LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 07:09

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 17:54 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Vraag ik mij af? Ik maak een mega-sprong hier met betrekking tot mijn aarding. Nu heb ik afgelopen weekend ook alleen maar languit op de bank gelegen, tot niets toe in staat en ben constant behandeld door de pleiadiers weer met betrekking tot mijn cortex en er heeft een pittige operatie wederom plaats gevonden. Mijn motoriek vliegt met sprongen vooruit ! Ik begin te wortelen in 1 keer. Alsof ik eindelijk, eindelijk, eindelijk aards helder begint te worden en een diepe heldere rust in begin te komen. Zit nog wel met iets te worstelen dat uit mijn lichaam weg moet. Wat dat is weet ik nog niet. Maar ik wil het er uit hebben.

Ben ik de enige of zit ik op mijn eigen tijdscycli te werken? Ah, krijg nu door dat de 7 tijdslijnen bij mij voltooid zijn en volledig ingedaald maar nu nog helemaal door mij geintegreerd moeten worden. Adrian, hoe staat het er bij jou voor vanwege onze zielsconnectie ?

Zijn er meer mensen met ervaringen op dit tijdstip ? Het is nu 3 dec. of werken we naar de poort van 12.12 ?

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 18:25 
Hoi Kim, nou er is zeker iets gaande bij mij ook!

Ik heb heel slecht geslapen van het weekend van zaterdag op zondag (kon mijn gedachten niet stilzetten) en vandaag voelde ik me weer beter en voelde ik op een gegeven moment een enorme energiestoot. Daarna voelde ik me weer even niet lekker, alsof mijn lichaam zich aan moest passen.

Ik heb al een paar dagen dat ik soms in mijn visualisaties blauwgroen-wit licht om mij en mijn tweelingziel heen zie en ook uit mijn handen stroomt.
ben ook van alles van vroeger aan het loslaten volgens mij en voel eindelijk vandaag heel veel liefde naar mezelf.

Ik had van alles met 6 vandaag, en bedacht toen dat het de 3e van de 12e maand is, waarvan 6 dus tussenin, een belangrijk getal als je naar de geometrie kijkt.
Wat denk je van drie-eenheid bijvoorbeeld voor vandaag?
En ja, misschien ook in verband met dat we naar de poort van 12-12 gaan?

Zie ook de channels van Karen Bishop:
http://www.goto2012.nl/nieuws2007/20071130.htm

http://www.goto2012.nl/nieuws2007/20071203.htm

Met dank aan Rene van http://www.goto2012.nl/

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 18:48 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Een wezenlijk contact met een gelijkgestemde heeft mij een flinke energieboost gegeven dat ik vannacht om 4 uur klaarwakker was, lees bewust, helder.

Ik kan het omschrijven als een geschenk die hartverwarmend was en mij een soort van missing piece heeft gebracht. Hierdoor heb ik voor mijzelf een ontsluiering gekregen wat mij een geweldig inzicht gaf over bepaalde emoties en gevoelens en connecties.

Vandaag kwamen oude dromen terug van de drie-eenheid, piramide, driehoek. En zat nog aan mijn roeping te denken wat ging over het midden, het tussenin en besefte dat het mijn Zelf is, die brug, overgang poort of wat voor naampje je het ook wil geven. Bij mij is er dus ook veel gaande en snap dingen sneller, ik hoef mij maar iets af te vragen en het wordt bezorgd in een mooie ervaring. Ik geniet er intens van, en ergens voelt het ook als soort beproefing of examentijd. Dat merk in aan de ervaringen dat het zich ook in verschillende lagen afspeelt en de verschillende aspecten weer tevoorschijn komen zoals, emotionele afhankelijkheid, mentale focus, en fysiek bepaalde ladingen durven toelaten, mijzelf aarden en healen gaat super enz. Dus ja gaat ook lekker aan deze kant hoor alleen op een andere manier.

