LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 18 apr 2024 13:01

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Greetıngs from Turkey
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 18:27 
Hoı,

Groeten uıt Turkıje. Het ıs hıer werkelıjk ontzettend mooı en relaxed. Ik zwem heel veel en lıg ın de zon en eet enorm goed. Deze week ben ık alleen hıer, volgende week komt mıjn vrıend aan.

Het Turkse volk ıs werkelıjk waar zeer vrıendelıjk en heel gastvrıj en heel ontspannen. De Turkse mannen probeer ık zo veel mogelıjk op afstand te houden. Dat ıs de eerste dag leuk, maar op de derde dag werd ık al erg flauw van de opmerkıngen: you are so beautıful ! en alle handkusjes. Bleeeeeh ! Zodra ık het zwembad nader enter ık al ın een vangnet van de Turkse barjongens hıer. Zelfs de boter op het stokbrood voor je neus wordt nog gesmeerd. Ik moet ze echt van mıjn lıjf af houden. Tsja, blond en sıngle he ! Op dıt moment heb ık besloten toch maar getrouwd te zıjn :) De zee ıs zo mooı, het uıtzıcht op de eılanden ookç

Ik probeer zoveel mogelıjk fysıek te ontspannen en ın mıjn lıjf te zıjn. Dıt lukt wel en dıt lukt nıet. Af en toe voel ık mıj nog steeds raar gewoon. Vooral het stressnıveau ın mıjn lıjf dat altıjd zo hoog ıs geweestç Ik ben begonnen met een reeks van dıepweefselmassages met medısche olıe. Om mıjn merıdıanen en met name mıjn nek open te krıjgen. En de kleıne hersenen achter ın mıjn hoofd (dıe lıggen echt nog goed fıks ın de war geregeld) Dıt had ık al vooraf gepland omdat het hıer heel goedkoop kan en je krıjgt goede kwalıteıt. Dıt ıs erg vermoeıend en emotıoneel. Twee keer over helemaal ın janken uıtgebarsten tıjdens de massage omdat er punten worden geraakt. Het ıs net alsof ık mıjn hoofd en evenwıcht alsmaar nog nıet helder kan krıjgen. Dan ga ık weer slapen en lıg ık ın een al wıt lıcht. De 21e ıs mıjn zıelsmatrıx volledıg compleet gemaakt. Dıt was voor mıj erg emotıoneel. Het was weer alsof er een stuk stıerf van mıj. Weer gıng ık lıggen op bed met de gedachte: ık ga dood. ık weet zeker dat ık dood ga. Heel bızar. Alsof er telkens oude stukken van mıjzelf sterven en alsof langzaam maar zeker mıjn energıe-en nu compleet bınnen zıjn op aarde. Wat ık alleen heel erg af moet leren ıs het waakzaam zıjn -- dıt ıs ıets dat nog zo sterk aanwezıg kan zıjn -- en puur mıjn gevoel volgen. Het blıjft nog steeds vreemd voor mıj om mıjn mıjn lıjf te zıjn en te blıjven. Toch ıs het wel fıjn. Het gaat volgens mıj echt nog wel even duren alvorens ık helemaal goed geıncarneerd ben, ıedere dag ıs een dag.

Morgen hoop ık een goede slag te slaan voor kledıng op de markt hıer. Veel lıefs van Kımm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 19:29 
Lieve Kim!

Wat leuk dat je even hier post!!!
Wel jammer van de rare letters :roll: , maar ik heb toch een beetje idee gekregen hoe het daar is.
Goed hoor dat je daar in je eentje naartoe durfde te gaan!
Veel plezier en rust lekker uit!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 19:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Hihi, Kimm,
Het lijkt wel Turks, maar ik begrijp dat het goed met je gaat en dat het mooi is daar.
Ik denk dat je wel iets leuks op de markt zult vinden.
Heel veel plezier nog.

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 22:36 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:shock: Kimm???

Nou ja!
Het is dat je het zegt Saskia want ik wilde dit al richting prullebak flipperen. Ik dacht even dat het spam was... :oops:

Wonderlijk Kimm schat, want hier staat het bol van de codes.
Kennelijk ben je niet alleen?

