LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 15:46

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: schaduwen
BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 13:38 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
hihi ,hij is nog aan jou gericht bear hier ,en dat was ie ook tenslotte,maar zo begon ik te schrijven en wil hem gewoon niet veranderen zelfs met fouten al als ze erin zitten dan,thats all,het is niet dat ik wacht op een antwoord of zo dat bedoel ik,hihih liefs en warmte daarvoor

oh bear wat moooooiiiii dit weet je,ik begin dit steeds meer van mezelf te begrijpen,ook ik kreeg een boodschap het was lucid,maar dit keer was het geen lucide droom die ik vroeger zo vaak had,het was een lucide moment het is de mooiste boodschap die ik kreeg,toen ik uiteindelijk zag dat ik hem van mezelf kreeg die letters dat woord hebben me zo verteld ,laten zien ook,het is nu lucid en dat vind ik nog het allermooiste van het verhaal en van mijn boodschap aan mezelf,mijn droom word werkelijkheid,het is lucid
geworden,de illusie is aan het verdwijnen,stapje voor stapje,begon ik te bgrijpen hoe het werkelijk in elkaar zit,voor mezelf dan,en wat ik bedoel met die zwarte plek en witte plek,en hoe of dit steeds verder gaat,de schaduw zijde van je zelf,die ene plek het gevoel van klaar zijn,en wat dat betekende voor mezelf,pfff het was zoveel lieverd,want ook ik zag tenslotte dat die zwarte plek mijn eigen zwarte plek was en al die punten mijn eigen punten waren,het was daar waar ik naar kon kijken zonder angst,zonder oordelen naar mezelf,pfff en of ik klaar ben,want het is voor het eerst dat ik echt naar alles kan kijken,zonder angsten zonder oordelen,oh er kwam veel voorbij waar ik weer opnieuw naar mocht kijken,maar opnieuw ik kijk nu met de gene die ik nu ben,die gene die nu zoveel meer begrijpt van haar zelf diegene die nu pas ziet hoe prachtig of zij wel niet is,in deze werkelijk heid,en dat alles,precies alles in een kort moment alles maar dan ook alles in een tel,zonder denken,hoewel ik dit niet helemaal kan uitleggen,het is zelfs niet zonder te denken want het is alles maar gelijk ook niets,nou ja in ieder geval , gewoon er naar te kijken,zelfs mijn psychose kwam aan bod en dit is helemaal mooi omdat ik nooit precies heb geweten hoe of dit nu in elkaar zat,ook dit liet het me zien,misschien vind je het wel interessant,want inderdaad ik keek naar het stukje wat zo duidelijk liet zien wat over schaduw gaat in mij verhaal het is een stukje 1 stukje maar ,van de vele donkere plekken waar ik naar keek,zonder angst dit keer daarom kan ik ook niet stoppen met schrijven denk ik want zelfs de schaamte is weg,de schaamte van het vertellen en de schaamte van wat andere hier van zullen denken ,het is mijn naakte waarheid en ik vind hem moooooooi,ik zal dit stukje vertellen in levens verhaal want zo voelt het voor mij een levens verhaal waar op ik nu anders terug kijk ,omdat ik kijk in het nu,het nu waar ik alleen maar ben,meer niet,maar dat meer iet tegelijkertijd zoveel is, en het ook begrijp in dat moment,dit moment waar ook echt alles inzit zelfs wat was,ik laat nu een stukje zien waarin ik verdwaald was,een stukje van die psychose die ik toen niet begreep hoewel als je dit goed leest toch ook weer wel,ik wist het al alleen ik kon het toen nog niet zien ik was er nog niet klaar voor,pfff,en in dit stukje was er niets behalve een boom,die zelfde boom is nog vele keren terug gekomen,in mijn leven,ook die boom probeerde mij iets te vertellen, een van de vele stapjes waar ik op terug kijk die mij allemaal geholpen hebben,mij daar brachten waar ik dus nu ben een reis een stukje van mijn reis nu weet ik dat ik die boom was ,toen niet ,niet helemaal tenminste ,nou ik begin dus bij die boom,een stukje waar ik erg ja wat van hou,de boom het enige wat ik deed in dat stukje (genoemd psychose ik weet nu wel beter maar het mag ook zo heten ook dat maakt niet uit want een beestje moet nu een maal een naam hebben hier waar ik me tenslotte ook bevind ,hihi)in die psychose,was ik alleen maar om die boom heen aan het lopen en ik zocht en ik zocht ik maar was verdwaald en kon de weg terug niet meer vinden en gaf het tenslotte op ,en ik was zooooo moe,dat is niet te beschrijven maar ik wist dat het voor even was,eventjes maar alsjeblieft,even rusten ik kon niet meer,en ging er bij zitten,en het was daar onder die boom dat ik die rust vond,nog niet alle rust dat wist ik ook maar net genoeg om mij te doen besluiten,om daar te blijven zitten,want ik wist ook dat ik die keus had en dat dat kon,ik heb daar ook lang gezeten maar opeens ik ik op,zonder na te denken dat weet ik nog ,ik kan het letters geven zoals het woordje doen maar dat was het niet het was mijn eerste bewuste ervaring eigenlijk,die ik nu ook ervaar,precies zo,dat klinkt misschien gek,hihi,maar,een psychose is niet meer dan een vlucht maar ook een psychose is zoveel meer,zelfs daarin kan en is het het "zijn"(jezelf dus)die je iets laten zien djuist door het je gewaar worden van je omgeving,juist omdat die er niet meer is,het was het aller eerste moment eentje waarvan ik nu begrijp hoe of het in elkaar zit ,hoe of ik in elkaar zit,zat en zelfs al begreep ik het toen nog niet helemaal,maar zoals ik het nu ervaar je het gewoon al weet/wist ,ja bear die schaduw plek,zelfs in die psychose,wist ik het,ik weet nu ook waarom ik daar op niieuw naar heb gekeken,in die psychose had ik vele keuzes,een daarvan,was een stilte en dit is zo mooi eigenlijk,om dit nu te zien ,die keuze van lekker makkelijk bij die boom te kunnen zitten,ik leunde als het ware tege mezelf aan,ik beschermde me zelf ook daarmee,ik leunde tegen de enige waar op ik kon vertrouwe pfff,ik krijg nu tranen in mij ogen,niet van verdriet maar van wat ik nu zie dat dit eigelijk zo mooi is,pfff en de lange weg die ik gevolgd heb om weer bij diezelfde boom ik dus uit te komen,een weg vol angst,soms de angst van het niet vertrouwen om toch weer bij die boom uit te komen de angst om weer te verdwalen soms de lange reis waarvan ik nu ook die schaduwen kan zien,eindelijk,ik kijk naar die boom nu en weer begin ik te huilen en weer niet van verdriet,maar het is dit wat mij nu laat zien ,wat het woordje klaar betekent voor mij,zie je in dat zelfde stukje in die psychose , waar ik uitrust,stond ik namelijk weer op ,niemand zal ooit weten wat dit voor mij betekende,dit kan ik ook helaas niet uitleggen ,maar het was iets een keuze,waar ik later heel dankbaar voor zou zijn,ook dat wist ik het is die dankbarheid die ik nu weer op nieuw ervaar,maar goed ik stond op,en begon weer te lopen om die boom heen en weet je wat ik toen zag,juist die boom had geen schaduw want er was daar niets de boom kon geen schaduw hebben want er was ook geen zon geen licht ,helemaal niets alleen ik,en de boom, ik had dat uitgeschakeld en nu komt het hele mooie hier werd ik mij dat ook bewust dat ik voor die stond en zonder na te denken liet ik de zon weer schijnen en gelijk daar mee kreeg mijn boom weer schaduw,want ik wist (keuze)dat daar mijn weg was zonder dat ik het eigenlijk wist,begreep ik dit alles zonder denken ,dat weet ik nu,ik wist zelfs dat die boom en alles een ilussie was,een zelf gevormd beeld een bescherming ook voor mezelf die ik gevormd had ik ,niet spiritueel ,nog niet,dat kwam later maar een beschermin was omdat dat het het enige was wat ik aankon op dat moment een boom ,meer kon ik niet aan ,en nu strijk ik toch even over mijn bolletje zonder ego,maar ik zie hier gewoon een pracht mens,ja ik zie mezelf,nu daar maar zonder beeld vorming,en waar ik mee bezig was,het was daar dat ik leerde voor het eerst om op mijzelf te vertrouwen,en waardoor ik ook nu zoveel van mezelf begrijp,stapjes die steeds groter werden ,mooier ,maar goed,,pfff,even terug naar die boom,schaduw dus weer gevonden,nu gaat het stukje verder,het stukje waarvan ik in die schaduw moest nee niet moest mocht stappen van mezelf die schaduw was angst een hele grootte angst een zwart donker gat leek het wel,maar ik wist en dit alles zonder te denken precies mijn weg was om hier uit te komen,begrijp je ik moest mezelf daar laten voor wie ik was,terwijl ik ook nog niet eens wist of niet meer wist wie of ik was,begrijp je ook de angst hierin ik moest dat beeld los laten ,die vertrouwde boom die zo veilig aan voelde voor mij dat punt zal ik nooit vergeten ik liet alles los ,zelfs mezelf,en terwijl ik in dat donkere gat sprong,en dat is het aller mooiste wat ik nu zie ,dat terwijl ik sprong, waren daar een paar handen,dit voelde zo goed ,dat moment ,die handen voelden zo vertrouwd zo bekend,pff ik pakte ze gretig aan en wat er toen gebeurde bij mij was`ja ik zag en voelde het licht het was een explosie en ik wist ik ervaarde alles en alles ik wist op dat ene moment wie ik was wie god was wie ik zelf was het was alles het zijn de zelfde momenten die ik nu ook ervaar,korter weliswaar ,maar het zelfde dit is niet te beschrijven het is niet te verklaren net als dat ik dat toen nog niet kon doen maar ik voelde het ook langzaam weg ebben oh het bleef nog lang maar de grote van het maar een explosie uitbarsting ebde langzaam weg en waarom weet ik nu ook ,ik wilde het begrijpen,en begon het te verklaren,en hoe meer of ik dit deed hoe meer of het wegging,
ik kon het niet vast houden ,mij denken kwam er voor in de plaats het had geen ruimte meer,oh ik probeerde het zo maar ik wilde ook zo graag weten van wie die handen waren en begon beelden te vormen dat moest god geweest zijn en mijn beeld kreeg zelfs een baard het werd god het was god en hoe waar was dat eigenlijk,pff veel later pas werd ik me bewust dat ik het zelf was dus die baard werd er weer afgehaald en het beeld god werd even in de kast gestopt want het klopte op dat ogenblik nog niet met het beeld wat ik nu /toen had,want ook dat zou verwarring brengen en die wilde ik nu juist zo graag omzeilen,toch heeft het wel altijd zijn verwarring behouden ,besef ik nu,tot nu toe dan,een soort van heen en weer geslinger tussen de boom en god,ook omdat ik dat toch niet kon zijn,ik kon god toch niet zijn wie dacht ik wel dat ik niet was en trouwens hoe kan je jezelf nou bij een boom wegtrekken,terwijl jezelf die boom was ,pppfff,nee,zie je,de fire wall die ik bedoelde waar ik het wel eens over had,het zijn een soort van luiken die naar beneden klappen,luiken die je ook nodig hebt luiken die je jezelf geeft,het zijn luiken ,beelden,onstaan uit je eigen gedachten en hoe mooi is dit eigenlijk wel niet,het laat mij zien dat je alles maar dan ook alles in jezelf hebt als dat wat je je jezelf kan geven wat je op dat moment van nu nodig hebt
het heeft mij alles gegeven ,ik heb mijzelf alles gegeven,wat ik nodig had om mezelf te kunnen zien,al die luiken klappen nu omhoog,nu schei nu uit met schrijven en vertellen want zo kan ik nog uren door gaan,over schaduw plekken,maar ook over licht plekken
maar waar als ik er aan denk zonder te denken ,niet meer lijkt dan een knip van je vingers waar al deze momenten zijn,een moment waar in je al deze momenten ook begrijpt,waarin je alleen maar weet,een knip die een seconde lijkt en tegelijkertijd eeuwen,het mooie woordje nu zoals de n bij de u hoort waar sterven en leven tegelijkertijd in zit het woordje doen ook mee te maken heeft net zoals niet doen ,mijn hele levens verhaal wat in die twee kleine lettertjes zit pfff ik zie nu pas dat niet alleen een woord is maar zelfs de letters het geheel vormen hoe alles bij elkar hoor,en hoe alles elkaar is
bear ik ben begonnen te schrijven in jou topic en kon niet meer stoppen dus ik neem het hele verhaal mijn levens verhaal een stukje daarvan dan mee naar levens verhalen maar ik verander hem niet want het was jou topic die mij dit deed doen schrijven en die is wat hij is en ook zoals hij is ,ik hoef hem pfff,gelukkig ook niet meer te veranderen,en zo kan ik jou ook bedanken,voor het neerzetten van jou topic,waarvan ik een stukje eindelijk eens kon neerschrijven zoals ik hem nu zie,en zoals ik mezelf zie,ik kijk er van op ,hoe of dit nu zo van zelf gaat,zo makkelijk ook dikke kus voor jou,voor jou mooie warme topic,vanuit die warmte is dit ontstaan,dit schrijven dan,mischien schrijf ik nog wel meer misschien ook niet ,ik heb nu zoveel van die stukjes hier waar ik nu heel anders tegen aan kijk,psychose is er een van,het was het moeilijste stukje,maar ook het mooiste stukje waar ik naar mocht kijken,een stukje waar ik ook heel trots op ben geworden,omdat het daar was waar ik voor het eerst de liefde voor mij zelf ontdekte,en zo stapje voor stapje kon gaan groeien en de liefde voor mijzelf werd ,en de liefde is geworden die ik nu voel voor mezelf liefs eleven . :wink:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 14:15 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
hihi heel veel foutjes dus,kijk daar op mijn gemak nog wel eens naar,ik ga nu naar mijn werk,maar na het neerzetten van dit deed het me herinneren aan spiritueel magazine,waar ik lid van was en ervaringen schreef maar ook weer was weggegaan wat ik nu ook zie waarom ,ja angst allemaal angst want op dat forum kwam ik te dicht bij die boom,en het was nog heel vers,maar ook dat was een begin,daar op spiritueel magazine,nu alweer lang geleden en besloot nog eens te kijken,hm tja alles was al weg natuurlijk,maar een stond er nog een berichtje van mij aan iemand en pffff,ok zo mooi weer,want het liet me zien ,hoe of ik toen al met dat denken bezig was,en tja,ik kreeg daar geen antwoord op,logisch ook hihih,en ik was ook nog niet klaar toen maar wel leuk om te laten zien,maar zet ik hem eigenlijk hoofdzakelijk hiervoor neer,want kijk maar wie er wel antwoorde,een vriendin een zuster ja,een hele lieve zuster die mij daar had gevonden,ik was toen nog maar net lid geworden van het oude lichtjes forum,hihi,die lieve annemiek,wat hou ik toch van je van je mooie antwoorden en voor dat je er altijd was ,ja namaste lieve zuster dit wil ik jullie ook laten zien dat waar je ook bent je elkaar altijd kan vinden,eerdaags ga ik naar australie ik weet niet voor hoelang,mischien wel een half jaar,maar we hebben nu al voor skype gezorgd ,he? annemiek,ik was daar heel blij mee ,want mijn beste vriend is daar gaan wonen ,niet te weten dat ik nu vanuit australie daar ook eens blij mee zijn zijn,skype ook gekregen van jawel,annemiek,altijd daar als je haar nodig hebt en ook als je haar niet nodig hebt,lieve annemiek,ik zeg je nu ,ik ben er ook voor jou altijd zelfs in australie,ik zal er altijd voor je zijn,als je me nodig hebt ,maar ook als je me niet nodig hebt
een lichtje zoals jij zal ik altijd en overal weten te vinden,hihi,ik weet nu niet of je daar blij mee bent,hihihi geintjeeeeeeeee,dikke dikke warme kus speciaal voor jou liefs eleven :lol:

