LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 21:09

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: labels voor waar aannemen
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 09:40 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Lieve lichten,

Ik zag ergens in een topic iets van Bear staan over 'labels voor waar aannemen' en daar wil ik ook even wat gedachten over neerzetten, want juist gisteren heb ik dat heel duidelijk gevoeld. Ik ging dus die lezing doen over mijn boek voor een hele grote groep mensen, en zag er tegenop.

Voordat ik daarheen ging, had ik nog een stuk geschreven aan wat mijn nieuwe boek wordt :oops: . In dat stuk beschreef ik hoe de baby die ik was, het kind en de tiener die ik was, plus mijn 'hogere zelf' allemaal samensmolten tot de persoon die ik nu ben. Al hun verhalen zijn gehoord gezien en gevoeld en maakten mij die ik nu ben. Ik beschreef hoe ik dus, als die complete persoon, een heel nieuwe ruimte betrad.

Tijdens het avondeten, ik zat nog in dat beeld, voelde ik letterlijk hoe ik 'uit die oude labels' stapte. Die ik dus als waar had aangenomen, van anderen, met name mijn moeder. 'Dat kunnen wij niet. Dat is niet voor ons. Wij zijn daar te klein voor'. Jawel, letterlijk en figuurlijk klein! En ik heb alles voor waar aangenomen! Sjonge, ik zag ineens ook dat ik mijn ouders echt als ware godheden heb beschouwd, alleswetend en allesbepalend.

Maar ik realiseerde me dus dat niemand anders deze labels ziet, alleen ikzelf die ze voel. Degenen voor wie ik die lezing ging houden, weten daar allemaal niks van. Die zien mij gewoon binnenkomen: oh, die vrouw met ontvoerde kindjes, en wat knap dat ze daar een boek over heeft geschreven en er ook nog over komt vertellen. Leuk om haar in het echt te ontmoeten. Zij hebben dus geen last van deze beperkende plaatjes. Ikzelf was degene die er last van had.

Gek hoor. Ik heb hier eerder al over gelezen, maar nu heb ik het zelf gevoeld. Eigenlijk door mijn schrijven, en het was alsof het later 'in mijn lijf indaalde' wat ik geschreven had. Ik betreed een nieuwe ruimte! Er is op tv een of andere reclame, waar iemand door een soort doorzichtige glas/water-wand of zoiets heenstapt, heenbreekt. Zo voel ik het ook!

Ik vind het echt een openbaring dat ik doorzie hoe het werkt met die labels, dat het maar etiketjes van een ander zijn die ik voor waar heb aangenomen. Misschien werkt de ervaring met die psycholoog hier ook nog in na, dat ik na het lezen van dat rapport had besloten dat ik mij niet identificeer met zijn diagnose-etiketje. Wat een ontdekking!!

Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 09:57 
Gaaf he.

Dat je dan werkelijk een :idea: op gaat.
Mooi hoor.
Je trekt een jasje gewoon uit.

Ik heb ook nog labels zat en het is zo mooi dat je gaat zien dat je ze zelf instand houd tot je ze aflegt

Een grote voor mij is mezelf op mijn manier in woorden uiten
Je mag pas praten als het heel duidelijk is voor iedereen.
Ik en opschrijven wat ik voel en ervaar ...nou moeilijk hoor.
Een van mijn labeltjes.
Doe eens normaal Simone.
Wees niet zo vaag.

Zeker als het over reageren gaat op gevoelens van andere loop ik vaak stuk. Want ik voel de ander wel. Maar alle woorden die ik zou kunnen schrijven voelen zo leeg op een of andere manier
En dan schrijf ik maar niks.


En jij doet dat dan gewoon en ook nog in boeken.
En voor een groep.
Teraaaaaaaaaa....petje af.

Liefs Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 10:16 
Hela.....
Labels???

Ik heb meerdere keren te horen gekregen, dat de ouders hun kind een "blauwdruk" mee geven.
Nu ik zo over die labels lees, vergelijk ik die meteen met die blauwdruk.

Het zou dus betekenen, dat je opnieuw geboren kan worden, op het moment, dat je die labels of blauwdruk naast je neer kan leggen, als zijnde :

Het is van iemand anders, die mij verteld heeft wat te doen, hoe te zijn, zoals mijn ouders me "gekneed" hebben..

