LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 25 apr 2024 21:01

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Gonny
BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2007 20:56 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Ik wil graag wat licht sturen naar Gonny.
Een vrouw van 52.
Heeft het een en ander meegemaakt in haar leven.

Het is een schat van een mens, maar haar lichtje is een beetje aan het uitdoven. Het lichtje zit er echt nog wel, maar heel zwak. Ze heeft er geen vertrouwen meer in. Heb ik het gevoel.
Ik zou haar graag weer wat meer licht geven.
Bij deze dus.

Afbeelding

Waar het licht
golft als de zee,

waar de zee
golft als het licht.

Vogels
gevleugelde woorden,

veelzeggende tekens
aan een zwijgende hemel.

Waar je leeft,
leeft tot het uiterste,
leeft tot het innigste.

Waar je wandelt
door het landschap,

door het zeeschap
van je ziel.

Hans Bouma

Dit gedichtje stond bij het plaatje.

Liefs en licht
Anjasa


Laatst gewijzigd door Anjasa op do 20 sep 2007 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2007 21:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Veel Licht voor Gonny, dat haar licht weer op mag stralen.

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2007 22:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077


Gonny lieverd, "een schat van een mens" lees ik hier.
Kijk eens wat er over je gezegt wordt?

1harten1

Je kunt meer dan je denkt en niets is wat het lijkt.

:idea: Dat licht schijnt wel. :idea:


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 05:55 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Voor Gonny ,

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Liefs , Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 06:01 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
:idea: :idea: :idea:
:idea: 1hart1 :idea:
:idea: :idea: :idea:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 08:51 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:

Gonny heel veel licht voor jou


Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 16:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Voor Gonny

heel veel licht, dat je weer zult stralen.

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Liefs Truus


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 16:40 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
heel veel licht en liefde voor gonny


:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 18:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
:idea: :idea:
:idea: :idea:
:idea: :idea:
:idea: :idea:
:idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 21:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Toch weer even wat licht gevraagd voor Gonny.

Het gaat niet goed met haar. Huilt veel en zegt dat ze zich voor de trein wil gooien. Ziet het niet meer zitten.

Ik liet me daardoor een beetje meeslepen. voor nu heb ik het helder. dit is haar proces die zij moet doorlopen. Het enige wat ik kan doen is haar pad wat verlichten zodat ze de kracht krijgt om het proces te zien en er iets mee te doen.
Ik ben er voor haar, luister naar haar en vang haar tranen op.

Lieve lieve Gonny, dit is geen leuke tijd waar je doorheen gaat. Toch is dit niet voor niks. Ik hoop dat je gaat inzien waar dit proces naar leidt. En dat je voor jezelf kan kiezen.

Afbeelding

Ik hoop je een helpende hand te kunnen bieden.

Veel licht, kracht en warmte
Anjasa

_________________
Luister naar je hart. Het fluistert, dus luister er goed naar!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 21:23 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
lieve Gonny

Heel veel licht en kracht toegewenst.

Liefs Truus


Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 22:18 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Voor Gonny,


1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 22:47 
Offline

Lid geworden op: do 31 jan 2008 21:42
Berichten: 91
Oke, ik doe ook mee, voor Gonny 1hart1

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
Wordt er zelf ook door verwarmd
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 23:28 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 13:44 
Lieve Gonny, voor jou:

1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif
1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 22:11 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:06
Berichten: 413
1hart1 1628uo.gif

_________________
Niets is wat het lijkt, het hangt er slechts vanaf van waar je ernaar kijkt.Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 23:52 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Lieve mensen, bedankt voor het licht.
Dit is een zeer moeilijk proces voor haar. Ik heb het gevoel dat ze dat dit leven niet gaat oplossen.
Ze heeft zoveel verdriet. Ik stuur haar ook mijn licht, samen met jullie licht kan ik niet meer doen.
Is ook moeilijk voor mij. Ik moet leren om dit los te laten. Het is haar proces.

Liefs
Anjasa

_________________
Luister naar je hart. Het fluistert, dus luister er goed naar!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 08:50 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Gonny

Jij bent degene die de vrije keus heeft om iets te doen met je leven of er uit te stappen. Het zou beter zijn als je dat niet deed want het stuk wat je niet af maakt , mag je dan weer overdoen.