http://www.spiritueelmagazineonline.com ... sid=162#43

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 18:46 
Lieve Eleven,

Wat maakt het nu uit of er fouten in de tekst staan. Het gaat om wat je schrijft en als mensen zich daar aan ergeren is dat hun probleem. Denk je dat een schrijver van een boek zijn tekst foutloos de eerste keer neerzet? Daar gaan heel wat verbeterrondes overheen. En als je direct gaat letten op alle verbeteringen, verdwijnt dus wat je eigenlijk wil zeggen. Als je lekker jezelf kunt zijn, blijf je lekker schrijven in je eigen stijl. En wat heeft het voor zin dit achteraf aan te passen. Iedereen heeft dan de booschap al gelezen.

Ik heb met bewondering je verhaal gelezen en vind het mooi om te lezen hoe je proces is gelopen. Geweldig hoe je psychose (en inderdaad het is maar hoe je het beestje noemt, je heeft geholpen om jezelf terug te vinden.

Wat een avontuur ga je tegemoet. Ik ben heel benieuwd naar de de verhalen.

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 12:34 
dank je lieve big bear,nee hoor laat het ook staan,maar jullie mogen het weg halen ook,alles is goed,gisteren na het neerzetten Afbeelding voelde ik mij zo diep gelukkig,maar ik voel me ook erg veranderd,heel veel
ik voel het steeds sterker worden en ja heel spannend,ik voel ook dat het dat is waar ik me me bezig wil houden,er gaat met recht een wereld voor me open,het werd ook tijd,die wereld staat vlak voor mijn neus,altijd al maar ik zag hem niet
ik kan dan ook bijna niet wachten om naar australie te gaan,ik blijf er waarschijnlijk tot november,ik denk niet dat ik nog veel zal schrijven het is goed zo Afbeelding
anyway,lief van je dat je toch geantwoord heb bear :wink:
eleven :lol: Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Kan het niet laten
BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 12:44 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Lieve Eleven
Ik kan het niet laten toch even op het bovenstaande te reageren.
Niet zo zeer op het inhoudelijke van je artikel,als wel op jou als persoon.
Wat ik maar wil zeggen is dat jij dan wel anderen de hemel inprijst(gelukkig niet letterlijk)maar of je zelf nou wel helemaal ziet hoe een prachtig mens je bent?
En jouw verhalen weghalen?geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Ik hou van je,lieve Zuster,vriendin,medelicht.
En ik weet je ook in Australië te vinden,zeker weten.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 13:10 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:06
Berichten: 413
Lieve Eleven,

Ik zal het hier 'en plein public' nog een keer herhalen wat ik in een pb al zei:
Ik ben werkelijk dol op jou!
Jouw berichtjes zijn luchtig, wijs, liefdevol, zo vol humor en relativeringsvermogen (en ja, soms ook wat onnavolgbaar :lol: ) en ik ben altijd blij als er weer eentje van je verschijnt hier!
En deze is prachtig!
Ik herken en begrijp wat je zegt......zulke momenten zijn schitterend en volmaakt......het vangen ervan of verwoorden is (bijna) onmogelijk.

