LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 07 mei 2024 05:41

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Gezondheid en ziekte
BerichtGeplaatst: do 14 jun 2007 07:27 
Zojuist weer een acrylschilderij afgerond. Tijdens het eigentijdsfestival heb ik een behoorlijk intens proces meegemaakt merk ik nu waarbij thuis komen in mijn lijf het belangrijkste is. En dit is zich nu aan het stabiliseren.

Telkens duik ik diep naar binnen om te connecten met mijn buik en mijzelf om contact te houden met mijzelf. Verder heb ik gisteren een healingsessie ondergaan met de Sedona methode.

Nu ik in aardse genezing zit komt telkens de vraag bij mij op:
" Waarom heb ik de ervaring willen maken ziek te zijn ? "

Door de Sedona methode ontdek ik nu dat er iets is omgedraaid. Ik BEN gezond. Waarom dacht ik altijd ziek te zijn geweest ? Nu ik in mijn lichaam zit merk ik dat ik het kan genezen, maar ook dat ik er nog zo veel uit te werken heb. Waarom heb ik altijd het ziek zijn van mijzelf gemanifesteerd ? Omdat het gebaseerd was op gedachten. En nu mag ik het nieuwe in: de ervaring van een gezond lichaam leren ervaren.

Uh... ik snap mijzelf niet helemaal of ik snap de ervaring van mijn gezonde lichaam nog niet helemaal.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Gezond lichaam
BerichtGeplaatst: do 14 jun 2007 21:22 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 10:38
Berichten: 55
Beste Kim, als ik je zeg "het gedacht is alles" dan is dat inderdaad ook zo!!!
Je kan jezelf door je gedachten doodziek maken, kwalen ontwikkelen aan je maag, je lever, je hart enz. waar je effectief aan dood gaat als je niet oplet...
Het is dus inderdaad zaak om jezelf helende gedachten toe te wensen, jezelf in een kokon van licht te plaatsen bloemenguirlandes rond je lichaam te laten spiralen enz.
Hoe meer je die pure helende krachten op je laat inwerken dat licht tot in je kleinste vezeltjes laat doordringen des te meer zul je van jezelf gaan houden, je lichaam gezond maken door de liefde die je zelf toelaat in je leven, in je lichaam!
Dus wees welkom in het legioen van lichtdragers, want dat ben je, een drager van licht, ik nodig je uit om op zoek te gaan naar de plaats waar jouw licht opgloeid en het tot buiten je fysieke grenzen te laten schijnen
zonder woorden maar met beelden kom je er van zelf.
namasté
Willy

_________________
Hallo lieve mensen, ik probeer elke dag opnieuw iets te betekenen voor de mensen aan wie ik gegeven ben, dat zijn ook jullie, mijn spreuk: waar het weten van het hart spreekt, daar weerklinken geen woorden .
namasté
Willy


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.