LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 06:44

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hoi
BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 12:13 
Hier even een up-date van mij. Ik heb mijn tweelingziel gezien en jongens ! We zijn klaar met onze 5 jaar durende relatie. Alle banden zijn verbroken ! Het grappige was dat toen ik die ochtend op het vliegtuig stapte ik wist dat het de laatste keer was dat we elkaar zagen. Bleek hij exact het zelfde te hebben. Het voelt heel erg goed aan ! Ik heb er 1 avond om gerouwd. We waren beiden wel verbaasd over deze uitkomst, maar we zijn gewoon klaar met elkaar. Nu kan ik mij helemaal op mijzelf concentreren.

Verder knal ik nog steeds door fysieke stabilisatie moeilijkheden heen. Ik verschuif iedere week meer en meer in mijn lichaam, maar ben vaak ook nog helemaal dood- en doodmoe en uitgeput met dan weer knallende energie. Er komt iedere dag constant heel veel ziekte uit mijn lichaam weg. Ik ga toch nog 1 EMDR sessie doen omdat ik heel erg in een spreek- en praatblokkade zit. Maar mijn lichaam wordt zo licht langzaam aan. Alleen bouw ik constant nog een ernstige spierspanning op door dat invalide meisje en kan af en toe nog in een enorm jankerige vermoeidheid zitten met de woorden: zo moe, geen pijn meer, zo veel pijn gehad. Het is overduidelijk nog steeds enorm verwerken van het trauma van dat meisje en mijn jeugdjaren. Alleen is het nu allemaal heel anders. Ik weet nu dat ik geen pijn meer heb maar snappen doe ik het dan nog niet helemaal. Hetgeen weer resulteert in bank hangen, maar nu wel met een enorme vrede. Dan laat ik de strijd los.

Boven laat ik los, toch denk ik nog wel vaak aan Thuis, maar ik rouw nu bewust om de werelden die mij zo vertrouwd waren dat ik ze los moest laten. Hebben jullie trouwens ook de infusie van energie-en gevoeld op 4 april. Ik heb er verder nergens over gelezen maar bij mij is sinds 04-04 heel veel gaande.

Ondertussen wil ik keuzes maken voor beroep en werk, maar dit gaat gewoon nog NIET ! Ik moet telkens nog veel rust nemen en in de totale leegte en vrede zitten.

Het voelt zo goed aan allemaal, zo onwijs goed ! Alleen nog vreemd.

Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.