LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 03:10

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 09:13 
ja, ik ben m'n vertrouwen kwijt. loop maar te zoeken en te zoeken. Terwijl het zo goed met mij ging.

Ik maak er maar een grapje over. Toch vervelend. Mijn vertrouwen zit ergens in mij. Ja m'n onderbuik. Ik weet het wel.

Maar ik kan er niet bij. Sleutelkwijt (haha)
En plots hangen er tig gouden sleutels voor mijn neus. (boehoehoe :cry: )

Dank lieverds uit het lichtrijk.

Zal toch zelf die poort open moeten gooien en mijn eigenste vertrouwen op zoeken, aanzwengelen, versterken.

Maar ik durf niet......

Elke keer heb ik weer een excuus. Oh, nu ga ik echt die manueel therapeut bellen (vannacht om 4 uur wakker met stijve nek (kan alleen nog naar 10 over 2 kijken)

Maar ik kan er toch niet naar toe met die stijve nek...

Even sterrelichtje kijken. au. "vertrouw op je eigen intuitie"
:cry: :cry: :cry:

Ja, hoe dan :evil:

Nou gewoon.... door te doen.

en daarna nooit meer naar anderen luisteren, alleen nog naar mezelf.

Ik weet het wel, weet alleen niet hoe,
durf niet.

Madeliefje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 09:30 
Lieve Madeliefje,

Kom maar hier voor een knuffel!!!
Ieder komt er uiteindelijk wel, op zijn/haar eigen manier. Zoek maar even niet hoe. Ik weet het soms ook niet, maar ik weet wel dat we er allemaal komen of zelfs al zijn.

1hug1 1hart1

Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 09:44 
Dank je lieve schat!

Ik ben echt heel erg aan het vissen naar knuffels. Terwijk ik weet dat ik het NU echt ZELF moet doen.
signalen genoeg gehad.
Ben zo bang dat ik terug val in tsja, situatie van een jaar geleden. Maar dat KAN NIET.
De kennis die ik inmiddels heb vergaard is niet zomaar weg.
En vooruitgang is niet alleen maar te meten in daadwerkelijk gewerkte uren (wat mijn manager mij graag wil doen geloven :evil: )
Op hem moet ik dus helemaal niet vertrouwen. wat ik al wist en toch trap ik er telkens weer in.

lieve lieve knoop, ga nu uit de war. Heb m'n moeder al gevraagd ( :wink: ) , ze wil zo graag helpen, maar kan niet. Ik moet het ZELF doen.

Maar je knuffel helpt wel, poetst me een beetje op. Laat de waterlanders weer stromen (dan stroomt er tenminste nog iets) (oef cynisch)

Madeliefje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 10:39 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: :lol: :lol: Madeliefje!
Dan stroomt er ten minste nog iets!hihihihihi
Hè wat doet dit me goed. 8)

Tja schat, wat kan er gebeuren als je nu helemaal niets meer zou doen?

Weet je waar ik aan moet denken?
(maar misschien is dat juist de verkeerde richting, kan hoor..)
Dat de mens zich al slapend enorm ontwikkeld.
En ook niet voor niks dat slapen het beste medicijn is voor genezing.

Ik sluit me dan ook aan bij Sky hoor, je hoeft niet te zoeken.
Want een knoop lijken er 100 maar het is er maar 1.
En hoe meer je frot, hoe erger het wordt.

Wat die gewerkte uren betreft: oh jouw manager is wel een trigger?
Wat nodigt hij je uit om in je kracht ( :evil: ) te gaan staan lijkt het?

Oh lieverd, laat maar regenen.
Geeft nix.
Je schip gaat met volle kracht vooruit.
Enkel is het, vanuit jou dan, niet te zien maar hier wellis wis en waarachtig wel.
En eigenlijk kan ik dat niet weten maar ik weet het toch.

Recht zo die gaat lieverd.
1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 12:11 
Net in de regen buiten gelopen. Frist heerlijk op. Ga zo m'n hart en kracht maar eens in veel kleur op papier zetten. Lekker krassen en kleuren.

Wat stond er toch op die poster op de schouwburg...

Je staat stil en toch voel je dat je een deel bent van een groter bewegend geheel.
Als een mossel op de boeg van een varend schip.


Uit Bernlef?

