LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 09:09

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Sixt sense
BerichtGeplaatst: do 25 okt 2007 20:55 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Kennen jullie de film the sixt sense met Bruce Willis? Vorige week is de film er toevallig nog op geweest.

Op een avond raakte onze middelste zoontje in paniek want er stonden twee kinderen in zijn kamer, een meisje en een jongetje waarschijnlijk haar broertje hij zag ze en ze zaten onder het bloed. Heel beangstigent voor zo`n kereltje natuurlijk en wij als ouders wisten ons ook even geen raad. Of ik nu voor mijzelf een beeld eraan heb gegeven of dat dit een werkelijk ingeven was weet ik niet meer maar ik zag ze ook voor mijn geestesoog en het zag er voor mij uit als twee verdwaalde kindjes die waarschijnlijk verongelukt waren. Ik ben dezelfde dag meteen salie gaan kopen en heb het hele huis ermee gereinigd en hulp gevraagt om de kindjes verder te begeleiden. Dit alles heeft toen blijkbaar gewerkt want onze zoon kon weer rustig slapen.

Eergisteren schrok ik wakker van twee koude voetjes tegen mijn lichaam en bleek dat twee jongens bij mij in bed waren gekropen hèèrlijk even naliggen en rustig wakker worden. Onze oudste zoon was heel kalm en vroeg me meteen naar beneden te gaan want hij wilde me wat vertllen maar kon dat op dat moment nog niet omdat hij nog wat angstig was. Hij vertelde mij dat er een jongetje op zijn kamer was van een jaar of 8/9 en hij had rood haar en sproetjes. Verder droeg hij een truitje met knoopjes en rood/witte ruitjes, en een spijkerbroekje. Volgens mijn zoon was het niet van deze tijd het was aardig ouderwets en versleten wat hij aanhad. Ik heb geprobeert de angst bij hem weg te halen door hem te laten verplaatsen in dat jongetje die misschien wel de weg kwijt was en dacht van heej, een jongetje van mijn leeftijd laat ik eens bij hem gaan kijken en dat ging allemaal best okee. Ik was ook zo trots op onze zon hij hield zich zo flink en was echt heel kalm heb hem bedankt voor zijn vertrouwen omdat ik het fijn vond dat hij dit deelde met mij. Maar nu zit ik met een vraag.

Het is een jongen die net als ik hooggevoelig is en ook heel open is t.o.v. alles wat er om hem heen gebeurd als de hond zich pijn doet huilt hij ook mee letterlijk. Nu zat ik met hem te praten of het misschien een idee was om een beschermingsjasje of ei samen te maken of schilderen zodat hij dit niet kon vergeten en altijd beschermt is, en alleen alles wat goed voor hem is binnen mag komen en wat niet goed voor hem is meteen wordt terug geketst naar de ontvanger zoiets. In mijn beleving is hij nog te jong om te kunnen beseffen wat het verschil is tussen medelijden en medeleven. En angst ja dit vind ik best lastig omdat ikzelf ook vele angsten heb gekend en ik weet nu wel beter daarmee om te gaan maar ja mijn kind zal hier toch ook zelf doorheen mogen en ik kan hem hierin alleen bijstaan. Hoe staan jullie hier tegenover? Vinden jullie het een mogelijkheid om een beschermingsiets voor hem te schilderen zodat als hij ernaar kijkt niet vergeet om dat te dragen? Of hebben jullie zoiets van Nee niet doen want dan maak je al dat hij zich ergens voor zou moeten beschermen. Ik vind het zo lastig omdat ik voor mijzelf zoiets heb als ik mijn waarheid uitdraag en gewoon Liefde Ben dan heb ik geen bescherming nodig, het is puur voor de safety als ik in de angst zou schieten en aangezien ik nog niet verlicht ben en nog steeds gewoon mens met een ego is het misschien toch raadzaam dit wel te doen. Het mooie van delen is dat je al schrijvende vanzelf het antwoord mag tegenkomen he :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 25 okt 2007 22:13 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077


Tja onze kinderen.
Echt iets om trots op te zijn BrightEyes.

