LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 00:37

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: pijn
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 17:19 
nou s kijken of dit ook met de noorderzon verdwijnt.....

lieve ruth

schat

waarom , waarom

waarom?

zet jij slotjes op topicks>?
en dan haal je de mensen in huis

mag hoor:)
maar ik vraag me af
waarom
waarom

besef je wel dat ik daarom niet kom?
geen zin heb?
en dan lees ik doodleuk
ja
lol
haaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaa
ahum
dat jan bij jouw is geweest en t zo goed was.
meet jij nou met 2 matenb ?
of?
en dat vraag ik me af:
ben je bang
net als toen?

ik bennie bang voor de duuvel nog niet
maar als ik zie hoe jij met mensen speelt
ja
lees goed!

waarom
zet jij een slot op een topic, haalt um eraf en laat dan weer er een slot opzetten.

is dit onvoorwaardelijk liefhebben?
neen ruth
integendeel!
jij verkiest het eenboven het ander
dasse mijne mening

weet en beself jij wel
hoeveel jij mij pijn hebt gedaan?

en doet?
ik mij laat doen

ik weet waarom
voor mij een weet
voor jouw een vraag........

wees jij maar de leuke gastvrouwe
maar maak geen keuzes voor je weet wat je hebt.

en nou kan ik wel zeggen dit zeg ik uit liefde
neen
ik schud mn hoofd
en als jij in mn ogen durft te kijken
dan zie je wat je * weer * gedaan * hebt

p.s nou wordtie wel gecopieerd!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 18:14 
Lieve Frumm,

Ik begrijp je pijn , en ik begrijp ook waar die vandaan komt,hieronder een stukje van molaris een bevriende forum beheerder die het ook meegemaakt heeft, zijn forum werd opgeblazen en hij heeft het kunnen voorkomen door tijdig in te grijpen.

Als ik zo links en rechts naar broeder & zusterfora kijk, en daarbij soms de pijnlijke puinhopen van ruïnen in het schemer van een ondergaande zon moet aanschouwen, dan probeer ik daar lering uit te trekken.

Natuurlijk komt die zon wel weer op, maar dan wel boven een gehavend forumoppervlak. Op de voormalige slagvelden van quotenoorlogen en stalkersgeleidebommen zie je hier en daar een bloedend hart liggen. Natuurlijk, ze raken wel weer in de vergetelheid; er zal weer gras over groeien, maar toch zullen voor lange tijd de echo’s van pijn naschreeuwen en als benige en knokige vingers met nagels nakrassen.

Het forumlandschap leent zich uitermate goed om je ondergronds in te verschuilen. Het zijn er vaak maar enkelen, van die ondergrondse, maar ook in hun weinige aantal toch van een grote invloed. Als geslepen sluipschutters stoppen ze hun explosieven onzichtbaar in topics, dit doende bij personen waar ze schuimbekkend zich een focus op hebben geworpen.

En dan? Ja dan! De prooi ontdekt de bom in diens post en het zaakje explodeert. De forumguerrilla komt uit diens ondergrondse schaduwvertrek, lachend en wrijvend in diens handen. Hongerige ogen kijken uit naar het vervolg van een discussie. Iemand, vaak het slachtoffer zelf, zal de guerrilla aanwijzen en de onrust verwijten. Maar al direct wordt gezegd door deze schaduwwerker…; “ZEG!, nou zeg…ik deed niks!Wat is dit voor stom forum?…bewijs het dan huh! “

Daar zit het addertje onder het gras. Het bewijs! Natuurlijk zijn de bewijzen pijnlijk mager. Vooral makkelijk te weerleggen door ontkenning, theater en huichelen. Hierdoor kunnen deze schaduwstalkers vaak zo lang hun gang gaan op fora, vretend als wormen aan de fundamenten van de digitale thuishaven voor velen.

greetz jemanneke


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 19:10 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Jemanneke,

Het is maar wat je wilt zien. Een forum kan ook heel goed zijn, waarbij iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid neemt en niet gaat roepen of de beheerder in wil grijpen. Ik heb hier mooie lessen geleerd op het forum en heb ervaren dat het heel goed kan zijn wanneer een topic door blijft gaan waarbij mensen in eerste instantie helemaal over de toeren waren. Het hele leven is een leerproces en het machtsspel speelt daar een hele grote rol in.