Ik hou van jou Eleven!

Afbeelding

_________________
Niets is wat het lijkt, het hangt er slechts vanaf van waar je ernaar kijkt.Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 15:19 
Wow!, lieve Eleven
Dank je dat je niets aan je tekst hebt verandert want het zegt het perfect!

Iets in me zegt maar steeds:
"Niet reageren, Patrick. Laat dit Eleven's ervaring zijn die ze deelt.
Voeg er niets aan toe. Leven zelf zal haar tonen, helpen en begeleiden, net zoals het dat bij jou doet"

en daar zit ik dat, hier achter mijn computertje, te lezen hoe Eleven deze prachtige ervaring, het Ervaren en Besef dat je God bent, in woorden heeft vervat, haar eigense woorden en zou zo graag zeggen:
"Yes, eleven! Ik begrijp je volledig! Ik voel je volledig! Ik maakte hetzelfde mee, al was het dan op een manier die perfect op mezelf afgestemd was."

en dan zou ik zeggen:
"Lieverd, wat werd het daarna donker en koud voor me. Niet dadelijk, maar gelijdelijk aan.
Enkele weken daarvoor stond ik nog 's nachts buiten naar de volle maan te kijken en zij en ik zagen mekaar, kenden mekaar en ik voelde hoe ik hier, nu, toen, op dat moment wist dat ik God was, het zelfs uitschreeuwde in dat weidse veld en Maan en Ik zagen wie we waren, beiden één, uiting gevend aan onze Goddelijkheid op onze eigense manier
om daarna weer gelijdelijk aan angst te voelen voor die donkere, zwarte deur, een deur waarvan ik wist dat daarachter geen Licht en geen Duisternis was. Daar IS.
Dat het door die opening, dat zwarte gat, ik de kracht in mezelf vond om al het Duister Licht te maken, gewoon door het te willen.
Dat niets goed en niets fout is, nooit, ooit want goed of fout, Licht en Duisternis zijn onze illusies waarmee we hier spelen, net zolang tot we Het door hebben.
Oh, wat werd ik toen weer angstig want ik Wist dat daar waar een Licht God is er ook een Duister God is, dat beiden creëren, net zoveel, net zo weinig als de ander, in miljoenen en miljarden uitingsvormen.
Nooit had ik daarvoor meer angst gekend en het zou jaren duren eer ik mezelf toestond mijn weg weer te vinden naar dat Zwarte Gat."

maar is het wel goed om dit hier neer te schrijven?
En zie, daar ga ik weer mee met de illusie goed<->fout.
Maar, zovelen zitten, leven, bestaan in die tegenstrijdigheid!
Inderdaad, zovelen ... net zolang totdat ze het niet meer doen, totdat ze Weten wie ze Zijn.

en dan zie ik het conflict waar mijn lieve mama zovele jaren in geleefd heeft en zie ik weer hoe perfect het Is dat net zij mijn moeder is geweest, nog steeds is.
Oh mama, ik hou zoveel van je!
... en dan begin ik te huilen ....................................................................................

Lieve Eleven, Dank Jou
dat je dit hier allemaal neerschreef, lieve schat
dank je dat je het deelde met ons

Namaste



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 16:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ik vind het Hemelse Ervaringen die je schrijft grote schat.
Oh echt wel! Wat een inzichten hier...jeetje en die boom dat je die zelf bent. ppfff.....oh wat schitterend dit!
Alles vind ik mooi wat je schrijft maar hier kreeg ik het recht gewoon koud van.. :shock:


Citeer:
...ja ik zag en voelde het licht het was een explosie en ik wist ik ervaarde alles en alles ik wist op dat ene moment wie ik was wie god was wie ik zelf was het was alles het zijn de zelfde momenten die ik nu ook ervaar ..


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 11 feb 2006 21:18 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
lieve annemiek
ik begrijp wat je bedoelt,het gaat ook tenslotte ook niet echt alleen om het verhaal,en waarom ik het neerzette,hoe waar ,het ging er hier juist zelfs om ,hihi het laten zien van dat ik mezelf prachtig vind dat is juist wat ik wilde laten zien,hmmm,maar goed
nee ik kan je niet laten zien wat ik zie,lieverd,ik kan jou en anderen niet laten zien wat ik zie dat ik prachtig ben, al zou ik het nog zo graag willen ,eigenlijk net zo als dat ik niet kan zien hoe prachtig jij jezelf vind,
ach het gaat er volgens mij tenslotte ook om wat we allemaal zelf zien ,ja toch?dus ja annemiek ik kan alleen maar zeggen ik zie dat ik prachtig ben,en op zijn plat amsterdams een moordwijf,een kanjer een vrouw uit duizenden een schat een (b)engel en ach ja,wat ben ik nu eigenlijk niet lieverd ,hahaha,nou zie je nou dan misschien wat ik zie? hihihi,wacht zoiets? Afbeelding oeps verkeerde zo zie ik mezelf dus niet,hmmm,ja zo Afbeeldinghmm misschien een beetje overdreven,hihih,nee geintje ja ik zie het echt wel lieverd het prijsen van een ander heeft daar echt niets mee te doen heel veel liefs eleven :wink:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 11 feb 2006 21:32 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
die lieve mariposa 'en plein public'hihih
en zo heerlijk dit
Citeer:
en ja, soms ook wat onnavolgbaar Laughing ) en ik ben altijd blij als er weer eentje van je verschijnt hier!

ja lieverd ik hou ook van jou Afbeelding heeeeel veel liefs eleven:lol:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 11 feb 2006 23:43 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
ja patrick zo voelt het ook dat je me begrijpt,pfff,wat je zegt

"Lieverd, wat werd het daarna donker en koud voor me. Niet dadelijk,
maar gelijdelijk aan.
Enkele weken daarvoor stond ik nog 's nachts buiten naar de volle maan

precies patrick,de maan ik stond daar ook naar te kijken een jaar lang had ik mijn gordijnen dicht gehouden,ik heb ze er zelfs af gehaald naderhand,ik heb zelfs nog steeds geen gordijnen
en ik kan me nog herinneren een re mix van bob marley stukje

turn your lights down low
nd pull your window curtain
Oh let the moon come shining in Into our life again
Saying ooh, it's been a long, long time
(Long, long time)
I got this message for you girl
But it seems I was never on time
Did I wanna get through to you girl?
On time, on time (word)
I want to give you some love te kijken

die pas uit was en op de radio speelde,terwijl ik naar hem keek,en zet hem nu gelijk weer op,zo prachtig was dat pfff alsof hij het voor mij zong en weet je ik weet dat ook zeker

Nooit had ik daarvoor meer angst gekend en het zou jaren duren eer ik mezelf toestond mijn weg weer te vinden naar dat Zwarte Gat."
lja ieverd ik kan me nog herinneren dat toen ik er voor de eerste lk er instapte , ik ben toen in mijn badkuip ben gaan leggen met de deur dicht met een deken over me heen maar inderdaad ik wilde het ook
maar ik begrijp je ook met
maar is het wel goed om dit hier neer te schrijven?
wel ik denk dat je niet altijd alles hoeft te schrijfen net zo min als ik dat niet hoefde,maar het toch wel deed misschien ook wel om te laten zien dat je je daar ook helemaal niet voor hoeft te schamen,ik zelf denk dat dat juist het ergste is,die stomme schaamte voor elkaar,want het is juist dat dat ik er nooit echt met iemand over heb kunnen praten,zelfs niet met de psychater,mijn schaamte daarvoor was toen ook zo onwijs groot,maar nu niet meer gelukkig,en ik hoop alleen maar dat dat gauw zal gaan veranderen ook voor anderen nu, patrick ook jouw dank ik lieverd ,ik vind je levens verhalen hardstikke gaaf en ook heel mooi verteld
ja lieverd ..........huil maar lekker het is ook om te huilen als je dat ziet,en zo perfect tergelijkertijd als dat alles in elkaar zit

namaste


liefs eleven :wink: :idea:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Laatst gewijzigd door eleven op zo 12 feb 2006 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 00:25 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
Citeer:
ik vind het Hemelse Ervaringen die je schrijft grote schat.

