LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 06:25

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: leven
BerichtGeplaatst: za 02 dec 2006 23:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 21 nov 2006 13:28
Berichten: 138
Hallo lieve lichtjes,

Graag wil ik dit nog even kwijt !
Meestal is het zo moeilijk voor mij van te leven van gewoon te zijn in het NU ik kan dit haast niet uitdrukken en in woorden brengen nog veel minder want voor mij is dit een taak op zichzelf ! Ik kies ervoor van dit te transmuteren en het me makkelijker te maken want weglopen van die moeite kan ik niet, maar ook dit vraagt me moeite, soms vraag ik me af of ik ooit durf gewoon te leven, te genieten, te zijn zonder me steeds maar zorgen te maken waarvoor het allemaal nog goed is , klinkt somber
weet ik wel maar ik voel dit nu en ik wordt daar zooo intens moe van dat ik maar steeds wil slapen om even te vergeten dat ik moet zijn !
Kreeg de laatste 10 jaar ook de volle lading en ik die zo vol levensvreugde zat vol enthousiasme en héél graag lachte is pénibel dat ik zelfs om te lachen geen energie meer heb !
een kreet voor liefde voor al wat is amen ! :(

dus moet ik maar accepteren en integreren


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 02 dec 2006 23:36 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Je moet niets lieve Suzanne, je mag.
Elke les, elk probleem is niets meer, of minder dan een kans om dichterbij jezelf te komen, in je kracht te kunnen gaan staan.
En als ik ook maar 10% mensenkennis heb, dan ben jij een bijzonder liefdevol mens, dat moeite heeft met dat wat ze geeft, ook zelf te ontvangen.
Spreid je armen, open je hart en ontvang wat je zelf uitzend:
licht en liefde.
Namaste Annemiek 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 02 dec 2006 23:43 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Tja lieve Suzanne, als je mij vorige week ontmoet had was ik precies hetzelfde geweest als jij nu op dit moment.
Maar een week later?

8) Yes het leven is zo mooi!!!
1harten1

Lieverd, dit komt in me op:
een heel groot deel van je verdriet is gewoon niet van jou.
En je kunt gaan zoeken binnen jezelf wat er allemaal nog niet deugd aan je karakter, wat er allemaal nog veranderen moet voordat je.........1hart1...........bent, maar weet je?
Ik denk dat je allang .......1hart1...........bent.
Enkel om een .......1hart1.....op deze wondere, soms pikdonkere wereld te zijn is het zinnig om overeind te blijven in je eigen licht.
En het straalt langs alle kanten.
Dus daar licht het niet aan.

Beschouw jouw schip maar als zéér zeewaardig.
Opgewassen tegen de zware stormen.
Pal in de wind.
En ga vooral niet twijfelen aan je zelf.
Dat maakt het alleen maar moeilijker.
En je zit op koers schat.

1hart1 1hug1 1hart1


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: dank leven
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 09:17 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 21 nov 2006 13:28
Berichten: 138
Dank je wel Ruthhazel,
ik denk dat je sterker bent dan ik, ik voel alsof men levenskrachten mij stilletjesaan verlaten zo zwak dat ik niet weet of ik de volgende dag wel haal en ik moet in leven blijven voor men drie poesen, :) :) :)
schatten zijn het en ze hebben me nodig niemand kan zo goed voor ze zorgen dan ik ze zijn degene die me tot hiertoe in leven hebben gehouden ik weet de je begrijpt wat ik bedoel ! Men persoonlijk verhaal ben ik aan het loslaten maar de naweeen ervan zijn zoo intens verzwakkend !
En ik ben niet iemand die snel naar de dokter loopt :twisted: die maken me meer boos dan gezond met al hun medicijnen waar ik me nog slechter bij voel! Ik weet diep in men hart als dat extreem zwak en uitgeput gevoel verdwijnt in mij dat ik er waarschijnlijk bovenop kom maar hoe moet ik dat doen zonder energie !
Nog iets je voegd er steeds van die hele lieve en leuke icoontjes bij echt schattig waar haal je die vandaan zijn echt lief ?
Goed ik ben je dankbaar dat je me wil lezen en ik stuur je veel licht en liefde ! :idea: suzanne xxx


