LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 06:47

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: I'm back *grijnssz*
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 21:22 
Dag lieve Lichtvrienden,

ik dacht: "Zal ik maar even laten horen dat ik terug in 't land ben want anders krijgen enkelen wel heel merkwaardige signalen"
:lol:

Tsja, mijn 'reis' is kort maar krachtig geweest en in het geheel niet wat ik verwachtte.
Al van dag 1, tot de laatste dag, kwam ik steeds mensen tegen die enorm ondernemend zijn.
Werkelijk iedereen die me een lift gaf was op de een of andere manier bezig als ondernemer;
van bijvoorbeeld een Turkse moslim truckchauffeur uit Oostenrijk die de kas beheert van de moskee waar ie deel van uitmaakt, die ook meehelpt met de tien zaken die via die moskee worden gerund, grond had gekocht (via de moskee) voor nog verdere uitbreiding en bezig is een zaak op zichzelf te starten enzovoorts naar bijvoorbeeld een duitse man wiens vader een SS generaal was geweest.
Deze man is, ondanks dat ie weinig interesse had gehad in 't schoolse gebeuren, later uitgegroeid tot een voornaam persoon in de wapen industrie.
Zijn bedrijf had samen met de Fransen een of ander wapen ontwikkeld waar de nato de rechten van wilde opkopen en was zo dan in de nato terechtgekomen en later, nu, na zijn pensioen, heeft ie een bedrijf recht gezet waarmee allerlei bedrijven die in moeilijkheden verkeren helpt ... én wat een spiritualiteit. Verbazend! ...
en zijn vrouw runt een biologisch groentenbedrijf en is gelinked aan Demeter (= ook een handelsmerk, als ik het goed begrepen heb)
Hij vertelde dat zijn vrouw, en andere Demeter bedrijven, zoveel mogelijk 'handelen' volgens oude riten en gebruiken i.v.m. planten, zaaien, oogsten enz.
(link : http://www.felderzeugnisse.de/wersindwir.htm )
en dan bijvoorbeeld een andere duitse trucker die vanuit zijn cammionnetje verschillende forums runt, een eigen bedrijfje heeft opgezet i.v.m. digitale toestanden ...

... en zovelen ...
Werkelijk elkeen die me een stukje verder meenam had een verhaal te vertellen over of het bedrijf dat ie runt of op welke manier ze nog steeds als ondernemers actief zijn na hun pensioen ...
Werkelijk zéér frappant ...

Of bijvoorbeeld een nederlandse schooldirecteur op pensioen die me zo aan Noud van den Eerenbeemt deed denken toen ik hem zag. Hij stond op zo 'n honderd meter van me vandaan op een parking.
Ik keek naar hem en voelde meteen een vonk overslaan
en hij en zijn vrouw en hun dochtertje hadden een pauze ingelast om de benen te strekken en allen keken als gehypnotiseerd naar mij.
Ik werd er zowat verlegen van en keek maar vlug een andere richting uit, verder knabbelend aan mijn appeltje.
Ik moest zelfs niet rechtstaan en mijn duim uitsteken want daar stond hun wagen al naast me, vragend of ik een eind mee wilde
en nee hoor. Natuurlijk was 't Noud niet want die is al overleden maar deze man kende hem!
En verteld dat we hebben! En verteld dat hij heeft!
Over zijn loopbaan als schooldirecteur, over zijn rol als adviseur die hij nu inneemt i.v.m. de nederlandse en belgische scholen en over zaken doen en ... natuurlijk even over Noud zelf.

Het valt niet langer te loochenen.
Na de eerste twijfels over 'wat te doen met mijn hele reisgebeuren naar israël en Egypte enz.' overwonnen te hebben,
- stel je voor. Ik stond 's morgens op. Stralende zon en kwetterende vogels en dan uitkijkend op de autostrade vanaf het heuveltje waar ik de nacht had doorgebracht.
Naar rechts ging het richting Italië. Naar links ging het richting terug (om het zomaar te noemen)
Hoe kon ik, na zolang, na zoveel jaren hiernaar uitgekeken te hebben me nu simpelweg omdraaien en terugkeren naar België?
Was het angst? Was het twijfel? Was het voorzienigheid?
Wat me ook heeft doen omkeren, I'm back! -

Maar ja, hier ben ik nu. Klaar om mijn eigen onderneming te starten!