dank je lieve ruth het is ook prachtig
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
liefs eleven :wink:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: moordwijf
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 00:38 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ja lieverd,ik zie,ik zie,wat jij ook ziet.
Inderdaad een moordwijf,opgebouwd uit prachtige stukken licht en gecompleteerd door heerlijke stukken schaduw.
Want ja wat brengt diepte en structuur in een foto of portret?ja juist de schaduw.
Van jezelf houden is dan ook een perfecte harmonie van geziene,gehoorde en volledig geaccepteerde kleuren.
En waar zou de schilder zijn zonder schaduw?
Gemakkelijk zat en vooral bij de heerlijke muziek van Ravel;de Bolero.
En dan blijkt weer,wat was muziek met alleen lichte tonen?
Alleen hoogtepunten kennen vervlakt de beleving toch?
Op het allerdiepste punt,waar geen sprankje licht meer lijkt,begint de weg naar boven.
Dank je allerliefste schat.
Ge zet een moordwijf en i love you.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 00:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
Op het allerdiepste punt,waar geen sprankje licht meer lijkt,begint de weg weg naar boven.Afbeelding
pfff annemiek zo mooooiii wat je hier allemaal zegt en zo waar ook lieverd
jij ook lieverd hou ook van jou liefs eleven :wink:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 08:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Hee super wat jij hier even hebt neergeschreven.
Het aan het universum hebt gegeven zo te zeggen, losgelaten om
te zijn.
Te laten daar waar het zijn mag.
Jezelf toegelaten te zijn wie je werkelijk bent en ja sluit ik me aan bij de anderen, je bent een schat, zo een die je heel graag in een doosje
zou willen doen, maar hee nee je mag er zijn met alle facetten.
Ik ken er een paar, misschien best aardig wat, maar wat een helder diamantje ben je en je laat je zien aan ieder die het maar wil zien.
Open en bloot, naakt, licht en donker, zonneschijn en schaduw.
Daar wat iets maar ook niets is.
Lieverd ik hou van je zoals je bent en wil ik toch effe tegen je zeggen
geniet van het leven, het ligt voor je voor het oprapen en zo mooi dat je het opraapt, oh we hebben het er al zo vaak over gehad, maar nu ga je dan toch die 'stoute schoenen' aandoen en nog mooier er mee lopen.
Je vleugels sla je uit en wens je ook een zachte landing.
Ik ga je missen, maar ook zal ik je heel erg voelen, zeker weten.

Knuffel en liefs

Magda


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 09:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
nou wil het ik niet te lang over die spychose hebben want het is echt goed zoals het is maar ik wil nog wel zeggen dat je verschillende heb,ik had er een ontstaan uit gebeurtenissen die allemaal ook tegelijkertijd gebeurden ik wil daar niet veel verder over uitwijden maar eigenlijk omdat ik onder alles een streep had gezet tsja zit een mens raar in elkaar he?
die emmer was al aardig vol,maar wist tusen door altijd wel genoeg ruimte te bewaren,maar toen die daar opeens een hele lading er bij kreeg raakte hij zo vol opeens,zo vol dat je hem niet neer bewegen kon,toen begon de echte ellende pas
ik bedoel ik had er daarvoor nog nooit van gehoord,ja ok ik was vreemd,maar ja ook dat vonden anderen altijd,maar meer omdat ik dingen wist die ik niet kon weten,ik vertel dit nu eigenlijk omdat er mensen zijn die daar gewoon hun hele leven mee te maken hebben,pfff ik neem mijn petje voor ze af,nee niet een petje een heleboel petjes,zie je eigenlijk heb ik geluk gehad dat het hierbij is gebleven,dat meen ik echt,kan je dat na gaan? daar is die van mij en mischien is het niet goed om te vergelijken maar wat is niet goed?ik doe het toch,ja ik zeg het nu daar was die van mij een appeltje /eitje bij
ik zeg dit ook omdat ik me heel dankbaar voel,omdat ik alles wat ik mezelf gaf,altijd net genoeg heb gegeven niet te veel maar ook niet te weinig en ik zit nu heerlijk te mijmeren,echt heerlijk over dat alles maar dan ook over alles
hihi dag lieve vriendin,magda,tuurlijk ploept er nu zomaar een berichtje van jou hier ,ik ben ook niet anders gewend,zo gaat het al zo lang,al zo lang begrijpen wij elkaar nu weer,en ik mijmer verder,het voelt zo goed allemaal,ik zie jouw eerste berichtje nog zo goed voor me,het was na een droom die ik plaatste van toth mooie dromen waren dat,zijn het nog,maar als ik naar jou kijk nu,zie ik een lieve egyptische vriendin,ja ik zie amanna,hoe zo kunnen beelden niet prachtig zijn,ik heb ze niet vaak meer,maar deze had ik voor geen goud willen missen,lieverd wat ben je mooi,oh als ik je nu kon tekenen,dan kon ik je het laten zien,hmmm ,ook een idee,ik kan tekenen,oh ik heb zo'n zin in alles,er is ook zoveel,zoveel verschrikkelijk veel van al dat moois te doen,ja magda ik zal jou ook voelen zoals we elkaar al altijd voelden,pff het lijkt wel of ik al afscheid aan het nemen ben,hihi,zo voelt het wel,alsof ik al aan het oefenen ben met mijn vleugels,ja ik kan ze eindelijk gebruiken,en ze zijn helemaal van mij zelf,is het niet zo ,dat je het mooiste eigenlijk voor het laatst bewaard,het was een engel die dat ooit eens tegen mij zij,ook toen dacht ik dat ik begreep wat hij bedoelde,maar het is nog zoveel mooier en zie nu zeg ik het tegen mezelf en zie nu heb ik zelf ook vleugels,ook die vleugels waren er altijd al,maar ook die zag ik niet,ik had het te druk om niet te leven,om niet te leven zoals het bedoeld is,zoals het is,ik vlieg de horizon te gemoed,en ik zal er naar kunnen kijken,anders, dit keer zal de zon niet in de zee verdwijnen want ik ben de zon,en ik ben die zee ,want ik weet dat die ene kleine druppel zo belangrijk is van het hele geheel,ik zou bijna zeggen dag lieve schatten,tot gauw,hihi,ik heb ook steeds zo'n gevoel als dat ik al vlieg,voorruit vlieg,en ik kan achterom kijken naar boven beneden,pff toth,ik zie jou ook nu jouw wijze lessen,je zei ooit eens je bent het kind van het licht,laat het donker voor wat het is,het zal proberen je reis te verstoren,yeh ere aan jou toth,ook jij had gelijk,en ik zit nu even te kijken in tablet 7 de 7 die mij ook zoveel vertelde,net zoals toth,oh magda ik vind nu die van die vertaling van jou die je voor mij gedaan hebt,je zal het vast niet erg vinden als ik die plaats ,ook die is nu zoooooo mooi, mooier als dat ik hem ooit heb gelezen,lieve schat nogmaals dank je voor de vertaling,hier komt hij ik wil het met jullie delen erg lang maar voor mij nu niet lang genoeg wauwwwww
ik ga nu compleet uit mijn dak,ik zit me hier een partij te .......


tablet 7

De ZEVEN MEESTERS

Luister, lieverd, en luister naar mijn STEM

Open je gedachteveld en drink van mijn WIJSHEID

Donker is het pad van het LEVEN dat je reist

Veel obstakels liggen in de weg

Zoek en wees hongerig voor grotere WIJSHEID.

Vindt het en het zal licht zijn op je pad.

Open je ziel, oh lieverd, voor de Kosmos

En laat het stromen als een met jouw ZIEL

Licht is eeuwig en donker is stromend.

Zoek altijd, oh lieverd, het LICHT.

Weet dat er licht is dat jouw wezen vult.

Donker voor jou mensenziel, zal snel verdwijnen.

Open jouw ziel voor de BROEDERS VAN LICHT.

Laat ze binnen en jou vullen met LICHT.

Kijk naar het licht van de Kosmos.

Houdt je gezicht altijd gericht naar het doel.

Alleen bij het vasthouden van het licht van de WIJSHEID,

Ben jij EEN met de eeuwige cirkel.

Zoek altijd de EEUWIGE EENHEID.

Zoek het LICHT IN DE EENHEID.

Luister, oh lieverd, luister naar mijn STEM

Al zingend het lied van het Licht van het Leven.

Door alle dimensie, licht is aanwezig,

Het Licht omvat alles met vlammetjes

Zoek je altijd in het veld van het Duister,

Vind je zeker licht.

Verborgen en begraven, heb je verloren de kennis,

Diep in het Eindige bestaat het Oneindige.

Vergeten, maar aanwezig.

Stromend door alles heen,

Leven in het Oneindige is het Oneindige brein.

In alle ruimte, is een WIJSHEID.

Door je intentie te geloven is ALLES in ALLES.

Alles wat bestaat komt voort uit het LICHT,

En het LICHT komt voort uit de EEUWIGE EENHEID.Ieder ding wat gecreëerd is, is gebaseerd op WETTEN:

Wetsartikelen in de ruimte zijn EEUWIGE PLAATSEN

Zij komen uit een balans van gelijken van de grote cyclus,

Bewegend in harmonie naar het einde van de EEUWEIGE EENHEID.

