LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 10:24

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Nachtmerrie
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2007 19:11 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Vannacht had ik een heel akelige nachtmerrie. Ik droomde in de kleuren groen, paars, lichtgrijs en zwart. Toen kwam er om mijn nek een touw. Vervolgens werd ik in bed wakker omdat ik recht overeind schoot van mijn eigen gegil. Op mijn keel stond een heftige druk. Mijn hele keel gloeide. Alsof er iets was gebeurd met mijn keelchackra die helemaal gloeide. Er was in ieder geval iets aanwezig dat absoluut helemaal niet aangenaam was.

Toen ben ik weer helemaal angstig en paniekering in slaap gevallen om te dromen over een hotel waar ik sliep met een dekbed over mij heen en een kussen. Het was ijs- en ijskoud. En het kussen en het dekbed werden van mij afgetrokken. Op het moment dat ik weer gillend wakker werd ben ik naar beneden toe gelopen en bij mijn verbaasde logee in bed gekropen met de mededeling dat ik een nachtmerrie had. Pas toen kon ik veilig in slaap gevallen. Ik was echt zo angstig.

Nu in de loop van de dag gaat het beter. Ik heb een zuivering gedaan van mijn slaapkamer die echt toch niet helemaal lekker aanvoelt. Toen ik net weer ging kijken om te zien hoe het er voor stond is het net alsof er een vieze gore grijzig silhouet op mijn bed lag. Echt eng ! Toch is het net alsof er iets bij mijn keel is gebeurd, een soort van opluchting of dat er iets weg is gehaald. Nu kan het zijn dat er negatieve energie is weggehaald omdat bij mijn achterhoofd en bij mijn keel op eigentijdsfestival ook energie met witte draden is weggehaald. Het was helemaal niet aangenaam wat ik meemaakte vannacht, alsof er iets negatiefs aanwezig was dat er niet hoorde te zijn. Brrrrr. En ik heb nog zo'n moeite om mijzelf helemaal zuiver te houden.

En toch voel ik mij vandaag beter dan gisteren.

Heeft iemand van jullie hier een mening of gevoel over ? Ik heb er nog de riebels van.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2007 21:28 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Lieve Kimm,

Wij komen allemaal naar de aarde met aansluiting op één of meerdere vorige levens. Ik heb het gevoel dat je een herbeleving heb gehad van een executie door ophanging welke je in een vorig leven heb meegemaakt.
Dat is heel echt. Dat kun je voelen, ruiken, horen en zien. Dat kan drie dimensionaal ervaren worden.

Zoals ik het zie, is dit vorige leven nu apart van je. Je bent er waarschijnlijk al jaren door belemmerd geweest. Nu is het apart en herkend en erkend en dat geeft mogelijkheid tot integratie.

Het is heel goed om na zo'n angstaanjagende herbeleving je slaapkamer uit te roken. (Jij noemt het zuiveren) Ik doe dat zo ie zo minstens enkele keren per week, vanwege de energieen die ik achterlaat met dromen.
Ik vind het heel ongemakkelijk om 's avonds in de energie van een droom van de vorige nacht te zakken. Dus zuiveren of uitroken is prima.
Maar reken erop dat het nog niet klaar is. Probeer je te prepareren voor de volgende keer. Het is oud. Het is al gebeurd. Nu mag je keelchakra genezen van die ophanging. Dus is de herbeleving door de schrik nog niet helemaal klaar, probeer dan de volgende keer de situatie te observeren, vertel jezelf dat je nu veilig bent en dat je door herbeleven verwerken kunt en uiteindelijk integreren.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 06:19 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Wat in me opkomt is het blokkeren van geschreeuw.
Alsof je je verdriet, angst, boosheid, agressie, pijn er niet uit mag laten.
Het wordt afgekneld a.h.w.

:evil: Nee Kimm je houdt je bek want anders?..........>>>>>

En dat "anders" komt even aankloppen.
Zo van...dit gaat er gebeuren als je van jezelf laat horen.
Of/En, zoals Vick zegt, IS het ooit gebeurd.

Oh lieverd, voor mij ligt er helemaal geen grijze figuur op je bed nu, maar een lichtwezen.
Enfin, of het moet de grijze Kimm zijn die eruit geschreeuwd is nu.
Bevrijd is.
Door jou moedige Lichaam-Zelf.
En hup weg met dat grijze ding want ze is history.

Knap gedaan schat, moedig! 8)
Enfin, zo voelt het hier.

1harten1 1hug1 1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 07:09 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dank jullie wel. Ik kan hier zekers wat mee. Hetgeen wat Ruthazel zegt klikt absoluut aan. In ieder geval ga ik morgen salie kopen omdat ik toch iedere dag een reiniging wil doen. Geregeld is mijn huis echt nog helemaal grauw van de energie. Het klinkt echt niet lekker, maar het is nu eenmaal zo dat ik nog steeds enorm veel loslaat. Het kan ook niet anders als ik altijd buiten mijn lijf ben geweest dat ik nu dus ook allemaal tegen dit soort dingen aanloop. Zucht... ik blijf mijzelf excuseren zoals ik ben geweest. Argh !