Er is eerst aardig wat werk te verzetten eer ik het in der daad heb omgezet
but I've got a plan!
Yay

Mijn plan is een beetje als volgt:
- werk vinden
- een nieuwe woonst vinden voor mezelf
- praktijk als zelfstandige in bijberoep uitwerken
- cursussen&workshops geven, avonden organiseren, ...
- een website samenstellen
enzovoorts enzovoorts enzovoorts


ESPAVO!

yup, ik ben zelf nog het meest verbaasd over dit alles maar jeutje, wat maakt me dit gelukkig!
maar waar plaats ik dit nu weer? Afbeelding
Hup, maar in 'levensverhalen :lol:

Lieverds,
ik denk niet dat ik in de komende tijd erg veel aanwezig zal zijn in dit forum maar weet, we zijn verbonden. We zijn één!
Al Is Een Afbeelding

Licht, Liefde en Warmte
Namasté



Patrick :idea:



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 21:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schrijf ik net nog, ...la maar..
Ben blij dat je er weer bent, al of niet op dit forum...
Je bent veilig thuis.......da's het mooiste.
Met deze gedachte ga ik slapen..:cry: :cry: :cry: van geluk.. 8)
Liefs Maria.....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 21:58 
Afbeelding

Mep maar lekker, lieverd, als je meppen wil
want al wat je doet
en al wat je bent
is een en al Liefde

... en soms doet dat meppen best eens goed, hé :lol:

Slaap lekker, grootse Engel
en zoete dromen.
Ik kruip zo meteen ook onder de dons Afbeelding


Warmte, Licht en Liefde aan allen
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 22:14 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
Afbeelding hallo patrick


nou jij bent snel terug,het waren je Afbeeldingdie je terug riepen ,en je een andere richting lieten Afbeeldingzien.

nou wij zijn blij dat je terug bent Afbeelding

dikkeAfbeeldingknuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Laatst gewijzigd door flower op di 16 mei 2006 22:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 22:17 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Welkom terug Patrick :D

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 22:40 
allé, nog eentje voor 't slapengaan, hehehe

Echt frappant hoe het zich opdrong dat werkelijk ieder-een zo ontsettendse ondernemend was die ik tegenkwam.
En ja, al jaren hunker ik stiekem - soms wat meer stiekem dan anders :lol: - om zelf een of andere organisatie op poten te zetten.
Men heeft me al sinds ik zo 'n twintig was allerlei telefoonnummers van die en gene doorgespeeld, van mensen in bepaalde functies die me konden en wilden bijstaan, raad gegeven over het hoe en het zus en het waarom enzovoorts en zo verder en toch, in de periodes dat ik lezingen en workshops enz. gaf ondernam ik niets om het werkelijk uit te bouwen noch om me te vestigen en eigenlijk heb ik er ondanks al dat nog steeds weinig benul van hoe dat allemaal in zijn werk gaat :D
en nu, tijdens mijn trip, kwam dit zo sterk naar voren ...

en ja, dan ga je even twijfelen,
zo van : "Is dit verzoeking of wat moet dit voorstellen???"

Maar als ik dan werkelijk aanwezig was in 't nu en keek naar wat er op mijn weg kwam dan is het inderdaad zoals je het zegt, lieve Flower:
:idea: men liet me een andere richting zien :idea:

Hehe, en ja hé? Ik ben wel erg vlug terug :P
Ik zal 't maar voor mezelf verklaren als zijnde dat ik nogal vlug de boodschap begrijp van wat men me wil vertellen :lol:
Nu ermee aan de slag gaan!