Nu denk ik , en ik spreek voor mezelf, dat ik labels beter kan hanteren dan een gehele blauwdruk.
Met labels kun je stukje voor beetje jezelf hervinden,
Terwijl ik een blauwdruk zag als iets wat niet veranderd kan worden.


Wat een inzicht zeg....
Het zou ook betekenen, dat ik als moeder, ik die ook haar fouten heeft, er niet te bezorgt over moet zijn.
Mijn kids kunnen later dan zelf kiezen wat ze willen behouden van datgene wat ze meegekregen hebben..

Of zit ik er nu naast?
:roll:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 10:17 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Grrrrrrrrrr Ik was die gast dus..

Wat moet ik toch met mijn lappie?

Hugs Maria


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 12:13 
Lieve Maria.

Citeer:
Nu denk ik , en ik spreek voor mezelf, dat ik labels beter kan hanteren dan een gehele blauwdruk.
Met labels kun je stukje voor beetje jezelf hervinden,
Terwijl ik een blauwdruk zag als iets wat niet veranderd kan worden.


Ik zie de blauwdruk als je aard. Dat wat je onderscheid van iedereen anders en dat zou ik niet eens willen veranderen als dat zou kunnen. Mijn irreele gedachten, die hebben de labels aangenomen omdat ik toen niet beter wist. Ik kon alleen maar leren door de kopieren. En degene die ik kopieerde kon het toch niet verkeerd hebben? Soms wel dus. Omdat zij het ook niet hadden geleerd. Niemand kon het hun leren omdat zij het ook niet wisten. We gaan er wel eens vanuit dat onze ouders en leraren alles moesten weten. Maar hoe zou dat kunnen? Als je heel veel weet, weet je nog steeds meer niet dan wel. "Vanaf de maan gezien is iedereen even groot". Dus hoe zou je jezelf dommer of slimmer kunnen vinden dan een ander. Het is maar een etiket dat je op hebt laten plakken en bent toen vanf dat moment dat aan gaan nemen. En toen wist je niet beter, maar nu mag je dit anders gaan bekijken.

Citeer:
Wat een inzicht zeg....
Het zou ook betekenen, dat ik als moeder, ik die ook haar fouten heeft, er niet te bezorgt over moet zijn.
Mijn kids kunnen later dan zelf kiezen wat ze willen behouden van datgene wat ze meegekregen hebben..

Of zit ik er nu naast?


Precies in de roos. Juist door er niet meer bezorgd over te zijn geef je hun dat in elk geval niet mee!

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 13:11 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Dank je Bigbear...

Je hebt het weer eens mooi uit de knoop gehaald voor me.:-)
Blauwdruk....labels..

Nou nog eens kijken of ik er verder iets mee kan..
En is het vandaag niet, dan morgen..;-)

Big Hugs Afbeelding Moi..Maria


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 13:48 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
De grootste ontdekking vind ik zelf nog dat ik ineens doorhad dat ik mijn ouders zo als godheden zag. Allesbepalend, zo machtig, dat ze zelfs bepaalden wie ik was. En vooral GROOOOOT.
Dat konden ze natuurlijk omdat ik zo kapotgemaakt was door hun (vooral zijn) handelen dat ik mezelf 'niets' meer voelde. Hun labeltjes zouden dus wel kloppen, en ik nam ze over, en vereenzelvigde me ermee. Zonder het te beseffen.

Pas nu ik me aan het ontworstelen ben van die oude troep zie ik meer en meer mezelf. Wie ik echt ben. Die blauwdruk? Oké, als het dat is wat ik echt ben, qua karakter.

Ik zie het zó in beelden. Alsof ik door een onzichtbare glazen wand ben gelopen en aan de andere kant bevrijd in een nieuwe ruimte binnenstap. Als een feniks die herrijst uit de as van het vreugdevuur dat ik heb aangestoken om al die oude troep te verbranden. Zo helder ineens!

Hoe belangrijk kunnen ouders zijn...!
En hoelang kan het duren om JEZELF te vinden!!!


Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 13:53 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Simone schreef:
En jij doet dat dan gewoon en ook nog in boeken.
En voor een groep.
Teraaaaaaaaaa....petje af.


