LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 25 apr 2024 21:04

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: 2008: Creatie in Evenwicht
BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 09:06 
Meestergids Kirael, via het mediumschap van Kahu Fred Sterling

KIRAEL: Voorspellingen zijn een kwistige manier om te zeggen:” Goed geraden!” Ik raad niets. Wat ik zeg zal voorspellend zijn omdat ik energiestrengen zal lezen. Dus zal ik niet letterlijk voorspellingen maken. Ik zal de strengen van licht lezen zoals ze zich naar het volgende jaar projecteren. Aangezien de strengen een bepaald licht of vooruitzicht aannemen, kan ik jullie vertellen wat het vooruitzicht op dit ogenblik is. Je zult het moeten veranderen als je voelt dat het verandering nodig heeft. Vorig jaar deed ik ongeveer 25 voorspellingen en ongeveer 23 zijn tot nu toe uitgekomen. Maar het gaat er niet om gelijk te hebben. Het gaat om jullie te vertellen hoe de energieën eruitzien over een uitgestrekte tijdspanne. Ik zal jullie laten weten hoe de dingen zullen uitdraaien als je niets doet om enige verandering teweeg te brengen. Als je iets wilt veranderen, doe het nu.

Als je niets anders uit dit programma opvangt, weet dan dat je alles wat je niet goed vindt kunt veranderen als je het met liefde benadert. Als je een idee niet goed vindt of je liever wilt dat iets niet gebeurt en als er genoeg van jullie met het juiste gezichtspunt samenkomen, dan kun je een verschil maken. Laat ons zeggen dat ik voorspel dat jullie volgend jaar een vrouwelijke president zullen hebben en laat ons zeggen dat jullie dat niet willen. Dan zouden jullie moeten uitzoeken wat te doen. Het collectieve bewustzijn van de mensen die naar dit programma luisteren is voldoende om een verandering teweeg te brengen in de loop van de verkiezingen. Zó weinig mensen kunnen verandering beïnvloeden.

Maak een lijst van de voorspellingen die ik vandaag maak, ga deze lijst dan af en begin veranderingen te maken waar je verandering wilt zien. Mijn voorspellingen zijn gebaseerd op wat er met de dingen gebeuren zal zoals ze nu ervoor staan. Je kunt datgene wat je niet wilt zien gebeuren veranderen, maar je moet je erbij betrekken. Je zegt; “O, dat zou niet juist zijn, want als het moet gebeuren moeten we het laten gebeuren.” Nee, je kunt het veranderen. De toekomst is gebaseerd op de strengen waarover ik het vandaag uitgebreid met jullie zal hebben. Deze strengen zijn reeds vier, vijf, acht, elf maanden naar het volgende jaar uitgestrekt en jullie zullen ze onder de ogen moeten zien. Als je één van deze strengen wilt veranderen, betrek je er dan bij; bidt en het zou kunnen veranderen.

Mijn eerste voorspelling is dat de meesten van jullie in 2008 zullen bidden zoals je nog nooit eerder gebeden hebt, en voor het jaar om is zullen jullie allemaal bidden. Je zult in dit komende jaar weten wat bidden betekent, want je zult heel wat meer bidden dan je reeds doet. Ik hoorde iemand zeggen: “Ik bid niet. Ik zal niet bidden.” Wel, ik denk dat je bidt en doe je dat niet dan zul je het doen omdat de energieën volgend jaar zeer fragiel zullen zijn. Als je niet bidt zul je naar jezelf kijken en zeggen; “O mijn God, Meester Kirael zei dat dit zou gebeuren en ik heb niet gebeden.” Je zult dit jaar waarschijnlijk opnieuw en opnieuw bidden. Onthoud dat bidden geen religieuze handeling is. Dit is het nooit geweest en zal het ook nooit zijn. Gebed is een manier om met spirit te spreken.

Bidden is wat je ervan maakt. Ik ken iemand die bidt door een lied te zingen. Hij bidt in het lied. Bidt voor wat je in het leven wilt. Gebruik het gebed niet om iemand in elkaar te timmeren. Gebruik het gebed niet om de hele wereld te veranderen. Gebruik het gebed om jouw wereld te veranderen en doe het zonder iemand anders slecht te wensen. Als je iemand slechte dingen toewenst zal het hem of haar treffen, maar nog belangrijker, het zal jou treffen.

Bereid je in de laatste paar weken van dit jaar 2007 voor door je gebeden met meditaties te combineren. Meditatie is één van de Tien Principes van Bewuste Creatie. Als je in een goede meditatie bent en naar je hoger zelf luistert zul je weten wat er in de wereld gaande is; dan zul je geen keuze hoeven maken. Je zult weten wat er gebeurt en dat je keuzes reeds gemaakt zijn. Je zult ze laten uitkomen. Dit is het jaar van Wij het Volk. Dit is het jaar waarover ik de laatste zeven jaar gesproken heb. Wij het Volk zullen in 2008 een verschil moeten maken en de enige manier om dit te doen is door nu te handelen. Bereid je voor om Wij het Volk te zijn, een collectieve gedachte en handel ernaar.

Mijn volgende voorspelling is dezelfde als vorig jaar. Zoals de energieën er nu voor staan zullen jullie je eerste vrouwelijke president hebben. Als je dit idee niet leuk vindt, verander het, maar als je er geen mening over hebt, laat het los.

