LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 17:01

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: levensdoel
BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2008 00:11 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
mooie site geeft duidelijk beeld van jezelf.


http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2008 22:00 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 26 feb 2008 20:32
Berichten: 45
oh dat is interessant, ik herken er wel veel in

Berekening van uw geboortegetal: 4+4+1+9+8+1=27/9

Het begrijpen van het levensdoel

Degenen die op het 27/9 levenspad zijn hier op aarde om zich bezig te houden met kwesties op het gebied van uitgebalanceerde verantwoordelijkheid, zelfvertrouwen en integriteit, om op Geestkracht, die zich in hen en anderen manifesteert, te gaan vertrouwen en die te volgen, om in overeenstemming te leven met de hogere wijsheid van het hart.

Om toegang te krijgen tot de hogere wetten van hun hart moeten 27/9's zich niet langer druk maken over andermans mening en gaan vertrouwen op hun eigen hogere wijsheid die door hun gevoel, en niet door hun verstand wordt onthuld. De 7 leidt er echter dikwijls toe dat 27/9's op iedereen vertrouwen - leraren, goeroes, wetenschappelijke experts of adviseurs - behalve op zichzelf, en dat ze leven volgens andermans theorieen. We kunnen allemaal van elkaar leren, maar 27/9's in het bijzonder zijn op aarde om het laatste woord te geven aan de 'raadgever in hun hart'.

Hoewel integriteit en wijsheid het primaire levensdoel van 27/9's zijn, is 7 de sleutel omdat 27/9's zichzelf moeten gaan vertrouwen om toegang te krijgen tot de hogere principes die hen naar integriteit zullen leiden. Tot dat moment kunnen ze slechts andermans suggesties opvolgen. Het leven van 27/9's levert veel situaties op die telkens dezelfde boodschap herhalen: 'Vertrouw je hart; laat je verstand zich overgeven aan de wijsheid van het hart.' De term wijsheid van het hart verwijst naar de voelende dimensie, of we het nu geweten, universeel onbewuste of intuitie noemen.


Talent, werk en financien

Door hun aangeboren, hoewel niet altijd gemanifesteerde, liefde voor de natuur, zijn 27/9's bijvoorbeeld erg goede gidsen bij trektochten in de natuur, maar ze blinken ook uit in high-tech banen. Degenen die met 27/9 werken, zijn creatief in het vinden van diepere wijsheid. Omdat ze het prettig vinden om af en toe alleen te zijn, zijn het uitstekende onderzoekers.

De meeste 27/9's excelleren in dienstverlening en in helingswerk, beide in de breedste zin van het woord. Hun natuurlijke charisma, waar ze zelf niet altijd gecharmeerd van zijn, zorgt ervoor dat het fascinerende dansers, toneelspelers of beeldend kunstenaars zijn, maar hun kunst krijgt voor henzelf meer betekenis als die is gekoppeld aan een hoger doel of door dienstbaarheid wordt gemotiveerd.

Omdat in hun onderbewuste de gelofte van armoede van monniken en nonnen weerklinkt, hebben veel 27/9's een onbewust negativisme of gemengde gevoelens over geld en wereldrijk succes. Als ze geldgebrek hebben, moeten 27/9's hun positieve en negatieve ideeen over geld misschien eens overwegen. Ze hebben er ook baat bij kwesties in verband met zelfvertrouwen, die hun werk op sommige gebieden kunnen belemmeren, opnieuw te onderzoeken. Voor 27/9's is geld, net zoals de meeste dingen in het leven, alleen maar een middel om meer over de werking van hun eigen psyche te leren. Hun persoonlijkheid en diepgang brengen 27/9's op leiderschapposities. In de meeste gevallen verdienen ze genoeg om aan hun behoeften te kunnen voldoen, en zelfs nog iets over te houden.


