LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 30 apr 2024 21:25

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 16:32 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Zo, passend stukje ! Ik ben weer fiks door lagen heen gegaan en aan het aarden. Zo ! Lekker pissig nog ! Zo ! De zekerheid dat dit lichaam goed is ! Zo ! Lekker nog mijmeren in slachtofferrolletje ! Zo !

Nope, is niet zo. Slachtofferrolletje ! Jawel. Is wel zo ! Niet waar ! Wel waar ! Alles uit het verleden is voorbij. Wennen aan het lichaam. Ik wil nog niet, want dit lichaam is niet goed. Jawel, is wel goed ! Grrrr !

Okay, gaat goed zo. gaat goed zo. Afijn morgen een EMDR omdat ik nog altijd boos ben dat ik zo binnen kom en dus goddelijk in mijn slachtofferstukje schiet, waar ik nu goed uit kom.

Ondertussen pijn in mijn spieren en verkrampingen. Geklauwde handjes. Zie je wel.... geen slachtofferrol. Je kent gezondheid gewoon niet, dus cre-eer je deze. Crano sacriaal behandeld worden. Aftasten het geheugen van het lichaam. Geweldig, de laag van de 1e chackra. Ik ga niet hier leven omdat ik dan NIET GOED IN ORDE BEN. Omdat ik een DEBIEL ben. owh.... fijn. Huhhhhhhhhhh ? Leeft deze laag nog in mij dan ? Wacht eens even! Dat is wat ik altijd heb gehoord van de gesprekken die mijn moeder voerde met mijn vader. Dat kind is niet goed. Dat kind is niet goed in orde. Ze is net een lappenpop. Dat kind is niet goed bij. Owh okay. Aaaargh, weer een laag waardoor ik in mijn zielige nederwaardigheid schiet en dus niet in mijn kracht wil gaan staan. Ah, het wordt steeds interessanter. Grrr, weer een laag agressie omdat ik wil bijten. Als kind kon ik alleen maar bijten omdat ik voor de rest vastgebonden zat. Aaaaaah, hoe los ik dit nu weer op ? Aaaah, de lagen zitten er nog. Aaaah ! God meid, het is zo goed dat je al die lagen doorziet. het is zo krachtig wat je doet in feite. Met wegdrukken was je al lang kapot en vernietigd geweest. God meid, wat heb je er eigenlijk tomeloos veel moed voor nodig gehad om dit allemaal te doorstaan met al jouw werelden terwijl je nu op 1 lijn komt. Neeeee, ik ben niet gek. Ik WIL terugkomen ! Goed, ik verwelkom ze want dan kan ik weer verwerken en thuiskomen bij mij zelf. uuuuuuuuuh, wat een proces om rustig in je eigen kern te komen zitten zonder gezeur en gedonder en aanvallen van buitenaf.

Rustig nu maar meisje. Je doet het uitstekend. Werkelijk waar uitstekend om weer terug te komen en voor het eerst een menselijk leven te gaan opbouwen met je lichaam en je eigen kracht. Het is ook onmenselijk geweest wat je altijd mee hebt moeten maken. Doe nu maar rustig. Voor alles is tijd en raad. Je gaat jezelf uitstekend redden op alle gebieden hier op aarde. Juist door deze processen en inzichten.

Morgen EMDR. Volgende week crano sacriaal, dan een sessie op de 1e chackra. Ach zou ik therapieziek zijn ? Nee, iedere laag lost op en iedere keer wordt ik meer mijzelf met mijn kracht. IK KOM TERUG ! En goed ook ! IK WIL LEVEN ! En het gaat steeds sneller en sneller !

Komt goed !!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 17:31 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Nee hoor, lieve Kimm, je bent niet therapie ziek. EMDR, cranio-sacral en 1ste chakra werk kunnen elkaar uitstekend aanvullen.

Ik heb nog een 4de therapie voor je, te weten: Kauwgum kauwen.
Dat helpt enorm tegen die bijtbehoefte. En met kauwgum kun je bijten en bijten en bijten, net zolang tot je lichaam die behoefte kwijt is.

Dus bijt ze en liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 17:56 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Ik wil van die bijtreflex af omdat ik de reflex nu begin te doorzien en te doorvoelen. Machteloze laag van mijn kind zijn. Die bijtreflex hangt ook samen met mijn onderste chackra kom ik nu achter. Als die chackra niet is ontwikkeld en je mag en kan alleen maar bijten, maar de rest begint te stromen kom je in zoveel vermoeidheid van de kaak terecht. Enorm veel vermoeidheid. Ook die handen, zo moe. En die losliggende voeten. Een eenheid vorm ik nog niet echt.