Ik ben nog steeds van mening dat een topic op slot zetten niets bijdraagt aan het geheel, dus wat dat betreft ben ik het met Frum eens.

Waar het inhoudelijk over gaat en waarom de topic is gesloten kan ik niets over zeggen want daar weet ik niets van.

Lieve Frum,

Jammer dat je het zo aantrekt. Je voelt je persoonlijk aangevallen en ik denk niet dat de bedoeling was. Ik kan alleen maar wensen dat je de kracht krijgt om het niet als persoonlijke aanvallen te zien en in je kracht te blijven staan. We zijn allemaal mens en allemaal met elkaar verbonden. Waarom zou je dit ontkennen?

Sterkte, liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 19:17 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Als ik nou wist waar dit over ging.???? :roll:

Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 19:50 
veaag ens bijde beheerders naa waarom de topick gesloten werd.



ik


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 20:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
hmm.....tja wat te doen hier. Afbeelding

Eigenlijk hoort dit onderwerp niet aan de Ronde Tafel thuis vind ik om te beginnen.
De Ronde Tafel is een massief eiken Hoogwaardig meubelstuk, vervaardig ten einde op democratische wijze beslissingen te nemen aangaande dit forum.
Derhalve eer ik de metafoor als zodanig, en mijn wens is dan ook dat het als zodanig gebruikt wordt/zal gaan worden.

Dit nu wil volgens mij Iets anders zijn.

Ik neem aan dat jouw bericht, Frummel, bedoelt is als beschuldiging aan mijn adres?
Tja.
Kan er nix mee schat.

Wel geef ik antwoord op jouw vraag waarom ik de topic gesloten heb.
Waarmee ik geen ruimte laat voor discussie hierover.

De topic heb ik dichtgeknikkerd want:

a) het heeft totaal NIETS te maken met het onderwerp.
Dit is niet erg als het ten minste niet vervelend wordt.
En dat werdt het nu wel.

b) mijn gevoel verteld me dat je daar iemand aanvalt/beschuldigt wat werkelijk misplaatst is in mijn beleving.
Het draagt niets bij aan het forum én niets aan de topic zelf.

c) ik vind het niet kunnen dat iemand die nog maar pas op het forum is op dergelijke manier "aangepakt" wordt.
Ik vind dit ronduit onwenselijk.
Het heeft m.i. ook niets met de persoon in kwestie van doen maar meer met schrijfster zelf.
Enfin, dat is wel duidelijk verder.

d) ik heb eerder al gewaarschuwd, Miek geeft ook een hint maar nee, het komt niet over.
Een slot wel had ik bedacht.


Nu, daar kun je het mee eens zijn of niet Frummel, het is mijn besluit.

Ik heb geschreven, ik heb gedaan.
De naam Ruthazel wil hier staan.


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 20:59 
:( :( :(

zie je hier en daar een bloedend hart liggen

en dan doe je zo liefdeloos?????
nee..hier is geen sprake van :idea:
sorry Ruth,dit valt niet lekker bij mij... :( :(


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 21:07 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380

Welke topic gaat dit over? Ik heb niets gezien maar weet wel dat sloten soms dingen op slot zetten en er geen kans meer is om zaken uit te praten. Dat kan heel jammer zijn.

Wie wil me even de link geven?

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 21:21 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Allemaal

Ik heb het al gevonden en snap niet waar de boosheid over gaat. Maar iedereen kan weleens wat kort door de bocht komen , heeft een mindere dag en ik zie hier geen mensen "afmaken ", dus het nut van het slotje ontgaat mij blijkbaar.

Lieve Ruth, lees nu eens de aankondiging van de Ronde tafel , als je wil. Er staat toch echt dat er geschillen aangaande het forum kunnen worden uitgesproken en dit is toch een forumgeschil? Dus mijns inziens is de plaats dus juist.