Liefs van Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 18:56 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Hey super, deze 2 channels had ik nog gemist. Oooooooh houdt op over het weekend. Zaterdagavond moest ik spontaan kotsen na het eten. Ik hield niets binnen ! Ik heb in 6 rondes alles er uitgekotst. En waarom? Ik was zo raar als een deur zonder dat ik er een verklaring voor had. Ik wou ook alleen maar alleen zijn. Kon niets hebben.

Zondag heb ik aan alles maar toegegeven en en was tot niets anders toe in staat dan op de bank liggen, tussendoor rustig eten en liggen en liggen. Gewoon NIETS ! Zag het weer even helemaal niet zitten. En vandaag ging ik mij toch als een speer met een lading energie van hier tot aan Tokio.

Het is zo'n vreemde tijd. Er daalt zo veel in. Maar het gaat wel met ernstige ups- en downs.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 20:19 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Nou zeg..

Ik had een vraag hier gesteld en nu lees ik dit..van jullie....
Ik zal de topic weer verwijderen en mijn ervaring hier bij zetten

Ik ging bijna vlak telkens vandaag. Het begon eigenlijk gelijk toen ik opstond en nam zo net sinds een uur of 19.00 pas af.

Ik heb de hele dag goed gegeten, gedronken. En ben zelf tussen de middag een 2 uur gaan slapen, maar het stopte niet..

Echt heel veel geshift in mijn hoofd zo leek het..

Ik ben benieuwd..of een van jullie ook zo iets had vandaag..

Nou !!!ja dus..er is weer geschuif of zo gaande blijkbaar..

Fijn op te lezen, dat jullie ook gelijke ervaringen hebben.
Ik vond het best een beetje eng, het was heel heftig
Ik had van morgen mijn handwerkles, met de kleintjes op school. Maar ik heb het nog nooit gehad , dat ik echt zo dizzy was, dat ik bijna niks kon. Het lukte wel, maar met uitermate veel inspanning..

Ik ben blij dat het voorbij is...

liefs Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 20:22 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Oh ja en nog zoiets heel....ik had vandaag last van mijn linkervoet :?:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 20:25 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dat geshuffer in mijn hoofd heb ik ook ! Alsof er stukjes op de plaats komen. Er worden bij mij allemaal nieuwe hersenverbindingen aangelegd. Ik voel mij ook heel erg duizelig. Maar dat komt omdat ik helemaal opnieuw moet leren ademhalen. Over 2 weken zijn ze bij mij klaar. Dan is mijn hele lijf hersteld. Het gaat bij mij precies volgens zielsplan.

Ik ben nu ook moe, energiek, helder en ingestort tegelijkertijd. Ik ga nu ook maar gewoon weer liggen op de bank met niks anders dan alleen maar een wolk van vrede om mij heen (voor het eerst ! van mijn leven) en inderdaad Bright Eyes... voor het eerst van mijn leven voel ik ook echte, echte eigenliefde.

Goh, ben ik blij met zo'n forum als dit dat iedereen zulke ervaringen heeft. Anders denk ik weer dat ik zwaar gestoord ben ! Wel voel ik dat het nog niet altijd even makkelijk zal gaan komende tijd. Alsof je op hoge bergen staat en dan weer uitgeput kan ineenstorten in het diepste dal waar je nooit van je leven meer uit weg komt. Maar er dan weer beter en steviger dan ooit begint te staan.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 20:29 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
http://nl.youtube.com/watch?v=Mf1q5J4Ylo4


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 20:49 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ja hoor, hier nog een.
Enkel ik kon vorige week geen rechte lijn lopen.
schommelend de wereld door
T is nu weer beter maar.....
Echt KEIMOE!!! ARG! :x

Zoals ik "ergens" al zei: ik denk dat na dit soort shifts, er moeheid toetreed om in balans te komen weer.
Upgrades noem ik het maar.
Uitbreiding van geheugenruimte zo stel ik het me voor.
Paar Giga erbij weer.
En ja, dan moet je weer opnieuw opstarten om alles op z`n plek te krijgen.

