LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 12:05

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Aan Deesje
BerichtGeplaatst: za 24 jun 2006 15:45 
Hoi Deesje,

Als je ons mist, dan ben je heel welkom om terug te komen, maar tegenwoordig vertellen we wel aan elkaar wat we van sommige dingen vinden. en jouw opmerking was behoorlijk hatelijk.
Maar ja, misschien mis je ons.

groetjes Vick

ps. Deze opmerking mag verwijderd worden :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 08:59 
Jullie hebben er echt geen idee van hoe ik mij voel. Jullie zien alleen jullie eigen verhaal en trekken conclusies uit dingen waar jullie absoluut de achtergrond niet van kennen. Jullie hebben in enkele momenten tijd mijn hele verhaal uit de context gerukt en er een goeie draai aan gegeven. Jullie weten zelfs niet eens waarom het Lichtwerkers-forum op die manier werd verwijderd. Pfff... niemand heeft toch oor naar mijn verhaal, jullie willen er gewoon over kunnen klagen, zagen en ruziemaken. Echt fijn voor mij, hoor, echt fijn. Jullie weten niet half hoe moeilijk en vreselijk het allemaal voor mij geweest is. Het heeft geen zin om mezelf te verantwoorden of uit te leggen, want het is nooit goed genoeg voor jullie. Wat ik ook vertel, zeg, doe, het is nooit goed genoeg: jullie hebben altijd wel ergens op aan te merken. Zelfs als ik zeg dat ik Steve nog steeds doodgraag zie, hem bewonder om zijn werk, het contact heel erg zal missen, en 'een kindje' waaraan ik enorm veel werk heb gehad moet loslaten. Dat ik es lach om het lichtwerkers-'gedoe': so what? Ik lach me vrij, ik neem alles met humor en neem niets serieus. Ik lach erom hoe serieus ik het allemaal heb genomen, en ik lach erom hoe serieus anderen het allemaal nemen. Maar nee, jullie oordelen maar raak en denken nog niet eens aan mijn kant van het verhaal. Jullie interpreteren het maar raak en maken heel veel kapot. Of ik alles met goede bedoelingen doe is voor jullie zelfs niet eens belangrijk want dan hebben jullie geen reden meer om iets stuk te maken, om er een drama van te maken, om alles op jullie zelf te gaan toetrekken zodat jullie slachtoffertje kunnen spelen. Ik vind het enorm zielig, en ik ben er ook enorm van geschrokken. Ik heb mijn best gedaan de schade te beperken door de berichten van mijn forum af te halen (waar niemand overigens durfde zijn mond open doen, maar men gewoon laffe berichten post erover achter mijn rug en in mijn gastenboek) en me openbaar voor iedereen en alles te verontschuldigen. Och arme ik... pfff... de boom in ja. Ik laat me hier ff goed gaan, waarom niet? Jullie doen het toch ook? Zonder schroom, zonder te bedenken hoe kwetsend en giftig jullie overkomen. Heel het forum tegen mij... hoe gezellig moet dat toch niet zijn voor mij. Maar ja, ik heb het zogezegd allemaal zelf gewild, hé, dat geven jullie dan als excuus? Het zij zo. Het is gebeurd. Ik had dit bericht misschien niet mogen posten, maar hei, ik ben ook maar een mens en soms loopt de emmer gewoon over. En believe me, het is een grote emmer, want dit verdomde spelletje duurt nu al ruim een half jaar, laat ons dan nog maar zwijgen over al jullie gedoe toen ik nog webmaster was. Laat Steve met rust, laat mij met rust, en laat iedereen met rust uit mijn omgeving. Laat mijn website met rust, mijn forum, mijn gastenboek en mijn praktijk met rust. Dank je wel...


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 09:28 
Kijk eens aan Dees,

Wat een shit er bij jou allemaal naar buiten komt, als niemand het je verbiedt. Ik zou zeggen; Lees je eigen verhaal eens héééél goed.
Wat zou jij tegen die vrouw zeggen, als je je eigen verhaal in je eigen praktijk tegen kwam.

