LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 18 apr 2024 11:08

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Tolle Eckhart
BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2007 14:21 
Offline

Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:56
Berichten: 23
http://www.youtube.com/watch?v=xtezUD4x-CY

Kennen jullie deze al? Als wij in onze emotie schieten is dat het pijn lichaam dat aandacht vraagt. Je kunt ervoor kiezen niet oeverloos in deze reincarnatie te schieten, de herhaling van de pijn die je kent. Deze man kent de sleutel tot universele vrijheid. Ik heb eyeopener na eyeopener.
Wilde dit met jullie delen. Hij heeft een boekje uitgebracht met 2 dvd's. Echt de moeute waard. Lachen om hoe de mensheid vrijwillig in zijn eigen gevangenis verblijft en bewust worden van je eigen keuze tot lijden. Echt fantastisch! Als je de roep van het pijnlichaam herkent kun je kiezen voor bewustzijn en uit de keten van lijden stappen.

In liefde,
Amor/ Daan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2007 15:00 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Tolle Eckhart is goed ! Bedankt voor de tip. Om uit het lijden weg te stappen moet je wel eerst de pijnlichamen herkennen. Ik heb er ook vele gehad van vele vorige levens. En ik denk dat de meesten hier er nog in zitten of nog in de afronding hiervan. Wat wel is dat met deze energie-en van het galactisch centrum alle pijnen van vorige levens die je niet bewust hebt verwerkt in alle heftigheid naar voren komen (cq. kwamen --> we ronden eindelijk af). En daar schrijft hij (geloof ik) niet over. Dat is wel jammer vind ik. Ik snap wel dat het om het HIER en NU gaat. Maar op dit moment kunnen oude pijnen van vroegere levens met een knal gemanifesteerd worden in het hier en nu. De kunst is los te laten.

Ergens is het ook wel makkelijk, maar ergens ook weer niet. Ik laat mijn drama maar eens los.

Kim


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2007 15:21 
Offline

Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:56
Berichten: 23
De grap is dat je maar 1 pijnlichaam hebt. Alle pijn van dit leven en hiervoor vormen je pijnlichaam. Het is allemaal menselijke pijn. Het is collectief alleen geef jij er jou verhaal aan. Zolang je vast houdt aan jou verhaal zit je in jou drama en in je gevangenis. Als je inderdaad herkent waarneer je in je pijnlichaam schiet dan kun je wakker worden en bewust worden. Alle negativiteit en alle negatieve gedachten die bij jou pijn en emotie en angst oproepen dat is je pijnlichaam. Als je dan kunt waarnemen en ervaren dat het niet je diepste zijn is en niet het nu maar dat het je pijnlichaam is die geen aandacht meer behoeft dan bevrijd je jezelf van de keten van lijden. Tot het einde van het jaar ervaren we het pijnlichaam ten diepste. Inderdaad een afronding. Tolle zegt ook dat de wereld je moet frustreren omdat je dan wakker wilt worden zoals in een nare droom. Mooi he.
liefs!!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2007 15:39 
Offline

Lid geworden op: do 24 mei 2007 13:37
Berichten: 57
Bingoooooooooooooooooooooooo
riep het pijnlichaam 8)

frrrummel

ppssssssssttttttttt dag daantje PE dikke kus


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.