LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 17:28

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 07:41 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 18:04
Berichten: 30
Goedemorgen allemaal

Drie weken geleden zat ik koffie te drinken met mijn man en ik kijk naar de kamerdeur die een beetje open stond,
en ik zie een vloedgolf van grijze massa de kamer binnen komen.
De golf reikt tot het plavon en komt door de kamer heen en gaat letterlijk door ons heenn en glipt dan weer naar buiten
Ik zeg het tegen mijn man (hij voelde er niets van) en vind het heel erg vreemd maar ik voel er verder niets bij dus laat ik het los.
De week die volgd worden er 5 consulten afgezegd en dat vonden we lastig omdat we aan het verbouwen zijn en het geld nodig hadden,maar aan de andere kant had ik ook al zoiets van er klopt hier iets niet en dan gebeurt dat.
Toen deed de pc het niet meer ineens en vlak daarvoor smorgens toen ik ook hier over die golf wou vertellen kwam ik hier het forum niet op,alles was gewist 1rty
En we hebben toen het huis grondig gereininigd maar er bleven kleine tegenslagen komen het was vreemd,en ik had ook pijn bij mijn hart en ik dacht wat is dit nu dann weer.
Een ik keek en voelde bij mezelf en ook mijn man snapte er niets van het was alsof het van buiten kwam.

het enige wat ik toen had is dat als ik het vroeg, ik aan een altaartje van iemand moest denken waar we vorig jaar meee gebroken hebben. Die persoon heeft echt iets gedaan wat te erg is voor woorden dus we hebben het verbroken en losgelaten na een hoop pijn en verdriet
En dat vond ik vreemd want oke ik weet dat diegene erg krachtig is maar had ook zoiets van wat moet ik met deze info misschien naief van mij en dacht er verder niet bij na.

Tot twee dagen geleden we waren aan het mediteren en dan zoeken we contact met onze engelen en stellen dan ook vragen,
mijn man had duidelijke antwoorden gehad en bij mij kwam er niets en ineens had ik zoiets van wat is dit nu weer.
En ik keer naar binnen helemaal naar binnen en zoek contact met mijn hart en ja daar was het gevoel van liefde en ik merkte dat mijn energie zich vanzelf verhoogde en werd emotioneel omdat ik ineens besefte dat ik dit gemist had.

En terwijl dat gebeurde zat ik ineens zoef weer bij dat altaarje en ik zei dat direkt tegen mijn man,en hij staat op en vraagt of het een vervloeking is en ik word koud van binnen en zeg dat ook.
Mijn man haalt diegene weg en stuurd alles terug.

Ik was daarna erg moe maar ineens ging alles stromen en allerlei gevoelens van liefde kwamen weer naar binnen en de pijn in mijn hart is ook weg.
En wat ik ook besefte gister dat mijn woede weg was ik had al een tijdje van binnen een onderstroom van woede en afsluiting maar ik dacht zelf dat dat kwam door alle toestanden maar nu is het totaal verdwenen.

En toch vraag ik het mij af he haat diegene mij dan zo erg en wat is het spiegeltje ik snap dat het voor mijzelf de zelfhaat kan zijn of ben ik te naief om te denken dat iedereen liefde is.
En gister kwam ik ook ineens een stukje in een boek tegen dat er duistere zielen bestaan pffffffff
Moet ik mij er dan constand bewust van zijn dat ik mijzelf en mijn gezin moet beschermen?

Ik weet het niet want ik ga ervan uit dat alles een is en elke gebeurtenis brengt je iets wat je dichter bij jezelf brengt.
Ik wil diegene niet veroordelen maar verdorie alles wijst er op dat het van buiten af kwam en ja ik weet best wel dat diegene stiljaloers is op mij he maar toch. mmmm

Hoe kijken jullie hier tegen aan??????????????

