LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 16 apr 2024 15:45

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: eleven
BerichtGeplaatst: vr 09 dec 2005 09:36 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
hai hallo
ik heet truus ben 48 jaar en heb de naam eleven omdat dat die mij heel veel zegt geloof erg in nummers,klanken en kleuren altijd al gedaan maar begin ze nu bewuster te horen en te voelen en te zien en ook te begrijpen dat het eigenlijk overal in zit muziek tonen als je dat al zo kunt noemen met trillingen en kleuren die mij lieten zien hoe of alles verbonden is met elkaar en wil steeds meer en meer daar naar luisteren want het is prachtig ben wel op zoek geweest en lijkt erg op fractals en musical fractals die ik vond maar haalt het nog lang niet met wat ik heb gezien,gehoord gevoeld?maakt ook niet uit,want het gaat tenslotte om wat je in jezelf ziet en hoort ik voor mezelf ben blij dat ik dit heb mogen zien en naar belletjes heb geluisterd,mijn belletjes maar een stroming van klanken die in ons allemaal zitten en waar ik nog leer om ze ook van anderen te kunnen zien en horen,soms lukt het soms niet maar die ene keer dat het wel lukt is een geschenk en als ik het bij iemand anders voel maakt mij beseffen hoe mooi of we allemaal samen wel niet zijn
echte musicale confettie en ja is het leven dan geen feest,voor mij wel en hier probeer ik me hier dan ook elke seconde bewust van te zijn ,probeer zeg ik,want ik leer nog steeds,elke dag elk moment tijd is namelijk niet meer dan een ervaring net als het leven en het belangrijkste voor mij nu is hoe of ik daar bewust mee om ga,en mee speel want spelen blijft het,nou dat was het dan eleven in het nu, heel veel liefs licht en mooie klanken eleven :lol:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.