Lieverd , je krijgt een BOM LICHT en jij mag bepalen wat je er mee doet en lieve Anjasa , ga niet mee met haar emoties , je mag haar steunen maar deze weg is niet voor jou. 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 10:09 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Het volgende verhaal heb ik van het Goldenlightforum gehaald,
Heel toepasselijk m.i. (dank Karnayna)
by Dennis Balagtas
(c)Copyright nederlandse vertaling: GardenStone


Diana Peterson, zelfmoord slachtoffer, 36 jaar, verscheen voor een tribunaal van elf engelen. Het waren de engelen die verantwoordelijk waren voor het bijhouden van gegevens. Toen ze daar verscheen, vroegen ze haar vriendelijk om toch te gaan zitten. De voorzitter-engel zei: "Lieve Diana, voor onze gegevens-registratie moeten we twee belangrijke dingen van je weten. Ten eerste, waarom heb je je leven voortijdig beëindigd? En ten tweede willen we, dat je een contract aflsuit voor je volgende leven, waar je dan naar toe wilt."


Diana zat daar, en voelde zich tamelijk verward. "Ik dacht, dat ik naar de hemel zou gaan, als ik stierf", zei ze.


"O nee," zei een engel. "Dat is alleen maar een sprookje. Er zijn zoveel dingen, die je moet leren. Je kunt gewoon niet verwachten, dat je dat allemaal in één leven kunt leren. Nee hoor, we geven je heel veel gelegenheden om te leren, die dingen te leren, die jij wilt leren. Je komt dan hier, zodat je elke keer kunt kiezen waar je naar toe wilt, en onder welke omstandigheden je wilt leven.


Diana was stomverbaasd. Dit was toch wel heel anders, dan ze ooit had geleerd. "Nou goed dan, ik denk, dat het goed is, te vertellen, waar ik vandaan kom. Ik groeide op bij een ouderpaar, die niet echt van me hielden. Ze gaven niet veel om me, en praatten weinig met me. Gewoonlijk hadden ze het druk genoeg met hun eigen leven en met hun vrienden. Ik voelde me eigenlijk nooit door hen gesteund. Ze knuffelden me nooit, en ik heb ze in mijn bijzijn elkaar ook nooit zien kussen of knuffelen. Ik denk, dat ikzelf daarom ook zo koel en afstandelijk ben.


En dan was ik verzeild geraakt in die uitzichtloze baan. Ik wist ook niet echt, wat ik wilde doen, en probeerde heel wat jobs. Ik had steeds wel genoeg kennis en vaardigheden voor de werkzaamheden in elke baan, maar de beloning was niet best. Het was moeilijk om aan geld te komen, en ik had twee kinderen te verzorgen. Ik heb er altijd van gedroomd een actrice te zijn, dat was mijn ideaal. Ik had maar weinig vrienden, Één of twee. Vaak waren ze voor langere tijd weg, en dan was ik helemaal zonder. Ik zie er tamelijk ongewoon uit. Sommige mensen zeggen, dat ik mooi ben, maar ik denk, dat vele mensen me als een buitenbeentje zien, die niet in hun patroon past. Ik ben ook inderdaad niet zo gewoon, weet je. Ik heb veel ongewone ideeën en in m'n doen ben ik ook wat afwijkend. Ik hou ervan om op mezelf te zijn, en peins dan veel. Ik hou ervan om toneel te spelen. U ziet het, ik pas niet zo goed in het doorsnee patroon."


"Ja, ik was ook tamelijk ziekelijk. ik had niet zoveel energie. Ik was vaak gauw moe, voelde me vaak ziek worden en lag daarom veel in bed. Er waren tijden, dat ik werkelijk niemand om me heen wilde hebben, en m'n kinderen irriteerden me dan erg. Ze wilden dan bij me in de kamer komen, en stoorden me bij mijn overpeinzingen. Ik veronderstel, dat ik geen goede ouder was. Ik hield er niet echt van, om veel tijd aan de kinderen te spenderen. Ik weet ook niet echt, hoe ze zijn. En ik denk ook niet, dat ze veel om mij gaven. En ik werd er ook doodmoe van, om als een gemakkelijk slachtoffer beschouwd te worden, dat mensen maar alles van me konden krijgen, wat ze wilden. Ik had vaak teveel angst om nee te zeggen. Ik voelde me een slecht mens, als ik nee zou zeggen. Zo langzamerhand werd ik doodmoe van dat alles. En ik dacht, ik wil hier niet langer leven. dus dan maar gewoon stoppen, naar de hemel gaan, en daar dan lekker uitrusten. Maar ik begrijp nu, dat dat dus niet klopt. Jullie vertellen me dus, dat ik weer terug moet gaan." Diana pauseerde, om even rustig adem te halen.


