LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 04:29

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: telepathische verwarring
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 17:42 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Sommige mensen komen bovenlangsover eventjes bij je naar binnen.
Ze zeggen iets of ze vragen iets en ze krijgen gewoon antwoord en dan denken ze dat ze "iets hebben doorgekregen."
Veel mensen doen dit en ze zijn zich er lang niet allemaal van bewust.

Als "ontvanger" ben ik me d'r ook niet altijd van bewust. Het kan zijn, dat een familielid mij bovenlangsover het verlangen naar een praatje heeft gestuurd en dat ik opbel :? zonder dat ik me bewust ben van het feit dat mij dat min of meer verzocht is. Maar dat is allemaal ongevaarlijk. Het kan geen kwaad. Het zou prettiger zijn dat ik nog ietjes bewuster werd en dichter bij mijzelf zou kunnen blijven, maar zo ver ben ik nu eenmaal nog niet.

Wat ik ronduit moeilijk en verwarrend vind, dat zijn de mensen die niet "zichtbaar naar binnen komen lopen", maar zich links van mij op de plek van mijn gids "nestelen" en vervolgens hun eigen projectie's bij mij naar binnen fluisteren. Als ik 's avonds in bed ligt en er komen van dat niveau vragen, dan zal ik altijd zorgvuldig zelfonderzoek doen en ieder woord serieus nemen. Het kost mij een hele nacht slapen voordat ik er achter ben, dat ik ècht niet met een gids in gesprek was en dat het projectie's betrof van iemand waar ik mot mee had. Het voordeel is dat ik exact weet waar ik van verdacht word en waar ik op moet anti-ciperen.
Maar het nadeel is veel groter. Hoe kan iemand zomaar op mijn "gidsenplek" plaatsnemen. Is er dan sprake van een soort "bovenlangsover vrijpostigheid"? Of doe ik iets fout, dat ik dat mogelijk maak?
Is er iemand die daar ervaring mee heeft of er anderszins iets zinnigs over kan zeggen?

Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 17:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Kan het zijn te je daar nu teveel op focust?

Mijn advies; laat de materie ''even los'' ben benieuwd.. wat je dan over een week of twee ervaart..

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 17:55 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
Als je met iemand mot hebt, en hij komt ongevraagd naast je bed staan, zie ik dat als teken dat die ander het wil aankijken, met jou, om een oplossing te vinden


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 17:57 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ik kreeg eerder het gevoel dat die persoon het allemaal op mijn bordje schoof.
Jij dit en het is van jou.
Het voelde eerder alsof die persoon in meditatie de dag afsloot en alles bij mij neerlegde.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 11:14 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 18:04
Berichten: 30
Hoi Vick

Wat ik hierover kan zeggen dat ik het herken,en er een tijd is geweest dat ik er doodmoe van werd.
Het was alsof er allemaal gesprekjes om mij heen plaatsvonden en ik deed eraan mee terwijl ik ergens ook iets wat van waar gaat dit over op dat moment he.
En de volgende dag als ik er bewust naar keek wist ik feilloos wat van mij was en de ander en dan ging ik heel bewust alles gewoon terug sturen naar de afzender want het is de energie van de ander dus dat mag gewoon daar waar het hoort te zijn.

En toen ben ik er op een gegeven moment anders naar gaan kijken en snapte ik ineens dat wij allemaal verbonden zijn met koorden van energie een soort telefoondraden zeg maar en het is aan jouw of jij de hoorn oppakt of niet.
Na dit gegeven had ik zoiets van oke nu snap ik het maar hoe komt het dan dat er informatie binnen komt wat niet voor mij bestemd is maar wat ik dus wel duidelijk oppik.
Wat er met jouw ook in wezen gebeurd als ik het goed begrijp,diegene waar jij mot mee heb is zich er mischien niet eens van bewust wat zij doet en heeft die gevoelen misschien gewoon losgelaten.

En toen ben ik diep naar binnen gegaan met de vraag duidelijk gericht naar mijzelf van waar blijft de informatie of energie hangen die niet strookt met mijn energiepatroon maar wat wel een spiegel voor mij is.
En toen werd het ineens duidelijk ik kreeg mijn lichaan te zien en zag de plek linksboven mijn rechterheup en daar was de poort van ernergie en het was daar waar alles van anderen binnenkwam.
En aangezien ik een praktijk heb en er veel clienten komen voor hulp en inzicht snapte ik hem want als er iemand voor mij zit weet ik dat ik diegen scan maar er is ook zoveel acherliggende info die ik ook weet dat mensen mij vaak verbaast aankijken zo van hoe weet jij dit zo snel en direkt maar dat is dus het koordje wat tot stand komt zodra ze mij gebeld hebben en dan gaat het lopen zeg maar in het reservoir in mijzelf snap je.
En zo heeft iedereen dit en daar komen die gedachten of gevoelens vandaan die dus niet van jouwzelf zijn.

Wat ik er aan doe is elke avond al mijn energiepunten in het licht zetten en dan verdwijnt het gewoon vanzelf en dan voel ik mij veel lichter en prettiger.

En jij zij ook dat jij verbaasd bent dat het is alsof diegene de plaats van jou gids inneemt en of dat zomaar kan nou ik zou zeggen controleren meis vraag aan jou gids of diegene van het licht is en waarom dit dan gebeurt en het kan ook nog zo zijn dat jij zelf die plaats mag innemen door en voor jijzelf want hoe meer jij in jijzelf geloofd hoe minder dit ongevraagd of ongezien kan gebeuren want ik zeg altijd tegen mijzelf ik ben hier de baas in mijn lichaam ziel en geest vanuit liefde voor en door mijzelf.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

liefs inge

_________________
Ik ben die ik ben.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 14:23 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hoi Inge,

Ja, ik kan d'r wel wat mee en tegelijkertijd heb ik er nu 20 vragen bij.
Eerst nog even tot Adrian.

@
Adrian, je had gelijk. Die persoon wil het aankijken en die persoon wil het goed hebben met mij. Dat heb ik gisterenavond gemerkt. Die persoon is heel diep gegaan en heeft andere karmische verbindingen gevonden en heeft begrepen dat alles niet zomaar bij mij hoort.
Dank je wel dat je mij op dat punt bewust gemaakt hebt, want alleen al doordat ik de goede bedoelingen van die persoon nu erken is er een stuk opgeklaard en heeft die persoon ander werk kunnen doen en ik ook.

Ja Inge,

Het belangrijkste waar je het overhebt is voor mij dat punt links boven je rechter heup. . Sommige mensen sturen hun woede daar regelrecht naar toe. En misschien komt er nog meer informatie door naar binnen, dat weet ik niet.


quote]wij allemaal verbonden zijn met koorden van energie een soort telefoondraden zeg maar en het is aan jouw of jij de hoorn oppakt of niet.
[/quote]
Ja, ik ben verantwoordelijk of ik de telefoon opneem, maar ik krijg het idee dat de lijn altijd open is bij mij. Dat is lastig

Ja, ik kan d'r heel veel mee, dank je wel.

liefs Vick[/quote]

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Laatst gewijzigd door Vick op ma 19 nov 2007 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 19:40 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ik kan er ook veel mee Inge, dank Lief!

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 20 nov 2007 09:08 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 18:04
Berichten: 30
Graag gedaan :wink:

Liefs inge

_________________
Ik ben die ik ben.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.