Dank jullie beiden, voor een heerlijke welkom terug
:idea: Afbeelding :idea:


Licht, Liefde en Warmte
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 22:50 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
lieve Patrick,

Weggeweest?? Nou ik vind je erg ondernemend :lol: :lol: :lol:
Misschien iets vaker op dit forum dan wanneer je nog onderweg was geweest???????
We willen graag horen welke ondernemingen er opgestart worden of laat ik het zo zeggen. Ik ben erg benieuwd naar die ondernemingen. Dus ik vertel maar , vertel maar...
Het mooiste is volgens mij dat die onderneming er al is :idea: :?: :idea: :shock: :lol:
Tot ziens ik neem er eentje op of onder
Liefs Shenan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 05:49 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Dag grote schat.
Ach ik zag je lopen,aanvankelijk nog met alles in je rugzak,het forum,de mensen die je liefhad en alle zaken uit het verleden.
En bij elke stap die je deed,raakte je iets kwijt van de lading,alsof het los zand was, dat uit een minuscuul gaatje onderin je rugzak sijpelde.
Ach en weet je,toen hij helemaal leeg was, dus jij ook, kon je hem opnieuw gaan vullen en dat kun je overal, of het nou in Israël,Irak of België is.
Prachtig,hoe je even met losse handen hebt gelopen over die dunne lijn naar de toekomst.
Nog mooier dat je de handen van je naasten nu kunt zien als ondersteuning, indien gewenst en niet als leidsels die je een bepaalde kant opduwen.
Welkom terug lieve schat.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 07:37 
Offline

Lid geworden op: do 12 jan 2006 08:56
Berichten: 163
Ha die Patrick,

Terug van weggeweest :?:
Was je weg dan :wink:
Maar even zonder dollen, fijn dat je er weer bent.
Veel succes met je plannen. We gaan daar vast meer van horen.
Patrick, welkom terug :)

Mery
Licht en liefde voor allen


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: I'm back *grijnssz*
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 08:05 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Patrick schreef:
Tsja, mijn 'reis' is kort maar krachtig geweest en in het geheel niet wat ik verwachtte.


Hallo Patrick!

Ja, kan gebeuren hé.....
Maar vast en zeker is 'kort en krachtig' genoeg!

Ik ben benieuwd naar je verdere ondernemingen.
Laat je ons meegenieten?

Welkom terug! :idea:


Liefs
Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 09:30 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Patrick,

Ik zal niet zeggen welkom terug, want dan lijkt het dat er niets is veranderd. Dus bij deze opnieuw welkom, want zo te lezen is er in zeer korte tijd een nieuwe Patrick op het forum gekomen.

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 10:05 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 17 jan 2006 20:12
Berichten: 297
Ha die Patrick :wink:

Mooi Man!!!!!!

Heel veel succes en onderneem ze He!! :idea: :idea: :idea: :idea:


Afbeelding


Liefs Roodstaart


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 10:48 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
JEUJ! ......... Afbeelding ..................Afbeelding ........... Afbeelding

Gezellie!
Hè ja. Je eigen bedrijf m`n engel.
Dat klinkt?


Afbeelding Afbeelding Afbeelding



_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 17:04 
hehehe, lieve Shenandoah, ondeugende schat :idea: Afbeelding Afbeelding :idea:

erm ... vertellen over welke onderneming ik zal opstarten?
Tsja, waar begin ik?

Jarenlang heb ik gedacht dat er uiteindelijk een vzw zou gevormd worden tussen mij, Joli en nog een andere vriendin (je moet minimum met drie zijn om een vzw op te richten) en tsja, de realiteit is dat Joli er niet in mee wil tenzij ik haar ertoe push en die vriendin, die blijft eigenlijk een beetje tegen de wereld opboxen.
Vele jaren zijn erover heen gegaan eer ik het gedachtengoed rond deze vzw los kon laten omdat ik twijfelde aan mezelf + het me veel leuker leek om het met enkele dierbare mensen te doen.