Ik weet zeker dat er iets open gaat Kim/Simone.
Heel zeker.
Enkel geen idee wat dan.

Misschien wat Saskia zegt? Blauw/groen/wit?

Voelt wel heel kloppend hier....

Oow lieve zusters toch, wat zijn we weer onderweg en wat hou ik van jullie.
Komt er dan ook altijd weer bij: Liefde

*knuffeltijd*
Afbeelding
1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 20:55 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 21 nov 2007 12:25
Berichten: 85
De hele zondagavond zaten mijn nek en schouders volledig vast.
Vanmorgen was alles voorbij.
Ik heb nog nooit zo vastgezeten, maar had al wel het idee dat dit geen normale stijfheid was.
Na een verzoek aan mijn gidsen heeft alles zich vanacht opgelost.

Vanmiddag wel een sterk gevoel in mijn hartchakra gehad bij het lezen van het verhaal over Atlantis op dit forum. Hele oude herinneringen die ik alleen qua gevoel kon plaatsen leken wel terug te komen. Alsof mijn hart openging, een vrij sterke sensatie.

Leuk om te zien dat de ervaringen zo verschillen.

LW


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 21:21 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Ja he mooi LW. allemaal een eigen ervaring, waar blijkbaar iets mag gebeuren....mooi hoor....


Nog even...

Wat ik wel gemerkt heb..en op gevoel deed, was het eten van iets zouts...dat gaf weer wat meer balans..

Nu hoor ik ook veel, vooral op Amerikaanse sites, over zout baden..Die heel goed zouden zijn, voor het lichtlichaam, waar nu zoveel mee gebeurd..

Doen jullie dat ook al, ?en welk soort zout kan je nemen..
En ik hoor ook steeds meer mensen over die Tacheon energie..(hoewel ik zelf het gevoel heb dat dat bij mij juist heel opwekkend zou werken, terwijl er juist rust nodig is......iets met elekriciteit in mezelf..(heb ik het gevoel..)

Ook zo iets, al die schuivers, die we maken, hebben veel van doen met electriciteit?magnetimse op een of andere manier..(heb ik vaak het gevoel.)

Ik ben gek op onmweer en het los komen van lichtflitsen..die geven me echt een boost..
En ik heb soms het gevoel dat ik die electirciteit ook in mezelf heb..
Merlijnenergie heb ik al eens gehoord...
Maar ik heb geen idee, hoe ik die dan zou kunnen stroon lijnen..

Dat rolde er even uit... :)


Ja inderdaad he...Fijn dat we het samen kunnen beleven, delen.

Ik ben er heel blij mee..
Liefs Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 21:30 
Ja, die stijfheid had ik ook maar ik dacht dat het van computeren kwam.....kan ook best bij mij. :D
Kim, zondag heb ik ook alleen maar in een stoel gehangen helemaal uitgevloerd en ik had een zwaar hoofd en af en toe misselijk, wat ik vanmiddag ook had even na die energiestoot.
Ik was afgelopen nacht om 4.44 uur weer wakker. En heb ook aan een gids gevraagd of ze mij kon helpen om me beter te voelen. Dat hielp wel.

Die blauwgroene witte energie kwam uit mijn hart en handen en ik ervoer ook alsof ik die energie was, van Atlantis, Lightwarrior. Echt, ik heb het zo opgeschreven in mijn dagboek.

Dat ik mag leren liefhebben, de liefde ben, de smaragdgroene liefde van Atlantis, ik ben gebruikt toen door iemand, maar die wil me nu niet meer gebruiken (misbruiken). Hij zal van mij houden en ik van hem in alle eeuwigheid. :oops: :oops:

Ik vond het heel raar dit zo op te schrijven, denk altijd dat dit soort dingen verzinsels zijn.... :oops:

Liefs,
Saskia

P.S.