Umm...lees ik iets van kwallen eten? En heb jij dat ook gedaan?

Blij om te horen dat je het naar je zin hebt.
En wat je zegt vind ik mooi: stukken loslaten en dan bang zijn om dood te gaan.
Nou weet je?
Ergens denk ik ook dat het dat is.
Een soort van sterven, en dan weer doorleven hier.
Maar alsof je toch iets aflegt.

Ik wens je veel plezier schat.
En hopelijk vind je wat leuke dingen op de markt?



1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 00:08 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
De vertaling:

Hoi,

Groeten uit Turkije. Het is hier werkelijk ontzettend mooi en relaxed. Ik zwem heel veel en lig in de zon en eet enorm goed. Deze week ben ik alleen hier, volgende week komt mijn vriend aan.

Het Turkse volk is werkelijk waar zeer vriendelijk en heel gastvrij en heel ontspannen. De Turkse mannen probeer ik zo veel mogelijk op afstand te houden. Dat is de eerste dag leuk, maar op de derde dag werd ik al erg flauw van de opmerkingen: you are so beautiful ! en alle handkusjes. Bleeeeeh ! Zodra ik het zwembad nader enter ik al in een vangnet van de Turkse barjongens hier. Zelfs de boter op het stokbrood voor je neus wordt nog gesmeerd. Ik moet ze echt van mijn lijf af houden. Tsja, blond en single he ! Op dit moment heb ik besloten toch maar getrouwd te zijn De zee is zo mooi, het uitzicht op de eilanden ookç

Ik probeer zoveel mogelijk fysiek te ontspannen en in mijn lijf te zijn. Dit lukt wel en dit lukt niet. Af en toe voel ik mij nog steeds raar gewoon. Vooral het stressniveau in mijn lijf dat altijd zo hoog is geweestç Ik ben begonnen met een reeks van diepweefselmassages met medische olie. Om mijn meridianen en met name mijn nek open te krijgen. En de kleine hersenen achter in mijn hoofd (die liggen echt nog goed fiks in de war geregeld) Dit had ik al vooraf gepland omdat het hier heel goedkoop kan en je krijgt goede kwaliteit. Dit is erg vermoeiend en emotioneel. Twee keer over helemaal in janken uitgebarsten tijdens de massage omdat er punten worden geraakt. Het is net alsof ik mijn hoofd en evenwicht alsmaar nog niet helder kan krijgen. Dan ga ik weer slapen en lig ik in een al wit licht. De 21e is mijn zielsmatrix volledig compleet gemaakt. Dit was voor mij erg emotioneel. Het was weer alsof er een stuk stierf van mij. Weer ging ik liggen op bed met de gedachte: ik ga dood. ik weet zeker dat ik dood ga. Heel bizar. Alsof er telkens oude stukken van mijzelf sterven en alsof langzaam maar zeker mijn energie-en nu compleet binnen zijn op aarde. Wat ik alleen heel erg af moet leren is het waakzaam zijn -- dit is iets dat nog zo sterk aanwezig kan zijn -- en puur mijn gevoel volgen. Het blijft nog steeds vreemd voor mij om mijn mijn lijf te zijn en te blijven. Toch is het wel fijn. Het gaat volgens mij echt nog wel even duren alvorens ik helemaal goed geincarneerd ben, iedere dag is een dag.

Morgen hoop ik een goede slag te slaan voor kleding op de markt hier. Veel liefs van Kimm


Lieve Kim, de i met puntjes zit op een andere plaats op het toetsenbord. De standaard i is zonder puntje en die kennen wij niet in ons schrift. Het is even wennen, maar het lukt wel.

Liefs, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 09:29 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:shock:

Cool Bear, dat je dit zo makkelijk (?) vertaald krijgt.
Vanwege Turkije wellicht?

1hart1 Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 11:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Nee, gewoon in Word: vervang ı door i. It's a simple :D

Liefs, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 12:19 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: :lol: hahahaha Bear!
En zo simpel kan het maar zijn.
1 lettertje.


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 13:33 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
YEP :wink:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.