Ik stuur iedereen een Lichtknuffel en ik weet dat woorden vreemde dingen kunnen zijn.
Dan bedoel je het ene en wordt het andere gelezen. Met alle gevolgen van dien.

Liefde en Licht van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 21:22 
Offline

Lid geworden op: ma 15 mei 2006 13:10
Berichten: 701
Ook ik ben niet zo lang op het forum als de “oudgedienden” hier. En ik voel vooral verbazing. Ik heb van iedere schrijver hier al meerdere berichtjes gelezen en ervaarde bij iedereen vooral een intentie van liefde, en ja, ook een soort automatische bescherming van de lezer tijdens het schrijven van de schrijver. Ruth en Frum hebben allebei al lang voor mij bewezen dat dát de essentie van hun zijn is. Als de ervaring van één moment alle andere ervaringen teniet doet, haalt dat een balans onderuit. En dat voelt voor mij als volkomen onterecht.
Daarnaast vind ik écht, dat meen ik heel serieus, dat de schrijver nooit verantwoordelijk is voor de ervaring van de lezer. Daarmee bedoel ik dan weer niet dat de schrijver maar mag schrijven wat hij wil zonder daarin rekening te houden met de eventuele reactie van de lezer, maar hier is volgens mij in geen enkel topic ooit sprake van geweest. Ook nu niet. Ik twijfel in ieder geval totaal niet aan de intentie van elk woord wat op dit topic is geschreven, en het voelt als volkomen out of place dat die intentie nu juist ge(mis)bruikt wordt om de zorgvuldig geschreven woorden als het tegenovergestelde te ervaren.

Hartegroet 1hart1,

Kakie


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:06 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Hai Frum...

Jouw woorden aan Jan, nadat hij vriendelijk uitlegd had in de topic, wat hij bedoelde te zeggen over chatroom binnen een forum



wat veel woorden op een simpele vraag die je niet benatwoord.........

wat doe jij hier ?


*
Wat gebeurt er echter als je een chatfunctie gaat inbouwen in het forum zelf? Juist lieverd, de hechte groep zal de chatruimte induiken en je zal zien dat het levendige uit het forum zelf kan verdwijnen. Hoeft niet maar in de meeste gevallen is dat wel zo. Ik heb het op vele forums gezien.
Je ziet dan best veel namen onderin alsof men aanwezig is, maar je ziet werkelijk geen enkel bericht meer geplaatst worden, want iedereen zit in de "kantine" ( de chatbox). Een forum en een chatfunctie zitten elkaar dus eigenlijk een beetje dwars. *


weet je lieve jan
dat eigenlijk heelveel mensen elkaar zowiezo al spreken in de * kantine*

en daar is niks mis mee!
of je moet als computer nerd de controle willen behouden
en even terzijde
de chat hiero heb ik geen gebruik nog van gemaakt:S
lollllllllllll


jij ontneemt mij niets jan
wat ik heb heb ik , jij niet
.......

wat mij raakt en steeds nog raakt
is Jouw oordeel
over het hebben van een chatfunctie
blheeeeeeeeeeeer
hallo man!

*Een chatfunctie haalt het karakter, maar ook de intentie van een forum als ontmoetingsplaats onderuit en dat is dan ook een mogelijke reden waarom zo'n functie niet standaard zit ingebakken in een forum.
*


jij wil toch niet tegen alle dames en heren gaan zeggen dat dit beneden niveueaoooooooooooooo is?

en duur doen met msn dingen vind ik ook niet zo puik

sorry
pak een fatsoenlijke mirc
en ga daar mee aan de gang

met vriendelijke groeten

freule frummel van huize hopseflops

p.s je lijkt wel een eenzame man .....
je adverteerd zo met je hotmail????????

wel lieverd

word die je bent
en zorg dat je t blijft
dan zal ik dansen en springen
laat staan
ook zingen

klap klap klap klap



Dit is waar het naar mijn idee niet meer ging over de uitleg en hulp die Jan aan het bieden was over iets computertechnisch. En zijn mening gaf over hoe hij een chatfunctie zag. Zijn mening en ervaring...meer niet. En zeker niet kwetsend neer geschreven.

Dan gaat het later nog even door en wordt het het eigenlijk alleen nog maar Jan afzeiken. Over pijn doen gesproken.....