Een van de engelen zei:" Ja, het is waar, dat je terug moet gaan; je bent echter vrij om te kiezen wat je wilt zijn en doen op aarde. Je hebt ons nu verteld, waarom je jezelf doodde, waarom je nu dus hier bent, wil je er wellicht over nadenken over het nieuwe contract, dat je met ons afsluit.


"Oh jee, over zoiets heb ik eigenlijk nooit echt nagedacht. Ik had een stel latijns-amerikaanse kennissen, die uit grote, liefhebbende gezinnen kwamen. Ze waren altijd zo vrolijk en vrijgevig. Ik geloof, dat, wanneer ik terug moet, ik in zo'n gezin zou willen leven, zo mogelijk in Californië. Ik heb ook wel zwarte families gezien, die zo liefhebbend waren. Maar met vooroordelen wil ik niets te maken hebben. En verder, eh, ik wil geen baan hebben, waar ik zo hard moet sloven. Of ik wil een rijke man, of eh, ik wil slim genoeg zijn om zelf een heleboel geld te verdienen. Wanneer ik geen zin heb om te werken, dan moet ik in staat zijn gewoon niets te doen, ja, dan zou ik ook van m'n werk kunnen houden. Ik heb er genoeg van, om werk te doen, dat geen vooruitzichten biedt.


Ik wil creatief zijn, en het gevoel hebben, dat ik door mijn werk een positieve bijdrage lever aan de wereld. Ik wil een vriendelijke persoonlijkheid hebben, met veel vrienden, ik zou willen, dat iedereen me aardig vindt. Maar als ik dat zou wensen, wil ik ook genoeg tijd voor mezelf hebben. en ik wil er knap uitzien en een mooi figuur hebben. Ik wil, dat mensen graag naar me kijken, maar niet alleen om m'n uiterlijk. Ik wil zowel van binnen als van buiten mooi en lief zijn. En iedereen zou dan zeggen, 'ze is in alle opzichten een aangename persoonlijkheid. Ja, dat zou ik heel fijn vinden. Ik zou een goede gezondheid willen hebben, en wil dan graag vaak door mensen omgeven zijn. Ach ja, daar schiet me nog iets te binnen. Ik zou zelf ook van mensen willen houden. Het leek er nu op, dat zoiets me helemaal niets kon schelen, en ik zou toch echt om mensen willen geven.


"En dan wil ik een liefhebbende ouder zijn, of misschien wil ik wel een poos geen kinderen hebben. Ja, dat zou een goed idee zijn, in elk geval totdat ik geleerd heb een goede ouder te zijn. Hm, misschien heb ik helemaal geen tijd voor kinderen, bij alles wat ik me nu al heb gewenst."


"Het laatste is, dat zelfbewust genoeg ben, om nee te zeggen als ik dat wil, en ook alleen ja te zeggen, als ik dat echt wil. Ik wil, dat ik doen kan, wat ik wil, en niemand zou dat dan erg vinden, of me erom veroordelen, en ik zou vrij willen zijn om te komen en te gaan, wanneer ik wil."


"Nou Diana, dat lijkt een indrukwekkend contract," zei de engel. "Ik denk, dat we dat alles wel voor je kunnen regelen. Ik heb echter nog één vraag over je contract. Wat hoop je tot stand te kunnen brengen in dat leven?"


"O," zei Diana. "Bedoelt u, dat ik moet beslissen wat ik bereiken wil?"


"Natuurlijk," zei de engel, "Daarom gaat het nu juist."


"O, eh, tsja, het enige wat ik zo zou kunnen bedenken, is te begrijpen wat liefde nu eigenlijk is. Ik geloof, dat ik dat zou willen bereiken. Ach nee, ik denk, dat ik zover zou willen komen, dat ik van mezelf zou kunnen houden, dat ik genoeg liefde voor mezelf, genoeg geluk en geld bezit, om niet weer zover te komen, dat ik zou willen sterven"


"Dat klinkt voortreffelijk" zei een andere engel, "Ik denk, dat we daarmee een prima contract hebben. Goed, hier is een kopie ervan voor jou Diana, en wij zullen een kopie bij je gegevens hier voegen."


"Ik heb nog een vraag" zei Diana, "Ik zei toch, dat ik dacht, dat ik na m'n zelfmoord naar de hemel zou gaan. Nu hebt u me verteld, dat ik daar niet naartoe ga. Ga ik nou dan nu naar de hel? "


"O jeetje," zei de engel. "Waar heb je die sprookjes gehoord? Nee hoor, er is niet zo'n plaats waar iemand voor straf naar tou gaat. We geloven helemaal niet in straf. We geloven ook niet in beloning. We geloven alleen in de liefde. En we WETEN, dat de hemel en de hel alleen binnen in je bestaan. Bij bepaalde gevoelens heb je het gevoel, dat je in de hemel bent, andere gevoelens zijn de hel voor je. Ik weet zeker, dat je beide soorten gevoelens wel kent."


