LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 07:05

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 17 mei 2007 18:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Ben dit boek aan het lezen en kan het aanbevelen.
Echt niet zomaar een boek, maar hoe spirtueler kan het zijn?.
Bijzonder om te lezen over deze ervaringen en wijsheden.


Het is een heruitgave van een uniek document over de tijdloze wijsheid van de Meesters van het Himalaya-Gebergte.

De meesters van Het Verre Oosten is een van de meest spraakmakende spirtuele boeken van de 20e eeuw. Tijdens een expeditie in de Himalaya, eind 19e eeuw, ontmoeten de schrijver en zijn metgezellen de 'Meesters van het Himalaya Gebergte'
Deze Meesters maken de expeditieleden deelgenoot van hun bijzondere ervaringen en vermogens, die door buitenstaanders als bovennatuurlijk en onmogelijk worden beschouwd.
De lessen van de Meesters getuigen van een grote wijsheid en een diep religieus inzicht.
De Meesters nemen aan dat Boeddha de weg naar het Licht wijst, maar ze stellen onomwonden dat Christus de weg naar het licht is, ofwel een staat van bewustzijn waarnaar we allen op weg zijn: het Christus-bewustzijn.


ISBN 90-202-8405-5

Baird T. Spalding (1858-1953) verhuisde als vierjarige van Engeland naar Indië en was sindsdien verknocht aan dat land. Hij studeerde en werkte in Californië en Duitsland (archeologie). Zijn leven lang gaf hij lezingen en schree hij artikelen over de Meesters. De Nederlandse editie werd tot voor kort uigegeven door Sirius en Siderius te Den Haag.



Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2007 14:05 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Amanna

Dit boek heb ik al meer dan 8 jaar in mijn bezit en kon niet stoppen met lezen. Er zijn dingen die zo herkenbaar zijn en zo logisch dat je niet van jezelf begrijpt waarom je ze niet toepast.

Punt is het absolute vertrouwen wat je moet hebben. En als je goed leest zijn alle channelingen bepaald niet nieuw, maar prachtig oude kennis in een nieuw jasje.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2007 15:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Er zijn dingen die zo herkenbaar zijn en zo logisch dat je niet van jezelf begrijpt waarom je ze niet toepast.

Punt is het absolute vertrouwen wat je moet hebben. En als je goed leest zijn alle channelingen bepaald niet nieuw, maar prachtig oude kennis in een nieuw jasje.

Hi Lieverd,

Ja waarom niet toepassen, laat je denken los, het oude denken dan he?
Creeer een wereld waarin jij wilt leven met alle overvloed en vertrouw dat het er is, zo eenvoudig.

Maar ja alles eigenlijk NU en de channelingen gaan ook allemaal over hetzelfde maar juist door bij je 'eigen weten' te blijven en je niet te laten afleiden door alles wat er wordt gezegd of geschreven, creeer je je eigen werkelijkheid.
Trouwens heb ook een stukje van the secret gelinkt, wie weet ook zoiets de wet van aantrekkingskracht.
Maar bovenal het vertrouwen en weten dat het zo is, is de sleutel.

Liefde en vertrouwen allemaal onvoorwaardelijk.

Ja ik weet dat het een oud boek is, maar het is zo mooi om te lezen.
Doe het met kleine beetjes, iedere keer als ik iets voel dan ga ik lezen en zo wordt ik me meer en meer bewust hiervan.
Het mag dan nog dieper indalen in mezelf, snap je? :wink:

Liefs Amanna

p.s. ga weer eens lekker lezen joh, zal je goed doen!

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 10:23 
Amanna schreef:
Ben dit boek aan het lezen en kan het aanbevelen.
Echt niet zomaar een boek, maar hoe spirtueler kan het zijn?.
Bijzonder om te lezen over deze ervaringen en wijsheden.


Het is een heruitgave van een uniek document over de tijdloze wijsheid van de Meesters van het Himalaya-Gebergte.

De meesters van Het Verre Oosten is een van de meest spraakmakende spirtuele boeken van de 20e eeuw. Tijdens een expeditie in de Himalaya, eind 19e eeuw, ontmoeten de schrijver en zijn metgezellen de 'Meesters van het Himalaya Gebergte'
Deze Meesters maken de expeditieleden deelgenoot van hun bijzondere ervaringen en vermogens, die door buitenstaanders als bovennatuurlijk en onmogelijk worden beschouwd.
De lessen van de Meesters getuigen van een grote wijsheid en een diep religieus inzicht.
De Meesters nemen aan dat Boeddha de weg naar het Licht wijst, maar ze stellen onomwonden dat Christus de weg naar het licht is, ofwel een staat van bewustzijn waarnaar we allen op weg zijn: het Christus-bewustzijn.