Ik begin nu echt mijn aardse ogen te openen (de schrik zit er echt goed in nog, van die wijd open ogen). Maar kennelijk is met die crano sacriaal weer een shocklaag verwijderd uit mijn lijf. Ik tast het nog af omdat ik de crano sacriaal gisteravond pas ontvangen heb. Pracht van een therapeut trouwens !!! Met een heerlijke energie om zich heen die zo geweldig op mij aanklikt. Echt zo geweldig. Ik klapte meteen op de aarde terecht met een knal toen ik in die ruimte zat. Ik moest wel heel erg meteen mijn best doen om niet te gaan schieten in de rol die ik later straks heb te vervullen. Namelijk het doorgeven van kennis. Die man heeft ook veel meegemaakt en zichzelf genezen vanuit innerlijke kracht en ik zag onmiddellijk dat hij ook heel veel onderwijs kreeg 's nachts daardoor klikt hij perfect aan op de genezingssystemen die bij mij zijn aangebracht. Hij pakt het psychische shockstuk erbij dat fysiek nog opgeslagen ligt. Dus ik wou dit zeggen maar hij zei dat het niet hoefde omdat hij het wist maar afgeschermd wordt van zijn dagbewustzijn.

Ja, ik ga mijn leven en mijn lichaam een kans geven. Ben wel benieuwd hoor ! Hihihi.

Kimm

God, wat heeeerlijk rustig moet dat zijn, bedacht ik mij. Waarom heb ik dan alles zo bewust meegemaakt ? Omdat ik het nodig heb. Maar ik doe er nu niks mee !!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 18:15 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ik lees dit en vind het schitterend!

Citeer:
..Ik moest wel heel erg meteen mijn best doen om niet te gaan schieten in de rol die ik later straks heb te vervullen. ..


Ja hoor, jij zou hier niet zijn als je dit niet aankon.
Was je toch allang thuis geweest schat?

Mooi hoor wat je verteld van je therapeut.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 19:59 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Awaaaah ! En er is niks met mij aan de hand en het gaat helemaal goed met mij ! Ooooooooh, ik ben zo boos !!!!

Ze had mij met rust moeten laten !!! Awaaaah ! 37 jaar en nog zitten met je emoties van je kindertijd toen je nog maar 3 was. God oh god oh god.

Ja ergens is het schitterend. Maar nu ben ik zo boooooooos !

Ik blijf lachen om mijzelf met alles dat er is gebeurd en hoe ik genees. Jawel ik wil wel hier leven in een lichaam zonder pijn. Een gezond lichaam. Jawel ik wil wel, ik wel wel.

IK WIL NIET ! IK WIL NIET ! IK WIL NIET ! Dat is wat er uit het geheugen van mijn lichaam omhoog stijgt. Gut, ik wordt hier zo simpel van :)

Nou morgen de trauma's er maar weer uit EMDR-en. Ben benieuwd wat voor lagen er zitten. Razend benieuwd. Ik weet op een bepaald niveau dat er 4 lagen zitten onder IK WIL NIET, maar ze blijven voor mij op dit moment nog verborgen. Als je jezelf zo in de weg zit dan blijft het comisch.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 19:59 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Nee schat, je bijtreflex is agressie en is je mond, dus hoort bij je sacralchakra. En je komt er alleen maar vanaf als je d'r aan toegeeft.
Een plastic speelgoedbeestje helpt ook.

Ik weet waar ik het over heb hoor, want ik heb ook een speelgoedbeestje kapot gebeten om van de kilo's kauwgum nog maar te zwijgen. Ik ben d'r tandeloos van :lol:

liefs en bijt ze Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 20:40 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Ik maak meteen een afspraak bij de tandarts voor een prothese !
:P :twisted:
Bedankt voor de tip !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 08:34 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
:lol: :lol: :lol:

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 16:01 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
De EMDR gehad. Verschrikkelijk ... wat een lagen. Echt verschrikkelijk.

ik ben half dood nu. Maar snap nu waarom ik dacht dat mijn buik ziek was.

Moe, dood moe. Ga slapen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 16:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
:idea: :idea: :idea: 1hart1 :idea: :idea: :idea:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 17:39 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
1harten1 KIM1 1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 18:31 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
So Lieve Kim1


Slaap maar lekker, laat maar los en als herboren sta je op.

Jij bent een tijger je kan het!

1harten1 1harten1 1harten1 1harten1


Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 18:46 
Hier lieverd....1hart1 Afbeelding Afbeelding

Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 05:21 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Zo, het is iets beter nu. Ik ben 5 keer wakker geworden om te eten en kom nog bij van de EMDR. Het was weer verbijsterend. Bleek dat ik als kind altijd een genaaide zak die verzwaard was op mijn buik had liggen en daardoor de associatie had dat mijn buik ziek was en ik deze niet kon bewegen. dit had ik nog niet bewust herinnerd, wel dat er iets zwaars op lag, maar niet wist wat het was. Hierdoor weigerde ik op onderbewustzijnsniveau om mijn eten goed te verteren omdat ik dacht dat mijn buik nog steeds ziek was. Vandaar ook een deel van de bijtreflex die aanwezig was. Omdat mijn buik naar beneden werd gedrukt als kind en ik geen bewegingsvrijheid had was er de bijtrelfex plus de weigering om voedsel goed te kauwen en tot mij te nemen en te verteren. Hoop gegil en gekrijs gehad tijdens de EMDR omdat ik dus weer een lading ziekte had overgenomen van mijn moeder. Ben nu nog schor ! Verder kwamen op diverse lagen aan de orden dat ik niet goed bij ben, een debiel en ga zo maar door. Als ik boven blijf hangen ben ik niet goed bij, maar in mijn onderbewustzijn was aanwezig dat als ik indaal in mijn buik dat ik dan niet goed bij ben. Dus dat is ook totaal omgedraaid nu.Maar ik heb wel weer een hele lading opgelost, zal wel weer ff duren voordat het totaal verwerkt is.