Maar ik zal het dus op mijn eentje doen, althans in de beginfase.
België aftoeren en lezingen geven, voordrachten, cursussen en workshops met de thematiek Spiritualiteit, Reiki, Magie, Lichtwerk, mijn cursus 'Meester in Leven' ... en daarnaast mijn gewone ding doen zoals Reiki, Tarot, werken als medium, ... .
Waar het vandaaruit gaat groeien laat ik voorlopig nog open, ook al denk ik er een idee van te hebben maarja, kijk naar wat ik dacht over mijn reis :lol:
En ja, ondertussen tijd vrijmaken om bij te leren, hé. Enorm belangrijk, vind ikzelf.
erm ... lijkt me dus wel allemaal erg ... actief maar 't hoeft ook allemaal niet op een dag :wink:

't zou misschien leuk zijn om de reis die ik dacht te gaan maken eens uit te schrijven.
Lijkt me een schitterend verhaal


Of de onderneming er al is of niet weet ik niet, lieverd maar als je er meer over weet, vertel maar, vertel maar :razz:

Mijn eerste stap is vandaag gezet.
Ik ben gaan solliciteren op een plek die me 'in de geest' schoot en wooptidoo!, men zocht er enkele werknemers.
In de loop van volgende week hoor ik of ik er kan beginnen of niet, maar men was enthousiast, dacht er al aan me óf in de ene afdeling te plaatsen óf in een andere.

Sinds ik wil beginnen in al die dingen die ik hierboven schreef als zelfstandige in bijberoep (dit is gewoon veel praktischer op zovele vlakken dan meteen te beginnen als zelfstandige als hoofdberoep ... + mijn portefuille dient gespijzigd te worden :lol: ) is 't natuurlijk logisch dat ik ook eerst een andere job vind
maar ... I think I've found it :razz:



Lieve Annemiek, grote schat,

eerst en vooral een stevige knuffel voor jou
om Warmte, Licht en Liefde door je hele zijn te laten stromen.
Ik heb je lief
:idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea:

Yip, alles weg, helemaal leeg en dan weer lekker opvullen!
Afbeelding
Meerdere personen hebben me al vaker omschreven als iemand die zo karma-loos leeft/lijkt te leven, ook deelnemers in dit forum, en eigenlijk lijkt het wel waar te zijn.
Ik verbind me. Ik ga een eind verder met die 'verbindingen' en hup, ik laat het allemaal los.
Nu ja, karma vind ik ook zo 'n zelfopgelegde last waar men maar door te ploeteren heeft en ... we kunnen zelf de beslissing nemen dit los te koppelen, ons ervan te ontdoen en als nieuw weer verder gaan.
Hei, lijkt me ook wel leuk om een avondje rond te breien :D
Er is zo ontieglijk veel wat kan, als we in-zien en ja, ik zie zovaak zoveel en denk dan steeds: "Ja! Daar wil ik in mee" en meestal baseerde ik dan mijn hele zijn op dat stukje en hup, daar ging ik weer, in volle overgave.
Nu heb ik mijn vatje gevonden wat ik vol wil gieten en wil laten overvloeien en zie, ik kreeg er meteen hulp in!
Over die hulp die ik erin kreeg/krijg, daar ga ik het later waarschijnlijk nog over hebben. Nu voelt het nog als een bloempje dat beschermd dient te worden, van mijnentwege.

Dank je lieverd, voor jou in mijn leven
en voor een heerlijk welkom terug
:idea: Afbeelding :idea:



Dank je, lieve Mery en prachtig Zonne-Elfje,
voor al jullie Liefde, Warmte en Licht en aanmoedigingen
:idea: Afbeelding :idea:
Het begint nog maar pas - allé, de verwerkelijking ervan - maar gaandeweg zal ik trachten het hele plan en de uitvoering een beetje te schilderen :wink:
Alleen al het werk en hoe het op mijn pad is gekomen is zo prachtig!
erm ... ik ga er blijkbaar dus vanuit dat ik er terecht kan hehehe