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: dank leven
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 09:22 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 21 nov 2006 13:28
Berichten: 138
Dank je wel Ruthhazel,
ik denk dat je sterker bent dan ik, ik voel alsof men levenskrachten mij stilletjesaan verlaten zo zwak dat ik niet weet of ik de volgende dag wel haal en ik moet in leven blijven voor men drie poesen, :) :) :)
schatten zijn het en ze hebben me nodig niemand kan zo goed voor ze zorgen dan ik ze zijn degene die me tot hiertoe in leven hebben gehouden ik weet de je begrijpt wat ik bedoel ! Men persoonlijk verhaal ben ik aan het loslaten maar de naweeen ervan zijn zoo intens verzwakkend !
En ik ben niet iemand die snel naar de dokter loopt :twisted: die maken me meer boos dan gezond met al hun medicijnen waar ik me nog slechter bij voel! Ik weet diep in men hart als dat extreem zwak en uitgeput gevoel verdwijnt in mij dat ik er waarschijnlijk bovenop kom maar hoe moet ik dat doen zonder energie !
Nog iets je voegd er steeds van die hele lieve en leuke icoontjes bij echt schattig waar haal je die vandaan zijn echt lief ?
Goed ik ben je dankbaar dat je me wil lezen en ik stuur je veel licht en liefde ! :idea: suzanne xxx


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 09:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Heej heej lieverd, oh ik kan dit nog even niet loslaten wat je hier nu schrijft.

Ik heb aan jou een vraag.
Wat wil je zelf?
Zou je hier nog willen blijven?
Of denk je dat je je fijner gaat voelen aan de andere kant?

1hart1 :?:

En wat de poppekes betreft: hier is poppekesland.

http://www.cosgan.de/smilie.php

Maar een waarschuwing is wel op zijn plaats want als je deze poort open doet wordt je overstelpt met poppekes die allemaal lachend en huilend en schreeuwen en feestend je kamer binnen wandelen....

Afbeelding

En tja....kom er dán maar weer eens vanaf.

Afbeelding

Als je niet weet hoe het werkt allemaal?
Vraag gerust!

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 09:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieve Suzanne,

Van harte welkom in ons midden.
Hee wat lees ik nu allemaal voor somberheid?
Maar ik lees ook van je drie poezen, schatjes zijn het he?
Ga eens effe lekker met ze spelen joh, daar krijg je energie van.
Ik heb ook een poes (Lotje) en die laat me zoveel zien.
Ze rust en laadt energie op om vervolgens te vliegen door het
huis, te spelen, te kroelen met haar plekje en daarna gaat
ze weer heerlijk rusten.
Katten slapen zo'n 16 uur of iets meer nog, precies weet ikhet
niet, maar das een boel tijd zou ik zeggen.
Dus lieverd kijk eens naar de patronen in het zijn van de poezen
bij jou en misschien helpt het om eens even in hun ritme mee te
deinen.
1hug1 daar zijn ze ook goed in het, lekker kroelen met het vrouwtje.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 22:22 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hoi Suzanne,

Uitputting is ontmoedigend en werkt wanhoop in de hand.
Heb je wel eens aan bloesem-remedies gedacht.
Het makkelijkste is de Olive van Bach, die werkt tegen uitputting. In jouw geval zou ik er de Gorse bijdoen, die werkt tegen uitzichtloosheid.
Je kan ze overal in de buurt bij drogisterijen en reformzaken kopen.

Je kunt een glas water ergens in je huis "in de loop" neerzetten. Daar doe je uit beide flesjes vier druppeltjes in. en telkens als je d'r langs loopt neem je d'r een klein slokje van. Zo drink je het glas in één of twee dagen leeg en dan ververs je het weer. Je kunt ook een flesje Rescue kopen. De remedies mogen alle drie in hetzelfde glas.

Sterkte en succes.
liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 07:52 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Suzanne

Dit leven heb je gekozen/gekregen om je innerlijke kracht te testen en geloof me ( ik heb zoveel moeten doorstaan en dacht ook aan: nu is het genoeg , ik ga ) je komt er op een dag achter dat je meer kracht bezit dan je nu denkt . Jouw Lichtje is trouwens onaantastbaar , lieverd, dat kan nooit beschadigd worden.
Je lijkt me erg eenzaam , heb je niemand die jou echt begrijpt? Die je warmte geeft en af en toe opvangt?