Ik ben nog nooit op je forum geweest, ik ben nog nooit aan Steve geweest, nog nooit op of in je gastenboek. Ik heb me nog nooit met mijn praktijk bemoeid en ik ken geen mensen uit je omgeving.

Het is mij duidelijk dat je het heel moeilijk hebt, dat je je
ondergewaardeerd voelt en bekritiseerd. Dat je het gevoel hebt je te moeten verdedigen en dat je boos bent en waarschijnlijk ook jaloers op de huidige moderators, die zoveel meer gewaardeerd worden, dan jij ooit gewaardeerd bent.

Maar al die gevoelens Dees gaan niet over door hier te komen katten of shit te spuiten. Je haalt jezelf omlaag. Je haalt ook niet het beste in anderen naar boven. Is dat wat je wilt?? Is dat hoe je gekend wilt worden?

Niet zo dwaas doen, meis.

groetjes Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 09:48 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Nou , nou Deesje lieverd ,

Goed dat je dit berichtje even plaatst , het werpt een nieuw licht op hoe jij je voelt. Nu laat je tenminste even in je hart kijken en deel je wat er in je omgaat. Ik kan geen idee hebben wat er in je omgaat , als jij het me niet laat weten , ik ben niet helderziend , maar ik heb wel liefde voor jou , ja Deesje , liefde voor jou hoe je bent zoals je bent.

Het is niet eerlijk dat je zegt dat niemand oor heeft naar jouw verhaal , ik spreek hier voor mezelf , want ik heb wel oor naar jouw verhaal. En inderdaad , ik weet niet eens half hoe moeilijk jij het hebt , maar door dit bericht te plaatsen krijg ik wel de kans van jou om het te weten.

Ik weet inderdaad niet eens waarom het lichtwerkersforum werd verwijderd. Het was er ineens niet meer en dat vond ik jammer en ik had toch graag geweten waarom er ineens geen forum meer was. Heb jij duidelijk vermeld waarom het gesloten werd toen? Ik kan me herinneren dat het forum niet meer in overeenstemming was met de doelstelling van lichtwerker.com en het daarom gesloten werd?

Ik merk dat je je in dit bericht een slachtofferrol hebt toegeeigend , dat is geen oordeel maar een vaststelling. Ik begrijp dat je je aangevallen voelt , maar in hoeverre heb je daar zelf in bijgedragen? Heb jij in je bericht niet geoordeeld over de deelnemers hier? En hoe kom je erbij dat heel het forum tegen jou is? Ik heb nochtans de indruk dat je de hand wordt gereikt hier en dat je hier welkom bent.

Wat gebeurd is is gebeurd , jouw bericht was niet echt een uiteenzetting van jezelf , wat je voelt en hoe je het zijn ervaart , dat heb ik mogen lezen op jouw forum , voor een stuk , want het zijn ook maar enkele fragmenten die een stuk van jouw belevingswereld weergeven.

Waarom heeft het geen zin om jezelf te verantwoorden of uit te leggen? Ik zou je beter kunnen begrijpen als je zelf wat meer toelichting gaf. Nu kan ik alleen maar afgaan op wat je schrijft en ik zie een gekwetst Deesje. Lieverd , ik heb respect voor jouw manier van zijn , voor de manier waarop jij naar het leven kijkt , zoals ik al eerder zei is het niet minder dan de manier waarop ik er naar kijk , alleen anders.

Hetgeen je nu doet hier is de bal terugkaatsen. In jouw bericht op je eigen forum schreef je dingen die voor sommige deelnemers hier kwetsend overkwamen en schreef je niets over de achtergrond van het verhaal en hoe jij in voeling stond met 'Steve' en lichtwerker.com. Je was toenertijd ook niet echt open over jezelf zodat ik in je hart kon kijken en zien wie Deesje werkelijk was. Voor mij persoonlijk was je geconditioneerd door de energie van lichtwerker.com en handelde je toen vanuit die conditionering. Nu merk ik dat je eigen zijn veranderd is en begrijp ik je ook beter , maar nog niet helemaal , maar ik doe mijn best om de ware Deesje te ontdekken en te leren kennen.