Dit zal jullie eerste vrouwelijke president zijn. Je zult zeggen: “Wel, wacht even, we hebben deze kerel hier en deze hier, en deze kerel daar en deze daar.” Ja, maar er is maar één vrouwelijke presidentskandidaat. Waarom is dat zo? Waarom is er maar één vrouw die zichzelf zo op het spel zet? Er moeten zich meer vrouwen verkiesbaar stellen. Dat is nog een voorspelling. Heel dicht bij de verkiezingen zal iemand de race binnenkomen en de verkiezingen proberen te stelen, maar zal er niet in slagen omwille van gebrek aan voorbereiding.

Wij het Volk moeten erop voorbereid zijn om dit land te leiden. Amerika wordt nog steeds beschouwd als één van de meest belangrijke landen. Als je wilt weten wat er in de wereld gaande is, zul je in staat zijn om je af te stemmen op Wij het Volk van dit land. Je zult het echte nieuws te zien krijgen, niet het nieuws dat je op televisie krijgt. Televisienieuws vertelt nauwelijks de waarheid en misschien vertelt het helemaal niet de waarheid. Alle belangrijke netwerken en kabelnieuwsstations worden gerund door mensen die enkel nieuws uitgeven dat niet in hun nadeel is. Ironisch genoeg is de BBC [British Broadcasting Corporation] in Amerika de nieuwszender waar je op kunt rekenen voor iet of wat waarheidsgetrouw nieuws.

Het zal zeer snel duidelijk worden dat het Internet de plaats is waar je het meeste nieuws krijgt waarop je kunt vertrouwen. Er is een nieuw type nieuwsuitzending dat er in 2008 aankomt en je zult het begrijpen en je ervan bewust zijn. Deze nieuwsuitzendingen zullen tegen iedereen zeggen: “Hier is het nieuws zoals we het lezen. We zeggen niet dat het goed of fout is. We zeggen wat we lezen en we willen jullie vertellen wat we weten.” Dit is alles wat je van een nieuwsprogramma kunt verwachten.

De reis is wat je ervan maakt. 2008 zal voor iedereen een jaar zijn om zich voor te bereiden om de wereld in te gaan en ermee verder te bewegen, om mee te stromen. Wees er niet tegen gekant. Beweeg je mee en stuur het waar je wenst te gaan. Je kunt de wereld ingaan en hem veranderen, en je zult ervan versteld staan hoeveel macht je hebt.

Je hebt macht die je zelfs niet begrijpt. Die macht wordt Wij het Volk genoemd en het is niet beperkt tot Amerika. Wij het Volk van Duitsland, Rusland en vele andere landen zullen betrokken worden om verandering te zoeken. Het gaat niet om jou en die andere volkeren. Het gaat om jullie individueel en collectief om de moed te hebben een verschil te maken. Je zult een verschil moeten maken of je zult dit pad volgend jaar in ongeveer zes maanden afgaan en ondervinden dat het te laat is om je er mee in te laten. Begin er nu aan.

V: Ik heb gehoord dat de Arctische Zee smelt. In de opgenomen geschiedenis is hij nooit helemaal gesmolten. Wetenschappers hebben voorspeld dat hij tegen 2020 helemaal gesmolten zou zijn, maar ze hebben het rapport net geüpdatet, zeggende dat hij helemaal gesmolten zou zijn tegen 2012. Wat kunnen we doen om dit probleem van globale opwarming te verhelpen?

KIRAEL: Met betrekking tot de globale opwarming: wat er gebeurt is dat de energie van de zon de grond raakt en niet voorbij de wolken terug kan. Je kunt die dynamiek veranderen. Dus is het mijn voorspelling dat in 2008 veel meer mensen van mening zullen veranderen omtrent de globale opwarming. De mensen zullen erkennen dat ze iets moeten doen aan de globale opwarming en het zal niet gaan om minder autorijden. Je zult niet minder rijden dan je reeds doet, maar jullie zullen moeten uitzoeken hoe je de lucht kunt zuiveren.

Doe iets aan jullie brandstof en de auto's waarmee je rijdt. Het is nog maar vier jaar tot 2012. Er werd voorspeld dat jullie in enkel vier jaar geen poolkappen meer zullen hebben. Als dit gebeurt kun je je enkel inbeelden wat er gebeuren zal. Als jullie vijf of zes procent meer inspanningen doen tegen globale opwarming, kunnen jullie dit proces feitelijk vertragen en zelfs verder in de toekomst terugdraaien.

Er werd gezegd dat je een auto zult hebben die 65 mijl per gallon (*3,6 liter per 100 km) kan rijden. Asjeblieft! Jullie hebben er reeds een die 80 of 90 mijl per gallon gaat (*2,94 l of 2,6 l/100 km), en ik heb het over een gewone auto die op gas rijdt, zonder de elektrische auto's die op niets draaien te overwegen. Tijdens een cursus van mijn medium in Rusland zei een vrouw dat er een kleine doos bestaat die je op je auto kunt zetten die de uitlaatgassen van de auto voor je opzuigt en zuivere dampen uitstoot. In 2008 zul je horen dat deze apparaten waarover ik net gesproken heb reeds geperfectioneerd zijn.

