LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 11:30

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Weer een nachtmerrie
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 06:56 
Oh bah, ik ben helemaal geschockeerd weer wakker geworden. Ik droomde dat ik liep en dat ik mijn hoofd alleen maar achterover kon houden en niet recht overeind kon krijgen. Mijn collega's waren bij mij aanwezig en toen zei een collega dat er iets bij mijn huid zat en toen haalde ze er iets uit weg en zei: kijk maar ! En in een glazen bakje lagen allemaal vieze LEVENDE maden. Toen werd ik helemaal gek omdat die ook achterin mijn hoofd zaten mijn hersenen op aten.

Wat is dit in godsnaam ? ? ? Al die nachtmerries die alleen maar betrekking hebben op mijn hoofd, hals, en keel ? Dit is de derde nachtmerrie in korte tijd. Zou het opschoning zijn of zou er toc wat zijn ?

Ik hoop dat het opschoning is.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 07:05 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
He Kim, even ter geruststelling; maden eten alleen afgestorven vlees.
In de eerste wereldoorlog werden ze regelmatig ingezet om door koudvuur aangetaste wonden te reinigen.
Wat achterbleef, was een schone wond.
In jouw geval zou ik dus inderdaad van opschoning spreken, al de oude shit wordt opgeruimd.
1hart1 :idea: 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 07:29 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Nou zoiets zie ik hier ook lieverd.
Na deze opruiming mag je weer recht-op lopen.
Je hoofd recht houden.
Je hoeft niet meer te buigen voor wie of wat dan ook.

En hoe vervelend zo een droom ook moge zijn, ik zie er toch de schoonheid van.
Precies zo Miek zegt.
We hebben een vooroordeel over maden, want oh, het zijn ook schepselen Gods met hun enorme taak op te ruimen wat geweest en klaar is.
En dan kan het schoon en helder worden.
O opgeruimdheid, O schuursponsje en VIm.

Dank aan de maden.
Al klinkt dat misschien gek?

1hart1 1hug1 1hart1


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 08:00 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dank jullie wel. Ik griebel nog helemaal na van vannacht. Misschien dat er ziekte uit mijn gestel verwijderd wordt of zoiets. Brrrrrrr... Ik moet er zo op vertrouwen dat de pleiadiers alles goed genezen hebben.

Ik merk dat de fase waar ik in zit is dat ik constant denk dat ik ziek ben en dat dit zo enorm heeft te maken met vroegere ervaringen. Nu ik dus in mijn lijf zit val ik echt geweldig onder de categorie hypochondrie ! Werkelijk waar ! En ik kan niet zeggen dat ik dat leuk vindt! Allemaal irre-ele angsten, irre-ele gedachten. Prettig is wel dat ik zelf inzie dat het irre-eel is dus aan het werk ermee.

Afijn, het veroorzaakt wel een mega-stress moet ik zeggen. Ik heb al weer 4 glazen water achter de kiezen voor het wegspoelen van dit soort dingen. Oh, wat duurt het lang voordat je werkelijk geneest. Het gaat echt een weg worden alvorens ik mijzelf helemaal genezen heb.

In ieder geval ga ik hier een EMDR op doen omdat ik weet dat ik op dit moment in de laag zit van het ziektebeeld dat mijn moeder op mij constant heeft geprojecteerd. Ik voel mij therapieziek zo onderhand. Echt waar ! Maar goed, iedere EMDR sessie bracht weer een nieuwe laag rotzooi naar voren heen van een totaal andere aard en na iedere EMDR stuit ik weer op nieuwe rotzooi.

Zucht....... In mijn leven zou niets meer aan de hand moeten zijn eigenlijk. Helemaal niets meer. Behalve dan dat er doodsangst is en dat ik denk dat ik ziek ben.

Ik houd mijn nachtelijk leven maar goed in de gaten en zie er het voordeel van in dat ik nu normaal droom over echte dingen in plaats van dat ik ergens boven in andere dimensies.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 08:11 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:12
Berichten: 147
Mag ik er dan nog de kanttekening bijmaken dat ik nek/keel/achterhoofd/mond altijd mijn EMO-centrum noem ?
(vandaar waarschijnlijk dat wij en masse zo'n hekel aan de tandarts hebben ? komt veulste te dichtbij :D )

Als je dus in die regio gezuivert wordt , ben je strax een heleboel overtollige emotionele-niet-terzake-doende dingen kwijt.

Mooi toch ??
Zou het maar vieren en die maden aansporen door te kauwen.

liefs,
Tinkje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 14:08 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ah, Kimm, er komt bij mij ook iets op hier.
Je kunt natuurlijk ook tegen jezelf gaan zeggen dat er nog van alles zit.
Dat je nog zoveel moet verwerken maar lieverd, waar baseer je dat dan op als ik vragen mag?

EMO centrum Tinkje?
Wil je eens uitleggen?

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.