Ik ben niet boos op jou , noch voel ik me gekwetst , maar ik zag wel dat anderen zich gekwetst voelde door jouw uitlatingen. Niettegenstaande denk ik dat iedereen hier wel vergevingsgezind is en jou weer de hand wil reiken , na het verwerken van de eerste emoties die loskwamen bij het lezen van jouw schrijven. Jij zult wellicht ook wel begrijpen waarom er zo werd gereageerd als je eerlijk naar jouw bericht kunt kijken.

Je hebt 'uitgehaald' naar anderen , zonder te accepteren dat anderen hun eigen waarheid hebben. Je zegt dat het jouw waarheid niet meer is en dat het allemaal onzin is. Dat kan goed zijn in jouw belevingswereld , in jouw waarheid , maar jouw waarheid is niet de enige waarheid , zoals mijn waarheid niet de enige waarheid is , maar wel de mijne. Om dan te zeggen dat alles onzin is , is wel erg eenzijdig en individueel. Ik heb respect en accepteer jouw waarheid , maar naast alle andere waarheden , want jouw waarheid is niet de enige waarheid. Laat de anderen in hun waarde en besef dat dingen die voor jou niet meer bij jouw waarheid passen , daarom nog niet uit de anderen hun waarheid is.
Ik accepteer toch ook jouw waarheid lieverd , samen met alle andere waarheden van alle andere mensen. Maar jij laat uitschijnen dat de dingen die voor jou niet meer in je waarheid passen ook niet meer bij anderen hun waarheid passen , door te verklaren dat het onzin is. Voor jou is het onzin , maar voor anderen niet en dat moet je respecteren lieverd. Je mag de anderen hun waarheid niet afbreken omdat het voor jou niet meer past. Ieder heeft zijn eigen waarheid , zijn eigen beleving van zijn. En geen één waarheid is minder dan de andere , ze zijn allemaal waarheid , ze bestaan naast elkaar maar zijn onderling verbonden tot die ene grote waarheid.

Lachen met anderen hun waarheid omdat het niet meer bij jou past vind ik niet echt respectvol tegenover die anderen , maar geeft mij eerder te kennen dat je anderen hun waarheid niet aanvaard als hun waarheid en afdoet als onzin. Voor jou is het onzin , hoe kun jij weten dat het voor die ander onzin is? Wik en weeg je woorden voor je iets dergelijks schrijft , dat doe ik ook , ik probeer je niet te kwetsen en toch mijn visie weer te geven , daarom ben ik voorzichtig in wat ik schrijf , want ik wil dat mijn gevoelens juist worden geinterpreteerd , als ik direct moest reageren vanuit mijn emoties , krijg je alleen een beeld van wie ik ben op dat moment in mijn emotie en dat is geen correct beeld van wie ik werkelijk ben. Daarom vind ik dit berichtje van jou heel waardevol , ik ben me ervan bewust dat het geschreven is in het moment van jouw emotie en het laat niet zien wie je werkelijk bent , maar het licht toch een tipje van de sluier op hoe jij je op dat moment voelde.

Lieve Deesje , wat mijzelf betreft , omhels ik je in liefde om wie je bent en zoals je bent. Ik kan heel goed begrijpen dat ook jij het moeilijk hebt gehad en misschien nog hebt door dit alles , maar zo afgeven op iedereen hier en iedereen over dezelfde kam scheren vind ik wel een beetje kort door de bocht. Ik heb jou met rust gelaten , ik reageer alleen hier op het forum en niet op jouw forum , wat Steve betreft of lichtwerker.com , daar zal ik zelf wel over beslissen , het is niet aan jou om tegen mij te zeggen of ik dat met rust moet laten of niet , ik ben een vrij mens en ik leef vanuit liefde en waar ik ook kom , ik kom overal vanuit mijn liefde.

Ik kan je heel goed begrijpen lieverd , maar ik vind dat je toch ook even zelf naar je eigen schrijven mag kijken en wellicht dat je zelf ook wel zult merken hoe dit naar anderen toe overkomt. Ik stel me in jouw plaats om te kunnen voelen hoe dingen op jou overkomen , stel jij je even in de plaats van anderen en voel hoe het voor de anderen overkomt , zo komen we samen tot een beter begrip van en voor elkaar.

