat "juist" is. Negeer de ideeën die anderen voor jou hebben. Probeer alle verantwoordelijkheden los te laten die je denkt te hebben. Wat houdt jou altijd werkelijk bezig? Op dit punt kan er schuldgevoel opkomen, maar sta het toe je te verlaten en wees klaar voor de volgende fase van wat je werkelijk verdient, omdat dit jouw goddelijk pad van een nieuw begin is. Jij hoort op dit pad te zijn, dus is alles ok om hier te zijn.

Als we een verlies ervaren, of een losmaken van het oude, dan voelen we ons meestal alsof we nergens meer comfortabel kunnen zijn. We weten misschien niet meer waar we thuishoren. Verbinden met ons ware en goddelijke zelf kan helpen ons weer te verankeren.

Het vallen van het oude, met betrekking tot de economie kan ons ook raken, maar we weten dat wij niet geraakt kunnen worden als we verbonden blijven met een heel nieuw begin. Het nieuwe begin is in een nieuwe werkelijkheid. Als we geloven dat we nog steeds in een deel van het oude zijn, of wat er nu vertrekt, zullen we zeker in angst en bezorgdheid geraken. Hoe meer we verbonden zijn aan de algemene of oude werkelijkheid, hoe meer we waarschijnlijk die gevoelens zullen ervaren. Als we ons kunnen concentreren op wat er gaat komen, en niet op wat er weggaat, kan dat enorm helpen, en zal het ons in de ruimte van het nieuwe plaatsen.

Wat waar en juist is voor ieder van ons is wat er over zal blijven. Wat onze ruimte verlaat, is wat niet langer past en niet langer in ons belang is met betrekking tot ons nieuwe begin. Dit gaat ook over de oude wereld, en zeker over de economische regressie die staat te gebeuren. Deze oude manieren kunnen niet langer blijven bestaan, dus komt er nu een recessie.

Hoe zullen wij overleven? Heel gemakkelijk, en wel door een paar redenen. Onze winkeletalages zullen erg in trek komen, omdat velen nu klaar zijn voor wat wij te bieden hebben. Wij hangen niet in het grote geheel8de oude wereld), dus worden we er ook niet door geraakt. "Is het grote geheel8de oude wereld) niet waar het geld is?" kun je je afvragen. Er zal altijd geld zijn, totdat we in een werkelijkheid geëvolueerd zijn waar het niet meer bestaat. Onze winkeletalages zijn ontworpen om dat geld binnen te brengen zodat we kunnen overleven terwijl we naar een levensstijl toegroeien die geen geld meer nodig heeft.

Onze winkeletalage is wat ons nog steeds aan het oude vastbindt, maar we zullen maar een beperkte tijd met deze winkeletalages bezig hoeven zijn, omdat zij gedeeltelijk bestaan in de oude werkelijkheid en daar zullen we niet meer lang zijn. Onze winkeletalages zullen energie van groot medeleven en grote liefde bevatten voor anderen. Dit is op zichzelf als een hoger vibrerende energie en staat hen toe nog even te bestaan.

Ondertussen zullen we verbinden met onze "families" of gemeenschappen, omdat we beginnen met het creëren van de Nieuwe Wereld, die niet meer met de oude verbonden zal zijn. En deze Nieuwe Wereld zal evolueren in een werkelijkheid waarin geen geld bestaat. Sommigen hebben al visioenen van hogere toestanden van bewustzijn met betrekking tot hoe dingen werkelijk bestaan op de hogere niveaus. Maar we kunnen alleen zijn waar we nu zijn. We bestaan nog niet in vorm in deze hoger niveaus, zelfs ondanks dat we er vaak stukjes van zien. We zijn er naartoe aan het evolueren, en de grote massa leeft nog niet in deze hogere staat van bewustzijn. Dit is hoe de evolutie werkt. Wij evolueren, de massa haalt ons in, en wij evolueren weer verder. Zelfs ondanks dat we geloven dat dingen zus of zo moeten zijn, moeten deze manieren eerst zelf zijn voordat we bij ze passen, of voordat we daar arriveren. Ze in ons hoofd hebben is niet genoeg, het gaat om doen. Maar het is een begin.

Er zal een nieuwe kans komen om de hogere werkelijkheid in te stappen op 11 Februari. Deze datum, en ervoor en erna, zal dienen als een anker en ondersteuning geven voor de aankomst van het nieuwe. Dit zal een cruciale datum zijn met betrekking tot het nieuwe. Dus we hebben nog even de tijd, en geleidelijk zullen de dingen zich gaan ontvouwen voor die datum.

In de kern van ons wezen, willen we iedereen hier bij ons hebben. Wij zijn zeker een deel van een enorm geheel, en houden veel van elkaar, en we willen samen zijn met al onze broeders en zusters.

Ik heb veel gedeeld met jullie de laatste paar maanden over een prachtige man, Phil. En omdat jullie dit met me deelden, moet ik doorgaan met dit delen. Phil en ik kunnen niet meer samen zijn zoals we ooit waren. Met respect voor zijn privacy, ben ik niet in staat om details te geven over onze plotselinge scheiding. Het is voor ons allebei een moeilijke tijd geweest, en ik heb verdriet over dit verlies en het verlies van een droom die nooit kon zijn in de diepte van mijn wezen. Ik heb nog nooit zoveel tranen gehuild...

Betekent dit dat er nooit hoop zal zijn voor nieuwe relaties, en dat zij nooit zullen werken? Weet alsjeblieft dat dit niet zo is. Ik waardeer enorm alle liefde en ondersteuning die mijn lezers mij gestuurd hebben met betrekking tot ons huwelijk. Ik kan niet in persoonlijke details gaan, maar weet dat een prachtige relatie, en een geweldig huwelijk wat voor eeuwig duurt altijd een mogelijkheid is.

Als we door deze laatste fase van klaarmaken gaan voor ons nieuwe begin, weet altijd dat we samen zijn, als de broeders en zusters die we geworden zijn.

Ik wens je de hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden....

Tot de volgende keer,

Karen


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.