Richtlijnen en aanbevelingen:
Vertrouw erop dat je diepste gevoelens je precies naar die lessen leiden die je op aarde moet leren.
Denk er elke dag aan dat Geestkracht door jou en iedereen schijnt.
Vergeef jezelf je fouten.
Neem geen enkele mening te serieus - die van jezelf noch die van een ander.

Nuttige vragen:
Is mijn leven een voorbeeld van de hoogste integriteit?
Wat inspireert mij?
Wie weet eigenlijk het beste wat goed voor mij is?
Respecteer ik mijn eigen ontwikkelingsproces en dat van anderen?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 07:06 
Oh ja, daar herken ik ook wat..../veel! mmmm in!

Berekening van uw geboortegetal: 2+8+2+1+9+6+3=31/4



Het begrijpen van het levensdoel

Degenen op het 31/4 of het 13/4 levenspad zijn hier op aarde om zich bezig te houden met kwesties met betrekking tot stabiliteit, creativiteit en emotionele expressie, zodat ze leren hun energie op een constructieve manier te kanaliseren en stapsgewijs hun doelen te bereiken.

Omdat ons levensdoel niet gemakkelijk is moeten 31/4-en twijfel aan zichzelf en onzekerheid overwinnen om het zelfvertrouwen te onwikkelen dat noodzakelijk is om een lang, soms zwaar, ontwikkelingsproces te volgen op weg naar hun doel. Totdat het zover is, teren ze op hoop, wensen of enthousiaste illusies. Omdat zowel 31/4 en 13/4-en hier op aarde zijn om hun energie te aarden en een stabiele basis te leggen, krijgen ze vaak te maken met een neiging tot instabiliteit en gebrek aan toewijding, die diametraal op hun levensdoel staan.

Om hun onzekerheid te compenseren, ontwikkelen veel 31/4-en een hoogst ambitieus, zelfs egoÏstisch imago vol eigendunk – het zijn 'enorme ego's die hun waarde trachten te bewijzen door een superieure positie na te streven, uit angst voor een onbewust minderwaardigheidsgevoel. De combinatie van een sterke basisenergie, creatieve energie en expressieve energie geeft 31/4-en en 13/4-en een goed uitgebalanceerde, synergetische mix van kracht, sensitiviteit en creativiteit. Dit mengsel van energieën, samen met een hang naar zekerheid en een sterke ambitie schept een veelzijdig potentieel voor succes. Wanneer deze eigenschappen en drijfveren in harmonie zijn, kunnen 31/4-en en 13/4-en hun grootste ambities vervullen. Maar als diezelfde eigenschappen en drijfveren elkaar tegenwerken op zich op een negatieve manier manifesteren, dan wordt hun leven overschaduwd door frustatie en mislukking. De bereidheid een geleidelijke ontwikkeling te volgen en vol te houden is essentieel, willen 31/4-en en 13/4-en de hoogste creativiteit en expressie het licht doen zien.


Talent, werk en financien

Dankzij hun reeks aan creatieve en expressieve energieën en hun goede analystische vermogens, kunnen 31/4-en en 13/4-en succes hebben in diverse beroepen die vaak, maar niet noodzakelijk, te maken hebben met een vorm van zakendoen, beleidswerk, of advieswerk op het gebied van onroerend goed of investeringen. Ze doen echter ook goed op uiteenlopende gebieden als coaching, gezinshulp. architectuur, techniek of een vorm van creatieve communicatie die mensen ondersteunt.

Op een positieve manier leidt hun praktische creativiteit, die ze met de jaren hebben ontwikkeld, naar de geborgenheid die ze wensen. Als ze geduldig en grondig zijn, dan leidt de ene stap naar de volgende, maar ze moeten eraan denken dat het jaren kan duren- en veel kleine stapjes vergt – om 'in één klap' succes te hebben.