Simone, zoutbaden aarden. Ik heb geen bad, maar gebruik scrubzout, wat ik gekocht heb bij UF Coaching van Atlantian Angel. Deze staan ook op internet met een winkel. (Komt uit Heel lekker, wel een beetje grof. Ik heb deze omdat een andere uitverkocht was toen:Atlantian Angel Sensuous Heart Scrub. Heel lekker met etherische olie!

http://www.atlantianangel.com/

Maar je kan ook andere gebruiken denk ik, bij de natuurvoedingswinkel hebben ze het vast, of bij de Tuinen of zo.

Maar Kim had het een keer over dode zeezoutzeep, dat wil ik ook nog eens zoeken.
(Ik hoorde Steve trouwens zeggen dat hij het zwembad met zout water had gevuld... :D )


Laatst gewijzigd door Skyblue op ma 03 dec 2007 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 21:51 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Hee..Sas...Helemaal niet raar hoor..

Ik herken het ook..
Die force hadden we volgens mij ook in Atlantis.
De Tijd/Energie periode van Atlantis..
Ik zelf zie het niet zo zeer meer als een plek of zo..

En velen van ons hebben die herinnering denk ik..

Maar toen was er blijkbaar, door alles wat gaande was..geen hartsverbinding..een soort van experimenten die gedaan werden ...zo lijkt het..
En sommige deden en sommig ondergingen...zo iets.

Ik herken het bij mezelf...ergens..ook van een herinnering die ik heb ...in een gebied met afgeplatte Pyramides..zo komt het bij me door in ieder geval..
En daarbij heb ik ook een sterk gevoel..dat ik ( maar ik was een soort cluster met anderen) ...gaat wellicht weer heel gek klinken..maar zo voelt het....misbruikt ben door een Godheid.

Een van de redenen, dat ik nog steeds iets ....brr...hebt met Oude schedels en ook een enorm gevoel van....wat is toch de kracht daarin. (Ik denk dat als ik er werkelijk contact mee zal maken, dat het heel heftig voor me zal zijn.., die tijd komt nog...)

Eri s een beeld dat ik diep in mezelf heb...dat ik een Zeer Helder Schijnende Licht Blauw Licht gevende Schedel gebruikte....of intune mee werd gemaakt....door....zeg maar..om kracht te geneeren..zo ging dat toen...

Onzin ?
Ik weet het niet..
Maar ik heb er zeer sterke gevoelens bij..

Zucht Simone..

En het rolde er weer zomaar uit...

Liefs Simone


Laatst gewijzigd door Simone op ma 03 dec 2007 22:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 22:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Hee..aanvulling.. :lol:

Dank jewel Lieve Sas..
Aarden dus...snap ik gelijk waarom ik dat zout op gevoel pakte.. :wink:

Ga ik dat zout ook eens kopen..
En Steve met zijn Pool..jaja... :lol: :)

Glimlach Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 22:40 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Joeijoei Moon.
Staat hier gelijk een tempel vlakbij.

Komt ook meteen die foto van Jankin, de kristalpoorten.
zet ik hier even neer.
Misschien passend?


Afbeelding
1hart1 met dank aan Jan Custers.1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 07:04 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Heerlijk om al die ervaringen te lezen. Vannacht was mij ook weer een nacht. Pijn in mijn buik. Energie die binnenkwam. Wacht, er wordt een nieuwe energie geintegreerd met een nieuwe signatuur. Dat kreeg ik vannacht door. En nog wel meer, maar ik vergeet dit soort dingen altijd alles zo snel omdat het in andere bewustzijnslagen gebeurd. En het was alsof ik een soort van cape om had met driehoeken, kan het nog niet exact om schrijven. En bij mij worden er oude energielichamen verwijderd (volgens mij de mishandelingslagen van vroeger van mij als klein kind en ook als invalide meisje). Alles bij mij heeft betrekking op de onderste 3 chackra's. En vervolgens had ik het gevoel dat ik zwanger was en begon ik te puffen alsof ik wee-en had. Toen in een keer begon mijn hele lijf aan alle kanten te schudden en te doen en zat ik in zo'n ongelofelijke vredige ruimte. Wil je niet weten. Alles was zoooo vredig en zo stil en zo rustig. heerlijk !