Alles heeft een remedie. Alles wat in jullie maatschappij fout gaat heeft reeds een antwoord. Iemand heeft reeds de perfecte remedie, of het om kanker, globale opwarming of wat dan ook gaat. De reden waarom je hier niets over hoort is omdat ze nu niet uitvoerbaar zijn. Jullie regeringen hebben het te druk met olie pompen en het aan jullie te verkopen. Wel, Wij het Volk zullen deze reis niet liggend maken.

Of het 2020, 2080 of 2100 is, of het einde van de volgende eeuw, jullie allen zullen nog leven om deze uitvindingen aan het licht zien te komen. Ze liggen in jullie achtertuin. Degenen die weten wat er gaande is zullen de dingen moeten veranderen. Wij het Volk zullen beginnen er naartoe te werken om deze globale opwarming te veranderen. De mensen hebben de antwoorden, maar jullie zullen de antwoorden uit hen moeten trekken. Sta op en zeg: “Wij willen weten wat er aan de hand is.” Contacteer jullie congresleden en senatoren als je iets niet goed vindt en zeg hen waarom je het niet goed vindt, en dat je wilt dat ze op een bepaalde manier stemmen.

Maak je klaar, dames en heren. Doe vandaag iets. Bel en zeg hen wat je denkt. Jullie zullen spreken. Dit is geen spel. De dingen zullen dit jaar radicaal zijn en jullie moeten voorbereid zijn.

V: Wat kunnen we in het Nieuwe Jaar doen om nieuwe projecten te beginnen en manifestatie op het Aardvlak te gronden zodat we zoveel mogelijk mensen kunnen helpen?

KIRAEL: De dingen om je heen vallen uit elkaar, wat je je nog niet eens kunt beginnen voorstellen. Je zult zoveel dingen op je bord hebben dat je niet zult weten waar te beginnen. Hier is de eerste regel: Maak een lijst van de projecten die je wilt doen, werk eraan en wanneer dan je een project afwerkt, schrap het dan door. Schrijf alles op en houd wat je doet bij. Kijk naar deze projecten met doelen in gedachten.

Kies projecten die een verschil voor je maken. Weet wat het project is en waar je je op de lijst bevindt. Blijf niet gewoon dingen aan de lijst toevoegen. Als je niet weet waarmee te beginnen, ga dan naar het eerste op de lijst. Begin met een en ga dan naar elk in volgende. Zet je projecten op een rij en kijk er elke dag naar op elke mogelijke manier. Dat is de enige manier om door dit jaar te komen.

Vele paden zullen voor je openstaan en je zult een keuze moeten maken. Vertraag en kies waarmee je wilt werken. Op die manier zul je tenminste weten dat je op een pad bent. Eens je op een pad bent en iets waaraan je werkt niet goed gaat, dan kun je nog altijd het volgende doen, en als dat niet goed is, ga naar het volgende, enz… Je zult weten wat te doen, dus schrijf het op.

Dit is een God-jaar. Vul alles wat je doet of zegt met liefde. Dat is het laatste wat ik wil dat je je herinnert. Vraag jezelf of je absoluut van het project houdt of niet. Als je er niet van houdt, begin er dan niet aan, want dit is het jaar van liefde. Het is het God-jaar. Alles wat je doet zal om liefde gaan en als je bij een project betrokken bent en je het niet met passie en liefde doet, zul je het verkeerd doen. Als je het niet met liefde doet dan heeft het helemaal geen zin om het te doen. Leg het neer tot later. Wanneer je uitgevonden hebt hoe je er liefde in kunt stoppen dan zul je het waarmaken.

Doe alles wat ik juist gezegd heb en focus je, en in ongeveer zes maanden naar het volgende jaar zul je me oproepen en zeggen: “Meester Kirael, weet je wat ik gedaan heb? Ik heb gedaan wat je zei en het werkt perfect.”

V: Kun je het God-jaar uitleggen?

KIRAEL: Het jaar is 2008. 8 en 2 maakt 10, wat een 1 is, hetgeen in mijn numerologie God vertegenwoordigt en in dit geval het God-jaar. Een God-jaar is liefde voorbij elke ervaring van liefde die je ooit gehad hebt. Een God-jaar is een liefdejaar, omdat God Liefde is. Mijn voorspelling is dat wanneer je iets met liefde doet, je het zult krijgen. Het maakt me niet uit wat, of je de Mount Everest of de buitenkant van de Empire State Building wilt beklimmen. Als je het met liefde doet zal het snel gebeuren. Je zult zo opgewonden zijn met alles omdat het zo snel voor je gebeuren zal.

V: Hoe zullen we in 2008 het Godinnen-energieweefsel zien om veranderingen in onze wereld te brengen?

KIRAEL: Godin (Goddess) is een andere manier om “God is” te zeggen. Godinnenenergie heeft geen geslacht. Of je man of vrouw bent, je kunt de Godinnenenergie omhelzen. In 2008 zal het Godinnenweefsel haar filosofie op het wereldvlak overbrengen en er zal geen zorg zijn of het gehoord wordt of dat iemand zal luisteren, omdat wanneer je op deze reis in nederige liefde handelt, de mensen naar je zullen luisteren. Als je een fractie van een cm buiten de liefde stapt zul je niet gehoord worden. Als je nederig bent in de liefde en je alles doet om gehoord te worden dan zal je reis vervuld zijn omdat er naar je geluisterd werd. Je bescheiden liefde zal de wereld uit het scenario leiden waar het in 2008 naar zal kijken.