Ben dus gewoon een mossel, schelpje open en laat het zilte water maar door mijn schelp stromen.
Ruth, ik geloof wat je zegt. Vanuit jou raket kan je mijn scheepje heel goed zien varen. Toettoet. Zie je de rookpluim? (Alleen waterdamp hoor, niets belastends)

Ja mijn manager nodigt mij geweldig uit om in mijn kracht te gaan staan. Dankje voor de reminder. :?

Een maatje gaf net de metafoor: zie je werk als de speeltuin en jij (ik) ben het stralende middelpunt die mag kiezen waar ik mee ga spelen.
Wipkip (manager) schommel (directleidinggevende).
Hoe wil ik dat zij voor mij werken? Gaat de schommel hoog of draai ik 'm rond. net wat ik wil. Of kies ik er voor om de madeliefjes te plukken en hier een mooie krans van te maken en laat ik de schommel en wipkip voor wat ze zijn.

Goh, innerlijke kind? Is me deze week al meerderemalen genoemd. Ze vraagd om aandacht.

Ik ga weer aan het spelen (voor mezelf) (werken klinkt zo zwaar)

Dank jullie wel!!!!1hart1 1hart1

Liefs Madeliefje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 13:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Madelief,

Waarom twijfel je zo over je zelfvertrouwen? Het is er echt helemaal voor jou. Als het niet voor jou was geweest had het wel "andervertrouwen" geheten. Je hoeft niet meer te vergelijken met anderen. Je mag nu helemaal jezelf zijn.

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 20:13 
Dank je big bear. Je hebt helemaal gelijk.

Mijn vertrouwen is weer gevonden!!! 1hug1

Voel mij weer warm, weer rustig, weer blij. Elfje (denk ik) zit weer in m'n haar te kriebelen. Weer geaard. Kan m'n hoofd weer wat meer draaien. Nog wel wat spanning in mijn hart en zwaar op de borst. Ik voel het nu tenminste weer 8)

Maar wat nu zo griezelig is. Als ik even twijfel. Een les tegen kom. ik van de aarde af ga. Dan komen die creepy enge, knokige, grijze lijkehandjes om mijn 3e oog af te schermen, mij een pootje te lichten, mijn keel dicht te knijpen. Vergroten elk wissewasje uit tot een enorm .. drama.
Ik zie ze pas als ik weer terug ga naar mezelf (wat zoooo moeilijk is op zo een moment)(zie vanochtend).
Lijkt wel of die wezens steeds geniepiger, maar ook steeds paniekeriger worden. Zij willen niet dat ik licht wordt. Maar IK wil WEL licht worden.

Lees het terug en zie: mij een pootje te lichten :shock:

Hhahahahaha :lol: Ja, want doordat ik mij rottig voel en zij mij nog een stukkie verder duwen denkt ik, HE, maar dit wil ik dus echt NIET. Weer wat geleerd. :lol: :lol: Die creeperds willen duisternis maar juist daardoor laten zij de mensen die hen (die engerds) herkennen en hun (de mensen) keuze hebben gemaakt voor het licht juist nog lichter worden. :idea:

Dank jullie wel 1hart 1
Madeliefje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 07 mar 2007 22:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nou daar ben ik ook weer even hoor.. :oops: ..kom ik naast je zitten Madelief.

Het wegglijden van het aardse, zoals jij dat noemt.
Het lijkt wel steeds "erger" te worden?

Oh dat gevoel heb ik precies hetzelfde!
En dat jij dat nu zo zegt: 8) 1hart1

Voor mezelf voelt dat altijd als dat de duimschroeven aangedraait worden.
En meteen zeg ik dan tegen mezelf: de lat wordt wééral hoger gelegd.
En dat daagt uit maar maakt ook bang, eerst.

Hoe gaat iedereen hier eigenlijk mee om? Vroeg ik me af vanavond..
Stukje wandelen buiten? Even water drinken?
Muziekje opzetten?
Ademen?
Proberen anders te denken?
Proberen niet te denken?

:?:

Blij dat je weer zo vrolijk bent.
Want dat is meteen alweer de andere kant van deze grijze medaille vind ik: het is ook héél snel weer over.

1hart1

Wat zeg je dat weer schitterend Bear: andervertrouwen!

1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: vertrouwen
BerichtGeplaatst: do 08 mar 2007 22:44 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 21 nov 2006 13:28
Berichten: 138
hallo Madeliefje,



Ik ga niet te veel zeggen anderen hebben dit al voor mij
gedaan! Ik geef je gewoon de tittel van een boekje !
Als je graag leest natuurlijk is geen dik hoor 120 pag en
groot geschreven !