Deesje , lieverd , je blijft mijn zuster in het leven , we zijn verbonden tot in de eeuwigheid en ik omhels je dan ook nog steeds met mijn warm hart en je bent ook altijd welkom in mijn hart , gewoon zoals je bent in respect en aanvaarding voor wie je bent. Laat alles even bezinken en weet dat jouw levensweg , jouw levensvisie even goed is als de mijne. Ik bied je mijn uitgereikte hand aan en laten we samen gewoon zijn wie we zijn.

Namaste.

Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 11:04 
Aub mensen, Daisy is een prachtig persoon, dat weten jullie allemaal! Ze heeft lichtwerkersforum afgesloten omdat het niet meer overeenstemde met haar beleving van de werkelijkheid. Je kan daar kwaad om zijn, je kan haar daarvoor een boeman noemen, maar wat bereik je daar mee? Je kwetst er alleen jezelf mee! Je kan er niets meer aan veranderen, het is wat het is, punt.

Daisy heeft pas iets ingezien dat haar ogen heeft geopend waardoor ze gemerkt heeft dat, datgene waar ze tot nu toe mee bezig was (channelen, lichtwerker, ...) niet de weg is naar wat we allemaal willen bereiken, ook ik heb dat net ingezien. Is het niet juist dat we allemaal hunkeren tot in het diepst van ons wezen, naar totale vervulling, ware liefde en waar geluk, naar heelheid en eenheid en verbondenheid? Ik heb net ingezien dat de meeste spirituele paden hier niet naar leiden. Want deze total vervulling is al in je aanwezig, je bent het al, maar je ziet het alleen niet. En je ziet het niet omdat je steeds je blik in de verte houd, in de toekomst, hunkerend hopen dat je in de toekomst deze verlichting zal bereiken. dat is de enige reden dat je het niet ziet, want het is hier en nu al aanwezig.

wanneer je zoiets hebt ingezien, wanneer je dit pure gevoel hebt ervaren, wanneer je beseft dat alle zoeken nutteloos is, dan ontstaat er een diepe behoefte om dit aan andere mensen duidelijk te maken. De wens ontstaat dan dat iedereen leeft vanuit zijn innerlijke kern en pas dan krijgt het woord namasté enige betekenis. Dan pas groet ik jou innerlijke kern vanuit mijn innerlijke kern. Dit is de boodschap die Daisy wil uitdragen via haar praktijk, website en forum. Maar het is zo frustrerend om te merken dat het aan de mensen voorbijgaat. Het is geen visie die ze andere wil opleggen, dit heeft niets te maken met het ego dat erkenning zoekt, dit is een diep verlangen om anderen te helpen hun ware zelf te ontmoeten.

aub ik heb al eerder geschreven, al je je gekwetst voelt door anderen heeft dat niets met de andere te maken, enkel met jezelf. Je zal deze negatieve gevoelens nooit uit kunnen bannen!! Je zal nooit een wereld kunnen creëren waarin enkel positieve emoties aanwezig zijn. Anderen verwijten dat ze je kwetsen is niet de manier om dit gevoel kwijt te geraken, het kan enkel ontaarden in een strijd tussen twee gekwetste zielen. Het enige dat je werkelijk kan doen is deze gekwetstheid aanvaarden. Het is een deel van jou (niet iets dat iemand anders in jou heeft opgewekt). Het is een deel van jou, zie het als een deel van jou, aanvaard het als een deel van jou en sluit het volledig in je hart. Het is pas wanneer je de moed hebt om deze pijnlijke gevoelens volledig toe te laten, de verdediging ertegen op te geven, dat je zal merken dat ze helemaal niet zo pijn doen. Ze zijn wat ze zijn, punt. En erover oordelen zal ze zeker niet de wereld uithelpen, aanvaard ze dan simpel.