V: Is het waar dat als we ons op een voldoende hoge frequentie bevinden, niets van de onrust in de wereld ons zal beïnvloeden? Hoe belangrijk is het om samen te werken?

KIRAEL: Het wordt tijd dat Wij het Volk naar voren treden, en ik sluit hier het gidsenrijk bij in omdat wij met jullie zullen zijn. Niemand is voortdurend in contact met zijn of haar congreslid. Als Wij het Volk, vooral degenen die naar dit programma luisteren, tegen een vriend vertellen en nog een vriend, enz. wat het Congres echt doet, zouden de dingen veranderen. Jullie congresleden en senatoren hebben de macht om de dingen te veranderen, maar ze zijn te bezorgd over hun effectentoekomst. Weet wat jullie vertegenwoordigers doen.

Als iedereen in een bepaalde staat zijn of haar senator belde net voordat hij op de volgende oorlog zou stemmen, dan zou je tenminste “Nee” tegen de oorlog gezegd hebben. Als je je congresleden je mening zegt zul het ietwat effect hebben. Het is een fantastische wereld waarin je leeft. Het is een democratische wereld en het kan er weer een zijn die je kunt vertrouwen. Je zult in staat zijn om hem te vertrouwen omdat je erbij betrokken bent.

Contacteer je congresleden, senatoren, staats- en locale ambtenaren, iedereen, met inbegrip van je schoolraden en zeg hen je mening. Als jullie het tegen genoeg van hen vertellen zul je gehoord worden en dan zullen Wij het Volk opstaan en een einde stellen aan kromme politiek en politici die enkel uit eigenbelang handelen. Doe dit en doe het snel, vòòr de president van 2008 zijn ambt inneemt. Ze moet weten dat jullie het volk zijn en dat jullie naar haar luisteren en haar aandacht schenken. Jullie politici hebben je in het verleden geen aandacht geschonken. Nu, als jullie je politici voldoende contacteren zullen ze moeten luisteren, en wanneer ze luisteren zullen je weten dat ze je gehoord hebben.

V: Is het belangrijk om de Droomtoestand Programmering te gebruiken om je regeringsleiders te contacteren?

KIRAEL: Ja. Het gaat niet enkel om een telefoontje. Doe, eens je gebeld hebt, de Droomtoestand Programmering. Droomtoestand Programmering is het negende Principe van de Tien Principes van Bewuste Creatie. Op dit ogenblik is het moeilijk om met je congreslid of senator te spreken. Als vandaag naar je congreslid zou bellen en hem of haar je mening zegt zou hij of zij zeggen: “O,o, wat is dat?” Jullie vertegenwoordigers willen niet van je horen omdat ze het te druk hebben om stemmen te kopen en hun zakken te vullen.

Zoek uit wie je congreslid, senator en andere vertegenwoordigers zijn en breng ze in je droomtoestand. Zeg tegen ze allen: “Ik hou jullie in de gaten. Ik hou jullie nu in de gaten.” Ze zullen minder slapen omdat ze zicht afvragen hoe ze op jullie eisen moeten reageren.

Gebruik jullie Droomtoestand Programmering elke dag en elke nacht en zeg tegen de regering dat je deze globale opwarming wilt tegenhouden.

V: Je zei dat 2008 nogal onstuimig zou worden. Kun je daarover spreken, aub?

KIRAEL: Wees voorbereid op een zeer onstuimig jaar. Het zal het ergste zijn dat je ooit gehad hebt. Neem bijvoorbeeld het fysieke lichaam. Jullie lichaam zal door enkele radicale veranderingen gaan. Je lichaam zal een nieuwe vorm moeten aannemen. Je hoeft niet te vermageren. Wees in vorm. Als je honderd kilo overgewicht hebt en je niet goed voelt of niet op tijd op het werk kunt zijn omdat je je niet snel kunt bewegen, dan heb je zelf de verantwoordelijkheid om je lichaam te veranderen. Verander dat lichaam nu, niet volgende week of volgend jaar.

Nu is de tijd om veranderingen aan je lichaam te brengen en de veranderingen zullen zijn wat je ervan maakt. Als je meer weegt dan nodig, honderd pond meer, zul je honderd pond “junk” naar de Verschuiving meenemen. Dit is geen grap. Ik vertel jullie de waarheid. Als je partner aan gewicht verloren heeft zal hij het jouwe niet overnemen, maar je zult zijn gewicht vinden. Jullie lachen, maar ik meen het ernstig. Het zal in dit God-jaar gebeuren. Dit is het jaar van liefde. Als je honderd pond overgewicht hebt, interesseert het me niet wat je zegt, dit is niet de bedoeling!

Wat jullie financiën betreft: als jullie je financiën met liefde behandelen zul je meer geld krijgen dan je ooit zult willen: Hier is het recept: Het is een God-jaar en je omhelst de energie van liefde en je bent je er bewust van.

Financiën zullen glad verlopen. Het zal zo mooi zijn, maar als je niet op liefde bouwt en het in begin 2008 opsluit zul je enkel doorgaan zoals je altijd gedaan hebt, je zult te laat zijn. Plan je jaar methodisch. Zet herinneringen van wat je wenst en moet doen op een stuk papier en hang dat papier op je muur waar je het makkelijk kunt zien. Leg het zoveel mogelijk voor je.