Je hebt een Engel bij je , net als ieder mens en die zou je zo graag gelukkig zien maar je hebt een vrije keus.
Ook al ben je moe , er zijn momenten dat je dingen kunt doen. Adem de frisse buitenlucht eens in en kijk eens naar het wonder van de Schepping.

Dit zijn geen cliche's , dit is echt.

Jou stuur ik veel Licht en Liefde en ik ben blij dat je 3 katten hebt want die komen anders in het asiel terecht als jij niet meer wil leven. Ze hebben je nodig en jij hun.

Hele warme knuffel en probeer en weet dat je altijd innerlijk Licht hebt.

Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 15:12 
Suzanne,

Ik wil graag mijn ervaring met je delen. Misschien dat je er iets aan hebt.

Op het moment zit ik (ook) in een periode van lostaten. Dit brengt bij mij veel verdriet mee en ik ben heel moe. Het kost energie, loslaten. Maar ik merk dat ik nu over de top ben zal ik maar zeggen. Het zwaarste heb ik doorstaan, maar nu de laatste loodjes nog om in mijn kracht te komen, te aarden en weer energie te krijgen.
De huisarts begrijpt er niets van.
Daarom heb ik gekozen voor behandeling met healings en bloesemremedies en af en toe fysiotherapie tegen de krampen in mijn spieren. Ik gebruik niet de remedies van Bach, maar bloesemremedies nederland (brn). Wat Vick al schreef Olijf en rescue (bij brn Terra) En bij mij extra aangevuld met wat andere remedies die passen bij mijn persoonlijke situatie. Daarnaast elke dag lichaamsbeweging (15 minuten wandelen is al genoeg, Al is het 3x5minuten een blokje om) en gezond maar lekker eten. Ik lees veel, mn vrolijke of leerzame (zelfhulp) boeken en soms een tranentrekker om mijn tranen weer op gang te brenen.
Helaas heb ik zelf geen poezen, maar af en toe leen ik er een van de buren. :wink:
Alles bij elkaar helpt het mij.

Ik wens je veel liefde en licht en wijsheid in je eigen persoonlijke keuzen. 1hart1 (schrijf 1 hart 1 maar dan zonder spatie)

Madeliefje


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 15:24 
ter aanvulling. Iedereen maakt zijn eigen dingen mee. Iedereen ervaart een zelfde gebeurtenis weer anders. Mijn situate is niet hetzelfde als die van jou. Mijn ervaring is dat het mij steunt als ik hoor of lees dat ik niet de enige ben die door een bepaald proces heen gaat of in een donkere periode in mijn leven zit. en dingen ervaar waar maar weinig mensen raad mee weten. Ik voel mij dan minder alleen, minder eenzaam minder verloren. Meer begrepen. Dat is de reden van mijn vorige berichtje. Jij kan en mag het anders ervaren en er mee doen wat je wilt.
:idea: Madeliefje 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: re: madeliefje
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 16:05 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 21 nov 2006 13:28
Berichten: 138
Hallo daizy, (Madeliefje in Engels) :wink:

bedankt voor de moedgeving ik begrijp wat je bedoeld als je inderdaad leest dat je niet alleen bent in je verdriet is dat een troost natuurlijk !
Maar het gaat al wat beter met me, ik heb echt héél diep gezeten, men
schildklier werkt ook wat traag en dan heb je helemaal geen fut meer je wordt zwaarmoedig en lijvig enz enz !! Ik moét blijven voor men poesekens die hebben me nodig dus ik moét blijven werken aan mezelf
al ben ik daar al zeker 26 jaar mee bezig hoor, zware arbeid :?
Volgend jaar beter dan ben ik van men 8 af dan wordt ik 54 = 9 en we zijn dan ook in 2007 = 9 dat is een héél mooi Engelencijfer met veéél licht en inzichten dus laat ons bidden! Voor jou ook véél licht en Liefde en tot lezens ! :idea: Suzanne xxx


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.