Liefs Inge

Ps Annnemiek dank je wel he hou van je.
We hebben trouwens een nieuwe pc kodootje van mijn schoonouders lief he 4567 4567 4567

_________________
Ik ben die ik ben.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 08:14 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Heej lieverd. Afbeelding
Afbeelding
Ik zie het antwoord vervat in jouw bericht als ik zo vrij mag zijn.


Citeer:
Ik weet het niet want ik ga ervan uit dat alles een is en elke gebeurtenis brengt je iets wat je dichter bij jezelf brengt.
Ik wil diegene niet veroordelen maar verdorie alles wijst er op dat het van buiten af kwam en ja ik weet best wel dat diegene stiljaloers is op mij he maar toch.


Ik denk dat het zo simpel is nl.
kweetnie of het grijze ook groen erbij was?
Duidt soms ook op jaloezie.
Kan erg groenig zijn ook.

En heej schat, je gezin blijven beschermen?
Daar hebben jullie je engelen toch voor? fgh
Vraag me alleen af.....wat is de rol van het altaar in het geheel?

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 08:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Citeer:
En wat ik ook besefte gister dat mijn woede weg was ik had al een tijdje van binnen een onderstroom van woede en afsluiting maar ik dacht zelf dat dat kwam door alle toestanden maar nu is het totaal verdwenen.


Hi Meis, wellicht kwam het, werd het zichtbaar als een energie ...om dat te weeg te brengen en op te ruimen..ik weet het ook niet precies hoor...

Lieve groetjes..Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 08:31 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Inge,

Niets is voor niets he lieverd.

Weet je alles wordt eens teruggespiegelt of teruggegooid naar onszelf.
Wat ik voel en ervaar, is dat het iets is wat ooit in jezelf heeft geleefd.
En dan komt op een gegeven moment naar je terug om zich te laten
zien aan je.
Een diepere laag, die je laat voelen wat het is, waarom het is en
waarvoor.
Jij hebt het over een vervloeking, is dat wel zo? Want is het niet
ook het gevoel wat jijzelf naar die persoon toe hebt of hebt gehad?
Door iemand te veroordelen, oordeel je over jezelf.
En lieverd ik bedoel dit liefdevol, want jij weet wat ik er mee bedoel.
Het was toch ook jij die die energieën zal komen en niet je man,
dus leefde of leeft zo iets in jouw werkelijkheid.
Het altaartje laat je ook zien dat daar de spiegel ligt, en dat is
heel mooi, want zo kan je het plaatsen in jezelf.
Heb je dan nu die persoon vergeven? en Jezelf?
Daardoor gaat het weer stromen in jezelf en heb je iets een plek
gegeven in de eenheid die je ervaart/voelt van het EEN.

Lieverd als je er niets bij voelt, gooi maar in de ..........

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 10:45 
Offline

Lid geworden op: za 12 jan 2008 09:44
Berichten: 65
Hoi Inge,

Het antwoord is je zelf al wel duidelijk. Hetgeen dat meteen bij mij omhoog 'popt' is dat het ook nog te maken heeft met een oude karmische binding, iets dat is gebaseerd op een oude wraakneming. Dus dat het daarom toch nog even in jouw leven terugkomt. Wellicht toch even een les of een herhaling van het verleden.

Ik zeg het toch maar even omdat je het hele gebeuren dan wellicht beter kan plaatsen en accepteren dat het (waarom ?) is gebeurd.