Toen onze zoon nog heel klein was heb ik hem verteld dat er heel veel engelen om hem heen zijn, iedere dag.
En dat hij zelf een engel uit mag kiezen die hij het liefste vind.
En die zal dan helpen als hij beschermt wil worden.
Hmm..hij gaf de voorkeur aan zijn plastic Bionicle Man van Lego.
En onze dochter had haar slaapbeer uitgekozen als beschermheer.
Deze 2 "engelen" moest dan wel overal mee naar toe...*zucht* maar het hielp wel.

Dus misschien is het een optie om hem zelf een beschermer uit te laten kiezen? Iemand/iets waar hij zich veilig bij voelt?

Maar....jouw eigen vondst van het ei lijkt me ook zeer werkbaar.
Zolang hij er zelf maar iets mee kan.

Verder denk ik dat onze kinderen goed uitgerust ter aarde komen.
Beter dan wij in zekere zin.
En hun angsten zijn weliswaar diep en heftig maar kortstondiger heb ik het idee.
Het is snel weer voorbij en dan gaat het leven weer gewoon verder.

Enfin, mijn gevoel erover.
En ?
Dat je een lieve mama bent.
Veiliger kan en jeugd niet zijn want mama is de Grootste Engel. :wink:

1hart1


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 02:56 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ik vind het een prachtig topic.
En volgens mij ben je een topmams Brighteyes.

Persoonlijk denk ik niet dat het er heel erg toe doet welke vorm van bescherming je aanbiedt. Wat mijns inziens wel heel belangrijk is, is dat je er net zo gewoon mee omgaat als met alle andere gebeurtenissen uit hun kinderleven die ze je komen vertellen.
Als ze verdrietig zijn over een slecht cijfer op school, dan ga je waarschijnlijk samen met het kind kijken hoe dat voor een volgende keer te verbeteren valt. Schrikken ze zich het apelazerus van een paar verongelukte kindjes dan kan je ze leren gewoon hallo te zeggen en te vragen wat ze komen doen.

Net zo als je ze leert telefoneren. Als je ze leert telefoneren, dan leer je ze ook dat ze niet hoeven te praten met mensen met wie ze niet willen praten. Dat ze Nee mogen zeggen. Dat ze hun naam en adres niet moeten geven aan mensen die ze niet kennen etc.
Hoe beter ze zaken als persoonlijke ruimte op een psychologisch niveau gaan begrijpen. Bijv. dat je mijnheer X niet binnen wilt laten en dat je dat ook niet hoeft omdat het jullie huis is. Met des te meer gemak zullen ze die assertiviteit mee gaan nemen wanneer er verschillende werelden door elkaar gaan lopen.
Ze hebben het recht om iedere ongenode gast weg te sturen. Zowel ongenode gasten in een fysiek lichaam als zonder fysiek lichaam.

Ik denk dat jouw kinderen rijk zijn.
Zowel met hun begaafdheid als met een moeder met wie ze er over kunnen praten.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 03:05 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Brighteyes

Kinderen kunnen zeer gevoelig zijn. Heb je aan je zoontje gevraagd of hij bang is voor die kindjes die hij ziet?
Komen ze bedreigend voor hem over? Dat zou je misschien eerst voorzichtig kunnen vragen en misschien nog beter , laat hem proberen het kind te tekenen.
Als je erachter kunt komen of hij ook praat met het kind dan zou je in de tekening het kind in een mooi Licht kunnen zetten en ook is het idee van Ruth niet gek. Iets uitzoeken waar het kind zich veilig bij voelt en misschien kun je zelfs heel voorzichtig vertellen dat ( mits hij niet erg bang is en het kind dreigend overkomt ) het kindje eenzaam is en de weg kwijt en nu bij hem de weg komt vragen. Dan zou hij met jou samen hem kunnen vertellen waar hij naar toe mag.

