LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 11:07

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 nov 2007 22:19 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
Nog een tip voor goed leesvoer:

Wayne Dyer, met het boek 'Inspiratie'.
De meeste mensen kennen Dyer met name van het boek 'Niet morgen maar nu', wat hij in de jaren 70 al schreef. Ook aan dat boek heb ik heel veel gehad ooit.
Een paar maanden geleden las ik echter dit nieuwere boek van hem, en dat heeft me inderdaad geinspireerd.
Mooi om te zien dat ook een Wayne Dyer niet meer alleen schrijft over de psychologie maar ook over spiritualiteit. Over het volgen van je passie en het proberen minder te luisteren naar je ego maar naar je hart.

"Beschrijving:
Een stem uit het universum roept ons om ons te herinneren aan ons doel - de reden dat we op dit moment hier zijn in deze tijdelijke wereld. Deze stem fluistert, schreeuwt en zingt ons toe om ons te laten weten dat deze ervaring, in dit lichaam, in deze tijd en op deze plaats betekenis heeft. Deze stem noemt Wayne Dyer inspiratie en bevindt zich in ieder van ons.

Volgens Dyer hebben we er bewust voor gekozen om geboren te worden in deze wereld. We weten - al is het onbewust - dat we hier zijn om iets te bereiken en staan aan de oorsprong van ons eigen leven. Als dat zo is, waarom schuiven we dan zo vaak de verantwoordelijkheid of schuld af op anderen of zaken die buiten ons liggen? In zijn meest persoonlijke boek tot nu toe legt Dyer uit hoe je gehoor kunt geven aan deze stem om zo je ultieme roeping te vinden."


Echte aanrader!

liefs,
lotte


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.