Richtlijnen en aanbevelingen

* Blijf bovenal nederig en aardig.
* Om je volle creatieve vermogens te ontwikkelen moet je eerst de tijd nemen om je vaardigheden stap voor stap te ontwikkelen.
* Train je lichaam, je geest en je emoties.
* Breng je analytische vermogens in evenwicht met je creatieve intuïtie.



Nuttige vragen

* Laat ik me afremmen door gebrek aan zelfvertrouwen of onzekerheid?
* Volg ik een geleidelijk stapgsgewijs ontwikkelingsproces om mijn doel te bereiken?
* Heb ik mijn creatieve talenten goed onderzocht?
* Heb ik vroegere familiekwesties opgelost?


Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 07:07 
Sorry, dat was ik... fgh
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 07:12 
Hee, daar stond ook een leuk verhaal, dat post ik even in een nieuw topic....
Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 07:44 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hee Saskia

Voor mij was het precies hetzelfde als bij jou
ook 31/4

Kan me er niet helemaal in vinden, maar de grote lijnen ja dat wel.

Maar dt kan natuurlijk ook niet helemaal voor mijn gevoel eigenlijk,
dan zou ieder 4 hetzelfde zijn.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 09:05 
Nou hier kan ik me in ieder geval niet in vinden! :
Citeer:
Om hun onzekerheid te compenseren, ontwikkelen veel 31/4-en een hoogst ambitieus, zelfs egoÏstisch imago vol eigendunk – het zijn 'enorme ego's die hun waarde trachten te bewijzen door een superieure positie na te streven, uit angst voor een onbewust minderwaardigheidsgevoel.
zxv fgh Of misschien zie ik het niet van mezelf, dat kan ook nog....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 12:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Mooi hoor Flower?

Ja ik herken mezelf er zeer zeker in!
Geeft weer inzicht vanaf een andere kant.
Heel leerzaam dit.

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 21:37 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Het begrijpen van het levensdoel

Degenen op het 37/10 levenspad zijn hier op aarde om zich bezig te houden met kwesties in verband met creativiteit, terwijl ze leren vertrouwen op hun eigen mooie en wijze geestkracht en die van anderen, om hun innerlijke gaven aan te wenden voor een harmonieuze wereld.

Deze mensen verwezenlijken hun levenspad soms in het openbaar, zoals de beroemde 37/10-en Jean Renoir, Aldous Huxley en Leo Tolstoj, maar minder bekende 37/10-en kunnen hun bestemming evengoed vinden in een kleiner gezelschap of onder vrienden. Het is echter zo dat omdat ons levensdoel zelden gemakkelijk is, het 37/10-en tijd kost om opener te worden of op zichzelf of hun levensproces te vertrouwen. Ze zijn gevoelig en gesloten van aard en moeten een diepgewortelde onzekerheid overwinnen.

Vertrouwen is voor ons allemaal belangrijk en nuttig maar bij 37/10-en is de toetssteen van het leven. Door gebrek aan zelfvertrouwen zoeken de meeste 37/10-en kennis buiten zichzelf, in plaats van dat ze vertrouwen op hun eigen intuïtieve diepgang. Diep van binnen beschikken alle 37/10-en over een wijze en helende geestkracht; wanneer zij zichzelf eenmaal op één lijn hebben gesteld met de hogere energie en wilskracht in zichzelf, dan kunnen zij zich uiten als engelen in mensengedaante.


Talent, werk en financien

Dit is een sensitief, zeer artistiek patroon; 37/10-en werken met en worden geïnspireerd door schoonheid en de natuur. Muziek biedt bijna all 37/10-en emotionele heling en geeft hun een gevoel van verbondenheid. Ze beschikken ook over groot talent op het gebied van beeldende kunst, toneelspel, poëzie, dans, fotografie, ontwerpen en alle andere vormen van creatieve expressie, inclusief lesgeven.