De Amerikaanse dollar zal sterk teruggedraaid worden. Jullie president heeft reeds een deal met Canada en Mexico gesloten om een nieuw soort dollarbriefje uit te brengen. Hij denkt dat hij de controle over dit geld heeft, maar dat is niet zo, noch heeft iemand anders dit. Jullie willen dit nieuwe dollarbriefje niet. Zeg:”Nee, ik doe het niet. Ik zal het niet doen.” Blokkeer je regering als dit nodig is. Je wilt deze reis niet maken. Het is niet zo erg als ik het laat klinken, maar wees erop voorbereid.

V: Hoe zal 2008 zijn voor kwaliteitopleiding?

KIRAEL: Beslis wat je uit je opleiding wilt halen. Concentreer je niet op wat iedereen uit een opleiding wil halen. Concentreer je op wat jij wilt eruit wilt halen. Iedereen van jullie moet naar zijn opleiding kijken en besluiten wat je eruit wilt halen. Zo eenvoudig is het.

Schenk in de eerste helft van het volgend jaar aandacht aan het “geen kinderen achterlaten” beleid. Dit beleid heeft enkele mankementen die uitgewerkt moeten worden. Ik zeg niet dat het een goed of slecht beleid is. Ik zeg gewoon dat er enkele mankementen in zitten. Zolang deze mankementen er niet uitgewerkt zijn kan het beleid niet succesvol zijn. Jullie kunnen het verbeteren door het te bekijken en erin te snoeien. Niet elk kind kan slagen, omdat sommige kinderen niets geleerd zullen hebben. Jullie zullen er akkoord mee moeten gaan dat iemand van 25 jaar in de zesde klas zit. Ik meen het. Mensen kunnen niet gewoon slagen via het systeem zonder rekening te houden met hun leerniveau.

Kijk naar het lessysteem. Leraren geven geen les op het hoogste niveau. Ze mogen niet omdat ze een curriculum hebben dat niet aangepast is aan de noden van de kinderen. Zovele leraren hebben omwille hiervan het lesgeven opgegeven. De schooladministratie verwacht dat je ermee akkoord gaat. Wel, ga er niet mee akkoord.

Dit “niemand achterlaten” beleid moet veranderen en jullie leraren hebben een loonsverhoging nodig. Leraren moeten op het niveau van doktoren en advocaten betaald worden. Doe er nu iets aan en onthoud dat het altijd om liefde en de Schepper gaat. Ik zei niet God. Ik zei de Schepper, de Schepper in Liefde. Stel jezelf deze drie vragen: “Wat kan ik doen om de kinderen te helpen? Wat zou de Schepper van mij willen? Houd je van kinderen? Zo ja, dan zul je ze helpen door je handelingen te baseren op wat de Schepper zou willen dat je doet. Als je het met liefde doet kun je niet missen.

Nu, voorspellingsgewijs zal dit een jaar zijn dat dit “geen kinderen achterlaten” beleid uit elkaar zal zien vallen. Panikeer niet. Dat is de sleutel. Als je dit jaar nergens over panikeert zul je dit jaar gedurende heel de weg glimlachen. Er is niets om over te panikeren. Alles zal goed komen als je gewoon in het GodLicht leeft, het SchepperLicht, en in liefde handelt.

Als je in dit laatste jaar een sterke voorstander van “geen kinderen achterlaten” was, kijk dan ongeveer twee niveaus onder het oppervlak en je zult ondervinden dat het niet werkt omdat de uitvoerders van het beleid niet weten hoe ze het moeten beheren. Als zij niet weten hoe ze het moeten beheren, dan zullen de leraren niet weten hoe ze hun beleid moeten uitvoeren. Als je niet op je leraren kunt rekenen om het beleid degelijk uit te voeren wat blijft er dan over? Haal de mankementen uit het programma en je zult iets groots hebben en het zal geweldig zijn.

V: Hoe moeten we als Lichtwerkers onze energie focussen?

KIRAEL.: Als je in een groep bent en de dingen probeert te verbeteren zul je dit jaar winnen. Wees bereid om voor het goed van de mensen te werken en niet omdat het je geld zal opbrengen. Laat alles wat je volgend jaar doet over liefde zijn. Ik kan dit niet genoeg benadrukken. Het is een God-jaar en daarop moet je voorbereid zijn. Als je in liefde handelt zul je winnen, wat je ook doet. Steun elkaar. Vraag wat je kunt doen om elkaar te helpen, of het je geld geven of je tijd besteden is; wat je doet zal gewaardeerd worden. Wat je in 2008 doet zal het verschil maken of je in 2009 al dan niet in evenwicht zult zijn, wat in mijn Lemurische numerologie een 2 is, een jaar van evenwicht. Dat is de eenvoudige waarheid. Wees voorbereid met eender welke healingmodaliteit die je uitoefent van Reiki tot Signature Cell Healing en de Tien Principes van Bewuste Creatie. Maak je klaar voor 2008.

V: Voor degenen onder ons die iets nieuws proberen te manifesteren – een verhuis, een nieuwe baan, een nieuwe zaak of een medium worden – welke suggesties heb je wat betreft hoe we de dingen die ons terughouden moeten loslaten, ideeën, houdingen, bezittingen?