Pas wanneer je dit doe, kom je in de buurt van datgene waar je zo naar verlangd hebt. De paradox is dat pas op het moment dat je alle dingen, die je probeert te mijden, volledig aanvaard, dan pas zullen ze ook werkelijk verdwijnen. Dan is alles zoals het is en wordt je ondergedompeld in een gelukzaligheid! Geloof me!!

Je kan zoveel rond je heen schoppen als je wilt, maar wat bereik je er mee? Zeg mij eens eerlijk, bereik je er echt je doel mee??????

vanuit het diepste van mijn ziel
Morgan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 11:42 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Voor Morgan en Deesje

Afbeelding

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 15:15 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Deesje lieverd, ik neem m`n petje af voor de moed die je hebt om hier zo enen brief te schrijven.
Alleen al daarom heb ik respect voor jou.

Afbeelding

Ik sluit me bij Helmut aan als hij zegt dat ik de ware Deesje eigenlijk altijd een beetje gemist heb.
In jouw hart kijken vond ik niet altijd even eenvoudig maar nu zie ik het kloppen! 1hart1

Nu zie ik je schoppen en slaan en ja hoor....daar komt ons ware Daisy naar boven drijven.
En in weerwil van wat dikwijls als agressief en boos bekeken wordt zie ik nu een gekwetste Daisy.

Wellicht dat het voor jou helemaal niet leuk is nu, maar ik weet zeker dat je enorm veel innerlijk Deesjes-licht toestaat door dit zo te schrijven.
Enfin...bij mij gaat er een lichtje op lieverd.
En ik ben écht blij dat je dit nu schrijft.

:idea:

Tuurlijk was het comfortabeler geweest als je je excuus had aangeboden.
Misschien ook wel meer in de lijn der verwachtingen maar dat had ik dan minder op-recht gevonden als deze retirade waar de spetters van af vliegen.

Je zegt nu dat niemand oor heeft voor jouw verhaal maar grote schat, wat is jouw verhaal dan?

Afbeelding

...................................... Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 17:05 
er waren eens forumbeheerders, die meenden alles an banden te moeten leggen.
voor elk woord een nieuwe plek
voor elk werkwoord een plaats
zodat alles overzichtelijk zou blijven.
Zo zou het het beste zijn!

Orde in de Chaos

maar om dat de forum leden dit niet begrepen en alles maar lukraak in het wilde weg neerzetten.
was het dus een puinhoop
een on overzichtelijke mierenhoop
waar ze zelf niet meer van begrepen.

als laatste redmiddel werd het forum gesloten
Orde boven chaos.

Niet meegerekend met het feit dat de leden zelf ook niet blond/grijs/rood en zwart waren
met allemaal rood bloed.........
zagen ze tot hun schrik een forujm ontstaan, waar ze jaloers op werden.
een ruimte waar een ieder mocht zijn.
en ook daadwerkelijk was.

toen ze zich begonnen aftevragen wat of er aan hun fora beheer dan wel fout/goed was geweest
zagen ze dat het heel simpel was.

laat de mens zijn zoals hij is
de essentie van het persoon dat zich wil uiten/delen met woorden op een forum
verdiend zo wie zo een applaus.

* klap klap klap"


Mieks en Ruth ...............