Deze mensen zijn hier op aarde om hogere vormen van heling, schoonheid en inspiratie te scheppen. Dat wil niet zeggen dat alle 37/10-en zich bezighouden met genezende beroepen, de schone kunsten of spirituele activiteiten. Er zijn ontelbare vormen van heling om het lichaam in balans te brengen, de emoties te inspireren of het denken te verhelderen – allemaal manieren om diverse vormen van onevenwichtigheid te 'helen'. Het ontwerpen van een serene werkomgeving bijvoorbeeld, is één vorm van heling: kunstenaars, musici of huisvrouwen die een prettig en aangenaam huishouden opbouwen, maken de wereld allemaal mooier; onderwijzers, vrienden en collega's kunnen een ander inspireren en stimuleren. Over het algemeen speelt geld geen centrale rol in het leven van 37/10-en, behalve als buffer om niet van een ander afhankelijk te zijn. Wanneer 37/10-en op hun capaciteiten gaan vertrouwen en ze gaan gebruiken, dan zal geld bijna als bij toverslag verschijnen.


Richtlijnen en aanbevelingen


Vertrouw op je gevoelens en op je innerlijke gaven sensitiviteit, kracht, expressie en intuïtie.
Ontwikkel de moed om je gevoelens te uiten.
Kijk je angst recht in de ogen en geef er niet aan toe.
Ga in de tuin werk; lees een boek over engelen.


Nuttige vragen


Vertrouw ik meer op mijn instinct en mijn intuïtie dan op deskundigen of theorieën wanner het over mijn lichaam gaat?
Kan ik mijn diepste gevoelens uiten? Zo niet, waarom niet?
Hoe kan ik mijn creatieve energie het beste gebruiken om de wereld mooier te maken?
Hoe kan ik mijn zelfvertrouwen vergroten?



dank je flower.
Kan me wel aardig in de berekening vinden.

Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 22:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 18 dec 2007 07:43
Berichten: 33
Hai allemaal
Even iets om uit te proberen, ik heb het boek REIS DER ZIELEN gelezen van Michael Newton .
Dit gaat over regressie therapie tussen levens door ,volgens dit boek is er sprake van zielengroepen ,een soort klas van het zelfde niveau waarmee je meerdere levens leeft met een wisseling van onderlinge relaties, dus nu heb ik de data van personen (familie en vrienden)waarmee ik het gevoel heb vaak op een lijn te zitten ingevoerd en inderdaad ik ben een 34/7 maar ook mijn beste vrienden en mijn zus zijn 34/7 .dus misschien wel klasgenoten.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 22:48 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Berekening van uw geboortegetal: 7+1+1+1+9+5+1=25/7





Het begrijpen van het levensdoel

Degenen op het 25/7 levenspad zijn hier op aarde om zich bezig te houden met kwesties in verband mt privacy, openheid en onafhankelijkheid, om uiteindelijk te gaan vertrouwen op de spirituele krachten die in henzelf, in anderen en in de wereld werken, en om door middel van gerichte discipline innerlijke vrijheid te ervaren.

Vertrouwen in zichzelf en anderen, samen met discipline en concentratie zijn primaire levenskwesties voor 25/7 's, en de kwaliteit van hun leven hangt grotendeels af van het feit of ze op een negatieve of een positieve manier met deze zaken omgaan. Omdat ons levensdoel zelden gemakkelijk is, hebben 25/7's vaak paranoïde neigingen; ze kunnen met een bijna naïef vertrouwen aan een relatie beginnen en vragen er als het ware om dat dit vertrouwen beschaamd wordt, of dat ze zich later verraden of niet begrepen voelen.

