LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 01:21

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: pijn
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 14:10 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 21 nov 2006 13:28
Berichten: 138
Hallo lieve Lichtjes, :mrgreen:

Doet het bij jullie ook zo een pijn, het is net of je jezelf door een
spiraal van buizen moet wringen en alles doet pijn!
En de overige emoties wringen zich ook in een bocht om liefst
van al nog gauw opgelost te worden vóór de grote sprong
als het nu al begint wat zal het dan zijn de dag zelf ! En een
hele hoop veranderingen het houd gewoon niet op,... en toch is
het ergens binnenin of je het weet en het niet anders zou willen
al is het soms nogal veel ineens dat je moet verwerken !
:oops: We komen er wel door tenminste dat verkies ik te
laten geworden ! Toelaten is het moeilijkste wat ik in mijn leven heb
ervaren en tis niet gedaan nog lang niet besef ik ! :roll:

Véél :idea: licht en 1hart1 Liefde
Suzanne !

_________________
I am all that I am
I am all that I can be
All that I need is within me !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 16:45 
Lieve Suzanne,

Ja, bij mij is het het ene moment heeel moeilijk, het andere moment niet. Ook omdat ik vanbinnen weet dat het zo moet gaan en het ook inderdaad niet anders wil.
Toelaten, en niet alles willen begrijpen..... :cry: is zooo moeilijk soms. Andere momenten ben ik er heeel eventjes....:D

1hart1 Veel liefs en licht voor jou en iedereen! 1hart1

1big1

Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 17:03 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Tell me about it ! Dit is een mega-verschuiving waar we door heen gaan . . .

Kimm

Dit is een korte boodschap van de Sterrenouderen over de aanstaande Maans-/Zonsverduistering doorgang.
Aluna Joy Yaxk'in

De maansverduistering op 28 augustus en de daarop volgende gedeeltelijke zonsverduistering op 11 september is een heel belangrijke doorgang voor de mensheid. Gedurende de laatste paar maanden hebben de lichtwerkers van de planeet de krachten van de duisternis ernstig ondermijnd. Hartelijk dank hiervoor. Hierdoor heeft het een grote verschuiving in de constructie van het massabewustzijn van de mensheid gecreëerd. Het heeft ook een grote verheffing in jullie geest gecreëerd.

Gedurende deze eclips doorgang zal iedereen de gelegenheid hebben om zijn hele wezen te herstarten en te upgraden. Jullie zullen in staat zijn om je lichaam, geest, ziel en je evolutie te herstarten en te upgraden. Dit is een zeer krachtige tijd. Je leven herstarten lijkt veel op je computer herstarten. Wanneer je een nieuw computerprogramma installeert, moet je je computer uitschakelen en heropstarten opdat het programma goed werkt. Dat is exact wat er tijdens deze doorgang met jullie gaat gebeuren. Niemand is vrijgesteld van deze herstart. Eens hergestart, zullen de oude programmasystemen en manifestaties niet meer naar behoren werken. Dus als je ondervindt dat bepaalde gebieden in je leven niet stromen of manifesteren zoals ze zouden moeten, is dit misschien het universum dat zegt dat dit een programma vol met virussen is, en het tijd is om het uit je bewustzijn te verwijderen. Waarom zou je het wel willen houden?

Vanaf de zonnewende op 21 juni tot het hoogtepunt van de Perseïde meteoorregens op 12 augustus hebben jullie, of je je ervan bewust was of niet, nieuwe programma's in je bewustzijn ontvangen. Nu is het tijd om ze aan het werk te zetten. Als je een opbouwende druk in je borst voelt, bijna tot het punt waar je het gevoel hebt dat je niet kunt ademen, dan voel je deze herstart reeds.