Ik noem maar wat hoor en als het niets lijkt , doe het niet. Ik ken jouw kind niet dus weet ook niet hoe hij dan zal reageren.
Wat mij wel van belang lijkt om ook weer niet teveel nadruk er op te leggen en vertellen dat er wel meer kinderen zijn die dit ook zien.
En dat hij een lieverd is die veel om mens en dier geeft.

Knuffel voor je kinderen en voor jou.
Nel. :idea:


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 06:09 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Nou lieverd, ik denk dat alle hierboven genoemde tips mogelijk zijn, het hoeft natuurlijk niet bij een optie te blijven.
Hij mag iedereen en alles wegsturen, dat is regel een.
Je mag hem ook lezen zichzelf te beschermen, maar pas op, dat het geen overload wordt, dat hij continue in zijn bolletje, of ei gaat zitten.
Dat hij dit alleen doet, als het heel erg bedreigend voor hem wordt.
Want zulke hoog sensitive kinderen pikken natuurlijk de hele dag dingen op.
En al die gevoelige kindjes, zullen toch moeten leren functioneren in deze maatschappij.
Als ik nou even een lijntje probeer te leggen naar jouw zoon, zou ik samen met hem een tekening, of schildering maken, van een heel mooi licht plekje, niet om daar zelf in te gaan zitten, maar om alle ongewenste bezoekers naar te verwijzen.
Tegen een volwassene zou ik zeggen, stuur ze naar het licht, maar voor jouw zoon zou ik er een andere naam voor verzinnen.
De lichte wereld, of het poortje naar het licht.
Hem laten omringen met spiegels is voor degene die hem opzoeken een kwelling, immers dan blijven ze heen en weer stuiteren.
En Ruths idee van een knuffel, een beschermbeer, is natuurlijk klasse.
Heel gek, maar ik hoor/voel zoiets, als ome Willem?
Fijn dat je zoon zijn verhaal zo goed kwijt kan bij jouw.
Heerlijke kinderen.
Heerlijke ouders.
1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 06:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Jij kent je kinderen als geen ander.
Wat ik zie is dat het heel belangrijk is dat jij samen met hem
in dit proces van 'zien'en 'voelen'mee kan blijven lopen.
Hoe je het beste ermee om kan gaan? Er zijn zovele mogelijkheden,
en de beschermknuffels zijn heel lief.
In ieder geval is het heel belangrijk dat hij zich in zijn eigen kamertje
heel veilig blijft voelen, en in en zijn eigen omgeving, maar ook
voelt dat hij zelf hier in kan kiezen.
Dus eigenlijk heb ik ook geen pasklaar antwoord, maar ik voel dat
jij al schrijvende er weer mee aan de slag bent gegaan.
Toch heb k ook zoiets, verwonde kindjes? is er misschien op school
iets gebeurd of in de omgeving?
Lieverd wens je en jouw lieverd inzicht hierin.

Knuf en 1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 08:27 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
:lol:

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Laatst gewijzigd door ed op vr 26 okt 2007 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 08:27 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
Zelf heb ik als kind ook de nodige mediamieke (zo heette dat toen nog) ervaringen gehad. Dus kan ik een beetje uit eigen ervaring spreken.

1. Het is belangrijk dat je jouw kinderen duidelijk maakt dat dit heel normaal is. Dat zielen van mensen die dood zijn gegaan in de tussenwereld tussen onze wereld en de hemel kunnen blijven hangen en dat die vaak bij ons aankloppen.

2. Maak je kinderen ook duidelijk dat die zielen in onze stoffelijke wereld niet echt iets kunnen uitrichten zodat ze er nooit bang voor hoeven zijn. Die bebloede kinderen zien er alleen zo uit omdat dat hun laatste herinnering aan hun leven als mens was.

3. Het is heel mooi als deze zoekende zielen bij je aankloppen omdat je ze kunt helpen te beseffen dat ze dood zijn. Ik meen dat dat ook in die film uiteindelijk gebeurt. Je kunt daarna vragen of een helper hen wil komem halen maar in mijn ervaring zijn die al meteen op het moment zelf aanwezig en nemen de zielen over zodra ze bewust zijn dat ze dood zijn en leiden hen naar het licht of de bekende tunnel.