KIRAEL: Jij vooral denkt aan een nogal grote verhuis die er in 2008 aankomt. Kijk waar je je op dit moment bevindt, wat je doet en wat je wilt doen. Waar je je bevindt en wat je doet is het belangrijkste. Wat je wilt doen zal hoe dan ook gebeuren. Geen twijfel aan. Het zal gebeuren als het moet gebeuren in 2008.

In 2008 zal, als je in de energie van liefde bent, gebeuren wat moet gebeuren. Als je verondersteld wordt van hier naar daar of daar naar daar te verhuizen, of deze job verlaten om naar die job te gaan, zal het gebeuren. Je hoeft het niet meer te forceren.

Beslis wat je wilt doen en doe het dan. Dat is de essentie. Als je wilt verhuizen van een job naar een andere of van een staat naar een andere, of van een wereld naar een andere, plan de verhuis. Weet waar je verondersteld wordt te gaan, wat je veronderstelt wordt te doen wanneer je daar bent en hoe lang je er zult blijven. Zet dit alles in gang en laat het los.

Als je nog steeds raadt, jezelf afvraagt of en wanneer je dit of dat zou moeten doen, stop dan en onderbouw het. Laten we zeggen dat je naar Hawaii wilt verhuizen en je weet wat er nodig is en of je al dan niet een baan zult hebben enz. Als je het gevoel hebt dat het niet zal lukken omdat je weet wat het gaat kosten, stop dan daar. Je weet dat je meer geld nodig hebt. Dus werk je aan wat je nodig hebt en zoek je uit hoe je meer geld zal krijgen.

Als geld niet het probleem is, maar welk soort werk, zou je kunnen je zeggen: “Ik weet dat ik een job kan krijgen, maar ik weet gewoon niet wat.” Weet dan dat je een job zou kunnen krijgen waar je hamburgers moet doorschuiven of iets verkopen dat je niet wilt. Bekijk en overweeg of je al dan niet dit soort job wilt doen. Als je dit niet wilt betekent het dat je de verhuis niet moet maken omdat dit nodig zou kunnen zijn om daar aan te komen.

Alles is mogelijk, maar je moet genoeg liefde hebben om je te dragen waar je wilt gaan en dat betekent dat je moet overwegen dat je hamburgers bij McDonalds zou moeten verkopen. Kun je daar elke dag naartoe gaan en deze hamburgers aan mensen overhandigen? Als je dat de mensen wilt aandoen, hen voedsel verkopen dat niet goed voor ze is dan doe je dit niet uit liefde, dan zul je niet krijgen wat je wilt.

Voor iedereen van jullie die iets nieuws wil doen, wees je bewust van wat je wilt doen om daar te geraken. Laten we zeggen dat je een leraar bent en het gewoon moe bent en je besluit om in plaats daarvan hamburgers te verkopen. Wel, dat is gewoon niet juist, vrienden. Het is ook niet verkeerd, maar je werk zou betekenisvol moeten zijn. Neem een job waar je les kunt geven hoe jij dat wilt. Als je kunt lesgeven hoe jij het wilt, dan kun je dit uit liefde doen omdat je ervan houdt. Doe wat jij wilt doen. Het zou iets betekenisvol moeten zijn. Dit God-jaar zal een onstuimig jaar zijn en als er middenin je grote bewegingen maakt terwijl je niet voorbereid bent, zal het niet lukken.

Ik heb een van mijn vrienden reeds aanbevolen dat dit geen goed jaar zou zijn om naar Hawaii te komen omdat ze er nu niet klaar voor is. Ze bevindt zich in comfortabele positie en dat is het belangrijkste. Ze bevindt zich in een comfortabele positie. Dat is wat je nu nodig hebt. Weet wat je nu wilt doen. Het is geen goed tijdstip om je spullen gewoon bij elkaar te pakken en te vertrekken. Je kunt gaan wanneer je verondersteld wordt te gaan en je de Tien Principes hebt gedaan, alle tien.

V: Als dit geen goed tijdstip is om je spullen bijeen te pakken en te vertrekken, is het dan ook geen goed tijdstip om een zaak te beginnen?

KIRAEL: Neen, helemaal niet. Het is een goed tijdstip om een zaak op te starten, als je weet wat je doet, als je alles hebt opgeschreven en jezelf vertrouwd hebt gemaakt met alle beweeglijke delen. Dat is een perfect tijdstip om een zaak te beginnen. Als je een zaak wilt beginnen zonder een idee te hebben wat het zal zijn is 2008 geen goed jaar om het te doen.

V: Wat kun je tegen iemand als ik vertellen, die elke keer lijdt wanneer hij voor de Schepper werkt? Hoe zal ik het dit komende jaar aankunnen?

KIRAEL: Je bent net terug van een reis en je hebt daar zo'n fantastisch werk gedaan. Toen je terugkwam ben je zogezegd onderuitgegaan. Waarom? Wat je de mensen vertelde was de waarheid, maar de vraag is: “Leefde je ernaar?”

Nu kun je niet ja of nee zeggen omdat je je helemaal niet herinnert wat je zei. Dit is een boodschap voor iedereen. Als je op het voorfront van de Liefde van de Schepper wilt zijn en zijn Licht op zijn aanwezigheid wilt uitdrukken, en het voor 100 procent doet, kun je niet naar het publiek stappen en de mensen vertellen wat ze verondersteld worden te horen en dan achter de coulissen zeggen: “Wie interesseert het wat ze doen. Betaal me gewoon.”