Weet je, oh lieverd, dat ver in de ruimte-tijd,

EEUWIGE EENHEID zelf zal veranderen.

Hoor en luister naar de STEM van de WIJSHEID:

Weet dat EEUWIGE EENHEID is van de EEUWIGE EENHEID altijd weer.

Weet dat door tijd je de wijsheid najaagt

Je nog meer licht op je weg zal gaan vinden.

Weet dat door de tijd je de wijsheid najaagt

Je nog meer licht op je weg zal gaan vinden.

je zult het zien vervagen,

Jouw doel zal vervagen van dag tot dag.

Lang geleden in de HALLEN van AMENTI,

Ik, THOTH, stond voor de Meesters van de cyclussen.

Machtig, in hun kracht;

Groot, in hun ongesluierde WIJSHEID.

Geleid door de bewoner, zag ik hem voor het eerst.

Maar achteraf was ik vrij van hun aanwezigheid,

Vrij om binnen te gaan in de grot van de wil.

Vaak reisde ik over het duistere pad

Naar de HAL waar het LICHT altijd schijnt.

Ik leerde van de MEESTER van de Cyclussen,

De WIJSHEID van de cyclus boven.

Zij manifesteerden zich in deze cyclus als gidsen

Van mensenzielen voor het ontdekken van de EEUWIGE EENHEID.

Zeven meesters, groot in hun kracht,

Spreken woorden door mij naar mensenzielen.

Tijd na Tijd, stond ik voor ze, luisterend naar woorden

Die kwamen zonder geluid.

Eens zei JIJ in mij:

Oh mensenziel, wil je wijsheid vergaren?

Zoek het in het hart van de vlam.

Wil je kennis van kracht vergaren?

Zoek het in het hart van de vlam.

Wil je een zijn met het hart van de vlam?

Zoek dan in je eigen verborgen vlam.

Vaak sprak JIJ tot me,

Leerde me wijsheid niet van de wereld’

Toonde me nieuwe paden naar helderheid;

Leerde me wijsheid van boven.

Gaf me de kennis om er mee te werken,

Kennis van Wetten in het Universum.

Sprak tot me opnieuw de ZEVEN, zeggend:

Van ver in de tijd zijn wij, kom, oh mensenziel,

Reisden wij van voorbij RUIMTE-TIJD,

Van de plaats van het einde van de ONEINDIGHEID.

Wanner jij en de ingewijden vormloos zouden zijn,

Gevormd zijn WIJ van de orde van het UNIVERSUM.

Niet als mensen waren wij,

Maar eens waren wij, ook als mensen.

Buiten de grote leegte, zijn we gevormd in de orde van de wetten

Van het universum.

En weet dat het gevormde eigenlijk vormloos is,

de vorm bestaat alleen door jouw ogen.

En opnieuw, sprak tot mij de ZEVEN,

Kind van het Licht, Oh THOTH, ben jij vrij om te reizen

Het verlichte pad naar boven,

Totdat op het laatst iedereen wordt EEN.

Opnieuw zijn we gevormd naar onze orde

DRIE, VIER, VIJF, ZES, ZEVEN, ACHT – NEGEN.

Weet dat dit de nummers zijn van de cyclussen

Welke daalt in de mens.

Ieder heeft hier een plicht te vervullen;

Ieder heeft hier een kracht te beheersen.

En toch zijn we EEN met de ZIEL van onze cyclus.

Toch zijn we, ook zoekende naar een doel.

Ver van de mens zijn conceptie,

Oneindigheid bestaat in iets groters dan het Universum.

Er is een tijd dat nu nog geen tijd is,

Dan zullen we allemaal een worden.

Tijd en ruimte bewegen in cirkels.

Weet dat de Wet, en jij ook, vrij bent.

Vrij zal je zijn om te bewegen door de cyclussen—

Voorbij de hoeders aan de deur.

Toen sprak hij de NEGEN,

Eeuwen en eeuwen heb ik bestaan,

Niet wetend van leven en niets wetend van dood.

Maar weet, oh mensenziel, dat ver in de toekomst,

Het leven en de dood een zullen zijn in het AL.

Iedereen perfect balancerend op de plaats waar

Niets bestaat in de eenheid van het universum.

In de mensenzielen binnen deze cyclus, het leven is ongebreideld,

Maar het leven groeit naar een in het AL.

Hier manifesteer ik in deze jouw cyclus

Maar ook ben ik in je toekomstige tijd.

Nu bij mij tijd niet bestaat ,

Vormloos zo zijn WIJ.

Leven hebben we niet, maar bestaat,

Voller en groter en vrijer dan jij.

De Mensenziel is een vlam gebonden aan een berg,

Maar WIJ in onze cyclus zullen vrij zijn.

Weet, Oh mensenziel, dat je vooruit gaat

In de cyclus, die langer geworden is boven,

Leven zelf gaat naar het Duister

En alleen de essentie van de ZIEL zal overblijven.

Toen sprak de Meester ACHT

Alles dat je weet is een klein stukje.

Nog niet heb je het grote geraakt.

Ver weg in de ruimte is LICHT hoger,

Kwam ik in het LICHT.

Gevormd was ik, maar niet als jij.

Lichaam van licht, vormloos van vorm.

Weet dat ik niet leef en niet dood ben,

Maar meester ben ik van alles wat bestaat.

Zoek je weg door de barrières.

Reis de weg dat leidt naar het licht.

Sprak opnieuw de NEGEN:

Zoek en het pad voorbij.

Het is niet onmogelijk het te laten groeien

Naar een boven bewustzijn.

Want als twee EEN worden

En EEN wordt ALLES

Weet dat de barrière wordt genomen,

En je bent vrij op de weg.

Groei van vorm naar het vormloze.

Vrij zal je zijn van de WEG.

Dus, door de eeuwen heen luisterde ik,

Leerde de weg naar het AL

Nu breng ik mij gedachten naar het Al-Ding

Luister jij en hoor wanneer het roept.

Oh Licht,

Een met Al en Al met EEN,

Stroom door me door het KANAAL.

Kom binnen zodat ik vrij ben.

Maak me EEN met de Al ZIEL,

Schijn vanuit het duister van de nacht.

Laat me vrij zijn van alle ruimte en tijd,

Vrij van de sluier van de nacht.

Ik, Kind van het Licht, vraag:

Vrij van het duister te zijn.

Vormloos ben ik voor de licht- ziel,

Vormloos en schijnend met licht.

Weet ik dat de banden van het duister

Moeten verdwijnen en vallen voor het LICHT.

Nu geef ik je deze WIJSHEID.

Vrij zal je zijn, oh mensenziel,

Leven in licht en in helderheid.

Draai nooit je gezicht van het licht.

Je ziel woont in de koninkrijken van helderheid.

Jij bent een Kind van het Licht.

Draai je gedachten naar binnen en niet naar buiten.

Vind je Licht ziel vanbinnen.

Weet dat jij de MEESTER bent.

Alles anders is gebracht vanuit binnen.

Groei in de koninkrijken van helderheid.

Hou je gedachten op het licht.

Weet dat je een bent met de Kosmos,

Een vlam en een Kind van het Licht.

Nu geef ik jou een waarschuwing:

Laat je gedachten niet afwenden.