Lieve Simone,

Speciaal aan jou even mijn grote dank voor dit compliment.
Overigens lijkt het misschien wel zo 'gewoon', maar dat is het voor mij zeker niet. Het is een héél proces, wat ook nog steeds voortduurt en vast ook nooit ophoudt. Maar het is wel mijn manier.

Zo heb jij vast en zeker ook jouw manier, daar ben ik van overtuigd!

Liefs
Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 14:58 
Lieve Zonne-elf,

Mooi om te zien dat je alleen kunt veranderen dat wat je inziet. Daar gaat het allemaal om. Hoe je tot dat inzicht komt is voor iedereen anders. Maar op het moment van het inzicht hoef je niet meer te vragen welke weg je moet nemen. Dan is het duidelijk geworden en kun je alles loslaten (of door de glazen wand heenlopen zoals jij het je voor stelt). Dat is dus in mijn ogen het platslaan van de ui, het doorbreken van de wand. Je pakt dan niet meer een voor een je labels aan, maar in een keer allemaal weg. En kom je er dan weer eentje terloops tegen dan, hoef je er alleen maar naar te kijken: Oh daar heb je er weer zo één. En die is niet fout of verkeerd. Nee juist niet, hij is verkeerd blijven plakken.

Geeft het niet een geweldig gevoel om steeds meer te worden wie je in werkelijkheid bent? En niet die je geleerd heb om te worden?

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 06:50 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Bigbear schreef:
Geeft het niet een geweldig gevoel om steeds meer te worden wie je in werkelijkheid bent? En niet die je geleerd heb om te worden?

Lieve Bigbear,

Ja, dat geeft een super gevoel. Ik zie dat trouwens altijd in beelden. Ontsnappen uit een kooi, tralies ombuigen, eruit stappen... een glazen kooi kapotslaan... door die glazen wand stappen... (deze laatste twee zijn geniepig want glas is zo doorzichtig dat je de barriere bijna niet ziet!)
Ik heb mezelf al vaak bevrijd op die manier. Maar inderdaad gaat dat pas als het inzicht er is. Als dat er is, hoef ik niet meer te vragen welke weg te bewandelen; dat is dan voor de hand liggend.

Soms kijk ik met verwondering achterom, waar ik vandaan kom. Dat ligt zóver achter mij! Ik heb al zóveel achtergelaten. Zóveel losgelaten. Als ik dit schrijf zie ik een beeld van een eend die uit het water komt en de druppels van zich afschudt! Zo schud ik ook de labels van een ander van mij af; geruststellend idee dat ik ze nu voortaan ook beter zal herkennen. Trouwens, nog even voortbordurend op die eend: dat water 'pakt' niet eens op die veren, want ze zijn waterafstotend. Zo hebben die etiketten mij toch ook niet echt, niet wezenlijk tot op diep niveau, te pakken genomen! Alleen maar aan de oppervlakte, niet dat wat ik BEN.

Liefs
Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 23:30 
hehehe, prachtig hoe je dat zegt, lieve Zonne Elfje
Zonne-elfje schreef:
dat water 'pakt' niet eens op die veren, want ze zijn waterafstotend

Ik heb sinds jaren zo'n toverwoordje:
Ganzeverenvet
wat eigenlijk dat doet wat jij bedoelt.
Ganzeverenvet kan bijvoorbeeld ook niet in gewone flessen bewaard worden omdat het door de porieën van de fles doorsijpeld, het is enorm afstotend en ja, er blijft niets aan kleven, weet je wel.
Ik denk dat ik dat woordje en zijn kracht ooit leerde van een bevriend heksje ... Dank Je Afbeelding


Ik heb met verbazing dit alles gelezen, lieverd. Goh, wat ben jij bewustgeworden! Wat een groei en zelfbewustzijn!

Warmte, Licht en Liefde


Namaste




Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 20:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Nou Patrick, wat een compliment, dank je!! :oops:

Hihi, ganzeverenvet... en kun je dat niet in gewone flessen bewaren? Van glas? Gaat dat dóór glas heen dan?
Intrigerend.....
Nou, dat zou mij soms wel van pas kunnen komen dan, als er weer eens wat labels van anderen afgeschud moeten worden, haha!