Een topic sluiten met de redenen, die Ruth hier aan geeft. Vind ik ook terecht. Ik stoorde me ook aan je wijze waarop je Jan benaderde.
Zeker omdat hij net binnen was op het forum en zo direct bereid was steun te geven aan een idee.

En we houden allemaal van elkaar, maar soms vergeten we dat even in de emoties.
Hoe cliche kan het dan ook klinken over onvoorwaardelijke liefde te praten
Ik ben er in ieder geval, nog lang niet.

En dat is alles wat er hier eigenlijk gebeurd nu, naar mijn bescheiden mening.
De liefde is er niet, doordat de emoties er voor zitten.
Emoties, bij jouw ( maar zeker ook vaak genoeg hier bij mij )die getriggerd worden.

Ik voel soms je pijn , door de woorden heen.
En, nu ook, vooral in je woorden...waarom....waarom..waarom
Het waarom lijkt van zo diep weg tekomen. Heeft niets met Ruth van doen, krijg ik het gevoel, maar met wat er in jouw speeld. En dat projecteer nu op Ruth.

Ik vind het jammer, dat dit gebeurd nu en maakt dat je niet samen wilt/kunt komen.
Het is maar een moment opname meis.
En even een deksel die van de pan vliegt.
Omdat je in een Topic geraakt werd.
En Ruth hem dicht deed. Omdat de topic overging van ondersteuning in computertechnische zin, naar een emotionele tirade.

Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:15 
Zijn er problemen of dienen er geschillen, aangaande het FORUM, opgelost te worden dan biedt de ronde tafel de mogelijkheid plaats te nemen ten einde gezamelijk naar een oplossing zoeken.

klopt dus toch Ruth


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:30 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
lieverd, is "pijn" een forum geschil?

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:40 
Pijn niet ,maar wel waarom ze die pijn gekregen heeft,
En echt het spijt me te zeggen dat het echt een beetje tegen valt dat je frumm echt Nu kwetst, al een hele tijd is ze bij jullie en dan komt er een of andere knakker, en daar loop je zomaar mee weg, en de gene waar je lief en leed mee gedeeld heb laat je zo vallen, had ik ook niet van je verwacht ruth, frumm wil gewoon haar antwoord hebben en die geef je (nog steeds )niet.

greetz jemanneke


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:48 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Lieverds, een ding, het interesseerd me geen zier waar dit conflict oorspronkelijk begon, waar het mij over gaat is dat iedereen hier welkom is en mag reageren, wordt er een vraag gesteld, die niet naar tevredenheid van de vrager beantwoord wordt,kun je dezelfde vraag 10.000 maal blijven herhalen, of anders stellen, dwang uitvoeren, of op je kop gaan staan, als je alleen de oren openzet voor hetgeen jij wilt horen, kom je geen meter verder.
We kunnen ruzie maken over alles, maar ik heb daar dus geen zin in.
Ik heb getracht de scherpe kantjes af te slijpen van dat zwaard, er een hartjesregen tegen aan gegooid, uiteindelijk besloten, samen met Ruth, deze winkel dicht te gooien en als er dan iemand voor een gesloten deur staat, de weg gewezen naar de andere winkels, die wel open stonden.
Maar deze winkel is en blijft gesloten.
Dat is het, wat mij betreft.
Welterusten en wie weet tot ziens.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
O, ps, Ik laat niemand vallen, integendeel.
Mijn hart staat altijd open, voor iedereen. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:51 
Offline
Beheerder

Lid geworden op: do 05 okt 2006 11:08
Berichten: 160
Met alle respect Jemanneke, maar dat klopt NIET.

De ronde tafel spreekt over problemen/geschillen aangaande het FORUM.

We weten echter allemaal dat de problemen die hier al dan niet duidelijk worden neergeschreven uiteindelijk niets met het forum te maken hebben maar met mensen.

Ik heb me nu de hele avond zitten inhouden en overwogen of ik nu wel of niet in dit gesprek moet gaan deelnemen, maar het wordt enkel van kwaad tot erger.