Weet dat de helderheid


oh mijn god,het lijkt wel of ik overal afscheid van aan het nemen ben,nu,alsof ik sterf dat is het,maar gelijk daardoor ook tot leven kom alsof alles aan je voor bij trekt ik heb niet een gevoel van dat ik sterf ,ik sterf !!!dat is het,niet schrikken want het is heel mooi,ik zit hier nu compleet te ervaren,iemand die al zo'n ervaring heeft meegemaakt van het sterfen,begrijpt zeker wat ik bedoel,dit is zooooooooo,mooi,want ik sterf niet alleen,ik begin ook te leven en ik heb dit al eerder gevoeld,maar nu? dat ik dit mag meemaken....ik wist niet...dat het zo mooi kon zijn,dat ik zo kon genieten nu lieverds voor even ...en altijd.....liefs eleven :idea:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 12:36 
Citeer:
oh bear wat moooooiiiii dit weet je,ik begin dit steeds meer van mezelf te begrijpen,ook ik kreeg een boodschap het was lucid,maar dit keer was het geen lucide droom die ik vroeger zo vaak had,het was een lucide moment het is de mooiste boodschap die ik kreeg,toen ik uiteindelijk zag dat ik hem van mezelf kreeg die letters dat woord hebben me zo verteld ,laten zien ook,het is nu lucid en dat vind ik nog het allermooiste van het verhaal en van mijn boodschap aan mezelf,mijn droom word werkelijkheid,het is lucid
geworden,de illusie is aan het verdwijnen,stapje voor stapje,begon ik te bgrijpen hoe het werkelijk in elkaar zit,voor mezelf dan,en wat ik bedoel met die zwarte plek en witte plek,en hoe of dit steeds verder gaat,de schaduw zijde van je zelf,die ene plek het gevoel van klaar zijn,en wat dat betekende voor mezelf,pfff het was zoveel lieverd,want ook ik zag tenslotte dat die zwarte plek mijn eigen zwarte plek was en al die punten mijn eigen punten waren,het was daar waar ik naar kon kijken zonder angst,zonder oordelen naar mezelf,pfff en of ik klaar ben,want het is voor het eerst dat ik echt naar alles kan kijken,zonder angsten zonder oordelen,oh er kwam veel voorbij waar ik weer opnieuw naar mocht kijken,maar opnieuw ik kijk nu met de gene die ik nu ben,die gene die nu zoveel meer begrijpt van haar zelf diegene die nu pas ziet hoe prachtig of zij wel niet is,in deze werkelijk heid,en dat alles,precies alles in een kort moment alles maar dan ook alles in een tel,zonder denken,hoewel ik dit niet helemaal kan uitleggen,het is zelfs niet zonder te denken want het is alles maar gelijk ook niets,nou ja in ieder geval , gewoon er naar te kijken,zelfs mijn psychose kwam aan bod en dit is helemaal mooi omdat ik nooit precies heb geweten hoe of dit nu in elkaar zat,ook dit liet het me zien,misschien vind je het wel interessant,want inderdaad ik keek naar het stukje wat zo duidelijk liet zien wat over schaduw gaat in mij verhaal het is een stukje 1 stukje maar ,van de vele donkere plekken waar ik naar keek,zonder angst dit keer daarom kan ik ook niet stoppen met schrijven denk ik want zelfs de schaamte is weg,de schaamte van het vertellen en de schaamte van wat andere hier van zullen denken ,het is mijn naakte waarheid en ik vind hem moooooooi,ik zal dit stukje vertellen in levens verhaal want zo voelt het voor mij een levens verhaal waar op ik nu anders terug kijk ,omdat ik kijk in het nu,het nu waar ik alleen maar ben,meer niet,maar dat meer iet tegelijkertijd zoveel is, en het ook begrijp in dat moment,dit moment waar ook echt alles inzit zelfs wat was,ik laat nu een stukje zien waarin ik verdwaald was,een stukje van die psychose die ik toen niet begreep hoewel als je dit goed leest toch ook weer wel,ik wist het al alleen ik kon het toen nog niet zien ik was er nog niet klaar voor,pfff,en in dit stukje was er niets behalve een boom,die zelfde boom is nog vele keren terug gekomen,in mijn leven,ook die boom probeerde mij iets te vertellen, een van de vele stapjes waar ik op terug kijk die mij allemaal geholpen hebben,mij daar brachten waar ik dus nu ben een reis een stukje van mijn reis nu weet ik dat ik die boom was ,toen niet ,niet helemaal tenminste ,nou ik begin dus bij die boom,een stukje waar ik erg ja wat van hou,de boom het enige wat ik deed in dat stukje (genoemd psychose ik weet nu wel beter maar het mag ook zo heten ook dat maakt niet uit want een beestje moet nu een maal een naam hebben hier waar ik me tenslotte ook bevind ,hihi)in die psychose,was ik alleen maar om die boom heen aan het lopen en ik zocht en ik zocht ik maar was verdwaald en kon de weg terug niet meer vinden en gaf het tenslotte op ,en ik was zooooo moe,dat is niet te beschrijven maar ik wist dat het voor even was,eventjes maar alsjeblieft,even rusten ik kon niet meer,en ging er bij zitten,en het was daar onder die boom dat ik die rust vond,nog niet alle rust dat wist ik ook maar net genoeg om mij te doen besluiten,om daar te blijven zitten,want ik wist ook dat ik die keus had en dat dat kon,ik heb daar ook lang gezeten maar opeens ik ik op,zonder na te denken dat weet ik nog ,ik kan het letters geven zoals het woordje doen maar dat was het niet het was mijn eerste bewuste ervaring eigenlijk,die ik nu ook ervaar,precies zo,dat klinkt misschien gek,hihi,maar,een psychose is niet meer dan een vlucht maar ook een psychose is zoveel meer,zelfs daarin kan en is het het "zijn"(jezelf dus)die je iets laten zien djuist door het je gewaar worden van je omgeving,juist omdat die er niet meer is,het was het aller eerste moment eentje waarvan ik nu begrijp hoe of het in elkaar zit ,hoe of ik in elkaar zit,zat en zelfs al begreep ik het toen nog niet helemaal,maar zoals ik het nu ervaar je het gewoon al weet/wist ,ja bear die schaduw plek,zelfs in die psychose,wist ik het,ik weet nu ook waarom ik daar op niieuw naar heb gekeken,in die psychose had ik vele keuzes,een daarvan,was een stilte en dit is zo mooi eigenlijk,om dit nu te zien ,die keuze van lekker makkelijk bij die boom te kunnen zitten,ik leunde als het ware tege mezelf aan,ik beschermde me zelf ook daarmee,ik leunde tegen de enige waar op ik kon vertrouwe pfff,ik krijg nu tranen in mij ogen,niet van verdriet maar van wat ik nu zie dat dit eigelijk zo mooi is,pfff en de lange weg die ik gevolgd heb om weer bij diezelfde boom ik dus uit te komen,een weg vol angst,soms de angst van het niet vertrouwen om toch weer bij die boom uit te komen de angst om weer te verdwalen soms de lange reis waarvan ik nu ook die schaduwen kan zien,eindelijk,ik kijk naar die boom nu en weer begin ik te huilen en weer niet van verdriet,maar het is dit wat mij nu laat zien ,wat het woordje klaar betekent voor mij,zie je in dat zelfde stukje in die psychose , waar ik uitrust,stond ik namelijk weer op ,niemand zal ooit weten wat dit voor mij betekende,dit kan ik ook helaas niet uitleggen ,maar het was iets een keuze,waar ik later heel dankbaar voor zou zijn,ook dat wist ik het is die dankbarheid die ik nu weer op nieuw ervaar,maar goed ik stond op,en begon weer te lopen om die boom heen en weet je wat ik toen zag,juist die boom had geen schaduw want er was daar niets de boom kon geen schaduw hebben want er was ook geen zon geen licht ,helemaal niets alleen ik,en de boom, ik had dat uitgeschakeld en nu komt het hele mooie hier werd ik mij dat ook bewust dat ik voor die stond en zonder na te denken liet ik de zon weer schijnen en gelijk daar mee kreeg mijn boom weer schaduw,want ik wist (keuze)dat daar mijn weg was zonder dat ik het eigenlijk wist,begreep ik dit alles zonder denken ,dat weet ik nu,ik wist zelfs dat die boom en alles een ilussie was,een zelf gevormd beeld een bescherming ook voor mezelf die ik gevormd had ik ,niet spiritueel ,nog niet,dat kwam later maar een beschermin was omdat dat het het enige was wat ik aankon op dat moment een boom ,meer kon ik niet aan ,en nu strijk ik toch even over mijn bolletje zonder ego,maar ik zie hier gewoon een pracht mens,ja ik zie mezelf,nu daar maar zonder beeld vorming,en waar ik mee bezig was,het was daar dat ik leerde voor het eerst om op mijzelf te vertrouwen,en waardoor ik ook nu zoveel van mezelf begrijp,stapjes die steeds groter werden ,mooier ,maar goed,,pfff,even terug naar die boom,schaduw dus weer gevonden,nu gaat het stukje verder,het stukje waarvan ik in die schaduw moest nee niet moest mocht stappen van mezelf die schaduw was angst een hele grootte angst een zwart donker gat leek het wel,maar ik wist en dit alles zonder te denken precies mijn weg was om hier uit te komen,begrijp je ik moest mezelf daar laten voor wie ik was,terwijl ik ook nog niet eens wist of niet meer wist wie of ik was,begrijp je ook de angst hierin ik moest dat beeld los laten ,die vertrouwde boom die zo veilig aan voelde voor mij dat punt zal ik nooit vergeten ik liet alles los ,zelfs mezelf,en terwijl ik in dat donkere gat sprong,en dat is het aller mooiste wat ik nu zie ,dat terwijl ik sprong, waren daar een paar handen,dit voelde zo goed ,dat moment ,die handen voelden zo vertrouwd zo bekend,pff ik pakte ze gretig aan en wat er toen gebeurde bij mij was`ja ik zag en voelde het licht het was een explosie en ik wist ik ervaarde alles en alles ik wist op dat ene moment wie ik was wie god was wie ik zelf was het was alles het zijn de zelfde momenten die ik nu ook ervaar,korter weliswaar ,maar het zelfde dit is niet te beschrijven het is niet te verklaren net als dat ik dat toen nog niet kon doen maar ik voelde het ook langzaam weg ebben oh het bleef nog lang maar de grote van het maar een explosie uitbarsting ebde langzaam weg en waarom weet ik nu ook ,ik wilde het begrijpen,en begon het te verklaren,en hoe meer of ik dit deed hoe meer of het wegging,
ik kon het niet vast houden ,mij denken kwam er voor in de plaats het had geen ruimte meer,oh ik probeerde het zo maar ik wilde ook zo graag weten van wie die handen waren en begon beelden te vormen dat moest god geweest zijn en mijn beeld kreeg zelfs een baard het werd god het was god en hoe waar was dat eigenlijk,pff veel later pas werd ik me bewust dat ik het zelf was dus die baard werd er weer afgehaald en het beeld god werd even in de kast gestopt want het klopte op dat ogenblik nog niet met het beeld wat ik nu /toen had,want ook dat zou verwarring brengen en die wilde ik nu juist zo graag omzeilen,toch heeft het wel altijd zijn verwarring behouden ,besef ik nu,tot nu toe dan,een soort van heen en weer geslinger tussen de boom en god,ook omdat ik dat toch niet kon zijn,ik kon god toch niet zijn wie dacht ik wel dat ik niet was en trouwens hoe kan je jezelf nou bij een boom wegtrekken,terwijl jezelf die boom was ,pppfff,nee,zie je,de fire wall die ik bedoelde waar ik het wel eens over had,het zijn een soort van luiken die naar beneden klappen,luiken die je ook nodig hebt luiken die je jezelf geeft,het zijn luiken ,beelden,onstaan uit je eigen gedachten en hoe mooi is dit eigenlijk wel niet,het laat mij zien dat je alles maar dan ook alles in jezelf hebt als dat wat je je jezelf kan geven wat je op dat moment van nu nodig hebt
het heeft mij alles gegeven ,ik heb mijzelf alles gegeven,wat ik nodig had om mezelf te kunnen zien,al die luiken klappen nu omhoog,nu schei nu uit met schrijven en vertellen want zo kan ik nog uren door gaan,over schaduw plekken,maar ook over licht plekken
maar waar als ik er aan denk zonder te denken ,niet meer lijkt dan een knip van je vingers waar al deze momenten zijn,een moment waar in je al deze momenten ook begrijpt,waarin je alleen maar weet,een knip die een seconde lijkt en tegelijkertijd eeuwen,het mooie woordje nu zoals de n bij de u hoort waar sterven en leven tegelijkertijd in zit het woordje doen ook mee te maken heeft net zoals niet doen ,mijn hele levens verhaal wat in die twee kleine lettertjes zit pfff ik zie nu pas dat niet alleen een woord is maar zelfs de letters het geheel vormen hoe alles bij elkar hoor,en hoe alles elkaar is
bear ik ben begonnen te schrijven in jou topic en kon niet meer stoppen dus ik neem het hele verhaal mijn levens verhaal een stukje daarvan dan mee naar levens verhalen maar ik verander hem niet want het was jou topic die mij dit deed doen schrijven en die is wat hij is en ook zoals hij is ,ik hoef hem pfff,gelukkig ook niet meer te veranderen,en zo kan ik jou ook bedanken,voor het neerzetten van jou topic,waarvan ik een stukje eindelijk eens kon neerschrijven zoals ik hem nu zie,en zoals ik mezelf zie,ik kijk er van op ,hoe of dit nu zo van zelf gaat,zo makkelijk ook dikke kus voor jou,voor jou mooie warme topic,vanuit die warmte is dit ontstaan,dit schrijven dan,mischien schrijf ik nog wel meer misschien ook niet ,ik heb nu zoveel van die stukjes hier waar ik nu heel anders tegen aan kijk,psychose is er een van,het was het moeilijste stukje,maar ook het mooiste stukje waar ik naar mocht kijken,een stukje waar ik ook heel trots op ben geworden,omdat het daar was waar ik voor het eerst de liefde voor mij zelf ontdekte,en zo stapje voor stapje kon gaan groeien en de liefde voor mijzelf werd ,en de liefde is geworden die ik nu voel voor mezelf liefs eleven .