dit applaus is voor jullie


frummel

*klappende handjes, en wapperende oren*

p.s deesje go push up yr daisies
and leave the rest of the flowers alone.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 17:39 
Wederom, jullie weten niet waarover jullie het hebben en kennen mij helemaal niet. Dus doe ook geen uitspraken alsof jullie mij beter kennen dan ik mezelf. Wat jullie zien is wat jullie WILLEN zien, maar dat is niet de werkelijkheid. Wat jullie van mij lezen is enkel mijn ego, omdat woorden dualistisch zijn, maar dat is maar een masker boven iets wat veel dieper gaat. Jullie kunnen zoveel oordelen als jullie willen, jullie kunnen zoveel verhaaltjes verzinnen als jullie willen om jullie eigen visie te rechtvaardigen, maar dit gaat echt compleet langs mij voorbij. Ik heb echt geen boodschap aan al dat gepredik. Ik moet zelfs zeggen dat ik me hier een deuk lach omdat ik nog de moeite doe om hier iets te posten. Iemand anders had allang zijn 'schup' afgekuist en niet meer omgekeken.
Ik weet alleen dat ik mijn uiterste best heb gedaan, op elk moment, balancerend tussen jullie wensen en verlangens en die van Lightworker.com. Maar het was een opdracht zonder uitkomst: hoe ik het ook draaide of keerde, het zou NOOIT goed genoeg zijn. Voor mezelf wel, maar niet voor jullie. Ik heb het hoofdstuk lang geleden al met een gerust hart afgesloten, en het zijn jullie die nog steeds wrok koesteren en dit hele gedoe steeds weer uit de gracht halen. Sinds de eerste dag van mijn webmasterschap op Lichtwerker heb ik jullie in mijn rug voelen prikken: de zaak was allang verloren nog voor ik eraan begon.
Met plezier had ik de mensen die het mij vriendelijk en liefdevol hadden gevraagd de hele situatie uitgelegd, vanuit de bodem van mijn hart, maar NIEMAND is naar mij toegekomen om te vragen wat er is gebeurd. NIEMAND!!! Althans niet van het Lichtwerkersforum.
Ik ben al lang doorgegaan ondertussen en probeer nu een laatste effort te plegen om Lichtwerker.com in goede handen te geven, met de volle steun van Lightworker. Als jullie willen geloven dat de berichten die jullie van mij hebben gelezen doordrenkt zijn met haat, wrok, jaloezie, of weet ik veel wat, tja, tot daar. Dan maakt dat mij onmogelijk om hier nog iets aan toe te voegen. Ik ben heel blij dat ik Kakie langs deze weg heb gevonden, maar ik heb wel enorme spijt dat ik ooit die e-mail naar Annemiek heb gestuurd om iemand te vinden, want dit was het 'm allemaal niet waard. Tot ziens, lichtwerkertjes, ik hoop dat jullie de volgende webmaster een beetje sparen en jullie gemekker zich binnen deze grenzen kunnen houden, vooraleer de hele wereld eraan moet.
*zucht*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 17:40 
P.S. bovenstaand berichtje is van mij


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 17:54 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Deesje,

Ik weet niet hoe het verhaal werkelijk is gegaan, daar kan ik geen oordeel over geven. Het enige wat me nu opvalt is dat er vlak na het starten van dit forum geen woord meer is gevallen over het forum waar jij beheerder was. Als je het werkelijk los had gelaten had je hier niet gereageerd en zit het dus waarschijnlijk nog diep bij jou. Het maakt mij niet uit, maar misschien is het goed om het van je af te praten of te schrijven zodat je er echt een punt achter kunt zetten. Heeft het zin jezelf boos te maken en te zeggen dat niemand het begrijpt? Het is aan jou.

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 17:54 
zo deees, alles kwijt nu?
kan je gaan slapen he
en btw

mieks en ruth zijn puike forumberreders
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

freule frummel van huize hopseflops


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 17:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Lieve Deesje,

Je zult het nooit iedereen naar de zin kunnen maken.
Laat het los.
Je hebt je best gedaan, als er nu nog mensen zijn die zich druk willen maken waarom het forum indertijd is weggegaan, laat ze. Dat is hun probleem en niet het jouwe.
Ik wens je heel veel succes met je nieuwe bezigheden, (of het voortzetten van de bezigheden waar al lang je hart ligt) :D

Veel liefs,
Yolleke
Afbeelding

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 18:15 
Offline

Lid geworden op: ma 15 mei 2006 13:10
Berichten: 701
Lieve allemaal, lieve Daisy,

Tja, aangezien me dit heel na aan m'n hart (hoort) te liggen, toch maar even mijn reactie.
Ik voel me hier nergens door aangesproken. 't Hoort voor mijn gevoel allemaal helemaal niet bij mij.
En elk woord wat ik hier meer over zou kunnen schrijven legt niet beter uit wat ik bedoel. Dus laat ik het bij:
Ik voel me hier nergens door aangesproken. 't Hoort voor mijn gevoel allemaal niet bij mij.