Lichtpunten : Op weg naar nergens ! Paul Ferrini uitg: Ankh hermes !

Mischien vind je hierin enkele antwoorden is een héél mooi boek !

Namasté Madeliefje 1harten1 Suzanne !

_________________
I am all that I am
I am all that I can be
All that I need is within me !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 09 mar 2007 13:20 
Weer zoveel herkenning. Bedankt dat je hier zo veel ervaringen kan delen met elkaar. Ik vind het ook heel vreemd om telkens te aarden, maar inderdaad er ook weer vanaf te glijden. Net een glijbaan. Het zijn zulke vreemde tijden op dit moment. Ik vraag mij wel eens af of wij als gevoelige mensen / lichtwerkers nu de enige zijn dit dit zo intens meemaken. Gelukkig heeft mijn vriend ook al die rare ervaringen, maar anderen hoor ik er helemaal niet over.

Leven begint vanuit je buik :)

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 10 mar 2007 14:04 
Hoi Suzanne, Bij vlagen ben ik een boekenverslinder. Dus wie weet lees ik deze ook nog wel eens. Dankje voor de titel.

Hoi Kimm,
8) Leven begint vanuit je buik!!! Zo had ik 'm nog niet gelezen. Dankje voor de tip!

Ik denk dat anderen ook wel dingen voelen, maar hier gewoon overheen walsen. Mijn vriend heeft wel eens een mindere dag, maar dat is wel op een dag dat het bijv. volle maan is OF dat er weer een energiepoort open gaat. Een buurtvrouw (ze woont bij mij in de buurt, maar niet naast mij, vandaar de t ertussen) zei ook, toen ik het onderwerp aansneed, dat zij met volle maan altijd slecht slaapt.
Mijn collega's zijn vaak ook minder fit, als ik hier ook last van heb. Of we hebben allemaal toevallig op dezelfde dag zo'n enorme trek in zoetigheid (aantal collega's zijn gevoelig en hier bewust van, de meesten niet).

Of kijk eens naar de moeders met kinderen in de supermarkt. Waarom zijn die kinderen de ene dag allemaal poeslief en de andere dag super druk en stront vervelend? Lees de energiejournaals (bijv.
Celia Fenn, sterrelichtjesdagboek) er maar op na.

Mij helpt dit om mijn oncomfortabele gevoel te relativeren. Ok het is de volle maan. Kom maar op maan, ik zet me open voor je energie....
Makkelijker geschreven dan gedaan moet ik er eerlijkheidshalve wel bijzetten.

Voel me soms wel een bliksemafleider. De kosmische energie zoekt een weg naar de aarde en gebruikt daar de mens voor.
Klabam, FLITS.
oh nee, ik wil niet, niet nog een keer de volle laag Weerstand, van de aarde af en de energie blijft in mij rondsuizen met alle klachten van dien.
ok, ik zet al mijn luiken open en laat het gaan De energie stroomt de aarde in, zij heeft haar nieuwe energie opgenomen en ik kan weer door met mijn leven. Wat wel weer iets is veranderd door die enorme energie lading die door mijn lijf is gegaan.

Een schone bliksemafleider werkt natuurlijk beter dan een verstopte, Dus daarom dat wij onszelf moeten ontdoen van elke ballast en blokkade??? Lijkt er wel op als ik deze metafoor doorvoer.
:?

Wat denken jullie?

liefs Madeliefje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: de maan
BerichtGeplaatst: za 10 mar 2007 16:22 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 21 nov 2006 13:28
Berichten: 138
Lieve madeliefje,

Om meer energie te krijgen gingen de oude Egyptenaren
maanbaden nemen in plaats van zonnebaden, heb je dat al
eens geprobeerd is heel krachtig echt waar haha:lol:
ik lach maar het is maar hoe je alles bekijkt he welk perspectief
je hebt ten opzichte van alle dingen !

Licht en liefde Suzanne ! 1harten1

_________________
I am all that I am
I am all that I can be
All that I need is within me !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 12 mar 2007 14:44 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Madeliefje schreef:
...oh nee, ik wil niet, niet nog een keer de volle laag Weerstand, van de aarde af en de energie blijft in mij rondsuizen met alle klachten van dien.
ok, ik zet al mijn luiken open en laat het gaan De energie stroomt de aarde in, zij heeft haar nieuwe energie opgenomen en ik kan weer door met mijn leven. Wat wel weer iets is veranderd door die enorme energie lading die door mijn lijf is gegaan. ...


1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.