ISBN 90-202-8405-5

Baird T. Spalding (1858-1953) verhuisde als vierjarige van Engeland naar Indië en was sindsdien verknocht aan dat land. Hij studeerde en werkte in Californië en Duitsland (archeologie). Zijn leven lang gaf hij lezingen en schree hij artikelen over de Meesters. De Nederlandse editie werd tot voor kort uigegeven door Sirius en Siderius te Den Haag.



Amanna



Ik wist wel dat je dat een mooie boek zou vinden :lol:
lees het nog elke dag al zo`n 14 jaar prachtig heerlijk duidelijk en goed om het bewust worden van het bewustzijn allen zijn EEN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 11:11 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
ah ja Amanna, voor mij ook een van de boeken der Boeken dit.
En jeetje, ik heb het echt nog lang niet uitgelezen.
Er staat zoveel in!

Nou wil ik toch wel zeggen dat ik het gevoel heb dat er momenteel via channelingen wel nieuwe dingen op mijn pad komen die ik hier nog niet in gevonden heb.
Maar wellicht heb ik er overheen gelezen. :oops:

Juist dat nieuwe creeren vanuit NIETS als "gewoon" mens raakt mij in sommige hedendaagse channels.
De directheid waarmee 'beings" contact maken met ons.

En deze materie waarmaken lijkt in het boek nog gedaan te worden door "daar"-mensen. (Yogis e.d.)
En de channels meer als "hier"-mensen om het zo even uit te drukken.

Maar heej, volgens mij is het basispricipe hetzelfde?

Prachtboek!
En zéér bemoedigend.


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 11:20 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverds


Tja Ruth
Citeer:
Juist dat nieuwe creeren vanuit NIETS als "gewoon" mens raakt mij in sommige hedendaagse channels.
De directheid waarmee 'beings" contact maken met ons.



Ik ben toch net in een stukje bezig waarin men laat zien hoe het creeren gaat! Het is ook het volle vertrouwen dat het er altijd is en zal zijn,
ik lees dat nl. wel in het boek en het is wel dat men vanuit 'daar'het laat zien, maar hoe duidelijker kan het zijn?
Vertellen of het showen, maar het voelen dat kan men alleen niet overbrengen,of het nu geschreven is of getoond, het voelen is iets essentieels hierin.
Nee ik lees het wel en kan je zeggen juist door kleine stukjes te lezen en het toe te laten in mijzelf en in mijn denken geeft of neemt het bewustzijn het in mijn gehele wezen op, of mijn hele wezen her-innert het zich.

En met de hedendaagse channelingen, ik voel toch dat het al zo vaak is verteld of gezegd aan ons, maar het herhalen is nodig, want voordat je het werkelijk in het diepste van jezelf voelt kan het eigenlijk niet vaak genoeg verteld worden.
De channelingen over de energiën die NU rondwaren, ja dat zie ik dan wel, maar de kosmische wetten zoals de Meesters het doorgeven of laten zien, die zijn al eeuwenoud.



Citeer:
Ik wist wel dat je dat een mooie boek zou vinden
lees het nog elke dag al zo`n 14 jaar prachtig heerlijk duidelijk en goed om het bewust worden van het bewustzijn allen zijn EEN.


Ja he :wink: leuk om je even te zien!

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 13:15 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Amanna

Tjonge ...3 keer ...hihi ( o , inmiddels wegggehaald )

Ja Ruth, Amanna heeft echt gelijk want het hele creatiegebeuren en ook je verplaatsen zonder hulpmiddel maar gewoon door te denken ..daar moet ik zijn , staat er in.

En niet door yogi's dat is alleen in het begin. Ze laten juist zien dat wij "gewone mensen " het ook allemaal kunnen en dus net zo Goddelijk zijn.

Aan het eind van het boek lees je ook dat 1 van de expeditieleden daar gebleven is.