Trouwens, die zoutbehoefte heb ik ook. Gewoon een lik nemen af en toe. Ik neem Frans zeezout. Ik moet nu 3 liter water per dag hebben anders val ik zo om.

We wachten wederom af. Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 07:14 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
PS en ik was mij alleen maar met dode zeezout zeep. Dat is neutraal en heerlijk zacht en zuiverend. Vrienden van mij die het een maal gebruikt hebben zijn ook definitief overstag. Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 07:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Oh hihihi heb ik gister ook iets met zeezout gekocht om mee te douchen (ennuh gewoon bij de Hema :wink: )

Ik voel ook veel en met name in mijn hoofd, die dizzyness heb ik bij tijd en wijlen, maar wat heel erg aanwezig is is mijn hart, dat gaat soms zo tekeer in ene dat ik er zelfs weleens bang voor ben,maar dan ga ik goed diep in en uit ademen en dan wordt het weer rustig.
Mijn Nek en Schouders zaten van de week ook helemaal op slot en ik heb toen in gedachte genomen dat het na een nacht rusten geheel weer op z'n plek zou zijn en ja hoor zo is het.

Er gebeurt veel met verschuivingen en tijdslijnen die elkaar raken, zelf
ga ik er niet te diep in, laat het er even zijn om vervolgens weer te laten gaan, want ook dit gevoel heb ik dat we voorbij wat geweest is mogen gaan om het nieuwe te kunnen aanschouwen en ons eigen maken.

Dusse wat er allemaal lichamelijk gebeurd, heb zo nog wel een paar dingen, die mij lieten zien dat wat geweest is niet meer nodig is, lekker loslaten zou ik zeggen.
Zout is heel belangrijk en ik gebruik ook al een hele tijd zeezout, maar ik heb nu ook behoefte om daar me mee te wassen en in te smeren en
leuk dat jullie dat ook ervaren, zo zie je maar weer die synchroniciteit :wink:
Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 18:54 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Nu hoor ik ook veel, vooral op Amerikaanse sites, over zout baden..Die heel goed zouden zijn, voor het lichtlichaam, waar nu zoveel mee gebeurd..

Simone

Dit is grappig zeg. Ik ga elke morgen in bad want ik heb een hekel aan douchen. En ik doe altijd grieks zeezout erin. Ik lig er een half uur in ongeveer. Het zout koop ik gewoon bij Dirk van de Broek voor 59 cent. Eerst kocht ik het dure zeezout uit de dode zee maar met dit zou gaat het ook goed. Ik doe dit omdat ik ergens gelezen had dat het goed is voor je aura.

liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 19:01 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dode zeezout koop ik relatief goedkoop bij de G & W winkel. Oh wat lijkt het mij heerlijk om een bad te hebben. Dat zou mij in deze tijd zo optimaal veel goed doen.

Simone:

Ik zelf zie het niet zo zeer meer als een plek of zo..

En velen van ons hebben die herinnering denk ik..

Maar toen was er blijkbaar, door alles wat gaande was..geen hartsverbinding..een soort van experimenten die gedaan werden ...zo lijkt het..
En sommige deden en sommig ondergingen...zo iets.

Ik herken het bij mezelf...ergens..ook van een herinnering die ik heb ...in een gebied met afgeplatte Pyramides..zo komt het bij me door in ieder geval..
En daarbij heb ik ook een sterk gevoel..dat ik ( maar ik was een soort cluster met anderen) ...gaat wellicht weer heel gek klinken..maar zo voelt het....misbruikt ben door een Godheid.

---- dit herken ik ----

Ik was ook bij die experimenten en kon alleen maar toekijken hoe het mis ging. Ik was daar zo'n Godenkind. Nu snap ik waarom ik altijd zo sterk voel bij jou... alsof ik je ken.

Kim


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.