LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 15:01

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Simone
BerichtGeplaatst: vr 09 dec 2005 11:30 
Ik ben Simone, 44 en trotse moeder van een 5 jaar oude knul.
Al mijn hele leven overgevoelig voor allelei dingen en dat heeft me erg naar binnen doen keren.
Tot een paar jaar terug, toen ik de prachtige mogelijk kreeg deel te worden van een zweethutgroep.
Mijn verbinding met het Goddelijke kreeg daar weer ruimte om te ademen. Vanaf die tijd ging mijn leven onderste boven. En sindsdien, rolt het van binnen maar door, soms langzaam, soms razendsnel.

En zo rolde ik al weer evengeleden in de Bieb naar het boek van Steve die me door de woorden van de group diep raakte.

Ik was dan ook in opperste verbazing toen ,na het aanschaffen van een computer bleek dat heel veel met mij een diep gevoel van heimee deelde.
3, 4, 5de dimensies gingen voorbij toen ik las en las en las. Ik begreep een beetje, voelde een hoop.

Vanuit de prachtige lichtwerkersite kwam er een nieuw leven op gang. Veel angst onder ogen gezien. veel geaccepteerd ook.
Veel nieuw plekken gevonden, waar ik iets terug vond , wat voor mij als thuis voelde.
Dagelijks geniet ik van het open gaan van al die nieuwe deuren, waardoor ik me minder alleen ging voelen met de beelden en gevoelens diep van binnen.
Dagelijks leer ik meer en meer, dat ik mijn weg mag lopen. En er altijd iemand mee loopt.
Ik ben er dan ook zeer dankbaar voor, dit leven te mogen leven.
En me steeds meer verbonden te gaan voelen.
En hier ook weer zo een prachtige plek te vinden om samen te delen, te rusten, te leren, te lachen, te huilen, te weten en niet te weten.

Je ziet me wel voor bij komen.
Soms op mijn fietsie
Soms rustig wandelend.
En soms ben ik er wel, maar zie je me niet.....

Dikke knuffel..Simone


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.