Ik zie alles wat ik weten wil en wat ik als Goddelijk lichtje kan doen in dat boek beschreven staan en als je alles naar de kern brengt, dan is creeren niets nieuws . We doen niet anders en wat dacht je van onze gedachtenkrachten? Met creaties kun je allerlei nieuws maken , we evolueren toch immers en het Universum is ook geen statische toestand.
De channelingen zeggen in wezen hetzelfde maar doen wel vaak of het iets nieuws is en dat stoort me . Het wiel wordt echt niet 2 keer uitgevonden en als je na 5 jaar iets leest dat je nu eindelijk een punt bereikt hebt wat noit tevoren was en je zoekt even in wat channelings van pakweg 5 jaar geleden dan lees je hetzelfde. Dat vind ik dus niet geweldig..
Toch zijn deze channelingen nodig want nog steeds heeft de mensheid informatie nodig om wakker te worden.
Zelfs heb ik ze jarenlang gevolgd en las steeds hetzelfde maar dan verpakt in een hoeragehalte , we zijn er en dan 5 jaar later , hoera , we zijn er weer. Toen ben ik ermee gestopt.
Als iedereen last van de energieeen heeft dan heb ik het nooit. In hoeverre wordt je beinvloed door de berichten. Natuurlijk zijn er energieen die dingen met je doen maar er zijn berichten die elke dag van wat anders gewag maken en dat kan ik toch echt niet voelen.
Ik kan vaak aangeven waar mijn onrust echt vandaan komt en is vaak een kwestie van hormonen , of er gebeurt iets in de wereld wat ik opvang of vanuit de familie.

Of je hebt nog steeds geen contact met je dochter en zoon en kleinzoon en dan heb ik daar wat moeite mee. Zo is er best vaak een oorzaak te geven van mijn niet welbevinden.

Daarom vind ik dit boek zo geweldig.

Ik ben weer veel meer bezig met mijn eigen weg te volgen en mijn ervaringen met iemand te delen met wie ik dit ook delen kan.

De toepassing van sommige zaken komt vanzelf op mijn weg en mag ik helpen en krijg ik weer verder inzichten.

Maar ieder is vrij om dat te doen of te volgen wat hij vind dat het juiste is.

Liefs van Nel. :idea:


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 14:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Citeer:
De channelingen zeggen in wezen hetzelfde maar doen wel vaak of het iets nieuws is en dat stoort me . Het wiel wordt echt niet 2 keer uitgevonden en als je na 5 jaar iets leest dat je nu eindelijk een punt bereikt hebt wat noit tevoren was en je zoekt even in wat channelings van pakweg 5 jaar geleden dan lees je hetzelfde. Dat vind ik dus niet geweldig..
Toch zijn deze channelingen nodig want nog steeds heeft de mensheid informatie nodig om wakker te worden.
Zelfs heb ik ze jarenlang gevolgd en las steeds hetzelfde maar dan verpakt in een hoeragehalte , we zijn er en dan 5 jaar later , hoera , we zijn er weer. Toen ben ik ermee gestopt.
Als iedereen last van de energieeen heeft dan heb ik het nooit. In hoeverre wordt je beinvloed door de berichten. Natuurlijk zijn er energieen die dingen met je doen maar er zijn berichten die elke dag van wat anders gewag maken en dat kan ik toch echt niet voelen.
Ik kan vaak aangeven waar mijn onrust echt vandaan komt en is vaak een kwestie van hormonen , of er gebeurt iets in de wereld wat ik opvang of vanuit de familie.



Hi Nel

Kom ik nog weer even!

Heb jij nu zelf het gevoel waarom 'wij' of jezelf het nog niet hanteert?
Weet je ik heb zelf toch ook iets dat ik teveel door het leven zoals ik geleerd heb het te leven, wordt afgeleid, waardoor ik halverwege ergens blijf steken.
Want het blijft een gegeven het kan ons niet vaak genoeg verteld worden toch?
Want het is ook dat het oude één en één is twee, een andere uitkomst heeft en wij het gevoel mogen toelaten om het volledig te vertrouwen dat het een andere uitkomst is.
Vraag ik me af waarom doen we dat toch nog steeds niet in volledige overgave.
Wat denken jullie?


1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 15:14 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
[color=indigo][/Lieve Amanna

Ik heb letterlijk 2 jaar geleden een huis gecreerd omdat ik uit die oude woning niet meer kon blijven wonen. Dag later had ik de iedeale flat zoals ik hem in mijn hoofd had. Maar toen het verhuisgeld en dat creerde ik ook en ja, ik kreeg verhuisgeld . Dat ziojn andere soort creaties als letterlijk geld in je hand zien verschijnen maar het blijft een creatie die ik heel bewust heb ondersteunt. Ook mijn vriendin deed dit mooie kunstje in dezelfde week als ik.