Dank je, Lieve Beer
:idea: Afbeelding :idea:

Er is inderdaad iets in me veranderd.
Als ik zo voel heeft er een grote schoonmaak in me plaatsgevonden die eeuwen en eeuwen aan zijn heeft afgeschuurd en schoongeborsteld.
Eigenlijk, of zou ik misschien ook kunnen zeggen 'eindelijk', gun ik me de mogelijkheid om al wat ik ben te gieten in een constructie waar ik in deze samenleving mee kan werken ... ofzoiets.
Wat het gaat worden ... lieverd, het ziet er zo mooi uit Afbeelding
en dan zie ik enkel nog maar de steunpilaren
maar wat een heerlijke ervaring om de wanden en de tapijten en al de rest wat zich binnen deze steunpilaren gaat bevinden stuk voor stuk te mogen ont-dekken en een plaatsje geven.



Dank jullie, lieve Roodstaart en lieve Ruthselief :idea: Afbeelding Afbeelding :idea:



Liefde, Licht en Warmte
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 17:53 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Oh? En wat voor werk gaat je nu doen Patrick?
Mag ik dat al vragen? Of was dat nu juist niet de bedoeling?

Wat mooi wat je zegt over de tapijten en de wanden.

Later komt het invullen.
De peilers staan alvast.


:D 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 20:47 
hehehe, curieuzeneuzeRuthselief,
dat ga ik pas verklappen wanneer ik de bevestiging heb ontvangen dat ik er kan beginnen :wink:

Misschien dat je het al weet :?: :idea:
Ik zal je er voor 't slapengaan een plaatje over doorsturen (in gedachten of telepatisch of hoe men het ook wil noemen)
Eens kijken of het duidelijk aankomt :P


Warmte, Licht en Liefde
Namasté


Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2006 09:55 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
hai die patrick zwaai zwaai weer in volle glorie terug en wat een onder nemings lust prachtig joh
tja gedachten he?die zin van pas maar op wat je denkt het zal je nog gaan verbazen,beginnen we steeds en steeds beter te begrijpen niet dan?
en als ik dit nu zo van jou lees verschijnt er een glimlach op mijn gezicht met de omvang van een water meloen
maar als ik heel eerlijk ben ontsnapt er uit die watermeloen tegelijker tijd een heel diepe zucht
want hoe meer ik daarvan zie wat we allemaal wel niet krijgen aangereikt hoe minder ik zelf schijn te willen
en misschien het klinkt het gek maar ik heb bijna de drang om te vragen of ik met je mee mag kijken,alleen maar kijken omdat ik niet altijd zal reageren,maar wel zal kijken en lezen,of misschien zoiets van niet meer zaaien maar wel de vruchten van je eten,hihi
nou ja,lieve patrick groetjes van een fan van jou liefs , licht en en warme liefde volle knuffel voor jou en je mooie plan dag lieve schat ik ben heel blij voor je,eleven

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2006 15:20 
Afbeelding
WAUW!, lieve Eleven ... wat voel ik me hier een warmte op me afkomen na het lezen van jouw berichtje
Afbeelding
Dank je!
:idea: Afbeelding :idea:

Hehehe, yuppers, verbazing op en top, in alle richtingen, wat het hele denkproces in het niets laat verdwijnen
maarja, dan ga je/ik weer denken en zie, dan straalt het Licht meteen als een leidraad en ...

Oooh, voordat ik verder schrijf ... ik wil eigenlijk dit hele proces wat plaatsvind sinds mijn terugkeer pas stap voor stap gaan delen na 't verwerkelijken van elk tussenstapje maar poeh, wat prachtig!
Herinner ik me ineens dat je eens zei : "Wees zuinig op ... " of zoiets en ja, lieverd - goh, wat hou ik van dit woord 'lieverd'. Ik gebruik het ook zoveel meer in de dagelijkse omgang - bescherming geven aan, ingetogen zijn met, zuinig zijn op, ... allemaal dingetjes die nu ineens zoveel meer belang krijgen, zoveel waardevoller in bijdrage zijn, het geheel optillen, ... .