Sterkte ermee!
Zevenster


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 11:37 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Hallo lieverd.
Ik had het vanmorgen al gelezen, maar even laten bezinken en voor mij zegt dit alles, eigenlijk, dat wat je zelf allang weet.
Met die golf, kwam er een heleboel naar binnen van oud zeer en onverwerkte stukken, het was grijs en droeg dus van allerlei verbindingen bij zich, het vertrok ook allemaal weer, maar er bleven resten plakken.
Door dat achterblijven van resten jaloesie, vervreemding, maar ook angst, was het nodig, dat jij heel dicht bij jezelf bleef, dus niet vreemd dat die consulten afgezegd werden, want daarmee, zouden er nog meer energiën bij je binnen komen.
Dat jullie dat geld eigenlijk nodig hadden, daar hebben ze boven geen boodschap aan.
Immers, je krijgt wat je nodig hebt en niet wat je wilt, blijkbaar had je die rust harder nodig.
Dus geen wonder dat ook de pc het af liet weten.
Toen je later bij je liefde wilde komen, bleek die deur gesloten te zijn, je had moeite om die liefde te voelen en ervaren, wat gelukkig niet wil zeggen dat die er niet is.
Je ervaarde pijn bij je hart, niet zo verwonderlijk, want die breuk met die persoon heeft pijn en verdriet teweeg gebracht.
Ik kan me zo voorstellen, dat zoiets wederzijds is, dat ook die persoon daar pijn van heeft gehad en misschien nog wel voelt.
Blijkbaar hebben jullie op zielsniveau iets uitgewerkt, nou dan is het logisch dat je alle facetten daarvan doorvoelt, ook de schaduwzijden ervan.
Toch ben je er voor zover ik kan zien wel klaar mee, je hebt die persoon( maar ook jezelf) kunnen vergeven en die onderstroom van woede los kunnen laten.
Ik zou mezelf niet teveel richten op een continue bescherming.
Je weet drommels goed, wanneer dat nodig is en 24 uur per dag allert zijn is beslist niet nodig.
Succes ermee lieverd en een dikke kus. 1hart1
Wat fijn dat je weer een nieuwe pc hebt, kun je weer delen.

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 15:40 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 18:04
Berichten: 30
Dank jullie wel lieverds de antwoorden werpen inderdaad inzichten op mmmm
Ruth lieverd ja het gezinnetje he daar zeg je zowat want wat er was gebeurt ging ook niet over mij maar over louis en het is zijn eigen dochter en ik ging vorig jaar echt over mijn theewater heen.
Want ja het trof iemand waar ik ziels veel van hou en dan word ik een tijger en ik had ook zoiets van waarom he het is je vader en dan kom je inderdaad op een oud stukje van mezelf want ik mis mijn vader en daarom snap ik haar actie s niet.
En dat is de spiegel jaloezie want ik kan niet naar mijn vader om nog iets te vragen en zij doet dan zo mmmm

Amanna dank je schat voor de diamant in het geheel fgh

Het klopt helemaal wat jij zegd en inderdaad nu kan ik het haar en mijzelf vergeven want het is zo dat ik het ook best wel begrijp en wij hebben er samen aan gewerkt om het los te laten en ons huwelijk is er sterker door geworden.
Want dan komen inderdaad je schaduwkanten naar voren.
En louis was er eigenlijk al heel snel klaar mee want hij kent haar en zei al een hele tijd daarvoor van ik raak haar kwijt en hij kon het hele gebeuren ook meer in de liefde zien en ik niet he ik heb echt weken lopen grobbebollen enz.
en normaal andersom is wel grappig eigenlijk realiseer ik mij nu.
Hou van je meis.

Annemiek lieverd

Inderdaad alllerlei verbindingen die los mochten en kennismaking met een donker stukje van mezelf
En inderdaad de rust voor mijzelf dat was denk ik ook het belangrijkste lieverd want het is inderdaad een oud emotioneel stuk van mijn eigen ouders.
En inderdaad je krijgt wat je nodig hebt want verder was er niets aan de hand en ik kon ook echt die week de liefde van de engelen voelen.
en ik ben er nu ook klaar mee.

Dank jullie wel allemaal voor de eerlijke antwoorden en liefde die ik duidelijk voel.

Liefs Inge

_________________
Ik ben die ik ben.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: vreemde verschijnselen
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 18:14 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
kvind knap hoor.
Je openheid.
Want jaloezie is er een. fghj

Love you Darling.
1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.