Punt is dat we nog net niet geloven dat we alles kunnen creeeren inclusief een reisje door de dimensies naar India. bijv.

Maar het kan en dat kan al zo lang. Lees maar eens het boek van R. Munroe over uittredingen en dat hij ook gezien is door anderen die niet eens wisten sdat hij dat deed en er dus zeer solide uitzag.

Deze ( psycholoog ) heeft nooit gelezen van de channelingen en ik meen dat hij ook allang naar de andere kant vertrokken is.

Ik blijf mijn ervaringen en ingeveingen volgen en zal echt wel komen waar ik in eerste instantie zijn moet en er ligt een Universum open met allerlei spannende zaken.

Durf en volharding en vertrouwen ...

Liefs van Nel. :idea: :idea: :idea:

P/s Ik heb niets tegen herhalende channelingen maar roep dan niet iedere keer dat de mensheid nog nooit op dit punt gestaan heeft en dat we er al zijn en vervolgens als het niet zo gaat , ze weer na jaren roepen , we zijn nog nooit zover geweest. Dat is wat me stoort.
Vertel wat van belang is maar doe niet net of het nog nooit is verteld want dat klopt niet.[color]

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 17:36 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Amanna, waarom we nog steeds niet in volle overgave ons licht-pad kunnen volgen?

Om het even in mijn woorden te zeggen...

Volgens mij heeft dat alles te maken met integreren in onze drama-wereld.
Het langzaam maar zeker opheffen van dualiteit.
Voorwaar geen sinecure.
Dat doe je niet even, in woord EN daad.
Het zou ook te gek voor woorden zijn, denk ik, om in pak-weg 10 jaar tijd onze hersenen dusdanig te veranderen dat ons hele denksysteem is aangepast aan de opkomende tijden.
Ik denk dat we zouden ontploffen of gek worden.
En dat is vast niet de bedoeling.

Verder geloof ik dat niemand snel vooruit gaat zolang het geheel niet vooruit gaat.
En dat heeft dan weer te maken met w88 op de rest.
En dat geldt dan op alle fronten volgens mij.

Ik wacht misschien op de bakker, maar de landbouwer wacht op mij.
Snap je wat ik bedoel?
De Shaumbra wordt gecreeerd vanuit de gemene deler van het geheel.

En wat die channels betreft: engelen hebben geen besef van tijd.
Dus 5 jaar lijkt voor ons 5 lange jaren, maar in de andere D. is 5 jaar helemaal niets.
Nog geen nanoseconde.
Dus vanuit die andere frequentie gaan we wel degelijk keihard vooruit.
En daar kan ik me iets bij voorstellen.

Dat verklaard, voor mij, ook de reden van herhaling.
Hoewel het lang niet allemaal herhaling is naar mijn gevoel en staan er wel degelijk onderwerpen in die, in ieder geval voor mij, fonkelnieuw zijn.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2007 07:13 
Citeer:
Verder geloof ik dat niemand snel vooruit gaat zolang het geheel niet vooruit gaat.
En dat heeft dan weer te maken met w88 op de rest.
En dat geldt dan op alle fronten volgens mij.

Ik wacht misschien op de bakker, maar de landbouwer wacht op mij.
Snap je wat ik bedoel?
De Shaumbra wordt gecreeerd vanuit de gemene deler van het geheel.

Wat ik weet... is in iedergeval dat de mensheid niet op elkaar hoeven te wachten,Elk mens heeft een eigen wil dus het ligt aan de persoon hoe de ontwikkeling is en hoe je vanuit je eigen ogen de wereld wil zien.
Dus men hoeft niet op de bakker te wachten of de landbouwer op mij :lol:
Als er een pesoon beseft dat hij al 100% meester is en leeft zoals het hoort dan komen de bakker en de landbouwer vanzelf.
We leven allemaal in de ene geest, dus als ik er zou zijn dan is dat weer een bijdrage aan de geest van andere(in de ene geest), op jouw manier gaat de evolutie niet verder want dat wachten we allemaal op elkaar, en dan kan je wachten tot je een ons weegt.


