LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 02:40

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: ZEITGEIST, The Movie
BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2007 07:36 
ZEITGEIST, The Movie

the movie

greetz davith


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 20:50 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Ja super!!

Echt een eyeopener.. tenminste meer een bevestigend gevoel voor mij. Ik moest hierna wel even met mijn angsten aan de slag.. ben jaren terug al door iemand gewaarschuwd tenminste getipt.. laat je niet chippen.. die persoon ben ik helaas uit het oog verloren die was op spiritueel gebied tsja hoe zal ik het zeggen hij had veel wijsheid verkregen en waar hij het toen over had begin ik nu steeds meer te begrijpen en ja veel dingen voorspelde hij al en zeitgeist brengt dat heel goed samen.

Echt een nadenkertje..

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 21:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Daar ga ik morgen even voor zitten!!!

Liefs
Anjasa


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 20:17 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Inmiddels gezien? 8)

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 21:00 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
:oops: :oops: :oops: :oops:
Nog niet.
Zal volgende week worden.
Ik ga dit weekend met een goede vriend naar Burgers Zoo met de kids.

Liefs
Anjasa


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 21:25 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Oh dat is ook niet verkeerd.. wat leuk!

Geniet ze!!

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 00:01 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
mooi heel verhelderend

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: ZEITGEIST, The Movie
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008 15:34 
Offline

Lid geworden op: do 07 feb 2008 11:04
Berichten: 12
Dit is dus een film die voor mij veel anst aanjaagd, Ook als je alle complotsites mag geloven
hebben ze die chip dus ook al voor ons klaarliggen. Theorieen dat ze hem er langzaam in gaan sauzen. Naar ik weet moeten
alle honden al in 2011 gechipt worden. Maar dit dit ons allemaal te wachten staat. Dit jaagt angst aan bij mij... niet meer zo erg als in het begin maar toch..De ontwikkelingen zijn er en over democratie kunnen we niet spreken. Wat de grote machtshebberw willen dat gebeurd op dit moment en ik hoop echt dat dat allemaal snel gaat veranderen en dat veel meer mensen bewust worden.

Ik hoopte hier wat meer info in dit topic te verkrijgen. Maar de reacties zijn vrij kort.
Mijn ideee is dat we ons als mens van alles wijs laten maken zonder er bij na te denken.
EN dat we het qua het macht uit handen geven het veel te ver hebben laten komen.
Ook zie ik wel iets in het volk krijgt de leiding die het verdient, dat als mensen hun kop in t zand steken en lekker vrolijk erop door leven, zonder dingen in hunzelf te onderzoeken zeg maar.

Nou goed ik hoop dat hier over nog wat woorden gewisseld kunnen worden aangezien het iets is wat mij onbewust wel veel bezig houdt. Ik wordt zelf moedeloos hoe het er aan toe gaat in de machtsstructuren en wat zij over ons bepalen welke gezondheidszorg/voeding/straling en mensen tot zich moeten nemen..
Ik weet dat ik zelf nog veel moet leren maar hou me nog niet heel lang bezig met deze materie...
Liefs


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: ZEITGEIST, The Movie
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008 16:39 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380

Angsten , ik vind angst een slechte raadgever en er zijn heel wat groeperingen, die juist op de angst van de mensheid inspelen met dit soort sites en films.
Het is niet allemaal waar , gelukkig niet en in mijn jonge tijd waren er ook allerlei complottheorien ( ben van 1948 ) en wat is ervan uitgekomen?

Overigens is de aarde een leerplaneet en je werkt er ook wat karma uit , "goed "en slecht " dus zullen er dingen gebeuren die in onze ogen niet zo mooi zijn. Bijv. oorlog etc.

Ik slaap zonder angst ik loop in de nacht op straat zonder angst en dat al heel erg lang.

De media zijn gek op angstverhalen en dikken het aan.
Met als gevolg dat daarvoor gevoelige mensen het onnodig zwaar hebben.
Ik maak het Licht in mezelf aan en weet al zo lang dat alles goed komt en gaat.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: ZEITGEIST, The Movie
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 14:31 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Nel,

Ben met je eens dat we niet angstig hoeven te zijn. Als we echter kijken naar de realiteit: Overal worden camera's geplaatst, we lopen rond met een paspoort, allemaal voor "onze veiligheid". Wanneer gaan we stoppen met die handel?

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: ZEITGEIST, The Movie
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 14:48 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Bigbear

Natuurlijk is het nog niet ideaal maar misschien eens een eigen partij van warme harten en intelligente en lichtdragende mensen oprichten?

Partij : VREDE VOOR EN DOOR LICHTWERKERS.

WEG MET DE CHIPS , PASPOORTEN , VREEMDELINGENHAAT ..... WAT ZIJN NOU TOCH VREEMDELINGEN? WE LEVEN TOCH ALLEMAAL OP DEZE PLANEET? zxv

Liefs van Nel. fgh

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: ZEITGEIST, The Movie
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 14:56 
Offline

Lid geworden op: do 07 feb 2008 11:04
Berichten: 12
Je hebt inderdaad positief en negatief.
Maar het is zo jammer dat juist dat de mensen die een groot ego hebben en verzot zijn op macht en geld diegene zijn die alles bepalen, ze zijn onverzadigbaar. Politiek is handel drijven in ziekte en oorlog. Dat is 1 ding wat me duidelijk is geworden na jaren onderzoek op t vlak van gezondheid. Gelukkig worden wel steeds meer mensen bewuster en komen er steeds meer boeken hierover.
Zoals het boek een aantal jaar geleden van Edy Korthals Altes en Shockdoctrine en nog vele andere.
Daarom vind ik de channels van de stichters en van matthews zo leuk 4567 aangezien die het erovere hebben hoe die machtstructuren in elkaar aan t denderen zijn door de hogere vibratie en de grotere bewustwording van mensen.
Groetjes Deborah


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: ZEITGEIST, The Movie
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 20:31 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 18 dec 2007 07:43
Berichten: 33
Plato
'Er zal nooit een einde aan de problemen van staten komen, of zelfs aan die van de mensheid, tenzij filosofen in deze wereld koningen worden of tenzij degenen die we nu koningen of leiders noemen werkelijk en waarachtig filosofen worden.'
(Politeia)


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.