We hoeven jullie dit niet te vertellen omdat je dit al weet, maar deze oude programma's die jullie gedurende vele, vele eeuwen gedraaid hebben zijn stukgemaakt. Ze hadden virussen die angst, tekort, boosheid, verdriet, schaamte, wanhoop, armoede, oorlog en andere gruwelijkheden tegen spirit en de mensheid creëerden. Deze foutieve programma's duwden jullie in hoeken waarin je reacties niet kwamen vanuit een plaats van licht binnen in je. Het is tijd om jezelf en anderen te vergeven voor de waargenomen foute dingen die je dacht gedaan te hebben, of die jou zijn aangedaan. Het is tijd om te beseffen dat leven in een dualistische wereld een grote uitdaging is. Maar je moet ook weten dat we jullie als de dappere moedige zielen zien, degenen die de werkelijk van extreem licht en duisternis durfden oversteken.

Om de effecten van deze collectieve bewustzijns-herstart te vergemakkelijken, zou het voor jullie allen nuttig zijn om elke dag een beetje tijd te nemen om je oude jij lost te laten. Laat de oude wereld los. Laat je verleden, je wonden, je verraad/ontrouw, je onzekerheden los, en zelfs je overtuigingen dat je op een of andere manier geen briljant meestervol wezen bent. Neem elke dag tijd om je eraan te herinneren wie je werkelijk bent, niet wat anderen je vertelden, of wat de maatschappij van je zou willen maken. Denk eraan dat als de Grote Schepper je net zo maakte zoals je bent, het goed genoeg voor jou moet zijn… ja?

Tegen het jaar 2008 zullen jullie de brug volledig overgestoken zijn en begonnen te acclimatiseren voor de Nieuwe wereld. Het is een veel grotere hoogte/frequentie dan jullie gewoon zijn. Het zal wat aanpassing nodig hebben. Dit is wat jullie de verschuiving der tijden zouden kunnen noemen. Jullie hebben de evolutiebeperking met je sterke wil, volhardendheid en sterke spirituele focus overstegen, met vier hele jaren van onze voorspelde verschuivingsdatum in 2012. Dus willen we je niet tegen jezelf horen denken dat je minder bent dan een verlichte meester. Jullie zijn de eerste menselijke wezens in een dualistische 3D werkelijkheid die in staat waren om de beperkingen te overstijgen, en om de beperkingen met vier jaar te overstijgen verwonderd ons nog steeds.

Wees open voor het feit dat wat er in de zeer nabije toekomst voor je ligt ontzettend verbazend, mooi, prachtig, vredevol en harmonieus is, en een plaats waar je je diep van binnen aan thuis herinnert. Waarom het zo zal zijn, vraag je? Omdat je deze nieuwe werkelijkheid niet enkel wilde, en geloofde dat het mogelijk was, maar nu begint te handelen alsof deze wonderbare toekomst reeds hier is. Wanneer je handelt alsof, stop je ermee om een ingewijde te zijn en stap je in de rol van de levende meester. We zijn altijd met jullie. (einde)

- Vertaling: Ulla Mertens -


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 17:28 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Mooie Kim.

En dit stukje van Karen Bishop sluit er ook wel bij aan vond ik.
Van Aug. 27.


.......Andere manifestaties van het integreren van het vrouwelijke? We hadden pas de griep. Onze cellen transmuteren op diepe niveaus, en dit kan uitputting veroorzaken, spierpijn en druk, een ongemakkelijk gevoel in de nek, duizeligheid en zwakheid, en angsten. Maar de belangrijkste fysieke manifestatie van een diepe integratie van de hogere vrouwelijke energieën is pijn in de buik. Krampen, ongebruikelijke menstruatie, en gewoon pijn! Onze lichamen kunnen echt zeer doen van het ascensie proces. We kunnen proberen om aan boord te komen in een geregeld oefeningen regime, en ontdekken dat als het integratieproces plaatsvindt, we ons oefeningen programma moeten uitstellen. We hebben gewoon niet de energie reserves om het bij te houden. Ahhhhhhh, dit ascensie proces! Op en neer, op en neer....

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 18:29 
Okee, ik had de hele dag buikpijn, maar niet hieraan gedacht.... :roll: en pijn in mijn heup...heb ik wel vaker denk ik dan, maar toch nu.....en de onzekerheid van vanmorgen....

Saskia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.