greetz goldenlight
Citeer:
Er is geen effectievere manier om je geest en wereld van disharmonie te bevrijden dan positief te weten, dat je hele geest en lichaam de Tempel van de Levende God is. Je kunt deze uitspraak ook gebruiken in het besef dat, door de stille, maar verreikende invloed van Goddelijke gedachten, de hele mensheid, in feite het hele universum baat vindt bij en opgeheven wordt door elke constructieve gedachte, elk constructief gevoel en gesproken woord, door jou uitgezonden. Hoe meer je denkt aan de onsterfelijke Liefde van God, des te meer manifesteert zich de verlichting van de mensheid. Zo kun je enigszins het geweldige voorrecht en de geweldige kans zien en begrijpen welke wij hebben door te helpen bij de opheffing en verlichting van de mensheid. Wat meer is, het is onze verantwoordelijkheid en on ze verplichting jegens het leven om het negatieve in de wereld van de mensheid te helpen uitwissen of oplossen en een van de meest krachtige manieren om dit te doen is door te weigeren het negatieve te zien, te horen of te aanvaarden en bewust Goddelijke Liefde uit te zenden naar alles en iedereen. Wees er je krachtig van bewust, dat de Goddelijke Geest van de Overwinnende Christus alle disharmonie overstijgt.

Weet altijd, dat jouw wil de Goddelijke Wil is, Gods Wil, en dat God elk ogenblik door jou werkt! Elke gedachte die je geschikt maakt met deze meestergedachte verhoogt je wilskracht en je wilskracht wordt zo groot, dat je denken zelf onweerstaanbaar is. Doe dit en verwacht resultaten in alle oprechtheid en niets kan je verstoren.

Het aanhoudende, dagelijkse gebruik van zulke sterke, positieve gedachten en woorden, met grote intensiteit herhaald, ontwikkelt sluimerende hersencellen en spoedig weet je, dat je de Heer in volle heerschappij bent. Oefen je wil en je woord voor alle doeleinden en je wordt de meester van je eigen geest en je aanvaardt niet langer de negatieve hoedanigheden in de wereld om je heen. Als je geloof hebt m.b.t. een paar dingen, wordt je meester over alle dingen. Schep door je woord de toestand die je rechtmatig toebehoort en je bent de meester over alle omstandigheden.

Baird T. Spalding



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2007 17:52 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Citeer:
En wat die channels betreft: engelen hebben geen besef van tijd.
Dus 5 jaar lijkt voor ons 5 lange jaren, maar in de andere D. is 5 jaar helemaal niets.
Nog geen nanoseconde.
Dus vanuit die andere frequentie gaan we wel degelijk keihard vooruit.
En daar kan ik me iets bij voorstellen.

Dat verklaard, voor mij, ook de reden van herhaling.
Hoewel het lang niet allemaal herhaling is naar mijn gevoel en staan er wel degelijk onderwerpen in die, in ieder geval voor mij, fonkelnieuw zijn.
_________________


Lieve Ruth

ja voor 'daar'bestaat geen tijd en is inderdaad een mensenleven een weekendje voor daar, dus waar hebben wij het over :wink:

Fonkelnieuwe onderwerpen die aangesneden worden, het zou kunnen, hoewel ik op dit moment ook niet een nieuw ding kan opnoemen, maar hee de aarde is, in onze beleving, nog nooit op dit punt geweest en wij als zielen zijn hier op het juiste moment op de juiste plaats om mee te maken hoe het zal gaan in 2012.

Pfffff van het onderwerp, de rails, afgelopen :wink: , maar in ieder geval vindt ik het een heel mooi boek om te lezen en zo de her innering bij mezelf wederom bewust te zijn.

1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2007 18:54 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Citeer:
..ja voor 'daar'bestaat geen tijd en is inderdaad een mensenleven een weekendje voor daar, dus waar hebben wij het over ..


:lol: hihihi....ja en dan is een aards afwasje te verwaarlozen.



Citeer:
...maar hee de aarde is, in onze beleving, nog nooit op dit punt geweest ...


:o 1hart1 En dát was het hè lieverd, wat ik bedoelde.
Het Nieuwe dan.

Maar waar hoor, bijna niet voor te stellen dat Spalding toen al deze informatie kreeg, vervolgens verwerkt heeft én er nog een boek over geschreven heeft.
Hij moet wel heel stevig op zijn benen gestaan hebben om dit allemaal "gewoon" te kunnen verwerken.
Zijn leven moet toch ook op zijn kop gestaan hebben?
Zeker in die tijd.

Fijn dat je hier op gewezen hebt Amanna.
Reden te meer om het weer eens op te pakken waar ik gebleven was.

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2007 19:57 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
:wink:

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.