Hartegroet,

Kakie


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 18:51 
Daar ben ik blij om, Kakie.

Het heeft toch geen zin, we praten gewoon langs elkaar heen.
Da's precies de reden waarom Lightworker geen fora meer wou, Steve altijd veilige afstand bewaart van de mensen en de webmasters de fora niet meer zagen zitten, niet alleen op Lichtwerker, maar ook op Lightworker. Ik wens jullie het allerbeste toe, Ruth en Annemiek, en hoop dat jullie het 'beter' kunnen (is blijkbaar al gebleken) dan ik. Maar ik geef hier geen energie meer aan.
Inderdaad Frum, het lucht op hoor, ff mijn beerput hier legen, maar jullie hebben er dan ook de ruimte voor gecreëerd: kwam dat ff handig, lol.
Ik heb nooit de bedoeling gehad iemand te kwetsen of te provoceren. Mijn berichtje over de soap-serie was grappend bedoeld, met de Kamer van Humor in mijn gedachten, maar jullie namen het op als een persoonlijke aanval. De berichten op Espavo waren bedoeld om onszelf te motiveren bij onszelf te blijven en ons niet meer te laten afleiden. Als we ook maar een beetje de bedoeling hadden om zulk een zwaar drama uit te lokken dan hadden we het wel anders aangepakt, maar wij hadden absoluut geen enkel idee dat dit zo'n drama met zich mee zou brengen, laat staan dat het onze bedoeling was iemand te kwetsen. Ik heb dan ook meteen de berichten eraf gehaald toen bleek dat het een lelijk effect had gekregen.
't Is gewoon jammer dat jullie dat blijkbaar niet willen zien en liever bij jullie eigen versie willen blijven. Het zij zo. Misschien doe ik dat ook, allicht wel, vandaag kon het mij immers allemaal ff niet schelen. Ik ben ook maar een mens, geen machine die aan jullie voeten ligt om jullie te bedienen, omdat jullie vinden dat 'Lichtwerk' jullie toebehoort. Als dat zo is dan wil ik er geen deel meer van uitmaken, pfff... wat voor zin heeft het dat je lichtwerk verricht maar dan wel tegen jullie voorwaarden? Zinloos is het toch? Zelfs Jezus Christus zou hier gestenigd worden als hij één woord zei dat door jullie niet door de beugel kon, ook al zijn zijn intenties van de zuiverste soort. Ik ben geen heilige, maar jullie verwachten dat precies wel, en aangezien ik er niet aan kan voldoen hebben jullie altijd stof genoeg om over te struikelen. Nou, ik geef de fakkel door, lol, maar hoop dat samen met mijn 'vertrek' de steniging dan ook ophoudt, want dit wil niemand over zich heen.
Dat ik hier nog steeds zit te typen is het bewijs dat het me inderdaad iets doet, Bigbear, simpelweg omdat ik helemaal alleen door die verwijdering van het Lichtwerkersforum ben moeten gaan, en dat was zware kost voor mij, want 'ik' ben een gevoelsmens die altijd het midden wil houden tussen de mensen, die iedereen tevreden wil stellen, althans dat is het idee dat ik over mezelf heb, maar het is niet mijn ware zelf: mijn ware zelf is onaantastbaar, zoals Kakie ook zegt: het 'past' niet bij mij, het hoort niet bij mij, maar ik heb net zoals iedereen een ego, en dat ego wil altijd controle hebben. Ook dat van jullie, anders gebeurde dit allemaal niet. Je hoeft te niet te ontkennen want dat is bullshit.
In de kern van dit alles heeft dit niets te maken met wie wij zijn, willen zijn of moeten worden: in de kern van dit alles is dit gewoon de grootste grap aller tijden. Daarom moest ik zo lachen, maar dat schoot bij jullie in het verkeerde keelgat en daarna schoot jullie verkeerde keelgat in mijn verkeerde keelgat, lol. Daarom moesten Morgan en ik zo lachen op Espavo. We 'weten' het allemaal, maar we leven er niet naar. Wie zegt van wel, die is waarschijnlijk nog het verst af van het doel, dat zelfs geen doel kan zijn: het 'is' gewoon, en ook al willen we dat niet aanvaarden, omdat dan geen drama meer mogelijk is, toch 'is' het gewoon.
En ja, uiteindelijk had ik het ook anders kunnen aanpakken: ik wéét dat het zinloos is om al deze woorden te schrijven. Ik had evengoed kunnen zwijgen, dat had evenveel uitgemaakt. Maar ik schrijf het toch, zonder bedoeling. Het is alleen aartsmoeilijk dit te blijven volhouden vanuit het hart, omdat het ego niet wil geloven dat het zonder bedoelingen is, want als iets zonder bedoelingen is dan kan het ego ook niet meer overleven, want alles wat er dan overblijft is het 'zijn'... geen ego meer. Welk ego wil dat? Elk van ons ego wil overleven, kost wat kost, en daarom blijft dit een ellendig straatje zonder eind, van actie op reactie op reactie... tot in het oneindige, zelfs wanneer de uitputting nabij is blijven we strijden, want als we ons overgeven dan moet het ego inbinden en dat wil het niet.
Als ik dan ook maar één, echt maar Eén persoon heb kunnen bereiken met dit alles, al was het simpelweg mezelf, dan is dit niet allemaal voor niets geweest. Maar als ik hiermee niemand bereik, ook mezelf niet, dan kunnen we nog zolang lullen als we willen, dan blijft het altijd zinloos, wat we ook doen... Het zij zo. Het leven is wat het is, geen enkele channeling, geen enkele leer of methode zal daar iets aan kunnen doen, hoe graag we het ook willen. Daarom lach ik hartelijk, ik lig dubbel, omdat ik er de humor van inzie, ook wanneer ik me diep gekwetst en enorm boos voel, dan blijf ik lachen, schateren, dubbelplooien, en ik wéét dat er nog mensen zijn die - mét een ego uiteraard, want niemand is zonder - hartelijk aan het meelachen zijn, ergens onder de oppervlakte van deze beerput, lol, van deze hele tirade... 't is alleen jammer dat ze soms heel moeilijk te vinden zijn, waardoor het moeilijk is om door die tirade heen te kijken is. Dit is de kern van Steve's werk en ik bewonder hem daarom heel erg, alleen is de manier waarop Steve dit overbrengt niet meer aan mij besteed, en daar hoeft niemand over te oordelen.