Dit is de langste zin die ik ooit ben tegengekomen. Hij bevat 2242 woorden (gelukkig is er Microsoft Word, die het voor me heeft geteld). Dat is een hele prestatie :D

Liefs, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 13:00 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
hahahaha ja wat een zin he?ik wist toen ook niet dat toen ik aan die zin begon ik nog meer zin ging krijgen,hier heb je nog zo'n zin,hihihi,arme microsoft :lol: dat worden overuren nog bedankt dat ik hier even mag zinnen ,ik krijg steeds meer zin hihihi

en of ik hem begrijp nu,toth zo was ik gister niet in conflict maar ik probeerde iets te begrijpen,en vannacht wilde ik reageren op bepaalde topics,maar het ging niet omdat ik het nog niet begreep,het ging over gereedschappen vorige levens en dimensies
wel lieverds je krijgt het wel degelijk aangereikt ,wees zuinig op wat je krijgt,en blijf er nar kijken net zo lang als dat tot je het begrijpt,het maakt niet uit in wat voor vorm,als je beseft dat je alles bent,als je uiteindelijk er ook in gelooft
en nu zie ik ook hoe dat in elkaar zit tablet 7ik heb niet veel bewaard niet veel opgeschreven ook ,maar precies dat wat ik nog nodig had,om dit ook te kunnen begrijpen zie je,het is waar je moet in alles kunnen geloven wat je ziet,want je ziet het en dat is zeer zeker niet voor iets,ik zelf heb vele dingen gehad ,aangereikt ook,omdat ik dat ook nodig had om in mezelf te kunnen geloven,daar was heeeel veel voor nodig,maar ook dat geeft niet zie je,want ik heb het tenslotte mezelf gegeven
drie weken geleden ongeveer of eigenlijk al eerder bego ik een afkeer tegen dimensies te krijgen,ik snap nu ook waarom,anders kon ik er niet in geloven,niet echt in geloven,zie je ook daar voelde ik zo'n scheidingswant en die wilde ik weg hebben,ik wist door die afkeer die ik voelde,dat ik het tegelijkertijd ook nooit kon verloochenen als je dat al zo zegt,want ik wist ook dat ik het gezien had,en wat je ziet blijft bestaan,maar ik kon die twee niet samen voegen snap je,nog niet althans,nu moet ik ook zeggen dat ik ondanks wat er gezegd werd over de 3 e 4e dimensie ik op dat ogenblik er nog maar een zag,en aangezien ik tegenwoordig zeker weet dat wat ik zie dat ook mijn werkelijkheid is,begon ik het niet meer geloven daarvan juist samente voegen met het geloven daarvan,het is waar wat toth zegt,ik heb het gezien en ik heb het gedaan
ik heb het werkelijkheid gegeven,daardoor kon ik het ook daadwerkelijk zien,ja echt
ik zag het op mijn werk,terwijl mijn baas naast me stond,net alsof je door zo'brilletje keek,en het kan pakken,zo stond ik dus ook daar,ik probeerde het ook te pakken,het was plat door zichtig,nee niet zoals van de bleep,of ik weet het eigenlijk niet,ben wel gaan kijken maar ook hier heb ik dan nu zoiets wat maakt het uit hoe het er daar in die film uit ziet ,het gaat erom wat ik zie,maar goed het leek een platte zeep bel,met randen die ook geen randen waren daar in die platte bel,kon ik gewoon alles blijven zien zoals het was,ik vond het ook helemaal niet vreemd eigenlijk ,ook niet dat mijn baas het zag ,mar toch hihih,wat een raar gezicht moet dat geweest zijn,alsof ik vliegen stond te vangen,maar goed die avond kreeg ik nog een volle baan aangeboden van hem dus dat zit wel goed,hihihhij ziet me nog steeds voor vol aan,had ook niet anders verwacht hoor,hihi,wat ik toen ervaarde is dat hoewel ik niet beter weet als dat je normaal een dimensie binnen gaat,ging deze dimensie bij mij naar binnen,dat is niet zonde rtoeten of blazen gegaan,hoewel ik het ook rustig verder ervaarde,ben ik die avond ,ik werk tot sávonds drie keer uitgegleden eneen keer zo goed gevallen,hihih,ja goed gevallen,na een heel rek in de winkel daardoor om te gooien en op mijn knieen terecht te komen,bleef ik nog ervaren,en hier haal ik even iets van toth aan,ik voelde mij buiten naar binnen en van binnen naar buiten,hoe ik gevallen was?mijn knieen klapten dubbel,niet naar binnen maar naar buiten,mijn kont deed zeer terwijl ik op mijn knieen was gevallen,nu ja goed,waar het eigenlijk omgaat is ik heb alle dimensie's daarmee samen gevoegd tot een geheel,precies op dat moment,dat weet ik zeker,kon het nog niet helemaal formuleren en vorm geven tot ik er vannacht naar heb gekeken,werkelijk keek,prachtig was het,en prachtig is het want het is inderdaad allemaal gereedschap wat je krijgt zo ook van toth om het laatse stukje er van te begrijpen het geloven in alles,kan alleen maar als je ziet dat je alles bent,werkelijk ziet,mensen hoe dankbaar kan je daar voor wezen,gereedschap wees er zuinig op kijk er naar,met het weten dat je het niet voor niets krijgt,maar dat het ook niet voor niets is als je het aan je zelf geeft,maar weet ook dat je het zelf bent,oh ik snap nog veel meer van toth nu,hihi,van mezelf dan,en wat ik/hij bedoelde met
Een met Al en Al met EEN,

Stroom door me door het KANAAL.

Kom binnen zodat ik vrij ben.

Maak me EEN met de Al ZIEL,

Schijn vanuit het duister van de nacht.