Doe wat je zegt. Doe het voor jezelf, enkel jijzelf haalt de beloning binnen. Je zult de magie worden van wat dit hele jaar zal zijn. Doe in 2008 wat je verondersteld wordt te doen en vertel het aan niemand. Dan zal niemand je uitdagen. Als je daarbuiten bent en zegt: “Doe dit en doe dat”, en je doet het zelf niet, zul je telkens onderuitgehaald worden. Je zegt:” Au, ik heb pijn. Waarom heb ik pijn?” Ik doe alles voor Meester Kirael. Ik doe het voor de Schepper. Ik doe het voor het medium.” Doe het voor jezelf. Beslis wat je wilt dat er gebeurt en stop daar dan. Doe het niet voor iemand anders. Doe het niet voor mij. Ik wil niet dat je het voor mij doet. Ik wil dat je het voor jezelf doet. Ik wil dat je voelt wat je doet en ik wil dat je het diep in jezelf voelt.

Maak je klaar om de reis deze keer goed maken. Als je zegt: “Ik zeg de waarheid. Ik zeg de waarheid”, vraag jezelf dan af of je echt de waarheid vertelt. Als je echt de waarheid zegt hoef je mij niet te vertellen dat je de waarheid zegt. Dat is het hele punt. Dat is de Gods-waarheid.

Dit is zo belangrijk. Vraag jezelf af of je doet wat je zegt. Doe je wat je zegt? Dat is de eerste vraag. Verzorg jezelf. Neem 's morgens je vitaminen in. Bid voor je eten. Koester jezelf in de waarheid.

Dus, dat is de sleutel. Als je erover preekt een spiritualist te zijn, wees dan verdorie een spiritualist, want als dit niet zo is zal het elke keer naar je terugslaan. Het God-jaar begon in november 2007. Doe het deze keer goed. Dus wees voorbereid op al deze dingen. Hoe dikwijls heb ik tegen al mijn Godinnenvrienden gezegd: “bescheiden, bescheiden, bescheiden” en jullie zeiden: “O ja, Meester Kirael, ik zal bescheiden zijn.” Als je een Godin bent, sta nu dan in het GodinnenLicht. Wees bereid om deze reis volledig en degelijk te maken.

Koester eerst jezelf. Dit betekent niet dat je iemand anders in elkaar kunt timmeren. Je kunt geen andere mensen slaan. Koester jezelf want als je dit eerst doet dan zullen de mensen om je heen dit voor zichzelf krijgen. Dat is de sleutel. Als je jezelf verzorgt zal je partner dit ook krijgen. Je reis moet gevuld zijn met je eigen liefde. Om een Godin te zijn moet je de reis kennen. Wees vol van liefde en wanneer je gevuld bent met liefde zal iedereen om je heen de winnaar zijn. Liefde voor jezelf is het antwoord op alles.

V: Hoe blijven we in dit centrum van liefde?

KIRAEL: Haal liefde in jezelf. Als je niets uit dit hele programma opvangt, begrijp dan dit: houd de pendel van je emoties en je liefde in het midden. Vermijd extremen. Houdt je evenwicht en je krijgt alles waar je ook wilt gaan. Als je met je emoties in het extreme gaat zul je het centrum voorbijgaan of erdoor gaan en zul je het evenwicht niet vinden.

V: In termen van voltooiing voor dit jaar en naar het nieuwe gaan, hoe communiceren we met een bedrieger van wie we sinds lange tijd vervreemd zijn?

KIRAEL: Als hij een bedrieger is of niet de waarheid vertelt, dan laat je hem gewoon gaan zitten en zegt: ”Kijk, het interesseert me niet wat je zegt of niet zegt. Al wat ik wil weten is of dat wat je zegt de waarheid is”, en dit vraag je hem elke keer dat je met hem spreekt: “Wat is de waarheid?” Dat is het enige dat hem zal helpen. Als je hem zover krijgt dat hij 10 waarheden op een rij vertelt, applaudisseer dan voor hem. Wanneer je met iemand te maken hebt die moeite met de waarheid heeft, wees dan bereid om het hem telkens te zeggen wanneer je de waarheid hoort. Zeg: “Dat was geweldig”, zelfs al voelde het niet goed. Het was de waarheid en dat is het beste waarvoor je kunt bidden. Dat is het geheel van de reis, mijn vriend. Als deze persoon tegen mij zou spreken en zei: “ Ik vertel niet de waarheid”, zou ik tegen hem zeggen: “ Wel, begin de waarheid te vertellen want het is de enige manier om uit de narigheid te geraken waarin je bent terechtgekomen.”

Help hem hiermee, omdat deze personen die in dit komende jaar 2008 buiten de waarheid staan erg veel pijn zullen hebben. Iedereen die in een God-jaar buiten de waarheid staat zal erdoor verlamd worden. Als je iets waarheidsgetrouw zegt, zal iedereen het effect van deze waarheid meer dan ooit voelen. Het zal zo snel en zo spontaan zijn dat het voorbij je wildste dromen zal zijn. Als je in een God-jaar buiten de waarheid komt zal het je verlammen, tot je knieën en rug gebogen zijn. Al wat buiten liefde of waarheid is zal je neerhalen. Zelfs één leugen temidden van vele waarheden zal je zo hard neerslaan dat je denkt dat de hele wereld op je schouders rust.

