LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 21 mei 2024 10:54

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Waterbehoefte
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 12:45 
Eens vragen of jullie ook al zo extreem veel behoefte hebben aan water. Ik zit zelf op minimaal 3 liter water per dag en droog echt in no time uit. Verder nog vrij veel last van mijn ogen. Maar mijn behoefte aan water is echt extreem. 1 op de 40 cellen bij mij zijn nu de nieuwe cellen, het zal hier wel mee te maken hebben. Ik heb het gevoel dat ik tussen de waterkraan en het toilet in leef.

Hoe vergaat het jullie hiermee ?

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 13:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Hi Kimm,

Eerst een zalig kertfeest.
Een mens heeft ongeveer 2 liter water per dag nodig en dat moet er ook weer uit. Veel mensen met spanningen houden vocht vast en slaan dat op in het lichaam en dat mag er dan later uit.
Als men gaat werken aan zichzelf komen de dingen los in het lichaam die opgeslagen zijn omdat ze er geestelijk niet uit konden. Het lichaam spiegeld wat de geest doet.
Als die opgeslagen rommel loskomt geeft dat een overbelasting in o.a. het lympfe systeem en daar kunnen dan ontstekingen optreden tenzij... er voldoende water wordt gedronken want dan is het transport van afvalstoffen beter. Ook als er op andere wijze gewerkt wordt aan de geest of het lichaam,b.v. in jouw geval de transformatie, is er behoefte aan meer vocht.

Liefs Karel.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 22:32 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Dank je wel voor je uitleg Karel.
Ik heb jaren lang zo'n vijf à zes liter vocht per dag gedronken.
Op dit moment is dat wat minder, maar ik kom nog wel dicht in de buurt van de vier liter. 's Nachts drink ik door in mijn slaap. Ik zet voordat ik ga slapen vier longdrinkglazen vol vocht naast mijn bed. In de ochtend zijn die leeg.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 09:30 
Offline

Lid geworden op: za 25 nov 2006 13:16
Berichten: 43
1hart1 Stekende, brandende, en hierdoor tranende ogen, terwijl ze eigenlijk hééél droog voelen ??????

Moeten knijpen om het focussen in te stellen?????

Bedoel je dit? met last van je ogen????

1hug1 Piroska

_________________
Waarheidsaura werkt voor mij


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 09:35 
Hoi Karel,

Hopelijk heb jij ook een fijne kerst gehad. Bedankt voor je uitleg. Mijn lichaam is enorm veel aan het uitwerken. Alle oude verschijnselen komen telkens stapje voor stapje naar boven. Geestelijk en emotioneel is alles wel genezen, maar mijn lichaam werkt nu alles uit. Ik hoop dat op termijn die vochtbehoefte wat minder gaat worden want ik blijf heen en weer sjokken naar de kraan. Ik eet als een beer met name heel gezond voedsel. Maar ik lijk wel niet te verzadigen. Mijn lichaam verteert het eten ontzettend goed en snel. Het is net alsof mijn lichaam op een hele hoge versnelling zit die steeds beter gaat werken. Constant ook een rare vibratie door mijn hele lijf heen. Dan ben ik weer volkomen helder en ontzettend energiek en hop, een uur later ben ik weer helemaal uitgeput. Dan weer slapen, dan eten en dan weer er helemaal bij zijn. Mijn ademhaling is ook veel dieper aan het worden en ik begin veel rust te ervaren door mijn hele lichaam. Een heel raar proces.

Mijn ogen voelen telkens heel uitgedroogd aan, terwijl ze wel vochtig zijn. Dan ga ik lopen knijpen met mijn ogen alsof ik er als het ware dingen uit wil halen. Wsl. de spanningen uit mijn lijf. Een vreemd gevoel.

Komt goed

Kimm


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.