Ik zat na de EMDR helemaal natrillend een kop koffie te drinken met het idee van: dit kan mij niet overkomen zijn allemaal. Dit is mij niet gebeurd. Toen weer janken: dit heb ik dus allemaal meegemaakt. Pffff... Het was een enorme ontlading van wat er vrij kwam.

Ik heb nu hele erge buikpijn, maar wel een warme buik en een lichte buik voor mijn eigen gevoel. weer een laag bevroren levensenergie die vrij aan het komen is.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 05:35 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
ppfff....lieverd toch wát een missie!
Ik vind het knap waar je jezelf allemaal doorheen vecht.
Wat een levensdrang en doorzettingsvermogen.
Ik heb er bewondering voor.

Enne....bedenk maar dat je het "ergste" gehad hebt.
Nu enkel nog de plattegrond van waar je allemaal gelopen hebt.
Maar je bent nu veilig hier en jouw lichaam wijst je de weg.
Want ook zij heeft het al die tijd volgehouden..oh..lieve buik..

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 13:08 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Citeer:
dit kan mij niet overkomen zijn allemaal. Dit is mij niet gebeurd


Ik weet het lieve Kimm. Dat is het allermoeilijkste. Het tot je door laten dringen dat dat wel ècht gebeurd is. Ik hoop dat je behlalve die EMDR ook nog iemand in je buurt hebt met een paar gezonde stevige armen.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 16:44 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Hmmm, het is nog maar zo recent deze EMDR. Maar werkt erg goed. Alsof ik nu helemaal in de verantwoordelijkheid voor mijn eigen gezondheid wordt teruggeplaatst. Gezondheid die ik ook nooit op mij wilde / kon nemen omdat ik er niet bewust van was. Ik denk dat dit een doorbraak wordt in mijn eigen levensenergie.

Nee, het IS al een doorbraak.

Ik sudder nog na ... Er is zoveel meer behandeld tijdens de EMDR waar ik nu dus bewust van wordt. Duurt altijd ff voordat je alles bewust wordt na een EMDR.

Tijdens de EMDR kwam naar voren toe dat ik alle ziekte heb geabsorbeerd. Al het gelul over mij dat ik niet goed was en ga zo maar door. En die rotagressie van mijn moeder. Ik heb het UITGEGILD dat zij degene was die mij ziek maakte. Dat ZIJ niet keek naar het leven om haar heen. Dat ZIJ agressief, ziek, woedend en zwaar depressief was. Dat HAAR huwelijk niet goed was. HAAR teleurstelling in het leven en in mannen. Al haar intense woede gevoelens die door haar heen gingen heeft ze op mij geuit. Alles, maar dan ook alle frustraties moest ik opvangen. ALLES ! En ik kon niks !!! Ik lag daar maar vastgebonden en al en moest weggaan. Totdat ik terug zou komen.

Was ik bereid haar ziekte te absorberen ? Nee ! Ik was machteloos !!! Dus heb ik haar ziekte geabsorbeerd en besloten weg te gaan van hier. Prima, goed. Het is met mij gebeurd. Ik heb het opgenomen in het systeem.

Maar haar gillende woede is van haar en heeft altijd in mij geleefd en die heb ik er gisteren heerlijk uitgegild, al die rotzooi van haar, al die smerige rotzooi van haar !!!! GODDELIJK !!!!

Hmmmm, het is nog maar recent en er zijn nog 4 belangrijke lagen aan de orde gekomen die ik nog niet helemaal in mijn dagelijkse dag - dag bewustzijn heb.

Vandaag was ik al super allert en probleemoplossend bezig. Maar moe nog wel. Ik ga nog 1 dag werken en dan vijf hele weken vakantie waarbij ik mij optimaal kan concentreren op mijn nieuwe rust die ik hervind. En de laag: IK WIL NIET ! Die is weg ! :) Alleen realiseer ik mij dat nu pas sinds 2 uur op aardse tijd en fysiek niveau.

Het komt GODDELIJK goed :)

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 17:00 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
hahahaaaaa, de emdr werkt. Ik geniet goddelijk van mijn bordje macaroni met bolognaise saus met een flinke klap groentes ! Zo ! DAT IS VAN MIJ ! Lekker bunkeren !!!!!

Toen: ik ben zo gewend aan ziek zijn !

Hahahaaa, het kan lekker niet meer, want ik ben gezond !!! Zij was ziek !


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.