Dus als je zegt: “Ik heb de waarheid gezegd, behalve die ene kleine leugen”, dan is die kleine leugen dat wat je zoekt. Je kunt een ton waarheden hebben, maar als je een ons van leugens in de mengeling gooit, zal het het geheel van waarheden doen kantelen. Eén leugen zal je dit jaar echt pijn doen. Als je in 2008 niet in de waarheid kunt blijven, in Godsnaam, zeg dan niets. Wees voorbereid op wat je wilt zeggen en zeg het goed. Als het buiten de waarheid is zal het je verlammen. Heb ik genoeg gezegd? Ik hoop het want het is belangrijk.

Het jaar 2008 zal een tijd zijn opdat de mensen naar dit leven kijken en zeggen: “Wat doe ik? Waarom doe ik dit?” Als het in waarheid en liefde is gedaan dan kun je voorwaarts blijven gaan. Op het einde van het jaar zul je in staat zijn om naar 2008 terug te kijken en te zeggen: “Ik heb hard geademd, maar ik heb het gehaald, Meester Kirael.” Je zult het halen, zelfs als moet je het met moeilijke adem doen terwijl de hele wereld om je heen in elkaar brokkelt, want het zal niet zo erg zijn dat je er niet uit kunt komen. Vertel de GodLicht waarheid en handel in het GodLicht. Wat degenen die buiten de waarheid staan betreft, zij zullen het zelf ondervinden. Je wilt er wel niet bij zijn wanneer ze het ondervinden. Wees geen deel van hun reis. Zeg hun de waarheid en wanneer je een waarheid van hen hoort, erken die waarheid dan. Vertel mensen niet wat ze niet zeiden, of wat ze gezegd zouden moeten hebben of wat je wilt dat ze zeggen. Zeg het hen enkel wanneer je de waarheid hoort, want dat is het enige dat hen zal helpen.

V: Wat zal er in 2008 met religieuze instellingen gebeuren?

KIRAEL: Als je een tot een religie behoort, raak dan niet verstrikt in het dogma. Je hoeft niet uit de religie te stappen, maar zeg tegen je predikanten, rabbi's priesters, wat dan ook, wat je van hen wilt horen. In de eerste drie maanden van dit jaar zullen de religies groeien, maar halfweg 2008 zullen de mensen zeggen: “Wacht even, wat haal ik hier uit? Je wilt dat ik betaal om deel uit te maken van je religie en ik krijg niks terug? O, ik kan tot God bidden? Wel, dat hoef ik niet hier te doen. Dat kan ik ook op mezelf.” Degenen die nu met religie bezig zijn, ga naar je spiritlicht. Spiritlichten zeggen dat je gewoon door dit jaar heen moet. Houd je hooft recht. Sluit je niet af. Houd het gewoon rechtop en wees trots op wat je doet. Als te trots bent op wat je doet en je bij een religie bent, maar je bent er niet blij mee, ga dan naar spirit. Spirit zal je door dit jaar heen dragen.

Het spiritrijk zal je door dit jaar heen dragen. De Schepper wil niet dat je er bang voor bent. Hij wil niet dat je iemand slaat enz. Dat is niet wat God wil dat je doet. Als je bij een religie bent die doem en duisternis predikt, ga dan naar het spiritlicht. Wees een Katholiek; wees Joods, wees eender wat je wilt zijn, maar wees tegelijkertijd in spirit en zeg tegen je predikanten wat je echt wilt horen. Je wilt horen dat er iets goed gebeurt. Zeg hen dat je elke week iets goeds wilt horen en dat je dan zult deelnemen. Vind een predikant, rabbi, geestelijke of priester die je de waarheid zal vertellen en je niet zal slaan of uitschelden omdat je vorige week niet naar de kerk, synagoge of moskee bent gekomen. Zoek naar God de Schepper. Zoek naar jou waarheid en doe het met liefde. Dat zal de reis zijn, mijn vriend. Dat zullen religies in 2008 over gaan.

Eindverklaring
De reis is wat je ervan maakt en wat je er vandaag van maakt zal overgedragen worden naar volgend jaar. 2008 zal een “roker” voor iedereen zijn. Iedereen zal de hitte van dat bepaald jaar horen en voelen, maar als je je hoofd recht houdt en de waarheid zegt en tot de Schepper bidt en volgens de Principes van Bewuste Creatie leeft, zul je het volgend jaar met een prachtig gevoel buiten wandelen en zul je weten waarom ik dit alles vertelde.

Alles wat ik jullie al deze jaren verteld heb culmineert in 2008. Alles wat ik jullie tot op vandaag geleerd heb is in voorbereiding op dit jaar geweest. Dit gaat in geen enkele vorm over religie. Het gaat om liefde, omdat liefde deze reis de reis van je dromen zal maken.
God zegen je en goedenavond.

- Vertaling : Ulla Mertens -


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 17:26 
Offline

Lid geworden op: do 24 mei 2007 13:37
Berichten: 57
. = ja

.. = nee

... = gaat je niks aan

ik voeg hier aan toe : .... = on zin

bij voorbaat vergeef ik mezelf :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 17:28 
Offline

Lid geworden op: do 24 mei 2007 13:37
Berichten: 57
ter aanvulling :

..................................... = gast

:idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.