Mensen worden persoonlijk aangevallen.
Boodschappen worden verkeerd geinterpreteerd
Reacties worden uit hun verbanden gerukt.
Persoonlijke fantasiewerelden worden als feitenlijk neergeschreven.
Eerlijkheid ontbreekt.

Ik mag dan nieuw zijn op dit forum, maar ben beslist niet nieuw in deze wereld.

Er zijn me een aantal zaken opgevallen alhier.

Er zijn twee mensen die proberen om met dit forum iets heel moois neer te zetten voor ons allen. Annemiek en Ruth. Deze mensen doen dat in liefde en incasseren daarbij veel meer dan ze zouden moeten incasseren.

Er zijn hier mensen, die heel graag zouden willen delen in de liefde die van Ruth en Annemiek uitgaan en daar heel graag een bijdrage aan willen leveren

Tenslotte zijn er een paar mensen die er werkelijk alles aan doen om het voor een hele groep te verpesten. Elk van deze mensen om hun eigen persoonlijke reden.

Jaloezie speelt hier een sleutelrol.

Het is mijn mening, en ik sta pal achter deze mening, dat het absoluut niet wenselijk is dat, wie dan ook ooit in het openbaar op een forum wordt aangevallen, onheus wordt bejegend en zich alles maar moet laten welgevallen. Daar is een openbaar forum niet voor.

Ik vind het al heel erg knap dat dit forum een "arena" kent, waar dit mag.
Heb je problemen met iemand persoonlijk, dan is het mijn mening dat je dit met die persoon zelf oplost en dat kan via het forum via persoonlijke berichten die je elkaar kan storen zonder dat ANDEREN daar last van hebben.

Het is me ook opgevallen dat de lieve, goede mensen, stuk voor stuk anderen de hand boven het hoofd houden en alles met de mantel der liefde willen bedekken.
Hoewel dit heel nobel is, heel lief is dit niet altijd wenselijk, want het geeft de betrokken persoon een vrijgeleide om continu maar te blijven sarren en stoken, maar net gelang de pet op dat moment staat.

Hierover even het volgende wat ik vrijdag mocht horen:

Ik was in Gent, Belgie alwaar ik een bijeenkomst heb meegemaakt bij iemande die de boodschappen van onder andere Aartsengel Michael doorkrijgt maar ook van anderen zoals St. Germanus ( Meester Germanus) Het was dus een channeling. Ik mag aannemen dat jullie allemaal weten wat channeling zijn.
Na een meditatie van 25 minuten mocht iedereen om de beurt zijn/haar naam noemen en kregen we allemaal een persoonlijke boodschap van de Meester. Ikzelf heb een heel erg mooie boodschap mogen ontvangen. Twee eigenlijk. Daarover misschien ooit meer.
Iemand anders echter kreeg ook een boodschap door van de Meester en die is ook hier van toepassing. "Lief kind, je bent gezegend door je spirituealiteit. Je poogt voor iedereen het goede te doen en bent hierin onvermoeibaar. Toch lief kind zou je er goed aan doen om ook en vooral meer aan jezelf te denken. Dat mag je. Je denkt dat spiritualiteit betekent dat je voortdurend lief en aardig moet zijn, maar dat is niet zo. Ook in de spirituele wereld is het soms nodig dat je van je af bijt en voor jezelf opkomt. Zo houdt je een ander een spiegel voor, zo kan je er voor die ander zijn "........ er volgde nog meer voor deze persoon, maar ik vond het, en met mij velen een prachtig voorbeeld van wat je zo vaak ziet gebeuren. Men is zo bang om te kwetsen dat men alles maar pikt en daardoor doet men zichzelf ernstig tekort.

Ik roep alle partijen op om nog eens heel goed naar de titel van dit forum te kijken en dan vervolgens heel kritisch naar zichzelf. Ja, ook ikzelf. Absoluut. Zijn we met z'n allen nou wel zo goed bezig? Mogen wij ons met recht en reden lichtwerkers noemen als we zo over elkaar heen tuimelen en er werkelijk alles aan doen om elkaar het leven zuur te maken?