En ik ga door, ik ga door :idea: :idea: :idea: :arrow: :idea: :idea: :idea:


Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:03 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Nou Labels voor waar aannemen?
Ja in sommige gevallen wel dus.
Van ons vader moesten we altijd ons mond dicht houden als er gesproken werd door volwassenen.
Hoe waar is dit...:-((
Ja die label houd ik nog maar even, gezien de reakties die ik kreeg, op een berichtje waarin ik nogal vrolijk was, en ik met een dosis humor schreef.
Schijnbaar.....was ik iets TE vrolijk, TE humoristisch, en waarschijnlijk werd dat als kwetsend ervaren..

Bekijk het maar ,,,labels....ja ik houd ze nog maar even..HA!!!!!!
Ik zal mijn mond wel houden, niet vrolijk zijn of proberen een geintje te maken..

Zie maar..
Ik heb er genoeg van.
Maria


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:08 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Och ja....enne ik heb mijn excuses aangeboden.
Voor het geval ik er de schrijver er pijn mee had gedaan..

Meer kon ik niet doen.

Sava Sesa
Moi.............Maria...................maja....
Pfff als het beestje maar een naampje heeft toch? :cry:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:16 
Mijn moeder zei ook veel waar ik het niet mee eens was. :wink:

Maar ze zei ook altijd Te bestaat niet, alleen als er vrede achter staat.
Dat is best een hele mooi toch ???
:idea: Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Leuk bedacht Simone..

Maar het helpt niet.
Ik volg gewoon de label die me is opgeplakt..
Ja mevr, nee mijnheer.

Ik heb geen eigen mening meer.
Stokpaardjes??
Ik zal de volgende keer wel beter uitkijken voor ik ergens een eigen mening op geef.
Daarom zeg ik.
Zie maar..

Ik heb er ff genoeg van.
Als een mens niet eens meer een geintje mag maken, en dit alleen op 1 bepaalde uitspraak van iemand die een reaktie gaf..

Ik heb niet eens het gedicht aangevallen, alleen mijn bedenkingen voor mijn medemensen neergezet.

Zie maar..
Nee je zult niets zien , want ik heb mijn reaktie verwijderd en er in de plaats een verontschuldiging voor neergezet, terwijl ik eigenlijk dat niet eens op zijn plaats vond.

Och ik ben blijkbaar nog niet volwassen genoeg om mee te draaien op een forum als deze.

Moi.Maria......maja.......als het beestje maar een naampje heeft toch?
Ach wat kan mijn naam me nou schelen?

Groetjes jantje pietje en klaasje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 22:35 
Lieve Maja,

Jij denk nog steeds dat je je ruimte niet in mag nemen. Ook op dit forum. Wie heeft gezegd dat je berichten weg "moest" halen, niet je eigen mening mogen verkondigen?

Als je mijn mening wil over jouw reaktie leek er erg veel boosheid in te zitten. En je mag boos zijn. Maar waarom was je nu ECHT boos. Dat zou ik graag willen weten.

Liefs, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2006 15:35 
Hé Maja,

Wat is er aan de hand????
Waarom zou jij niet volwassen zijn????
We hebben hier geen regels en ook geen minimum leeftijd hoor???

liefs Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2006 17:39 
Maja, lieverd,
ik heb me krom gelachen toen je zei dat als je ... tsja, hoe zei je 't ook weer maar je plakte erachter:
"Ja, dan zeg ik maar dat ik teveel kip heb gegeten"

Vond ik schitterend gewoonweg! ...
en nu is dat weg :(

Ik heb dat wel zien staan maar had niet veel tijd achter de comp dus ben niet ingelogged en nu zie ik dat er iets mis is gegaan
nouja, mis ... laat ik zeggen 'de energie is een beetje strop'

Lieverd, stokpaardje of niet, ik vond het gewoonweg schitterend ...
en dan dat schaap er zo bij ... :lol:

Hmm ... vind ik dan gewoon jammer dat je je even niet zo lekker voelt/voelde, zeker omdat het dan ook nog zo grappig was eerst

Warmte, Licht en Liefde
Namaste



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2006 19:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Oke lieve mensen..