De meeste 25/7's hebben een grote behoefte aan privacy en een gevoel van onafhankelijkheid. Het is te wijten aan de onbewuste angst beschaamd of verraden te worden dat ze de neiging hebben zich emotioneel 'in zichzelf' terug te trekken; ze voelen zich niet veilig genoeg om anderen hun privé-gedachten of gevoelens te tonen. Sommige 25/7's zijn gekwetst, bitter of paranoïde en zorgen eerst voor zichzelf; ze volen zich geestelijk of zelfs lichamelijk geïsoleerd; ze zoeken naar 'Geestkracht' maar vermijden intieme menselijke relaties, als waren het kluizenaars. Dankzij hun scherpe verstand kunnen 25/7's succes boeken in de buitenwereld, maar hun levensdoel heeft meer te maken met innerlijke processen dan met wereldlijke ondernemingen. De meeste mensen op het 25/7 levenspad houden zich bezig met werk, relaties, gezin, reizen en allerlei andere gewone dagelijkse dingen.

Bijna alle 25/7's zijn aantrekkelijk door hun klaarheid en helderheid; of ze dit nu beseffen of niet, ze zijn nauw verbonden met de onbewuste energieën die sommige mensen engelen noemen. Zelfs wanneer ze de voorkeur geven aan wetenschappelijke boven spirituele modellen van de werkelijkheid, voelen de meeste 25/7's zich aangetrokken tot een vorm van schoonheid en harmonie die grenst aan het mystieke. Er ligt echter meer onder de oppervlakte van hun leven, iets onderhuids, in hun hart en in hun lichaamscellen, een soort verlangen, misschien nog steeds onbewust, een verlangen zich hier thuis te voelen.


Talent, werk en financien

Wat hun beroep ook is, 25/7's kunnen hun scherpe geest inzetten voor anderen. De meeste 25/7's presteren goed als schrijvers, acteurs, onderzoekers of technici; het zijn uitstekende spionnen, chemici, chirurgen, advocaten en choreografen. Het is duidelijk dat 25/7's geschikt zijn voor elk soort werk dat een beroep doet op verstandelijke vermogens en vaardige handen, in het bijzonder als dat werk wat privacy biedt. Omdat ze inzicht hebben en individualistisch zijn, zijn 25/7's uitstekende researches, wetenschappers, hoogleraren natuurkunde en computergenieën. De energie van 5 kleurt hun levenspad omdat 5-en veel begrijpen, terwijl 7 een artistiek patroon schept dat zoekt naar ritme en harmonie. Daarom hebben 25/7's een sterke estetische aard; ze voelen zich thuis achter de computer net zo op hun gemak als wanneer ze uitwaaien op het strand.

Er zijn vele wegen die bij deze denkers van wereldklasse tot financieel succes kunnen leidenl Financiële tekorten zijn dikwijls gekoppeld aan een gebrek aan zelfvertrouwen, aan de verstrooidheid van 5, of aan een te riant uitgavenpatroon op de zoektocht naar ervaringen. Maar wanneer ze op een positieve manier met hun energieën werken, dan hebben 25/7's het brein dat alles aankan en de inzet om anderen te dienen en in sommige gevallen zelfs helpen te bevrijden.


Richtlijnen en aanbevelingen


Vertrouw op je instinct en je intuïtie; jij bent de deskundige op het gebied van je lichaam en leven.
Denk er elke dag aan om ten minste één keer diep adem te halen en je daarbij te voelen aslof je Geestkracht inademt.
Geniet van ervaringen , maar richt je op relaties.
Maak met mensen duidelijke afspraken om mogelijke misverstanden te voorkomen.


Nuttige vragen


Hoe kan ik de omslag maken van vertrouwen op externe deskundigen en ideeën naar vertrouwen op mijn intuïve lichaamswijsheid?
Kan ik in een bepaaldde situatie mijn eigen gevoelens en behoeften delen om misverstanden te voorkomen?
Voel ik me veilig in gezelschap of verschuil ik me achter een geestelijk schild?
Welke verborgen aannames over vertrouwen kan ik opnieuw onder de loep nemen?

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 23:15 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
knvind schitterend deze Miek!

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: levensdoel
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2008 23:19 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ik ook eigenlijk. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.