Laat me vrij zijn van alle ruimte en tijd

zie je hoe mooi alles in elkaar zit?ik bevrijd hiermee niet alleen (wat een mooi woord toch)mijzelf,maar de vele zelfen die ik ook ben )en nee ik ben niet ook nog schyzofreen aan het worden,hihih geintje en dan nog so wat?)de een na de ander ben ik aan het bevrijden niet alleen toth,vannacht liet friedrich schiller me het nog zien die ook langs kwam de lieve schat,van wie ik ook zoveel geleerd heb,over muziek gedichten zelf hoe de mens in elkaar zit,zijn prachtige gedicht die ik van hem kreeg,zijn prachtige gezicht waar ik steeds in leek te verdwijnen omdat ik voelde dat ik ook hem was,hij waarbij ik voor het eerst voelde dat vorige levens niet alleen naar jouw komt maar jij ook naar dar gaat waar je dat vorige leven lijd
ere aan friedrich schiller hier is mijn schat of liever gezegd hier ben ik,want de dimensies vedwijnen alle lagen worden een zijn een vanuit daar ben ik ze ook geworden,ja ik ben mijn eigen dimensie geworden door die dimensie mij te laten zijn door in alles te geloven ,bevrijd je daarmee gelijk alles ja toth ik begrijp je nu(Laat me vrij zijn van alle ruimte en tijd )zo ook friedrich schiller,moet je kijken wat een kanjer,kan je gelijk het stukje gereedschap zien wat hij mij als eerste gaf,in een gedicht,maar niet zomaar een gedicht,het kwam bij me binnen als muziek,in de vorm van hemelse klokken,die zelfde klokken lieten mij pas veel later zien hoe de mens werkelijk in elkaar zat,ook muziek maar nog zoooo veel meer,lees het zelf maar en kijk of je het ook kan zien,of liever kijk naar je eigen gereedschap wat je hebt gekeken ,elke keer weer als nieuw en op nieuw het zal je elke keer weer iets nieuws ,als je wilt houd dit ook niet op,maar het blijft ,net zo lang tot je dit ook begrijpt,totdat je weet,het zal je iets kunnen blijven zeggen net zoals het mij nog steeds deed, en zo vele anderen,ja toth ik weet,we hebben elkaar bevrijd door alles een te zijn,zijn we een in alles
nu,het houd niet op maar ik stop nu,hier nog een foto van mijn schatje met het gedicht (Das Lied von der Glocke)die klok heb ik werkelijk gehoord,ik had nooit eerder gehoord,alleen maar beelden,maar ze klonken door de koptelefoon boven de keiharde muziek uit,hemels was dat,ik die altijd luisterde,maar zelfs niet goed hoord,want zien is ook luisteren,nu hier is hij

http://www.carillon-museum.nl/algemeen/ ... glocke.htm

mijn kanjer,die ik ook ben,begrijpen jullie nu ook dat mij topic waarop ik bijvoorbeeld op die van annemiek reageerde,niet zo negatief is als wat hij misschien lijkt?want ik meende dat echt,waarom vragen wij ons zelf dat nog af?en ik wilde antwoord op die vraag,nou ik heb hem ook gekregen,dat hihi,heb je die boom ook weer ,dat als je ziet dat je werkelijk alles bent vraag je je het niet meer af,echt dan weet je het,geloof het maar,en je zal het zien,of je ziet het al,ik weet ,ik ben niet de enige,dat is onmogelijk,daarom is het ook zo mooi,want lieverds we bevrijden elkaar,of we nu aan een tafeltje koffie zitten te drinken,of op een veldslag in 1800,we bevrijden elkaar van alle ruimte en tijd en eens maar ook nu zien we dat we allemaal een zijn in alles ,nou zal nu eindelijk mijn zin gaan verzetten naar wat anders,wil ik morgen die baal zin volle kleding gestreken hebben,ook met zin,hoor,hihihi liefs eleven :wink: :lol:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 13:31 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
lieve patrick ik weet niet waar ik moet reagereren dus doe het maar even hier,hoewel ik nooit echt goed verstand heb gehad van chakra's,maar wel van kleuren,wil ik hier even zeggen,hmm hihi in mijn zin volle topic,hoe prachtig ik het vind wat jij daar neerzet ook nummers heb ik wel altijd begrepen waar jij het ook over had als je eens wist wat de 11 mij heeft laten zien en zo zie je maar dat als je wilt kun je alles begrijpen net als de 7 net zoals in jou levensverhaal komt toch ook weer terug in mijn levens verhaal,ik voel dit heel duidelijk,en hoe toe passelijk staat de 7 bij jou ook voor de dood zoals ik het had over sterfen en ik vind het knap dat je dat zo kunt schrijfen,ik weet zeker dat velen er iets aan zullen hebben,ik in ieder geval wel,want het laat me weer zien,hoe mooi of alles in feite een is dank je lieverd daarvoor zo op naar de stijkbout,die is tussentijds ook zinvol warm geworden doeeeeg lieverds liefs eleven :lol:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2006 16:35 
Dank je, lieve Eleven Afbeelding

Ik heb me eigenlijk nooit echt geschaamd voor al wat er daarna allemaal gebeurde maar het voelde wel alsof ik moederziel alleen was in en met alles wat ik mee had gemaakt en ook dat is dan zo'n mooie les ... achteraf pas ingezien natuurlijk.
Elke deur waar ik aanklopte bleef dicht of werd soms gewoon voor mijn neus dichtgedaan.
En daar sta je dan.
Ik verstopt me volledig, zonderde me volledig af van al en iedereen en dan maanden later kwam ik op 't net, in een of ander MMORPG (online spel waar velen in meedoen) iemand tegen waarmee ik erover begon te praten en hij herkende het ...
... en eindelijk weet je, voel je dat je dit niet alleen meemaakt, dat elkeen die weg ooit zal bewandelen en kan alweer een draadje knopen en verderbreien ...
en zo stap je dan weer dichter en dichter in jezelf, in je Hele Zelf, daar achter die grote 0 waar het noch Licht noch Duister is
... Leven, wat een pracht!

Ik zal, op zijn tijd, mijn ervaring hierover ook pogen neer te schrijven in mijn 'verhaal', maar zover ben ik nog niet. Eerst nog wat andere stukjes en zo kom ik er dan ook wel.

Het vervult mijn hart dat je zei:

Citeer:
ja patrick zo voelt het ook dat je me begrijpt

Dat was wat ik eigenlijk wilde overbrengen, dat ja, je bent niet alleen, lieverd. Er wandelen meer die weg en er zijn zovele anderen die de stap zette(n) achter die grote, donkere 0 en zagen wat IS, om daarna terug te vallen in het on-bewust-zijn en dat daarna niets meer hetzelfde is als voordien.
Gewoon het besef dat er anderen rondlopen op deze aardkluit met een zelfde ervaring ... wad was wat me zo goed deed en dat wilde ik je even vertellen Afbeelding


Zo, nu effe de rest van de thread lezen en daarna post ik dit wel ...



PRACHTIG!
Ik verslind die tekst, ik slurp de woorden helemaal in me op en voel hoe al wat ik ben zich verenigd met Licht
en ja, die wetten, ze zijn er, we komen ze zo regelmatig tegen ... en soms zijn ze zo'n enorme verheldering van al, opent deuren voor en in onszelf maar ook zij zijn er om te overstijgen ... héérlijk ...
en Al-Eenheid kan enkel in Licht plaatsvinden want Licht brengt samen terwijl Duister uit elkaar drijft, net zolang tot er één duister is dat niet anders kan dan zich aan Licht over-geven, er zich in op-lossen want dit Laatste Duister zal zijn eigen Angst kennen, Kent zich-Zelf dan en het zal Zijn heil, Zijn toevlucht in Licht zoeken en zo zal Niets zijn.
En eindelijk begrijp ik, ja, zelfs mijn verstand kan het begrijpen, dat er enkel Licht voor me is omdat ik dit Wil ZIJN.
Waar ik voordien angst had, dat hoe meer Licht ik zou zijn het duister evenredig mijn weg zou kruisen, zo Weet ik nu dat dat er allemaal niet toe doet want Ik Ben Licht, Ik Weet Licht, ik heb Mijn keuze al lang geleden gemaakt en ik Weet Het.

Oh lieve Eleven, dank Jou!

en dat gevoel van sterven ... ja lieverd, ik ken het
zo zat ik gewoon eens op de bus naast Joli en voelde dat ik op dat moment ging sterven en vroeg haar: "Je weet dat je zonder mij verder kan, niet, mijn hart want ik sterf nu?"
En ze zei: "Nee", en tranen liepen er over haar wangen en over de mijne
Hoe weinig ik begreep wat dit sterven inhield maar toch, ik werd opnieuw geboren, gelijktijdig dat ik stierf.
......................................

Pffoe, effe verder lezen in deze thread
......................................


lieverd, hier staat zo ontieglijk veel en maakt zoveel los in me, zoveel her-Ken-ning, dat ik het effe gewoon onder de volgende woorden vertaal:

IK HOU VAN JE

En zo is het: we bevrijden mekaar, allemaal, nu, vroeger, later, ... waar en wanneer dan ook


Dank je ook voor jou dank
en ja hé, die veschillende 'onderwerpen' en hoe ze gerangschikt staan, die staan echt niet voor niets in die volgorde :lol:


Zo, nu effe inloggen en dit in je thread plaatsen ...



Patrick


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.