Ik weet echt niet wat me bezielde die avond.
Ik voel het in de hoek, dat mijn saboteur weer heerlijk zijn best heeft gedaan, en ik heb het toegelaten.
Vooral dit laatste is voor mij belangrijk. Ik begin het steeds meer te herkennen die momenten.
Ik weet nu dat ik me nog steeds LIET saboteren.. :cry:

Maar nu niet meer...als ik het op tijd kan herkennen dan toch, laat ik het niet meer toe

Bigbear, je vroeg waarom ik boos was, in welke reaktie?
In de topic. weet wat je eet?
Als je dat bedoeld, Ja ik was en ben nog steeds boos..
Niet op Henk, maar op het feit dat er steeds meer mensen het financieel zo moeilijk hebben.
Ik voel me nog net niet schuldig als ik een heerlijk (dure) maaltijd op tafel zet, maar ik bedenk me, hoe moeilijk het moet zijn voor die mensen
Ook ik heb armoede gekend.
In onze eerste tig jaren heb ik vaak een dubbeltje drie keer moeten omdraaien, voor ik het uit kon geven.
Dus ik weet hoe het voelt.

Ik vond het een heel mooi gedicht van Henk...echt waar.
Maar ik proefde er uit dat je geen goedkoop vlees zou moeten kopen, omdat die beestjes het zo slecht hebben gehad.
Maar die mensen moeten toch ook eten?
Ik zou niemand een schuldgevoel willen aanpraten, en dat is eigenlijk waar ik zo heftig op reageerde.

Maar ik was wel bijzonder "melig" toen ik mijn reaktie op Patrick zijn zinnetje gaf..
Wat je bent is wat je eet, en wat je eet is wat je bent??..
Het plopte er zomaar uit, dat ik de ene dag kippig kon zijn, de volgende dag een rund, en als ik iets stoms zou zeggen, een dom schaap..

Ik kan mijn knop humor ineens vol open en dicht draaien.
Net zo gemakkelijk, als de knop, op het moment dat ikzelf verdrietig ben, die draai ik om, en dan ben ik er voor die andere persoon.
Ik zet mezelf en mijn emoties net zo gemakkelijk opzij, als een mand met wasgoed.
(de strijk Bij--voor--beeld):D

Ik reageer pas zo laat...
Ik heb net de twee dagen de cursus UWTH 2 achter de rug, en ik had een heel epistel geschreven op een ander forum..
Verder nog een mail naar een persoon , waar ik bijzonder veel om geef.
Toen was mijn energie op.

Dus dit is de eerste keer dat ik met mijn volle aandacht hier kan zijn :roll:

Oh Vick.....
Jij weet ook altijd met een paar zinnen om tot het cruciale punt te komen he? Afbeelding

Mijn saboteur is mijn vader.
En als je denkt dat je het allemaal achter de rug hebt, en het een plekje hebt gegeven en begraven, dan ineens herrijst ie weer...
Dan ineens is de vrouw van 44 , het kind...
En dat kind kreeg altijd behoorlijk voor zijn kiezen.
Ik kon ook niet naar het kind in mezelf kijken, laat staan omhelzen..
Maar ik ben op de goede weg.

Och lieve mensen jullie moesten eens weten hoeveel jullie voor me betekenen..
Ik voel me door jullie geholpen terwijl ik nu in een soort groeistuip zit.
Ik voel me een boom, met allemaal nieuwe knoppen, en iedere knop staat voor een nieuwe kans, een nieuwe manier om met mezelf en het kind in mij om te gaan.
1 van die knoppen, is al wat verder open gegaan.

De knop van " Het niet uit de verf kunnen komen"

Door de ervaringen die ik had op de cursus UWTH 2, weet ik dat ik nu ben gekomen op het punt waar ik moet zijn...
Ik ga hier mee verder..
Ik heb oa bevestiging gekregen van een medecursist, het was zo'n mooi moment..
Op dat moment wist ik dat het "Al Dat Is, Is Waar"...waar is...
Ik heb mijn gaven, ik ga nu heerlijk de ruimte innemen, niet alleen voor mezelf, maar ook om jullie te laten zien, wat er allemaal kan gebeuren met je tijdens zo'n cursus.