*buig* *klap klap klap* *gordijnen dicht* *zaal staat recht en gaat naar buiten* *en Deesje gaat naar huis* !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 19:18 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Deesje,

Ik lees alleen maar dat je er enorm veel van hebt mogen leren. En leren is leven. Ik wens dat je het nu achter je kan laten. Het ga je goed.

Liefs en warmte, 1beer1 Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 19:26 
*Zelfs Jezus Christus zou hier gestenigd worden als hij één woord zei dat door jullie niet door de beugel kon, ook al zijn zijn intenties van de zuiverste soort. Ik ben geen heilige, maar jullie verwachten dat precies wel, en aangezien ik er niet aan kan voldoen hebben jullie altijd stof genoeg om over te struikelen. Nou, ik geef de fakkel door, lol, maar hoop dat samen met mijn 'vertrek' de steniging dan ook ophoudt, want dit wil niemand over zich heen. *

Deesje ga je mond wassen, vergelijk je niet met een ziel zoals jezus.
buiten dat...je fakkel had je zelf al uitgeblazen
dus doorgeven kan je hem niet meer.

ik hoop waarachtig Dees, dat jij vrede vind in je hart
dan zal er ook ruimte zijn eindelijk voor anderen.
het gwoon ontvangen van:

dees t ga je goed!
En dank je dat je al die tijd webmaster was.

frummel..


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 19:35 
zinloos...


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 19:43 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Die gast was Deesje dus :idea:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2006 20:55 
Hoi Deesje,

Nogmaals, zoals ik het zie zijn er hier verschillende mensen geweest die er open voor waren om de relatie met jou te helen. Jij hebt anders gekozen.

Het ga je goed. Vick


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.