"Dat klopt," zei Diana. "Zo heb ik dat eigenlijk nog nooit gezien. Het gaat erom, hoe je de dingen zelf ervaart, die bepaalt, of je in de hemel of in de hel leeft. Alleen ikzelf kan me in dit opzicht belonen of straffen."


"Misschien wil je ook wel horen, hou je vorige contract luidde. Dat zou je wel es heel interessant kunnen vinden", zei een andere engel.


"Ik wist helemaal niet, dat er een vorig contract was."


"Jawel hoor, we willen je iets vertellen over het contract, dat je had toen je als Diana Peterson op de wereld kwam. Kort daarvoor stierf je in 1926 in Italië. Je had toen elf kinderen, en moest heel hard werken. Je had toen een hele grote familie, die allen erg aan elkaar hingen, veel kennissen en rijkelijk goed te eten. Je was een gezette, robuuste vrouw, met veel energie. Wat je ons daarna vroeg, waren ouders, die je genoeg ruimte voor jezelf gaven en je als een slimme en intelligente persoon zouden behandelen, je veel vrijheid zouden geven, en erop te vertrouwen, dat je voor jezelf kon zorgen. Ze moesten je je gang laten gaan, zonder voortdurend op je nek te zitten. "


"Je wilde een baan hebben, net als de meeste mannen. Je wilde de tijd hebben om te kunnen dromen, te kunnen denken en om creatief te kunnen zijn. Je wilde niet zoveel mensen om je heen hebben, je wilde rijkelijk de ruimte te hebben om te ademen. Je wilde hooguit een paar vrienden hebben, en slechts een klein gezin. Je wilde lang en slank zijn, en je wilde niet voortdurend horen, dat je een mooie vrouw was, of dat je zo'n goede moeder was, of hoe aardig je wel was. Je wilde uniek zijn, een buitenbeentje, je wilde anders zijn en andere dingen doen als de meeste andere mensen, je wilde wel wat lijken op de vrouwen in films. Je zei, dat je, omdat je tevoren zoveel werk had gehad met je kinderen, eten koken, schoonmaken, dat je niet meer zo hard wilde werken. Je wilde wel, net als Camille, een beetje ziekelijk zijn. Je wilde vaak alleen zijn. Je wilde weinig of geen kinderen, zodat je veel kon uitrusten. En als je kinderen had, dan moesten ze zelfstandig en onafhankelijk van aard zijn. Je wilde meer een echte dame zijn, en rustig, omdat je tevoren zo luidruchtig was. Dat waren de punten van je vorige contract."


Diana was stomverbaasd. Twee kleine tranen rolden over haar wangen. "Het lijkt erop, dat ik precies gekregen heb, waarom ik had gevraagd. Ouders die me de ruimte gaven, veel rust, geen zwaar werk. Ik was creatief, acteerde zelfs een beetje. Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ik heb zelfmoord gepleegd, omdat IK KREEG, WAT IK MEZELF GEWENST HAD." Ze veegde met haar hand over haar ogen.


"Nee, nee," zei de jongste engel vriendelijk. "Het ging erom HOE je in dat leven over jezelf dacht, dat je jezelf als ONGELUKKIG en FOUTIEF zag, die je voor die daad lieten kiezen."


"Je kunt zoveel kansen krijgen als je wilt", zei een andere engel, terwijl hij de hand op Diana's schouder legde. "Je wordt niet voorgoed verdoemd. Je krijgt de gelegenheid net zo vaak terug te gaan als nodig is; totdat je geleerd hebt, dat het er niet om gaat wat je HEBT, of wie je BENT. Het gaat erom HOE je jezelf en anderen LIEFHEBT, dat je het gevoel geeft, in de hemel te zijn."


Plotseling werd alles zwart. Het volgende, wat Diana hoorde was de stem van de dokter, die zei: "het is een prachtig klein meisje, mevrouw Sanchez. De dokter was alleen verbaasd, dat de baby niet huilde.

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gonny
BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 10:25 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Annemiek

Schitterend...want zo gaat het ook, je krijgt nieuwe kansen al is het nog mooier als je je leven al helemaal doorloopt.
Liefs van Nel. 1628uo.gif

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.