4. Verder is het van belang dat je kinderen begrijpen dat ook zij hulp krijgen en helpers bij zich hebben. Die kunnen ze aanroepen. Mijn kinderen hebben veel hulp gehad aan een overleden vriendje. Als zij een ervaring eng begonnen te vinden dan riepen ze hem op. Een ziel die geroepen wordt komt over het algemeen en omdat onze tijd niet echt bestaat zijn zij er ook meteen. De beste bescherming zou dan ook wel eens kunnen zijn dat zij een beschermer uitkiezen, iemand die ze kennen en vertrouwen die al overleden is. Als zij spontaan zielen kunnen zien dan kunnen ze vast ook zielen zien die ze oproepen.

5. Misschien het balngrijkste staat in de reactie van Vick, je hoeft geen contact te hebben, je kunt gewoon duidelijk zeggen dat je wilt dat ze weggaan. Je helpt hen dan niet maar bijna altijd zullen ze ook echt weggaan. als je dat maar met voldoende overtuiging zegt. Kinderen begrijpen dat vaak niet want wat er gebeurt trekt hen aan omdat ze nieuwsgierig zijn.

6. Tot slot heb ik als kind al een eenvoudige techniek geleerd. Wanneer je je armen voor je borst kruist (rechterhand op linkerschouder en linkerhand op rechterschouder) en tegelijkertijd je enkels over elkaar heen legt dan sluit je jezelf volledig af en kan een vreemde energie of ziel geen contact met je houden. Het is goed als kind om te weten dat jij het kunt beeindigen.

7. Stimuleer ze iedere ervaring aan je te vertellen. Sommige contacten zijn geneigd erg indringend en aanhoudend contact te maken. Dan moet je echt moeite doen van ze af te komen. Het is goed als je weet dat ze last hebben van een dergelijke klever want dan kun je helpen ze daarvan los te maken.

Wat een prachtig geschenk om zulke bewuste kinderen te hebben! Mijn advies is geniet er vooral van! Ze hebben al het gereedschap bij zich om hier in het leven te kunnen slagen dus met hen komt het vast wel goed.

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 08:27 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
:lol:

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 09:41 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


Wat zit jij nou 2 keer te grinniken ED?


O.k mijn verhaal.

Als kind in een zeer paranormale familie trof ik het niet erg. Mijn vader had er niets mee en mijn moeder was de enige die geen gave op dat gebied had en de situatie thuis was er niet naar om mijn angsten uit te spreken.

Het contact met de familie die ver weg woonde was er vrijwel niet dus stond ik alleen voor iets wat ik niet behappen kon.

Ik heb vorige levens gezien en snapte het niet . Ik was doodsbang van openstaande deuren in de nacht en er was van alles om me heen.
Niet elke nacht maar wel vele en tot in mijn dromen werd ik wel achtervolgd.

Op de middelbare school gingen we een keer naar het Crematorium Westerveld en ik raakte bijna verstijfd van paniek. Liet niets merken aan de klasgenoten maar na die tijd voelde ik heel sterk dat er vreemde dingen in mijn kamer waren.

Ik keek altijd naar de schoorsteen van het Crematorium als we met de bus naar Haarlem reden en dan kreeg ik het zo koud.

Mijn kinderen zijn gevoelig maar mijn moeder die met haar vreemde afwijkende gedrag ( noem het even zo maar ik hou allang weer van haar ) heeft maandenlang bleek achteraf, mijn kinderen doodsbang gemaakt en dat kwam op een dag uit toen mijn dochter het niet meer hield. Toen kwam uit dat ze glaasje hadden gedraaid en dat is een ingang voor mensen die wat zwak in hun schoenen staan en zeker een paar kinderen die nog kwetsbaar zijn.
Ik ben woedend geworden en heb mijn moeder ter verantwoording geroepen en haar aan mijn kinderen laten vertellen dat het allemaal verhaaltjes waren.

