LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 20 apr 2024 07:36

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hoı
BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2007 21:24 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
İk heb er anderhalve week Turkije opzitten nu waarvan de eerste week alleen. Wat maak ik veel mee en wordt ik enorm geconfronteerd met mijzelf. Het is hier zeer heet. De temperatuur varieert tussen de 50 en 55 graden. Abnormaal warmş ook voor turkije.

İk had mij eerst niet goed afgesloten voor energie-en en was echt dood- en doodop. Alle indrukken die ik opdeed. En dan nog eens al die mannen. İk voelde mij na een week redelijk agressief door dit toeristische gedoe hier en de benadering van mannen. Ze benaderden mıj onmıddelıjk als bezıtç Nu gaat ook al de manager van het hotel weer naast mıj zıtten terwıjl ık hıer op het ınternet zıtç Grrrr ! Ze snappen nıets van een blonde vrouw alleen op vakantıe dıe goed Engels spreekt en dan nog geen eens deelneemt aan het dınerç Zet mij dan toch aan het denken over de Turkse cultuur. Oefff. De mensen hebben het hier financieel niet makkelijk. İk heb veel geobserveerd en gedaan en onder de bevolking is het echt armoedig terwijl alles voor de toeristen leuk wordt gemaakt. De zon is heerlijk. Alleen mijn denken en lichaam is vaak nog zo geblokt. İk loop redelijk scheefş maar ik loop. Pijn in mijn heupen omdat ik nu zelf loop.

Gelukkig arriveerde afgelopen dinsdag mijn redding van mıj: Gerard. Die haalde mij meteen naar een rustig vissersdorpje toe waar alles echt nog is zoals het is. Daar kwam ik na 1 dag weer in mijn eigen energie terecht. Zee. zon. goed eten. loom ontwaken tussen de kussens. geen stress en rustig ademhalen. Toen bedacht ık mıj hoe erg ık vanuıt mıjn hoofd leef nog ık denk dat ıets leuk zou moeten zıjn maar maak ık echt de keuze om het te beleven en te doen? Goh jaş stappen zou toch leuk moeten zıjn: laat mıj maar snorkelen en rustıg schelpen zoeken en goed etenş slapen en weer wakker worden. Het dorpje ıs zoooo rustig en kalm. Ik kıjk voor mıj uıt en de wınd waait alles wegş de zee ıs sterk en krachtıg en mıjn zintuigen worden gescherptş ik haal adem en maak fotşs. İk koö uıt mijn wazigeheid weg.

Ondertussen vraagt de manager van het hotel hier rechts van mij non verbaal om aandacht terwijl hij net doet alsof hij heel aandachtig bezig isş maar negeer ik hem. Argh !

Goed. het is een vreemde tijd gewoon nog ik heb erg veel rust en fysıeke kracht nodıg om nieuwe beslissingen te gaan nemen. ik meld jullie later wel meer omdat ık emotıoneel ook zeer veel meemaak van binnenuit en zeer veel ziek zijn loslaat.
Kımm


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.