Ik wil toch mijn ruimte waarin ik woon zo goed mogelijk verzorgen zodat mijn lijf en ik zelf ook het gevoel heb dat ik telkens alles dat ik los laat aan ellende ook zo snel mogelijk weer de deur uit mag.

Heeft iemand trouwens een idee wat het vinden van veren betekent? Sinds 5 dagen kom ik wel iedere dag een veer tegen.

Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 07:36 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Veren!
1harten1 1harten1

Jeetje, als ik dáár over begin? ....oh... :oops:

Ja veren staat voor mij voor
Engelen-aanwezigheid
Wij zijn hier -> hup veer. 1hart1

Ligt er ook aan wát voor veer, want ook daar zijn weer gradaties (interpretaties ) in.
Ik noem dat dan (in mijn waarheid) de zgn. "Featherscale".
Lang verhaal hoor. :?

Het kunnen ook tekens van indianen-aanwezigheid zijn.
Ligt er aan waar jij je mee verbonden voelt.

Wat zegt het jou zelf?

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 08:09 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
De weg naar vrijheid, stroming vanuit mijzelf en leven vanuit mijn lichaam. Zoiets.

Nu is het wel zo dat ik vorig weekend deel heb genomen aan indianenrituelen en sjamanistische rituelen. Mogelijk een nasleep ?

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 08:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
8) nasleep of een begin van "iets"?

Cool schat, wijsheid in zicht.... Afbeelding
Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 08:38 
Ah, ik lees dit en de nachtmerrie doet mij nogal eng aan!

Toen las ik over dat je niet schreeuwen kon en dat deed me denken aan mijn indianenvrouw die niet schreeuwen kon.

Nu lees ik over die veren en denk ik allereerst aan engelen, maar daarna kwamen indianen in me op en toen ik las wat Ruth schreef, dacht ik meteen weer aan mijn Indianen, want de man die ik daarbij zie heeft maar één veer...

Ook ben ik bezig met salie tinctuur in te nemen tegen mondslijmvliesontsteking (door de antibiotica) en loop al de hele tijd te zoeken naar salieplantjes. Gisteren dacht ik ineens: Ik moet salie kopen want ik wil het ook branden! (Waarom wist ik niet persee)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 08:59 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Heb je je rijbewijs Kimm???
In de auto kun je heerlijk schreeuwen.
Aan het strand is het nu redelijk druk, maar misschien als je ver weg loopt, dat er ook voldoende "schreeuwruimte" blijkt te zijn.
Neem iemand mee die je vertrouwt en die het aankan.

Salie is prima, ik gebruik ook vaak een combinatie van kaneel en kruidnagel. Dat is redelijk goedkoop voor dagelijks gebruik.
De Salie kun je in het reformhuis kopen als thee en dan voor zuivering gebruiken.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 11:25 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Mooi mooi beeld Saskia.
Een indiaan met één veer.
Doet me denken aan een "lagere" kaste, want: een jonge man.

Wat bepaald niet hoeft te betekenen dat hij daarom minder is.
Alleen misschien jong van leven.
Begrijp je wat ik bedoel?

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 11:31 
Ruthazel schreef:
:D Mooi mooi beeld Saskia.
Een indiaan met één veer.
Doet me denken aan een "lagere" kaste, want: een jonge man.

Wat bepaald niet hoeft te betekenen dat hij daarom minder is.
Alleen misschien jong van leven.
Begrijp je wat ik bedoel?


Ja, Ruth dat klopt, jong van leven! :D

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 19:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 26 mar 2007 15:50
Berichten: 219
Goh, veren....
Die zie ik ook altijd overal liggen, op de meest gekke momenten. Dan moet ik altijd glimlachen, alsof ze van 'boven' willen zeggen 'hallo, we zien je wel hoor, helemaal met al je emoties e.d.!'
Het voelt bemoedigend!

(plaatje wil niet echt :()

Waterdruppel


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 19:34 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
En net weer 2 veren gevonden. Normaal vind ik echt nooit veren, of mogelijk dat ik mijn focus er onbewust op leg. Raar allemaal.

ik vind het zo'n ontzettend vreemde, vreemde, vreemde tijd. Kan het ook niet uitleggen allemaal !

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2007 16:40 
Hoi, lieverd! 1hart1 1hart1 1hart1
Zijn het witte veren of een andere kleur? Voor mij staan witte voor engelen, en tja, andere weer voor andere dingen....dat ligt er aan.

Toen wij vandaag met de auto even naar een wandelgebiedje (eiland Brienenoord) gingen stond onze teller in de auto op 4444.
Nu heb ik gelezen dat drie keer 4 een engelen getal is, maar dit was dat voor mij ook! :D

Afbeelding

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.