Mogen wij wel voortdurend onze eigen persoonlijke strijdpunten voor de voeten van anderen smijten in de veronderstelling dat die ander maar lief en aardig en vooral vol begrip moet blijven?

Het wordt hoog tijd dat men eens goed gaat nadenken over zichzelf.
Dit is een spiritueel forum, bedoeld om spiritualiteit en liefde met elkaar te delen en ja, om elkaar bij te staan om dit te bereiken. Hulp vragen is welkom, maar je kan het niet maken, om telkens hulp te vragen, en dan tegen de hulpgevers aan te schoppen als het jou even niet meezit.

Je kan het niet maken om tegen de mensen die dit forum beheren aan te schoppen omdat ze je ego niet strelen en je zin niet doen of.......om wat voor reden dan ook.

Respect is het sleutelwoord hier en overal. Nogmaals, ik ben niemand. Helemaal niemand en ik heb hier niets te zeggen. Enkel Annemiek en Ruth hebben die bevoegdheid. Ik ben slechts een hulp geweest op het moment dat mij de genade en het vertrouwen werd geschonken om te MOGEN helpen maar ik zeg tot jullie nu dit:

Kom tot dit forum. Meld je aan en neem deel aan alles wat hier in liefde wordt gegeven. Oordeel niet maar voel hoe het op je over komt. Wees eerlijk, vooral naar jezelf toe en ALS je dan merkt, om wat voor reden dan ook dat je niet gelukkig bent op deze plaats, neem dan in liefde en met respect afscheid en sluit de deur achter je om vervolgens jouw levenspad te vervolgen en te zoeken naar dat wat je nog niet hebt gevonden. Als dit, of een ander forum je niet gelukkig maken, dan is deze plaats simpelweg niet voor je bestemd. Je kan daar heel lang over gaan discussieren, maar zo simpel is het. Kom! Blijf! Maar blijf niet ten koste van jezelf en....... van anderen.

Niemand kan jou het geluk schenken als je het geschenk niet wilt aanvaarden. Wil je dat andere mensen er voor je zijn, dan zal je die mensen moeten aanvaarden zoals ZIJ tot je komen en niet zoals JIJ wilt dat ze komen.

Ieder van ons heeft de eigen verantwoording over zijn/haar eigen leven. Je kan niets afschuiven op de ander. Het is allemaal eigenlijk zo verdraaid simpel. Waarom, zo vraag ik me af, wordt het dan altijd zo moeilijk gemaakt?

Jan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 22:59 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1 1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 23:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Dankjewel :lol: 1hart1.
En dat aan allen die hier energie in steken.
Want dat liefde ook energie is, weten we allemaal.
Dat liefde voor elkaar de moter is en mag blijven.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 00:41 
Ruthazel schreef:
lieverd, is "pijn" een forum geschil?

Als men prentendeert een lichtwerkersforum te zijn,dan is pijn wel degelijk een item ,want
v Zalig zijn de zachtmoedigen want zij zullen de aarde beërven.

Wees zachtmoedig, liefdevol. Wat heb je er aan om liefdeloos te zijn, dit komt je niet ten goede. Heeft iemand je verdriet gedaan zeg dit dan tegen de ander zodat deze er van kan leren, zeg dit. Benader je naaste zoals je zelf benaderd wilt worden. Wees vriendelijk. Ga naar iemand toe die pijn heeft, die in de put zit, ga er liefdevol naar toe. Neem er alle tijd voor en zeg nooit; ik heb maar tien minuten voor je. Wees dienstbaar zoals de Vader dienstbaar is aan jou. Wees dienstbaar vanuit het hart, vanuit zachtmoedigheid. Leg jezelf geen dienstbaarheid op, maar laat het vanuit je hart komen. Als je een medemens aanraakt zonder bijbedoelingen activeert dit de liefde. Dienstbaarheid naar de medemensen is dienstbaarheid aan God. Help elkaar vanuit het hart; dit is ook om zelf gelukkig te worden, dit is het doel op aarde.
Ruth we hebben ooit eens een conflict uitgevochten op mijn forum over dieren te laten lijden,nu laat je een mens lijden.,dit zegt mij genoeg,ik verbreek de verbinding


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.