Je zei dat het schijnt dat je steeds minder lijkt te willen hoe meer je ziet wat we allemaal krijgen aangereikt.
Dat is het!
Ooooh, dat is het helemaal!!!
Het is slechts uiting geven aan ...
wiiieeeeeeeehhh!!! (lekker kinds, hé :lol: )
Afgelopen nacht had ik wat uitgeschreven waar mijn passie zit en weet je, als je daaraan uiting geeft dan ...
wiiiiiiiieeeeeeeeehhh!!! (hahahahaha)

Oké, tot zover dat, hehehe
ahem ...

Lieve Eleven, mooie Diamant,
natuurlijk mag je meekijken en van mijn vruchten eten!
Je doet er me een enorm plezier mee
:idea: Afbeelding :idea:

Ook voor jouw een zachte knuffel vol Licht, Liefde en Warmte
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2006 21:22 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
pff over warmte gesproken Afbeelding zelfs je emoticons stralen dit uit en ja ik hou ook van lekker kinds doen,hihi Afbeelding
maar ik zou zeggen doe lekker rustig aan alles is toch goed,want is het dan niet heerlijk om gewoon te doen waar je zin in hebt,zelfs al komt het er niet van ,alleen de plannen maken alleen al zijn de moeite waard,en uiting geven aan je ideen om dichter bij je passie te kunnen komen en vaak neemt het dan nog een heel andere wending als dat je dacht,soms nog mooier
en ja het is zo ,het lijkt op dit ogenblik wel alsof ik daar mijn passie in heb gevonden ik voel me gelukkig en ik weet er zijn nog genoeg mensen die dat nog niet zijn,maar als ik dit voel dan kunnen hun dit zeker ook voelen daar ben ik van overtuigd,ik zag dit vroeger ook niet,maar goed ik dwaal af,dank je lieve patrick liefs eleffen Afbeelding

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 23 mei 2006 21:14 
Hehe, lieve Eleven,

is 't niet heerlijk om af te dwalen? :lol:
Lekker toch Afbeelding

en yip, het neemt steeds vaker een andere wending als dat ik dacht.
Neem nu die job waar ik gewoon op aan 't wachten was dat ze me zouden bellen wanneer ik kon beginnen ...
Vandaag belt me iemand op om te vragen of ik morgen wil starten ... bij een tuinaanlegger.
"Erm ... bij een tuinaanlegger?", vroeg ik me af maarja, ik ben op zoek naar werk en wil graag werken. Om dan tussen bloemen en plantjes te werken en mee te helpen creëren in het aanleggen van tuinen ... tsja, waarom niet, hé?
Ik hou zo wie zo al ontsettend van tuinieren dus misschien ook bij dit 'van mijn hobby mijn werk maken', voor zolang ik er tijd en ruimte aan kan en wil besteden.
Ik heb ze wel verteld dat er mogelijk een andere mogelijke job klaar ligt maar dat vond men best :D
Dus morgen in de vroegte begin ik met het helpen tuinen aan te leggen :lol: ... en de dag nadien meteen een vrije dag, hehehe.
Hoe gek het kan lopen!
En dan strakjes uitkijken naar een andere woonst, een tweedehands autootje en ondertussen mijn 'zaak' opbouwen en legaliseren.
Héérlijk :razz:

Oh, in 't terug naar huis fietsen kwam ik over een brug over 't kanaal en stond me daar toch niet zo 'n schitterende regenboog waarvan het ene einde leek neer te dalen op de plaats waar ik morgen ga werken.
En de binnenkant ervan was zo stralend paars ...

We krijgen werkelijk van overal zovele tekens op onze weg ...

Nou, we zullen wel zien hoe de rest zich verder gaat open-baren

Warmte, Licht en Liefde
en een speciaal Licht voor Jouw Passie :idea:
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.