Ik wist echt niet hoe ik het anders aan moest pakken.
Dat bracht op een of andere manier rust voor een tijd.

Niet lang daarna werd mijn dochter ziek en toen zag ze duivelsgezichten en was heel depressief. Een stem zei tegen haar...je moet dood en toen ze antwoordde , ik wil niet dood, zei de stem...dan niet. Heel beangstigend voor dit kind en ik zocht een goeie paranormale genezer om haar te helpen.

Er speelden nog meer dingen en ik zit bijna te huilen om het onbegrip wat ik tegenkwam en mijn kind wat ik achteruit zag gaan.

Ik heb haar toen op paardrijles gedaan en daar is ze de eerste stappen gaan zetten op een stuk verwerking.

Mijn zoon was beinvloed door mijn moeder en ik had dat niet in de gaten en hij speelde in een band waar ik ineens op een foto de vlammetjes uit zag komen. Ik schrok wel maar wist niet wat het was. Iemand zei dat hij onder invloed stond van een van de bandleden die zich met zwarte kunst bezig hield.


Hij heeft gaves want hij kon vrienden helpen en pijn genezen etc. Uittreden was niet zo handig denk ik nu maar nu wil hij al jaren niets weten van spiritualiteit en dat respecteer ik.

Mijn gave van helderziendheid etc. kennen jullie vanuit dit forum en ik ben nooit meer bang geweest voor zielen die dwaalden sinds ik bijna dood was.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Laatst gewijzigd door Nel op vr 26 okt 2007 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 18:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Mijn moeder en ik vonden het normaal dat we zo nu en dan wat waarnamen. Vaak ook samen tegelijk.. erg bijzonder.. ik heb mij hierdoor nooit ''anders'' gevoeld en ging er eigenlijk ook nooit mee te koop lopen.. was als iets normaals.. wat sowieso bij ons hoorde..

Pas later werd ik mij steeds bewuster en ja er nu op terug kijkend is toch wel mooi dat ik vele dingen samen met mijn moeder kon ervaren.. op dat gebied...

Volgens mij als ik allemaal zo lees.. ben je goed bezig :wink:

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 20:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Lieve mensen

Ik ben in totaal zo`n 2 uur bezig geweest met jullie allen persoonlijk een reactie terug te schrijven en op verzenden gedrukt en alles is foetsie gewoon verdwenen ik moest mijzelf weer opnieuw inloggen. ik vind dit diep triest en snap niet waarom? Maar het forum liep zowiezo al traag vond ik nou ja, dan doe ik het maar even zo en hoop dat dit wel door mag!

Ik ben jullie allemaal heel dankbaar voor de tijd en energie die jullie hebben genomen om te reageren en zitten mooie suggesties bij waar ik wat mee kan en ook vele die wij al toepassen bedankt hiervoor.

Warme groet Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 20:28 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Brighteyes

ja dat is jammer van al je werk maar je liefdevolle reactie wordt toch wel gevoeld.

En het forum is traag en ook Ed raakte een stuk kwijt nadat hij bijna klaar was. Schrale troost maar een goeie tip voor je.
Schrijf eerst in Word of gewoon in een mail wat je wil zeggen en kopieer hem dan naar de topic. Ik doe het vaker zo en raak nu ook niet zo snel iets kwijt.

Veel liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2007 20:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hi Nel, bedankt voor de tip, zal ik inderdaad doen de volgende keer.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 27 okt 2007 15:21 
Offline

Lid geworden op: za 13 okt 2007 14:40
Berichten: 21
dag brighteyes,
bijzonder hoor deze ervaring die jouw kinderen hebben.
Ed en Nel en ook de anderen, hebben al zeer goeie raad gegeven.
Messchien nog iets erbij van mezelf?