We kregen de oefening, om met z'n tweeen, 1 persoon in balans te brengen.
Eerst hebben Ria en ik, een heel lieve vrouw behandeld..
Ze bleek het heerlijk te vinden...
Daarna was ik aan de beurt,
Ik op de tafel..
Je word eerst aan de voorkant in balans gebracht en daarna aan de achterkant.

Toen ik aan de achterkant werd behandeld, je ligt natuurlijk op je buik...grijns
Vroeg ik aan Aartsengel Gabriel, waarvan ik wenste dat hij aan mijn hoofdeinde zou komen te staan, en er ook kwam staan.
( Ik vroeg in gedachte):
Aartsengel Gabriel...Wilt U Uw Vleugels Spreiden, en deze twee lieve mensen Uw Licht en Liefde geven?
Ik zag dat hij zijn vleugels spreidde...
Ik voelde een stroming van liefde langs me heen gaan.
Nog geen 4 tellen later zei Ria tegen me...
"Maria het is de bedoeling dat je liefde ontvangt, en het niet terug geeft"
Ik had zoiets van

:shock: :shock: :shock: :shock: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :D :D :D

Het was voor mij de Ultieme bevestiging Afbeelding

Verder hebben we de eerste dag, een meditatie gekregen, waarmee, je heel ver weg kon, naar een andere planeet.
Het was geweldig!!
Ik heb geglimlacht, en een traan rolde over mijn wang..van liefde en ontroering en vreugde.
Ik had meteen, Ik ben waar ik moet zijn..THUIS..

Mensen, ik ben nu zover, dat ik weet wat de betekenis voor mij is van het niet uit de verf kunnen komen.

Ik hoop in Mei level drie te kunnen gaan doen.
Dit als Giel vrij kan krijgen....trouwens......anders regel ik het wel, voor de kids.
Ik ga ervoor....Hier ligt mijn bestemming..
Ik wil kunnen healen, qua pijn en verdriet.Ik wil dat vermoeide mensen kunnen "tanken" bij mij.
Ik wil mensen in balans kunnen brengen, het healen van hun chakra's..
(Wel eng om te zien de eerste keer, het voelt aan las een operatie..hehehe)

Het was een heel bijzondere cursus, met alleen zeer gemotiveerde mensen.
We hebben hard gewerkt. dingen uit level drie en vier gedaan.
Ik heb mijn engelenvleugels, nou mag ik alleen ze nog leren ze te gebruiken.

Ik ben er nog lang niet.
Ik heb zoveel dingen om aan mezelf te werken..
Maar de wetenschap, met alle frappante dingen die je meemaakt..
Wat je leert zien met je derde oog...
Fantastisch..ongeloofelijk, zo bijzonder en waardevol..
Om het kort en krachtig te zeggen..
Voor Giel is het gebakken lucht, maar voor mij.......
Het is mijn levensadem...dit is HET....

Ik heb trouwens een gigantische schop onder mijn kont gekregen van Hans de Waard.....auchhhh, maar ik moest meteen lachen...:-)
Oh wat had hij een gelijk.
We hadden het over stenen, met name, de Morganite.
Het lijkt sprekend op rosekwarts.
Dus ik zeg tegen Hans..

Tja als je het niet kunt zien, dan kun je worden belazerd waar je bij staat.. :shock:

Zegt ie..........
Als jij naar die winkel gaat met de instelling, van "ik zal worden belazerd" Dan word je ook belazerd..
Kwestie van positief denken..
:oops: :shock: :oops: :oops: :D :D :D
Zegt ie nog..
" Sorry dat ik het er zo hard inwrijf"..
Ik heb nog nooit zo genoten van een schop onder mijn kont... :D :D :D

Dit kwam heel hard aan...maar het zit er nu wel ingeprent, het positief denken.

Ik voelde me vandaag zo vrolijk, zo blij...het hele huis was hier doordrenkt met vreugde..

Ik hoop dat ik mijn vreugde hier een beetje heb kunnen laten zien...

Lieverds....iedereen hier, niemand uitgezonderd, jullie zijn voor mij allemaal sterren, die ik zie schitteren, en die ik zal koesteren als het meest waardevolle geschenk.
Ik hou van jullie allemaal....
Liefde en licht..

Big Hugs..........Maria Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.