LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 06:07

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: De Andere Jij
BerichtGeplaatst: zo 18 mar 2007 18:42 
Kennen jullie de boeken van De Andere Jij (Janosh en Isah)? Sleutels naar Eenheid en De Verschuiving.

Ze zijn al een aantal jaren geleden geschreven, maar ik ben nu in het tweede boek bezig en vind het zo mooi.
Het is op een verhalende manier geschreven over "vorige" levens, onvoorwaardelijke liefde en oordelen.

Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 mar 2007 19:49 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
hallo sakia


ja ik heb alle drie de boeken van de andere jij .en heb hierdoor ook veel inzicht in mezelf gekregen. en ook het oordelen los gelaten naar anderen toe, ik heb ze al vaak gelezen.

dikke :idea: knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 20 mar 2007 11:32 
Ik vind het mooi als je zo het oordelen los kunt laten!
Ik heb vaak nog zoveel verwachtingen en verlangens, maar het verandert wel.
Ik heb het tweede boek uit en wil het derde ook nog lezen. Ik denk wel dat ik het ook meerder keren kan lezen (wat ik niet met veel boeken heb).

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 20 mar 2007 21:05 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve skyblue


ja dat oordelen loslaten is niet makkelijk daar ben ik jaren mee bezig geweest om het te leren en ook nu komen er nog vaak momenten dat ik dat weer doe ,maar word me meteen bewust en kan het dan meestal snel weer loslaten.meesal niet altijd.

ik leerde jaren geleden om niet meer over anderen te praten alleen nog over mezelf toen ik dit deed was ik snel uitgepraat en ontdekte ik hoeveel we over anderen praten ,en over anderen praten is oordelen ,we weten alles heel goed voor iedereen maar voor onszelf ho maar. daarna ben ik steeds meer gaan leren om meer naar mezelf te kijken in alle opzichten en anderen los te laten. en nu na veel moeizame jaren gaat het me aardig af.

als ik nu met anderen bezig ben is het om licht te sturen als ze dit nodig hebben of hulp te geven . en verder mezelf te ontwikkelen. daar gaat de meeste tijd in zitten , en dat geeft nu een heel goed gevoel.

dus lieverd je hebt alle tijd om te leren daar mag je een leven lasng over doen.

dikke :idea: knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 21 mar 2007 09:14 
Dank je wel! :oops: Afbeelding

Heb jij ook contact met je "andere delen"of gidsen?

Ik heb de laatste tijd (paar maanden) wel eens dat ik iets hoor of weet, maar wat dat dan is, daar ben ik nog niet uit, ik denk vaak dat het fantasie is en dan "oordeel"ik over mezelf, dat dat niet "echt"genoeg is.
Maar misschien kom ik daar nog wel overheen.

Sinds gisteren ben ik met 3 andere vrouwen een groepje begonnen en we hebben meteen daar een oefening mee gedaan, wat we deel van ons leven gaan maken. (Beetje moeilijk uitgedrukt :oops: )

:D
Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 21 mar 2007 18:45 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve sakia


ja ik heb ook contact met mijn andere delen en mijn engelen ,maar in het begin had ik ook vaak dat ik dacht is het wel zo of verzin ik het .maar heb geleerd om vertrouwen te krijgen in mezelf en mijn engelen. en weet ook wanneer ze me wat aanrijken . soms zijn er momenten dat je druk bent en niet geconcentreerd en dan ga je overal aan voorbij ,en dan ervaar ik niks en zoals mijn engelen toen zeiden je zit door je twijfel en angsten jezelf in de weg en kunnen wij je ook niet bereiken.he is zoals jij ook hbet ervaren dat je soms ineens wat weet ,vertrouw er dan maar op en laat je twijfels los.

dikke :idea: knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 24 mar 2007 09:18 
Lieve Flower,
Zelfs de laatste dagen begin ik al wat meer vertrouwen te krijgen in mijn contact met mijn begeleiders....daar helpen zeker ook de boeken bij en ik vind het ook fijn om van jou te horen (lezen) dat jij er ook veel aan had.

Ik ben nu in het laatste boek bezig (ja, ik ga snel! :D ), maar waarschijnlijk zal ik ze nog wel eens lezen, het is zo herkenbaar!
Ik ga hier niet uitgebreid schrijven over wat ik allemaal ervaar, maar de ervaringen in de boeken laten mij nadenken over hoe ik ben en ik leef helemaal mee. Kan het soms nog niet helemaal begrijpen, maar dat hoeft waarschijnlijk ook niet.

Veel liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 24 mar 2007 22:02 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve sakia

je hoeft het ook niet te begrijpen het dringt wel door in je onderbewuste.

zelf las ik ze ook snel uit alleen heb ik ze bewust niet allemaal achter elkaar gekocht ben eerst met deel een een hele tijd zoet geweest . en daarna weer verder .


dikke engelenknuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.