ik was 7 jaar toen bij mij allerhande zakens bewaarheid werden.
Mijn kleinkinderen, vooral fientje van 7j, begint ook al gevoelens te lezen.
zo begint het in mijn familie. Heb het allemaal zelf moeten uitzoeken tot ik op het doodsbed van mijn grootmoeder (moederszijde) leerde dat mijn heldervoelendheid en wat ermee samenhangt, afkomstig is van haar.
:? het is vooral belangrijk te weten:....... dat sommige mensen, en zekers gevoelige kinderen, een lichtje zijn in de duisternis voor zieltjes die hulp nodig hebben, en dat ze zelf beslissen of ze deze zieltjes willen ontvangen of niet. Met andere woorden, is het te beangstigend, dan kan jouw kind zo vrij zijn om te zeggen, "hela jongens, die hoef ik niet, jullie maken mij bang met jullie onverwachte bezoekjes" "laat me aub met rust en ga in liefde in het licht" Kort gezegd dus.
messchien is het nodig ze te vertellen, als ze het al kunnen begrijpen, wat sterven eigenlijk is en hoe het normaal gezien beleefd wordt.
:arrow: hier volgt een verhaaltje:
toen mijn grootmoeder in coma kwam en naar het ziekenhuis werd gebracht om te sterven, beleefde ik het volgende:
ik kwam de ziekenhuiskamer binnen, zag haar liggen, rochelend op het bed. Over haar lichaam en halve kristallen cirkel (van hals tot 1ste chakra) die gevuld was met bewegende deeltjes. Deze deeltjes zijn gedachtendeeltjes die opgeslagen waren in haar organen tijdens haar leven en die bij het stervensproces en afwerking meemaken. Je kent het fenomeen wel, je leven aan je ogen zien voorbij gaan.
Ik had toen rozenolie (essence) bij mij, deed er wat op mijn handpalmen en magnetiseerde haar en chante de volgende mantra,

I am the licht of the heart
shining in the darkness off beeing,
and changing all into the golden treasury of the mind off christ,
I am projecting mine love, out, into the world
to erase all errors, and to break down all barriers
I am the power of infinity love, amplifying itself,
until it is victorious world without end.

deze mantra is zeeg geschikt bij stervensbegeleiding.
Mijn man hield toen de wacht bij de deur, ik magnetiseerde de lieve schat onderwijl. Ze werd rustiger.
Toen dacht ik, ach lieverd, ik zou zo graag willen weten hoe het nu gaat met jou. Mijn gedachten waren nog niet koud, toen ik eenlichtflits in mijn derde oog kreeg, vol Liefde, schoonheid, tederheid, dank u en lichtvolle liefde. Al ineen. Het was prachtig. Het was mijn taak geweest deze mooie engel te mogen begeleiden.

Voor mijn kleinkinderen, heb ik een pracktischer oplossing gevonden.
Zij kregen een dromenvanger in hun kamer. voor hun helpt het, het geeft ze een gevoel van veiligheid en zekerheid.

Messchien heb je iets aan dit verhaaltje???
In elk geval, rozengeur is de hoogste frequentie en begeleidt ze in Liefde.
Messchien kun je daar ook iets mee.

In feite is alles zo normaal maar ze zijn wat jong om dit messchien al te aanvaarden. Heel leuk dat ze zo'n fijne moeder hebben waar ze terecht kunnen en die luisterd en begrijpt. Dit is ook bijzonder;

fIJNE GROETJES :D maddy/merlia

_________________
Geloof in jezelf. Fijne groetjes van Merlia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 27 okt 2007 19:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Dankjewel Merlia voor je bijdrage en ik heb zeker iets aan je verhaaltje :wink: Dit is trouwens voor het eerst dat ik een ervaring lees, waarin je verteld over
Citeer:
ik kwam de ziekenhuiskamer binnen, zag haar liggen, rochelend op het bed. Over haar lichaam en halve kristallen cirkel (van hals tot 1ste chakra) die gevuld was met bewegende deeltjes. Deze deeltjes zijn gedachtendeeltjes die opgeslagen waren in haar organen tijdens haar leven en die bij het stervensproces en afwerking meemaken
Heel boeiend. En wat een prachtige taak om dit te mogen begeleiden.

Dat van de rozenessence neem ik zeker mee en de mantra zal ik eerst proberen te vertalen.

Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.