LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 16:30

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Zielsfragmenten integreren
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2007 20:13 
Heeft iemand hier ervaring mee? Morgen krijg ik een afstandsbehandeling om mijn eerste zielsfragment te integreren in mijn systeem.

Ik moet nog vier zielsfragmenten binnenhalen van mijzelf. Het is nu ook de tijd ervoor nu ik zit in mijn lege, genezen lichaam.

Ik ben erg benieuwd hiernaar. Voelt erg spannend aan. Ik houdt jullie op de hoogte.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2007 17:49 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Vannacht werden mijn energievelden al voorbereid, merkte ik. Vanmorgen is er een kristalmatrix helemaal geintegreerd in mijn lichaam. Dat was wel vreemd vanuit mijn solarus plexus die voor het eerst met mijn eigen energie op gang komt werden door mijn hele lichaam lijnen gesponnen naar de kristallen in mijn lichaam. Hele grote kristallen bij de hoofdgewrichten en een hele set kleinere.

Om 13:00 uur kreeg ik op afstand het zielsfragment binnen. Ook vreemd. Het was binnen een minuutje gepiept. Hm, zal wel dacht ik. Vanaf dat moment zoekt mijn lichaam en ik mijzelf in mijn lichaam een nieuwe balans. Links boven bij mijn schouder is een continue stroming van energie op gang gezet die voortdurend mijn lichaam voedt.

ik kan niks, ik doe niks. Ik integreer alleen maar heel rustig en kalm in mijn lichaam. Ik wil verder ook absoluut niet dat er aan mijn energie gewerkt wordt door wie dan ook. Ik heb erg veel emoties omdat ik nu geboren ben vanuit waarheid en de erkenning van mijzelf. Alsof ik voor het eerst van mijn leven bestaansrecht heb. Ik huil op een heerlijke bevrijdende manier. Eindelijk is er ruimte voor mijzelf in mijn leven in mijn lichaam. ik leer mijzelf te uiten.

Het voelt erg goed. Morgen is er weer een dag voor mij !!

Mijn vriend zag ik vanavond en die was ook al helemaal aan het stromen geslagen.

Maandagavond mag ik het tweede zielsfragment op gaan halen. Eerst dit integreren.

Liefs en licht van genezende Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2007 20:44 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ik denk lieve Kimm dat jouw pad geheel en al uniek is.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2007 21:16 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Hai Kim..

Kun je eens vertellen welke wezens met jouw werken ?
Ik had kort geleden bezoek van kleine witte wezens, met een bol buikje, niet zo groot, grappige voetjes en grote ogen.
Ze werkten aan me op het buikgebied.
Ik vond het wat wonderlijk, maar het voelde heel zacht en lief....de dolfijnenen hadden er ook een deel in. Ik kon in mijn innerlijke oog de oceaan met dolfijnen in prachtige golven voorbij zien gaan.
En kreeg een zo intens dankbaar gevoel...
Ze maakte ook keelklanken gelijkend op die van de dolfijen..wonderlijk..ik werd er kinderlijk blij van..zo mooi en lief....

Heb jij enig idee wie dat konden zijn.

En welke energie draag jijzelf ?

Je noemde de Pleiade eerder weet ik.
Kun je daar eens wat meer over vertellen als je wilt ?

Ik weet uit je berichten dat je het heel heel zwaar hebt gehad met je lichaam en ik wil dan ook de bewondering naar je uitspreken dat je zo dicht bij jezelf bent gebleven om je zelf te helen. En hebt toegestaan dat je geheeld mocht worden.
Weet je Meis ik denk dat je daar uiteindelijk een taak in zal hebben naar anderen.
Je zult je vast zo heel heel alleen hebben gevoeld of voelen in je ervaring met de anderen..maar je bent niet alleen....

En ken je de site van Alloya ?
Wellicht is het fijn voor jouw om daar eens te gaan kijken.
Zij draagt als ik het goed hebt ..Zeta energie bij zich en is een Multidimensional Healster..
Google maar eens..

Dag Meis.
Lieve groet Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 10 mei 2007 17:03 
Simone, ik kwam net deze tegen en moest er aan denken....zag er vast niet zo uit? :D

Afbeelding

Foto is van Petra van Vliet http://www.petarvanvliet.nl

Eén van de wezens van waar Steve en de groep het ooit over had....weet niet precies wanneer. Kan het bij Lightworker niet zo snel vinden.

Kim, dat van die kristalmatrix doet me denken aan hoe ik nu een soort kristal ervaar als ik de energie in mijn lichaam voel, wat anderen kundalini noemen.
Ik voel het dan net alsof er een groot kristal in mijn lichaam is en ik reis daarmee....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 10 mei 2007 18:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nu Kimm, zoals jij zegt fragmenten herken ik niet precies.
Zoals ik mijn zielsvereniging heb ervaren was a.h.w. in een ervaring tegelijk.

En opeens was daar dat deel van onze ziel.
En pas later begon dat te integreren.
En dat gaat vandaag de dag nog voort.

Mooi hoor schat wat je schrijft.
Ik kan niks, ik doe niks.
Precies!
Hoeft ook niet.
Je doet al meer dan genoeg.

1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Zielsfragmenten integreren
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 13:26 
Offline

Lid geworden op: vr 15 jun 2007 11:02
Berichten: 14
Zielsfragmenten integreren in je systeem? Dit is voor mij een compleet nieuw begrip. Maar ik ben eens wezen googlen en nu begrijp ik wat je bedoelt en het spreekt me zeer aan! Op afstand? Bij wie/waar kun je dat laten doen?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 13:37 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hallo íntegreren laten doen, dat kan niet mother of the dragons. Integreren kan een mens alleen maar zelf. al het andere zou ik wantrouwen.

Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 13:47 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dat klopt niet helemaal Vick (volgens mij dan)Een zielsfragment kun je omschrijven als een deel van je zielsenergie die je verloren bent tijdens het proces van incarnatie. Het verliezen van een zielsfragment wordt vaak veroorzaakt door bijvorbeeld trauma of shock. Het is dan afgescheiden van jezelf.

Zielsenergie is in principe compleet als het incarnatieproces goed verloopt. Maar dat is bij mij en veel mensen meer niet gebeurd.

Het integreren van een zielsfragment kun je in principe zelf. Ik heb nu 3 zielsfragmenten binnen waardoor ik veel beter in mijn lichaam vibreer (hoewel het lichaam voor mij wel een krappe bedoening is).

Het ophalen van een zielsfragment laat ik door een healer doen. Dat ophalen kan ik niet zelf en ik merkte ook telkens dat ik op onderbewustzijnsniveau volledig in overeenstemming moest zijn om het fragment binnen te halen. Je moet het zien als een los fladderend rond stuk energie van jezelf dat je om de een of andere reden niet mee hebt genomen, waardoor je in het hier en nu niet volledig met al je energie in je lichaam aanwezig bent.

Het wordt volgens mij ook nog niet door alle healers toegepast. Maar goed, als je rekent dat wij in deze tijd allemaal bezig zijn onze energielichamen te integreren en binnen te slepen is het m.i. ook vrij 'jong '.

Goede informatie is te vinden op:
http://www.cristal-clear.nl

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 19:46 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
@Kim
Je zegt dus eigenlijk dat je al het voorwerk zelf moet doen, zodat je op onderbewustzijnsniveau volledig in overeenstemming bent met het zielsfragment wat binnengehaald moet gaan worden.
En dat het dan door een healer binnengehaald wordt.

Heb ik dat goed begrepen???

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 20:01 
Offline

Lid geworden op: vr 15 jun 2007 11:02
Berichten: 14
Dank je Kim, ik heb meteen (info over) een inzichtconsult aangevraagd.
Ik had trouwens na mijn zoektocht het artikel De Arcturians over Ziels Fragmentatie gelezen, waarin o.a. staat
Citeer:
De meest krachtige en effectieve methode is om gewoon bewust te worden van je verloren zielsfragmenten en jouw Gods Aanwezigheid te vragen om heen te gaan waar nodig en deze verloren stukken terug te vorderen. Als jij bewust bent dat jij fragmenten van andere zielen verbonden hebt zitten aan je aura veld, laat deze fragmenten dan los in het licht en vraag God om deze fragmenten terug te sturen naar hun rechtmatige eigenaren.
en toen heb ik mijn Gods aanwezigheid gelijk al op pad gestuurd. Ik ben benieuwd!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 21:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Mooi hoor, dat stukje over die zielsfragmenten Moeder der Draken.

Ik wist dat ook niet Kimm wat je zegt hierover.

Enfin, energie is en blijft moeilijk te definieren voor mij.
Inderdaad zo nieuw allemaal.
Maar deze bijdrage geeft weer wat zicht op het geheel.

THnx Dragons you both. :idea: :idea:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2007 22:05 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
KImm,

Je zegt dat je precies in overeenstemming moet zijn met een bepaald fragment om het te integreren. Er is nog een manier, en dat is er je niet mee bemoeien welk fragment moet indalen maar gewoon bewust weer een stukje van jezelf inademen, maakt niet uit welke. Kom maar thuis. Bewust diep in je buik ademen = kiezen voor het leven, met elke ademteug opnieuw.
Dan merk je ook gelijk of je wel echt voor het leven kiest. Zoniet dan is het moeilijk vol te houden.

Ieder mens wordt als een minimaal mensje/lege schil geboren.
Bij de eerste ademhaling begint de ziel in te dalen, ademhaling voor ademhaling. Steeds een klein stukje. In het ideale geval gaat het je hele leven door. Bij iedere ademhaling wordt je een piepklein stukje meer mens.
Als het proces om wat voor reden dan ook verstoord is geraakt hoef je alleen maar bewust diep in te halen en er voor te kiezen om alles die je bent te zijn. En weer bewust te ademen, diep in je buik, en weer en weer en weer..........
Dit is de allerzachtste methode die er is. Je hebt er niemand anders voor nodig maar samen met vrienden ademen is een feest.

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 jun 2007 10:15 
Offline

Lid geworden op: vr 15 jun 2007 11:02
Berichten: 14
Hé Ruben,
Dank voor deze zeer interessante uitleg. Nu begrijp ik pas wat de Crimson Circle bedoelt met samen ademen!
Brengt bij mij meteen de vraag: als je dus je laatste adem uitblaast, betekent dat dan dat op dat moment ook je volledige ziel is ingedaald? En dat je er dus ook klaar voor bent om weer op zielsniveau verder te gaan?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 jun 2007 10:53 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Nee, dat is niet automatisch zo. Er zijn momenteel maar heel weinig mensen op aarde die het proces voltooid hebben. Daarnaast is het zo dat op het moment dat de ziel besluit over te gaan, begin je jezelf weer uit te ademen. Na de laatste ademhaling is het lichaam weer een lege schil.
In principe is er maar 1 leven waarin de potentie bestaat om volledig te incarneren. DIT leven! :shock:

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.